Ja, die is daar echt geen flikker opgeschoten.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze heeft m ingeruild voor drank
en dat hebben zequote:Op zondag 3 maart 2019 00:15 schreef snetje het volgende:
Een bezopen Lotus: Bedankt dat jullie voor een gezonder Lotus hebben gezorgd...
Ik voelde aan mijn water dat er iets heel leuks aan de gang wasquote:
Heerlijk nieuws om zijn dag mee te beginnen.quote:
zou niet weten waaromquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gvd gaat dit betekenen dat Tim blijft?
Ja die springt een gat in de lucht want lotus was een pain in the ass voor hem want had veel teveel invloed op Frannyquote:
Ach, alcohol is wel iets minder destructief dan GHBquote:Op zondag 3 maart 2019 00:15 schreef snetje het volgende:
Een bezopen Lotus: Bedankt dat jullie voor een gezonder Lotus hebben gezorgd...
het schuim komt door het hek straksquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef Angelique61 het volgende:
Nou tim en frannie hebben een eigen huisje nu
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gvd gaat dit betekenen dat Tim blijft?
Maar ze ging ook stemmen krijgen en waar gaan die nu heenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja die springt een gat in de lucht want lotus was een pain in the ass voor hem want had veel teveel invloed op Franny
En zich elke avond volgooien?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
Ze verdwijnen 1 voor 1 ... of zou ze ook zwanger zijn ?
Bezigheidstherapie.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:18 schreef Hagenesie het volgende:
Gisteren nog heel het huisje opgeknapt. Vreemd.
‘Jluuullie hebbe allemaal deelname gehad aan een gesondere Ltotusj, jlulliee hebbe hoet leve van dit meisje gered...’quote:
Die valt terug. Daar durf ik geld op in te zetten.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach, alcohol is wel iets minder destructief dan GHB
Met tweepersoonsbedquote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef Angelique61 het volgende:
Nou tim en frannie hebben een eigen huisje nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |