Wwl mooi dat hij ondanks al het trekken en duwen bij hem, hij zijn eigen keus maakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt wel en past ook precies bij die passieve houding van Erik.
Jens ruikt een "opening"quote:
Dat zou mooi zijn als hij daardoor de halve groep tegen zich zou krijgen maar hij voet bij stuk zou houden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wwl mooi dat hij ondanks al het trekken en duwen bij hem, hij zijn eigen keus maakt.
Opa............dat duurt nog even.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:37 schreef DKUp het volgende:
Keep your friends close but your enemies closer........
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:38 schreef QuarterBack het volgende:
Gaat leuk worden jankmuiltje Chrissie te volgen de dagen naar dinsdag, dat rancuneuze kreng zal niet rusten voor ze de hufters vind die op haar stemmen, dat deed ze al vele malen eerder
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Pottedosie, ik kom op de bank![]()
[ afbeelding ]
Nou mooi toch? Al zet het geen zoden aan de dijk, hij doet gewoon wat hij zelf wil. Ik vind dat wel geinig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn als hij daardoor de halve groep tegen zich zou krijgen maar hij voet bij stuk zou houden.
In dit geval kiest hij gewoon de weg van de minste weerstand.
Een Hiske en een Chris die boos op hem zijn boeit hem het minst. Hiske heeft ie al niets mee en Christel heeft hem afgewezen.
Als je die 'opening' ruikt dat zou de eigenares van die 'opening' een bezoekje aan de dokter moeten brengen of er een klamme lap langs halen.quote:
kweetut.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Opa............dat duurt nog even.
Ik vind het je afzijdig houden van wat er om je heen aan de hand is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou mooi toch? Al zet het geen zoden aan de dijk, hij doet gewoon wat hij zelf wil. Ik vind dat wel geinig.
En ook dat is een keus en dat kan en mag.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het je afzijdig houden van wat er om je heen aan de hand is.
ik blijf in ieder geval erbij dat timmiemie eruit gaatquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:40 schreef QuarterBack het volgende:
En geloof Gerrit nu maar "Dinsdag ochtend zal alles ineens anders zijn" en zo zal het ook nu weer zijn
Tim heeft vele malen gezegd: Als ik eruit gestemd wordt, ga ik mooi niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:42 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ik blijf in ieder geval erbij dat timmiemie eruit gaat
na zijn theaterstukje in de iglo en de ophef erover in de telegraaf en op internet denk ik dat welke nieuwe dan ook zich daardoor laat leiden
Ah dan gaat ie een Patjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tim heeft vele malen gezegd: Als ik eruit gestemd wordt, ga ik mooi niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |