Of ze laten het expres slingerenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:11 schreef Angelique61 het volgende:
Wat als een ander dat briefje vindt?
O, zal ik in mijn agenda zetten. Wat is er het om half 11?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:09 schreef Ranah het volgende:
[..]
morgenochtend tot half 11 is het jessie afzeiktijd
geen idee, alleen erik mocht het niet vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:11 schreef Angelique61 het volgende:
Wat als een ander dat briefje vindt?
tot na kerktijdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, zal ik in mijn agenda zetten. Wat is er het om half 11?
Vind er echt geen donder aan. Vind het verschrikkelijk dat gezeik over de stemming. Vreselijk. Ga zo ook gezellig wat anders doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom fluistert Greet?![]()
Is het zóóó spannend, lieve streamertjes?
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
ja klopt maar als Tim em niet vind, das toch de bedoeling toch?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind er echt geen donder aan. Vind het verschrikkelijk dat gezeik over de stemming. Vreselijk. Ga zo ook gezellig wat anders doen.
Wel snotverdorie, ik ga niet naar de kerk, wat moet ik dan tot half 11? Je had me al blij gemaakt. Ik dacht dat er wat stond te gebeuren om half 11.quote:
voor zover ik weet mag alleen erik het niet vinden maar hoe het verder zit met die stemmen? ik haak bij de vierde naam al af, snap het strategische nooitquote:
misluktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:16 schreef formule het volgende:
Probeer even of ik iets, test
[ code verwijderd ]
als dit de bedoeling is, test geluktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:16 schreef formule het volgende:
Probeer even of ik iets, test
[ code verwijderd ]
Hij mocht geen fouten maken van zichzelf. Misschien kan hij nu de lat nu wat lager leggen omdat hij al een fout heeft begaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel, maar die kleur en dat relaxte gaf me een gevoel van, zo ken ik hem bijna niet.
Ja dat denk ik ook. Jessie heeft alcohol gedronken. Hij zou zich kapot moeten schamenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij mocht geen fouten maken van zichzelf. Misschien kan hij nu de lat nu wat lager leggen omdat hij al een fout heeft begaan.
Doe maar niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef formule het volgende:
[ code verwijderd ]
Ze willen Mylene op de bank zetten, maar toch Tim
Ik ben wel nieuwsgierig wat je wilde doenquote:
Ze hebben plezier. Ook wel een keer leuk om te zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal blij dat 'ie een kleine eikel heeft getekend.
Dat hou ik even geheimquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig wat je wilde doen
Dat zeker. Hij is mens geworden. Hij heeft een inschattingsfout gemaakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij mocht geen fouten maken van zichzelf. Misschien kan hij nu de lat nu wat lager leggen omdat hij al een fout heeft begaan.
Geheime formule dusquote:
Toch lijkt Lotus meer aansluiting te zoeken buiten haar beperkte groepje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:25 schreef Ranah het volgende:
lotus: het is ECHT heftig, zelfs erik lacht
'een aantal mensen heften zelfs het glas'quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:25 schreef Ranah het volgende:
lotus: het is ECHT heftig, zelfs erik lacht
ja vanmiddag ook ontspannen met jessie omgaanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch lijkt Lotus meer aansluiting te zoeken buiten haar beperkte groepje.
Het lijkt me ook geen doen als eencelligequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:27 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja vanmiddag ook ontspannen met jessie omgaan
Nah, wat er nu in die silo zit lijkt me ook geen uitdaging.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen doen als eencellige
Franny je enige aanspreekpunt is.
nee en nog niet eens helemaal eigen keuzequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen doen als eencellige
Franny je enige aanspreekpunt is.
Shitquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:34 schreef formule het volgende:
[ code verwijderd ]
Jessie probeert Chris gerust te stellen wat betreft de stemming
Zit je mobielquote:
Ze heeft het er al dagen over, al op de dag dat Johan mailde. Van die B&b was toen nog geen sprake...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
zij zou dat nooit gedaan hebben, zou echt boos zijn geworden als ze dit bij haar hadden gedaan
[..]
nee dit heb je niet goed begrepen, ze vindt het niet netjes dat anderen uit naam van hiske hebben gemaild zonder dat die dat weet en zelfs een B en B hadden willen regelen zonder dat hiske dat wil
Wat probeer je?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:34 schreef formule het volgende:
[ code verwijderd ]
Jessie probeert Chris gerust te stellen wat betreft de stemming
Nee, gewoon weten hoe jullie het doenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat probeer je?
Wil je een afbeelding plaatsen?
hou vol hèquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:39 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, gewoon weten hoe jullie het doen
U bent door naar de volgende ronde.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
U bent door naar de volgende ronde.
Jessie.quote:
Weer fout van mij, ik stop er even meequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie.
Greet wil de silo niet in want dan gaan ze zeggen 'Doe mee, doe mee'.
Greet is benieuwd of Mylene drinkt.
Ik snap de verwarring, hij kwam zelf met het idee. Maar Jessie mocht het afmaken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:45 schreef formule het volgende:
[..]
Weer fout van mij, ik stop er even mee
welja, morgen weer een dagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:45 schreef formule het volgende:
[..]
Weer fout van mij, ik stop er even mee
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:55 schreef snetje het volgende:
Veel stemmen op Franny op dat briefje ...willen ze Tim dat doen geloven?..
Wat angstvallig buiten beeld is gehouden, is het zuipen en wangedrag van Jessie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De zuipkliek wordt angstvallig buiten beeld gehouden.
Ja klopt die is redelijk bezopen nuquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat angstvallig buiten beeld is gehouden, is het zuipen en wangedrag van Jessie.
Ken je nagaan wat er nu in die silo aan de hand is. Mogen we ook niet zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat angstvallig buiten beeld is gehouden, is het zuipen en wangedrag van Jessie.
Heb nog niets gehoord dat daar dingen gebeuren die niet kunnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ken je nagaan wat er nu in die silo aan de hand is. Mogen we ook niet zien.
Weet je meer dan ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Heb nog niets gehoord dat daar dingen gebeuren die niet kunnen.
Dat is wel anders geweest bij Jessie waar een hele doofpot met febo censuur van is gemaakt.
Is wel een verschilletje he.
Dat is met veel kleine beetjes informatie toch wel duidelijk geworden. Die intimidatie van Jessie.quote:
Ging over het wangedrag van Jessie twee dagen geleden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
Jessie komt op mij helemaal niet dronken over. Hij staat gewoon te praten.
Is ook onzin. Zijn uit de bocht vliegen met drank zal in de cos nog jaren doorgalmenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
Ah oké.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ging over het wangedrag van Jessie twee dagen geleden.
Bij alles wat je post 'ja maar Jessie ' ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook onzin. Zijn uit de bocht vliegen met drank zal in de cos nog jaren doorgalmen
Wangedrag is helemaal niet bewezen. Hij had gedronken en Merel gezoendquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ging over het wangedrag van Jessie twee dagen geleden.
De haat is groot.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook onzin. Zijn uit de bocht vliegen met drank zal in de cos nog jaren doorgalmen
Dat was een geintje in de silo zijn er een paar aan het zuipen. Jessie en nog een paar hebben niet gedronkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij alles wat je post 'ja maar Jessie ' ...
Verschillende antwoorden, welk moet ik nu kiezenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was een geintje in de silo zijn er een paar aan het zuipen. Jessie en nog een paar hebben niet gedronken
Denk het niet. Nog 11 maanden en dan is het finito met Utopia.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De silo drinken ze de mensen in huisje chris his merel gerrit en jessie henben niet gedronken vanavond.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Verschillende antwoorden, welk moet ik nu kiezen
Ik geloof je, je bent een goede waarnemer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De silo drinken ze de mensen in huisje chris his merel gerrit en jessie henben niet gedronken vanavond.
Nou 11 maanden dan ook goedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Denk het niet. Nog 11 maanden en dan is het finito met Utopia.
Dank je welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je, je bent een goede waarnemer.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je, je bent een goede waarnemer.
quote:
Ik hoor het net ...zorgen dat Lotus minder of niet op Jessie gaat stemmen ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Zodat Tim stemmen gaat ronselen om 2 anderen naast Tranny op de bank te krijgen.
Die kop van Timquote:
Dank je!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo leuk vind om te lezen en je ervan moet lachen
Die blik heeft hij al op zijn smoel sinds de brief van Franny haar vaderquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die blik heeft hij al op zijn smoel sinds de brief van Franny haar vader
dat kon ik niet volgen van tim en brandon leek ook stemmen te willen wisselen aan iemand die ze wildequote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Tim moet Brandon Jessie, Greet en Merel laten vallen.
Chris en His zijn de enigen met gevoel in hun ...
Ik snap er niets meer van.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:16 schreef Ranah het volgende:
ook in de silo stembesprekingen
jens wil zijn stemmen wel aan tim geven ipv jessie maar wil de dag ervoor nog wel even met tim gaan puzzelen
Oh die zou daar toch ook niet drinken. Dus net zo als jessir gelul geweestquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:16 schreef snetje het volgende:
Lotus schenkt bier in de mok van Mylene..
ik ook niet met al die korte stukjes die je hoortquote:
Ik denk dat Talpa wel blij is met alle publiciteit, positief of negatief....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:25 schreef Juud79 het volgende:
Nou echt top hoor, die sukkels die zijn gaan mailen de afgelopen dagen naar Talpa.... Er is geen gesprek meer te volgen door de hoeveelheid SL...
Hoe een stel domme mensen het verziekt voor de rest.
Ze hebben geen relatie toch ?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als mijn vent buiten zat en ik zat daar nog vast.
Waarom is Lotus zo wanhopig ? Ze zoekt echt veel toenadering naar Mylène.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:29 schreef QuarterBack het volgende:
En bezopen Lootje I love you tegen Mileen, gekker moet het niet worden, dat clubje dekt elkaar wel tot dinsdag
[ afbeelding ]
ze zoekt misschien een nieuw maatje, eigenlijk heeft ze niemandquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:32 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Waarom is Lotus zo wanhopig ? Ze zoekt echt veel toenadering naar Mylène.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, aanrader dit gesprek, deel twee volgt nog .....![]()
[ afbeelding ]
Tactisch stemoverleg in de boot - deel 1.
x73f5kl
Ze heeft Franny, Tim, Shelly en merel toch ?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:33 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze zoekt misschien een nieuw maatje, eigenlijk heeft ze niemand
Dankje kerelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x73f5kl
was een smoes volgens mijquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:31 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zitten ze nu nog in die boot te kronkelen. Ook lekker voor Jessie. Die ging de boot in om vroeg te slapen. Komt Merel er aan.
franny en tim zijn min of meer het huisje binnen gewaaid, merel heult met de vijand nu en shelly? geen ideequote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:33 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ze heeft Franny, Tim, Shelly en merel toch ?
merel?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:33 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ze heeft Franny, Tim, Shelly en merel toch ?
maliënkolderquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ik verbaas me het meeste over brandon. Die gozer hoort niet bij dat groepje in mijn ogen. De moraalridder zonder zwaard en marienkolder
Wat wil je ermee bereiken?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
Welke publ.stem zou het meest nut hebben? En masse?
Kijken of het invloed heeft.quote:
Die hele publieksstem is een wassen neus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
Welke publ.stem zou het meest nut hebben? En masse?
Ik heb ze elkaar welterusten horen wensen en daar was niemand bij, dat klonk oprecht.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:34 schreef Verida het volgende:
[..]
was een smoes volgens mij
Jessie zei vroeg te willen gaan slapen, en vervolgens kwamen merel en gerrit bij hem op de boot om te overleggen over de stemmen.
Ze kan niets met die kereltjes vanwege verloren liefde, na dat gejank met Maik weg , Jessie en Timo afbranden, Gerrit bezet met Sjellie, Jens met Mileen, Erik te oud, Brandhoutje te dooie lul, dus aan de popiemeiden kleven is strategisch beter, maar een hekel hebben aan kereltjes lijkt me niet vreemd na haar verkrachting show een paar weken terugquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:32 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Waarom is Lotus zo wanhopig ? Ze zoekt echt veel toenadering naar Mylène.
Ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:37 schreef tonja het volgende:
Het is jammer dat Talpa geen schemaatje geeft van de percentages van de publieksstemmen. Dan zou het nog leuk zijn om te stemmen op Tim om records te breken.
Of zoiets.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Die hele publieksstem is een wassen neus.
Merel gelijk weer met haar jaloerse bekquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat zou die Bolle wel willen, hoop dat Mike dit meekrijgt .....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit zou Lotus wel doen - 2 maart 2019.
x73f5o5
Gerrit is zooooo grappigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:41 schreef Ranah het volgende:
gerrit zet zijn zonnebril op, iedereen valt stil
Allemaal veel te complex. Het boeit Lotus allemaal niet zo erg. Ze zei vanmorgen/vanmiddag nog tegen Adje dat ze wel een beetje aan het eind van haar Latijn was en het niet erg zou vinden om naar huis te gaan. Ik denk dat als die een Petertje zou kunnen pakken ze het niet zou latenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:38 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ze kan niets met die kereltjes vanwege verloren liefde, na dat gejank met Maik weg , Jessie en Timo afbranden, Gerrit bezet met Sjellie, Jens met Mileen, Erik te oud, Brandhoutje te dooie lul, dus aan de popiemeiden kleven is strategisch beter, maar een hekel hebben aan kereltjes lijkt me niet vreemd na haar verkrachting show een paar weken terug
Het ei van Columbus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik niet snap, biedt de nieuwe inwoner namens de meerderheid van de groep
gewoon duizend of tweeduizend Euro om Tim eruit te stemmen en weg is hij ....
En de rest met die rotzooi laten zitten, beesten, boomkrot, kippehok, heel wijs, haar sjacherijnige rotkop en haathouding naar zowat alles mag best wel wegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Allemaal veel te complex. Het boeit Lotus allemaal niet zo erg. Ze zei vanmorgen/vanmiddag nog tegen Adje dat ze wel een beetje aan het eind van haar Latijn was en het niet erg zou vinden om naar huis te gaan. Ik denk dat als die een Petertje zou kunnen pakken ze het niet zou laten
“I'm gonna make him an offer he can't refusequote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Het ei van Columbus.
Gewoon omkopen die hap.
Die zijn dinsdag totaal andersquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:46 schreef chufi het volgende:
Hoe zijn de stemmen momenteel verdeeld ? Of gaat het over iets anders?
Ach het zal een gemis zijn, maar ik gun het haar wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:44 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En de rest met die rotzooi laten zitten, beesten, boomkrot, kippehok, heel wijs, haar sjacherijnige rotkop en haathouding naar zowat alles mag best wel weg
Dank je, top!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x73f5kl
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:48 schreef Ranah het volgende:
typisch
hiske: waarom wil jessie zo graag van de bank, dat ga ik morgen aan gerrit vragen
chris: of aan jessie zelf
Dat dus. Best sneu.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:33 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze zoekt misschien een nieuw maatje, eigenlijk heeft ze niemand
Ik ook , ik zal met genoegen kijken hoe het liefdeskoppel Maik en Lotus elkaar in de armen vallen op Instagram, 2x per week tot St. Juttemisquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach het zal een gemis zijn, maar ik gun het haar wel.
dat heeft chris goed gezienquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Ranah het volgende:
chris: ze proberen in het hele verhaal niet om MIJ van de bank te houden
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Ranah het volgende:
En Gerrit gaat gelijk nat. Hij suggereert dat Tim opeens vriendelijk doet tegen Erik, maar Erik zei dat Tim al lang aardig doet. Het is juist Gerrit die heel schijnheilig vlak voor de stemmingen toenadering tot Erik zoekt.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Ranah het volgende:
Er was schijnbaar niemand dus probeerde ik het maar.quote:
dat wel maar waarom jessie van de bank willen houden en de 2 meiden niet? daar gaat het hun nu ook omquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:08 schreef Mjelleke het volgende:
Hiske geef dan juist wel een keer je mening. De allereerste vraag die er gesteld werd was wat is t belangrijkste doel... en daar antwoordde ze allemaal Tim eruit op... En daar gaat het bij de 3 ook om.
En eerst wilde Jessie best naast Tim op de bank, hij is toch een sterke speler.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
His en Chris vertrouwen het niet helemaal. Jessie mag niet op de bank terecht komen, maar het plan is niet gericht om Chris van de bank te houden.
hij is bang dat jens vol op hem gaatquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En eerst wilde Jessie best naast Tim op de bank, hij is toch een sterke speler.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er was schijnbaar niemand dus probeerde ik het maar.
Wat maakt dat uit, als je het niet erg vindt om op de bank te komen?quote:
Don't fuck with Teddyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:14 schreef DKUp het volgende:
Jens stemt op Jessie omdat hij zijn teddybeer in het water heeft gegooid volgens Brandon
geen idee maar jessie is niet meer zo zeker, er zijn de hele avond stemtactieken besprokenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, als je het niet erg vindt om op de bank te komen?![]()
De strategiën veranderen met de dag.
Dat is een bijzondere move dan van Jessie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:15 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee maar jessie is niet meer zo zeker, er zijn de hele avond stemtactieken besproken
nauwelijks na te vertellen
gerrit kan zich niet voorstellen dat jens jessie een mes in de rug steekt en die andere groep verkiest boven hun
waar wanneerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat zei Lotus en tegen wie?
'Ik kan er nog steeds niet me leven'
Jens speelt een dubbelspel, die gaat echt vol met drie stemmen op Timothy ....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef DKUp het volgende:
Jens zet zich dan mooi buitenspel als hij op Jessie gaat stemmen.
Net, toen ze naar de rookcel liep.quote:
hmmmmm er is veel gebeurd dinsdag en jens maakt daar gebruik van om op zn minst verwarring te zaaienquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jens speelt een dubbelspel, die gaat echt vol met drie stemmen op Timothy ....
Tegen Christelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat zei Lotus en tegen wie?
'Ik kan er nog steeds niet mee leven'
os dat was kort, ik zag alleen maar bomen, heb ook geen idee met wie ze wasquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net, toen ze naar de rookcel liep.
Gerrit is naar mijn idee het meest bezig met de stemmingen en lijkt steeds paniekeriger te worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef Ranah het volgende:
ook gerrit begint aan jens te twijfelen en pas dinsdag horen ze of hij oprecht was
jens twijfelt in elk geval alhoewel dat ook een spel is volgens gerrit
Niet bij iedereen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef DKUp het volgende:
tims opmerkingen over alleen slapen? of jessies mogelijke wangedrag?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Net, toen ze naar de rookcel liep.
die stond halverwege de avond al te waggelen las ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:20 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel: Lotus is weer helemaal hoehoe.
Jens is niet bang voor een Jessie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef DKUp het volgende:
quote:
Ik heb zeer tegen mijn gewoonte in, niet alles teruglezen, werd moe vajn het gehakketak.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:21 schreef Ranah het volgende:
[..]
die stond halverwege de avond al te waggelen las ik
Net goedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat plannetje van Gerrit, Merel en Jessie werkt nu niet echt ....
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:23 schreef QuarterBack het volgende:
Chrissie huillie.. agossie de waarheid komt eindelijk binnen bij Miss nixnut, ze heeft stemmen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
De moeder van Utopia, de topper die daar nodig is.
Nee!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier nog eentjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:25 schreef juul. het volgende:
Ben ik de enige die het sneu vind voor Christel, er zit weinig kwaad in
was toch vrij snel over? we konden volgens mij lekker doorcossenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb zeer tegen mijn gewoonte in, niet alles teruglezen, werd moe vajn het gehakketak.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:25 schreef juul. het volgende:
ik ook hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:25 schreef juul. het volgende:
Het ontploft in hun gezichtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ok, maar toen had ik er geen zin meer in.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:26 schreef Ranah het volgende:
[..]
was toch vrij snel over? we konden volgens mij lekker doorcossen
Geen medelijden mee. Moet je daar maar niet gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:25 schreef juul. het volgende:
Denk dat weinig mensen medelijden hebben met haar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:25 schreef juul. het volgende:
En moet je maar niet denken dat je boven de rest staat, met je gesjoemel, geroddel, bemoei en luie bestaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen medelijden mee. Moet je daar maar niet gaan zitten.
Ze is een vervelende bemoeial, goed voor hele dagen zinloze stream op haar harses in haar hokkie, dagenlange zinloze discussie met dat anders vreselijk mens en continue overal haar kont uit draaien, ze moest zich schamen zo te zitten jankenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:25 schreef juul. het volgende:
ieder krijgt wat hem toe komt toch ?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En moet je maar niet denken dat je boven de rest staat, met je gesjoemel, geroddel, bemoei en luie bestaan.
Juist en ze heeft geen enkel mededogen voor anderen. Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:28 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ze is een vervelende bemoeial, goed voor hele dagen zinloze stream op haar harses in haar hokkie, dagenlange zinloze discussie met dat anders vreselijk mens en continue overal haar kont uit draaien, ze moest zich schamen zo te zitten janken
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:29 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ieder krijgt wat hem toe komt toch ?![]()
ga cos
1. Hiskequote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Wie moet eruit:
1. Tim
2.Jessie
3.Hiske
4.Cris
5.Erik
![]()
je eigen voorkeur in deze volgorde?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:28 schreef Amphorapotje het volgende:
Wie moet eruit:
1. Tim
2.Jessie
3.Hiske
4.Cris
5.Erik
![]()
Alweer juist.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Juist en ze heeft geen enkel mededogen voor anderen. Karma is a bitch.
quote:
Zullen we vandaag gaan straten? Neuuh geen zin in.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En moet je maar niet denken dat je boven de rest staat, met je gesjoemel, geroddel, bemoei en luie bestaan.
Van mij ook. En haar taken doet ze ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zullen we vandaag gaan straten? Neuuh geen zin in.
Leuk blind dates regelen, zolang het maar niet bij haar gebeurt.
Of die pompoen zandsculptuur van Tim, even flink in elkaar trappen met d'r lompe kissies.
Niet meedoen met de groep, alleen vaag lullen in de likhut.
Doet ook bijna niets meer met haar kunstdingen.
Hele huisje volproppen met kleertjes die ze stiekem ritselt.
Echt wat een waardeloos figuur die Chris, ze mag van mij direct vertrekken.
Klopt wel en past ook precies bij die passieve houding van Erik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:34 schreef Ranah het volgende:
erik zal op hiske gaan verwacht gerrit, stemmen die niet belangrijk zijn, soort van vergooien zegt gerrit
Precies, Adriaan en Eevee was lief vandaag ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:32 schreef tonja het volgende:
Ik vind alles best zolang mijn absolute favorieten Katie en Eevee er maar in blijven
niemand weet nog wat ie aan jens heeftquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik het likhutje kunnen ze Jens totaal niet peilen.![]()
Ja. Ik zag ook nog even hoe hij een aardige beuk in zijn ballen kreeg toen ze van zijn schoot af sprongquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, Adriaan en Eevee was lief vandaag ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |