Of ze laten het expres slingerenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:11 schreef Angelique61 het volgende:
Wat als een ander dat briefje vindt?
O, zal ik in mijn agenda zetten. Wat is er het om half 11?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:09 schreef Ranah het volgende:
[..]
morgenochtend tot half 11 is het jessie afzeiktijd
geen idee, alleen erik mocht het niet vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:11 schreef Angelique61 het volgende:
Wat als een ander dat briefje vindt?
tot na kerktijdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, zal ik in mijn agenda zetten. Wat is er het om half 11?
Vind er echt geen donder aan. Vind het verschrikkelijk dat gezeik over de stemming. Vreselijk. Ga zo ook gezellig wat anders doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom fluistert Greet?![]()
Is het zóóó spannend, lieve streamertjes?
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
ja klopt maar als Tim em niet vind, das toch de bedoeling toch?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind er echt geen donder aan. Vind het verschrikkelijk dat gezeik over de stemming. Vreselijk. Ga zo ook gezellig wat anders doen.
Wel snotverdorie, ik ga niet naar de kerk, wat moet ik dan tot half 11? Je had me al blij gemaakt. Ik dacht dat er wat stond te gebeuren om half 11.quote:
voor zover ik weet mag alleen erik het niet vinden maar hoe het verder zit met die stemmen? ik haak bij de vierde naam al af, snap het strategische nooitquote:
misluktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:16 schreef formule het volgende:
Probeer even of ik iets, test
[ code verwijderd ]
als dit de bedoeling is, test geluktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:16 schreef formule het volgende:
Probeer even of ik iets, test
[ code verwijderd ]
Hij mocht geen fouten maken van zichzelf. Misschien kan hij nu de lat nu wat lager leggen omdat hij al een fout heeft begaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel, maar die kleur en dat relaxte gaf me een gevoel van, zo ken ik hem bijna niet.
Ja dat denk ik ook. Jessie heeft alcohol gedronken. Hij zou zich kapot moeten schamenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij mocht geen fouten maken van zichzelf. Misschien kan hij nu de lat nu wat lager leggen omdat hij al een fout heeft begaan.
Doe maar niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef formule het volgende:
[ code verwijderd ]
Ze willen Mylene op de bank zetten, maar toch Tim
Ik ben wel nieuwsgierig wat je wilde doenquote:
Ze hebben plezier. Ook wel een keer leuk om te zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal blij dat 'ie een kleine eikel heeft getekend.
Dat hou ik even geheimquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig wat je wilde doen
Dat zeker. Hij is mens geworden. Hij heeft een inschattingsfout gemaakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij mocht geen fouten maken van zichzelf. Misschien kan hij nu de lat nu wat lager leggen omdat hij al een fout heeft begaan.
Geheime formule dusquote:
Toch lijkt Lotus meer aansluiting te zoeken buiten haar beperkte groepje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:25 schreef Ranah het volgende:
lotus: het is ECHT heftig, zelfs erik lacht
'een aantal mensen heften zelfs het glas'quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:25 schreef Ranah het volgende:
lotus: het is ECHT heftig, zelfs erik lacht
ja vanmiddag ook ontspannen met jessie omgaanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch lijkt Lotus meer aansluiting te zoeken buiten haar beperkte groepje.
Het lijkt me ook geen doen als eencelligequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:27 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja vanmiddag ook ontspannen met jessie omgaan
Nah, wat er nu in die silo zit lijkt me ook geen uitdaging.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen doen als eencellige
Franny je enige aanspreekpunt is.
nee en nog niet eens helemaal eigen keuzequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen doen als eencellige
Franny je enige aanspreekpunt is.
Shitquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:34 schreef formule het volgende:
[ code verwijderd ]
Jessie probeert Chris gerust te stellen wat betreft de stemming
Zit je mobielquote:
Ze heeft het er al dagen over, al op de dag dat Johan mailde. Van die B&b was toen nog geen sprake...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
zij zou dat nooit gedaan hebben, zou echt boos zijn geworden als ze dit bij haar hadden gedaan
[..]
nee dit heb je niet goed begrepen, ze vindt het niet netjes dat anderen uit naam van hiske hebben gemaild zonder dat die dat weet en zelfs een B en B hadden willen regelen zonder dat hiske dat wil
Wat probeer je?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:34 schreef formule het volgende:
[ code verwijderd ]
Jessie probeert Chris gerust te stellen wat betreft de stemming
Nee, gewoon weten hoe jullie het doenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat probeer je?
Wil je een afbeelding plaatsen?
hou vol hèquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:39 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, gewoon weten hoe jullie het doen
U bent door naar de volgende ronde.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
U bent door naar de volgende ronde.
Jessie.quote:
Weer fout van mij, ik stop er even meequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie.
Greet wil de silo niet in want dan gaan ze zeggen 'Doe mee, doe mee'.
Greet is benieuwd of Mylene drinkt.
Ik snap de verwarring, hij kwam zelf met het idee. Maar Jessie mocht het afmaken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:45 schreef formule het volgende:
[..]
Weer fout van mij, ik stop er even mee
welja, morgen weer een dagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:45 schreef formule het volgende:
[..]
Weer fout van mij, ik stop er even mee
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:55 schreef snetje het volgende:
Veel stemmen op Franny op dat briefje ...willen ze Tim dat doen geloven?..
Wat angstvallig buiten beeld is gehouden, is het zuipen en wangedrag van Jessie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De zuipkliek wordt angstvallig buiten beeld gehouden.
Ja klopt die is redelijk bezopen nuquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat angstvallig buiten beeld is gehouden, is het zuipen en wangedrag van Jessie.
Ken je nagaan wat er nu in die silo aan de hand is. Mogen we ook niet zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat angstvallig buiten beeld is gehouden, is het zuipen en wangedrag van Jessie.
Heb nog niets gehoord dat daar dingen gebeuren die niet kunnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ken je nagaan wat er nu in die silo aan de hand is. Mogen we ook niet zien.
Weet je meer dan ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:03 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Heb nog niets gehoord dat daar dingen gebeuren die niet kunnen.
Dat is wel anders geweest bij Jessie waar een hele doofpot met febo censuur van is gemaakt.
Is wel een verschilletje he.
Dat is met veel kleine beetjes informatie toch wel duidelijk geworden. Die intimidatie van Jessie.quote:
Ging over het wangedrag van Jessie twee dagen geleden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
Jessie komt op mij helemaal niet dronken over. Hij staat gewoon te praten.
Is ook onzin. Zijn uit de bocht vliegen met drank zal in de cos nog jaren doorgalmenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
Ah oké.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ging over het wangedrag van Jessie twee dagen geleden.
Bij alles wat je post 'ja maar Jessie ' ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook onzin. Zijn uit de bocht vliegen met drank zal in de cos nog jaren doorgalmen
Wangedrag is helemaal niet bewezen. Hij had gedronken en Merel gezoendquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ging over het wangedrag van Jessie twee dagen geleden.
De haat is groot.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook onzin. Zijn uit de bocht vliegen met drank zal in de cos nog jaren doorgalmen
Dat was een geintje in de silo zijn er een paar aan het zuipen. Jessie en nog een paar hebben niet gedronkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij alles wat je post 'ja maar Jessie ' ...
Verschillende antwoorden, welk moet ik nu kiezenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was een geintje in de silo zijn er een paar aan het zuipen. Jessie en nog een paar hebben niet gedronken
Denk het niet. Nog 11 maanden en dan is het finito met Utopia.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De silo drinken ze de mensen in huisje chris his merel gerrit en jessie henben niet gedronken vanavond.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Verschillende antwoorden, welk moet ik nu kiezen
Ik geloof je, je bent een goede waarnemer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De silo drinken ze de mensen in huisje chris his merel gerrit en jessie henben niet gedronken vanavond.
Nou 11 maanden dan ook goedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Denk het niet. Nog 11 maanden en dan is het finito met Utopia.
Dank je welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je, je bent een goede waarnemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |