lekker centjes verdienen voor de BV Nederlandquote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen om 07:45 de deur uit. #hardeleven
Zoveel gebeurt daar ook niet..quote:Op zondag 3 maart 2019 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er iemand in Belgie die liever dit ziet dan KBK
Dat maakt niet uit, alleen de beelden al zijn magisch.quote:
Eens.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, alleen de beelden al zijn magisch.
Als je uit eten gaat begin je ook niet met het hoofdgerecht he?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er iemand in Belgie die liever dit ziet dan KBK
Het gaat om de beelden, een natte wegdek, de geur van regen, grinta op de koppen van de wielrenners.quote:
En Carl Berteele of Ruben van Gucht op de moto.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat om de beelden, een natte wegdek, de geur van regen, grinta op de koppen van de wielrenners.
twitter:SammyNeyrinck twitterde op zondag 03-03-2019 om 12:05:34Koers zoals in de goede, oude tijd. Briefing en omkleden @katushacycling in veranda broer ploegleider @demoldirk. Met @EteZabel als kroongetuige. @KuurneBxlKuurne @sporza @sporza_koers #KBK2019 #WhereLegendsWillBeRemembered #ExtraTimeKoers https://t.co/F5blsZQNv8 reageer retweet
En een presenterende Gummibeer.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Carl Berteele of Ruben van Gucht op de moto.
Ik vaak wel eigenlijk kaas. Ben niet meer zo'n grote eter. Wil ook niet zo viesdik als oksel zijn maar kan niet fietsenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat begin je ook niet met het hoofdgerecht he?
Tegeltje ditquote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat om de beelden, een natte wegdek, de geur van regen, grinta op de koppen van de wielrenners.
Ik leef met je mee. Lijkt me verschrikkelijk zo te moeten voortbestaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vaak wel eigenlijk kaas. Ben niet meer zo'n grote eter. Wil ook niet zo viesdik als oksel zijn maar kan niet fietsen
twitter:sporza_koers twitterde op zondag 03-03-2019 om 14:13:41Na de 5e van 13 hellingen stapt Loetsenko (Astana) af. De achterstand van het peloton bedraagt nog ongeveer 3 minuten. #KBK19 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |