Project klassiekers was wellicht niet zo'n goed plan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Domme Danny heeft een sputterende brommer.
Wat kan hij welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Project klassiekers was wellicht niet zo'n goed plan.
Helaas voor hem doet Jumbo niet mee met Le Samynquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sprinten in B-koersen en semi-klassiekers.
Jumbo laat best veel koersen liggen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helaas voor hem doet Jumbo niet mee met Le Samyn
Liever Roubaix verkennen dan met Dylan de Scheldeprijs winnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jumbo laat best veel koersen liggen.
Dat is wel echt zwakzinnig. Stuur dan lekker Wagner, Wynants en Snushoorn mee met Dylanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Liever Roubaix verkennen dat met Dylan de Scheldeprijs winnen.
Dat slaat echt helemaal nergens op inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Liever Roubaix verkennen dan met Dylan de Scheldeprijs winnen.
Snushoornquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel echt zwakzinnig. Stuur dan lekker Wagner, Wynants en Snushoorn mee met Dylan
Maar Wagner rijdt niet meer bij Jumbo.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel echt zwakzinnig. Stuur dan lekker Wagner, Wynants en Snushoorn mee met Dylan
Dan een flopDeen als Vingegaardquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Wagner rijdt niet meer bij Jumbo.
Maar die rijdt dan Baskenland.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan een flopDeen als Vingegaard
Wel apart dat ze daar helemaal niet starten in de Scheldeprijs inderdaad, daar kun je toch wel wat renners voor vinden (buiten de PR-renners dan)quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Liever Roubaix verkennen dan met Dylan de Scheldeprijs winnen.
Boterhammen met pindakaas slaan aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:16 schreef Faraday01 het volgende:
Dat Van Vleuten vandaag al 4e wordt is tamelijk bizar
Hij zit bij Jumbo, je weet hoe het gaat met klassiekerrenners die tekenen bij die ploegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:20 schreef Marcoss het volgende:
Wout was vorig jaar iets beter rond deze tijd
Dat was bij de voorgangers toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij zit bij Jumbo, je weet hoe het gaat met klassiekerrenners die tekenen bij die ploeg
Hij was al minder tijdens het veldritseizoen, dat kun je moeilijk Jumbo aanrekenen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij zit bij Jumbo, je weet hoe het gaat met klassiekerrenners die tekenen bij die ploeg
Ik vind Movistar ook nog steeds een voortzetting van Banesto ;-)quote:
Ach Terpstra was vorig jaar in het openingsweekend rotslecht om vervolgens een halve week later al iedereen weg te rijden in Le Samyn. Omloop is wat dat betreft een momentopname.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Veeg teken dat Terpstra niet kan wegrijden
Sprintje tussen Matthews en Trentin. Hou op, schei uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:22 schreef TheArt het volgende:
Durbridge mag zich zo op kop zetten om te werken voor Trentin.
Zinloos om er alleen tussen te gaan rijden. Je moet hopen dat Naesen, Trentin en co. nog wat kunnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Veeg teken dat Terpstra niet kan wegrijden
Yep, maar denk dat het ook een kwestie van niet beter kunnen is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zinloos om er alleen tussen te gaan rijden. Je moet hopen dat Naesen, Trentin en co. nog wat kunnen.
Lol, nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit is toch de eerste wegkoers voor Van Aert?
Was even niet duidelijk : (quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uhm, jawel.
Tenminste, dit seizoen dan. Ik ga er vanuit dat hij dat bedoelde.
Zie nu dat hij vorig jaar ook niet zo denderend was hier om een week later opeens fantastisch te rijden in de SB, dus misschien zegt het niet alles inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit is toch de eerste wegkoers voor Van Aert?
Hoezoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Stybar is de morele winnaar van de dag.
Oss kon zelf ook wel aardig sprinten vroeger, heeft ereplaatsen gereden in Touretappes. Beetje zoals Rojas of Eisel.quote:
Vraag is dan of Stybar zelf vertrouwt op z'n sprintquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
zie niet in waar ze Stybar gaan lossen. Tenzij Theuns t zo probeert en van Avermaet en Stybar naar elkaar kijken.
Nee, want het is een positiesprintquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:32 schreef franklop het volgende:
Olvarit zou dit toch wel in de sprint moeten pakken?
Het is ook wel natte winden weer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Ruben heeft wel de hoofdrol vandaag.
Ik juich voor Zdenek.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik juich voor mijn Wellens.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik juich voor mijn Wellens.
Ik zie de sluwe Luts dit wel winnen.quote:
Je moet ergens je winst pakken als je je record aantal zeges van 2018 wil verbrekenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:39 schreef Marcoss het volgende:
1e keer in 100 jaar ofzo dat Lefevere deze koers weer eens wint
Contractjaar voor Stybar, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Terpstra is 2 seconden weg bij de ploeg en Stybar begint te winnen.
Omdat mensen ook koers kijken zonder een of ander spelletje in het achterhoofd.quote:
Stuyven was helaas niet zo goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee niks, gewoon een mooie winnaar.
Toch niet stiekem een klein vuistje omdat de vermaledijde Belgen Wellens en Van Avermaet niet wonnen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee niks, gewoon een mooie winnaar.
Ik ben tevreden ja, terechte winnaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat mensen ook koers kijken zonder een of ander spelletje in het achterhoofd.
Misvatting van je om te denken dat ik sport zo beleef.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat mensen ook koers kijken zonder een of ander spelletje in het achterhoofd.
Krekquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
De aankomst ligt niet meer op de legendarische Halsesteenweg in Meerbeke, maar is verhuisd naar het centrum van Ninove. En Van Avermaet is geen fan: "De nieuwe aankomstzone stoort me. Die was vorig jaar zo mooi in Meerbeke. Nu is die levensgevaarlijk. Komen we met een grote groep naar de eindmeet, dan is de renner met het grootste kamikazegehalte de winnaar. Alleen aankomen is mijn boodschap."
Greg is gek.quote:
Waren nog wel wat bochten aan het einde waar het lastig wordt als ze met een grote groep naar de finish gaan, maar die kans is in deze koers niet heel erg groot..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou Krek gevaarlijk vinden aan deze aankomst?
Sinds wanneer zou ik een hekel aan Belgen hebben?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toch niet stiekem een klein vuistje omdat de vermaledijde Belgen Wellens en Van Avermaet niet wonnen?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou ik een hekel aan Belgen hebben?
quote:
Zoals verwacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Evertjan het volgende:
Wat vonden jullie van het rijden van de Jumbo-Visma ploeg??
Kunnen er niks van.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Evertjan het volgende:
Nee, hij was goed genoeg, gewoon tactisch slim van Stybyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Greg was gewoon niet goed genoeg.
Zo extreem was dat ook niet toch? Wel over de breedte van de ploeg die heel sterk was, maar dat viel flink tegen..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het hallelujah rond Wout is gelijk een stuk afgenomen.
Ik had iets meer verwacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Evertjan het volgende:
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat ging over die halvegare commentator-Belg die Karsten verving...
Ik had vooral iets meer van Taco verwacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Evertjan het volgende:
Taco reed vol in dienst, dat hadden ze vooraf ook al aangekondigd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had vooral iets meer van Taco verwacht.
Wuyts en Co heb ik vorig jaar na zijn optredens in strade bianche e.d. toch wel meerdere keren horen zeggen dat hij dit jaar er wel een paar zou winnen. Werd ook nog genoemd vooraf. Toch vrij roemloos eraf gereden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo extreem was dat ook niet toch? Wel over de breedte van de ploeg die heel sterk was, maar dat viel flink tegen..
Ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Taco reed vol in dienst, dat hadden ze vooraf ook al aangekondigd.
Toch weer ziedend.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klik eens op de post zou ik zeggen.
Om hem nu al af te schrijven is ook een beetje vroeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wuyts en Co heb ik vorig jaar na zijn optredens in strade bianche e.d. toch wel meerdere keren horen zeggen dat hij dit jaar er wel een paar zou winnen. Werd ook nog genoemd vooraf. Toch vrij roemloos eraf gereden.
Doe ik ook niet, maar dit was wel een flinke tegenvaller lijkt me. Voor hem en djumboquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Om hem nu al af te schrijven is ook een beetje vroeg.
Dat is jouw waarheid.quote:
Maar dat is lastig want jullie kunnen mijn gedachten niet lezen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik nodig anderen uit om het te bevestigen.
Was wel prima hoor, maar hij moest overal op reageren in de slotfase.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Greg was gewoon niet goed genoeg.
Moest, maar ook wilde. Had Stybar niet op Wellens gereageerd?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was wel prima hoor, maar hij moest overal op reageren in de slotfase.
Wellicht wel, maar die had zelf ook al een paar keer overgeslagen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Moest, maar ook wilde. Had Stybar niet op Wellens gereageerd?
Dat ook, maar Stybar had volgens mij het meest te verliezen als Wolfpack afgezant.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar die had zelf ook al een paar keer overgeslagen.
Eigenlijk heeft Greg er met z'n eigen prikjes voor gezorgd dat het gat voor de rest groot genoeg was om niet door te hoeven rijden.
sadistquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het worden waarschijnlijk mensonterende omstandigheden.
https://cycling.vlaandere(...)19&key=276&year=2019quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Alleen nog maar de top 10 bekend? Bananenrepubliek dat Vlaanderen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://cycling.vlaandere(...)19&key=276&year=2019
Tja, hij is op papier de snelste aan de meet. Als hij Wellens laat rijden, dan wordt hem ook een gebrek aan koersinzicht verweten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:10 schreef kibo het volgende:
Mooie koers. En wat een gebrek aan koersinzicht van Greg weer...
Trantèn is ziedend.quote:Matteo Trentin haalt uit na negende plek in Omloop: “Onsportieve ploegleiders boycotten mijn achtervolging”
Europees kampioen Matteo Trentin liet een mooie negende plek optekenen in de Omloop Het Nieuwsblad. De Italiaan van Mitchelton-Scott was echter niet helemaal tevreden. Hij had het gevoel dat er meer inzat, maar verloor veel krachten toen hij na een val moest terugkeren. Die achtervolging verliep niet zonder moeite. Volgens Trentin zit daar de onsportiviteit van enkele ploegleiders voor iets tussen.
Na een kleine 70 kilometer koersen maakte Trentin kennis met het Vlaamse asfalt. Zonder erg, want de Italiaan kan zijn weg verderzetten. Terugkeren in het peloton verliep echter niet zonder slag of stoot. Enkele ploegwagens gingen volgens de Europese kampioen opzichtig vertragen om zo zijn inhaalrace tegen te werken. “Veel ploegleiders zijn echt niet sportief. Ze lieten express gaten vallen”, verklaarde hij aan Cyclingnews. In het wielrennen is het gebruikelijk dat de wagens de renners ‘helpen’ terug te keren in het peloton, of hen in ieder geval niet ophouden. Maar volgens Trentin denken ze daar bij sommige ploegen dus anders over.
Eenmaal terug in het peloton schoof Trentin op, maar de Italiaan raakte in de tweede groep verzeild na de val van Tiesj Benoot, die grote kopgroep in twee delen splitte. Trentin legde uiteindelijk beslag op de negende plaats.
Dat is in de praktijk wel zo. Sommige ploegwagens van een ander team zijn solidair andere niet. Kom je dan de bocht uit kan je bij de een achter de klep rijden en geven ze traag gas. Andere auto's geven een dot gas en laten je stikken.quote:
Wel 5bft wind. Dus wellicht geen sprint met een groot peloton.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt vanmiddag droog te worden in België. Geen apocalyptische omstandigheden dus...
Heeft duidelijk de trekken van een Neanderthaler, hetgeen ook een verklaring kan zijn voor zijn koersinzicht.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:57 schreef O_o_ het volgende:
Dat hoofd van die Greg van Avermaet, ik weet het niet jongens. Daar zit volgens mij een paar generaties Vlaamse inteelt in.
Potentie voor waaiers?quote:Op zondag 3 maart 2019 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel 5bft wind. Dus wellicht geen sprint met een groot peloton.
quote:Opgave in de eerste kilometer
We maken het niet vaak mee, maar al na één kilometer moeten we een opgave noteren. Matti Breschel (EF Education First) knijpt zijn remmen al dicht.
Na 8 kilometer ziet Vital Concept met Corentin Ermenault een mannetje in de volgwagen stappen. Als we dit tempo aanhouden, dan gaan niet veel renners de finish in Kuurne bereiken.quote:
Toen was het nog wel 10 graden kouder toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb opeens zo’n gevoel dat we een herhaling krijgen van de editie Traksel, Flens en Stannard.
Ja, plus dat het nu niet regent en de wind waait minder hard.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Toen was het nog wel 10 graden kouder toch?
Cort (Astana), Naesen (Lotto-Soudal), Ligthart (Direct Energie), Turgis (Vital Concept), De Winter (Wanty-Gobert), Kirsch (Trek) en Jarrier (Arkéa). Hun bonus: 4'23".quote:
Fijn om dit te horen Kunt.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens goed nieuws.
Heb mn vriendin alleen naar Maastricht gestuurd dus ik ben er gewoon bij vanmiddag
Ow sorry typo jeweets.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat flauw zeg om gelijk te schelden
Ik moet alleen nog even de massage olie en de tissues erbij pakken. Verder ben ik er helemaal klaar voor.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oke oke.
Zit je er klaar voor of moet je nog gaan fietsen vandaag vriend?
Zo’n vriendin moet je koesterenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens goed nieuws.
Heb mn vriendin alleen naar Maastricht gestuurd dus ik ben er gewoon bij vanmiddag
Ik hoef mijn vriendin helemaal niet weg te sturen, zolang ze maar niet voor het beeld gaat staan en rustig blijft.quote:
Het is carnaval he.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vriendin helemaal niet weg te sturen, zolang ze maar niet voor het beeld gaat staan en rustig blijft.
Met jouw username moet je ook het langlaufen kijken nuquote:Op zondag 3 maart 2019 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb een flesje Fantome klaar staan voor deze mooie middag.
De wintersporten ben ik niet zo van behalve veldrijden uiteraard.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met jouw username moet je ook het langlaufen kijken nu
Eens het is een platvloerse boerentraditie.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is carnaval he.
Ik moest eigenlijk mee kaas. Maar dat is niks voor mij hoor
14h30, Sporzaquote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar hoe laat begint het nou echt eigenlijk?
Hoezo eng dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel powerbodys zeg die damesatletiekers
word er helemaal eng van
Kostanze Klosterhalfen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel powerbodys zeg die damesatletiekers
word er helemaal eng van
Mijn oog was gevallen op die Poolse die was wel aardig.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is zo bonkig Kaas. Wel goede billen de meeste.
En dan ook nog vrouwenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Donderflikkertyfstraal eens op met dat houtenbaanwielrennen. Ik wil koers.
Over ongeveer 20 minuten kunt u op Eén kijken naar rechtstreekse beelden. Dan zetten we ook onze livestream aan.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Donderflikkertyfstraal eens op met dat houtenbaanwielrennen. Ik wil koers.
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als een vrouw van haar middel is verlamd werkt dan nog wel de voortplanting en seksuele functies
Wel typisch dat ze een verlamde vrouw nog steeds vragen wat ze van de Belgische vindt.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als een vrouw van haar middel is verlamd werkt dan nog wel de voortplanting en seksuele functies
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel typisch dat ze een verlamde vrouw nog steeds vragen wat ze van de Belgische vindt.
Ik moest erom grinniken, laat me.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat![]()
Is toch normaal iets om je af te vragen?
lijkt me welquote:Op zondag 3 maart 2019 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil het wel proberen.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, alleen als ik op maandag vrij ben.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij vandaag een biertje Stijn?
Netjes hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik op maandag vrij ben.
Morgen om 07:45 de deur uit. #hardelevenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Ik ben nog vrij t/m woensdag dus ik doe er wel 1 als je het niet erg vindt
Dat is uitslapenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen om 07:45 de deur uit. #hardeleven
lekker centjes verdienen voor de BV Nederlandquote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen om 07:45 de deur uit. #hardeleven
Zoveel gebeurt daar ook niet..quote:Op zondag 3 maart 2019 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er iemand in Belgie die liever dit ziet dan KBK
Dat maakt niet uit, alleen de beelden al zijn magisch.quote:
Eens.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, alleen de beelden al zijn magisch.
Als je uit eten gaat begin je ook niet met het hoofdgerecht he?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er iemand in Belgie die liever dit ziet dan KBK
Het gaat om de beelden, een natte wegdek, de geur van regen, grinta op de koppen van de wielrenners.quote:
En Carl Berteele of Ruben van Gucht op de moto.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat om de beelden, een natte wegdek, de geur van regen, grinta op de koppen van de wielrenners.
twitter:SammyNeyrinck twitterde op zondag 03-03-2019 om 12:05:34Koers zoals in de goede, oude tijd. Briefing en omkleden @katushacycling in veranda broer ploegleider @demoldirk. Met @EteZabel als kroongetuige. @KuurneBxlKuurne @sporza @sporza_koers #KBK2019 #WhereLegendsWillBeRemembered #ExtraTimeKoers https://t.co/F5blsZQNv8 reageer retweet
En een presenterende Gummibeer.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Carl Berteele of Ruben van Gucht op de moto.
Ik vaak wel eigenlijk kaas. Ben niet meer zo'n grote eter. Wil ook niet zo viesdik als oksel zijn maar kan niet fietsenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat begin je ook niet met het hoofdgerecht he?
Tegeltje ditquote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat om de beelden, een natte wegdek, de geur van regen, grinta op de koppen van de wielrenners.
Ik leef met je mee. Lijkt me verschrikkelijk zo te moeten voortbestaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vaak wel eigenlijk kaas. Ben niet meer zo'n grote eter. Wil ook niet zo viesdik als oksel zijn maar kan niet fietsen
twitter:sporza_koers twitterde op zondag 03-03-2019 om 14:13:41Na de 5e van 13 hellingen stapt Loetsenko (Astana) af. De achterstand van het peloton bedraagt nog ongeveer 3 minuten. #KBK19 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |