“I'm gonna make him an offer he can't refusequote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Het ei van Columbus.
Gewoon omkopen die hap.
Die zijn dinsdag totaal andersquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:46 schreef chufi het volgende:
Hoe zijn de stemmen momenteel verdeeld ? Of gaat het over iets anders?
Ach het zal een gemis zijn, maar ik gun het haar wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:44 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En de rest met die rotzooi laten zitten, beesten, boomkrot, kippehok, heel wijs, haar sjacherijnige rotkop en haathouding naar zowat alles mag best wel weg
Dank je, top!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, aanrader dit gesprek, deel twee volgt nog .....![]()
[ afbeelding ]
Tactisch stemoverleg in de boot - deel 1.
x73f5kl
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:48 schreef Ranah het volgende:
typisch
hiske: waarom wil jessie zo graag van de bank, dat ga ik morgen aan gerrit vragen
chris: of aan jessie zelf
Dat dus. Best sneu.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:33 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze zoekt misschien een nieuw maatje, eigenlijk heeft ze niemand
Ik ook , ik zal met genoegen kijken hoe het liefdeskoppel Maik en Lotus elkaar in de armen vallen op Instagram, 2x per week tot St. Juttemisquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach het zal een gemis zijn, maar ik gun het haar wel.
dat heeft chris goed gezienquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Ranah het volgende:
chris: ze proberen in het hele verhaal niet om MIJ van de bank te houden
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Ranah het volgende:
chris: ze proberen in het hele verhaal niet om MIJ van de bank te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |