SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.contrast?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:26 schreef cherrycoke het volgende:
Hmm, eerder 'donker'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.contrast?
Als je 'm niet te groot bekijkt dan heeft hij wel een lekker mystiek sfeertje.Huilen dan.
Maar die zijn 420-technisch weer niet toepasselijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:50 schreef derLudolf het volgende:
Ik vier het liever met middelen die de rijvaardigheid niet negatief beïnvloeden
Na het roken van wiet mag je een uur of 5 Later weer autorijden. Dat is best te doenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:50 schreef derLudolf het volgende:
Ik vier het liever met middelen die de rijvaardigheid niet negatief beïnvloeden
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maar die zijn 420-technisch weer niet toepasselijk
Aha, ja drugs en Murica, twee dingen waar ik echt niks mee hebquote:
Ik zou zelfs nog zo ver willen gaan om het gewoon een plant te noemen. Een groene plant. Een mooie plant. Een welriekende plant. Een grote, sterke, ja, een nuttige plant...quote:
Onkruidquote:
Een plant waar je de doodstraf voor kan krijgen in sommige landen. Maar ondertussen mag je wel een hard drugs drinken. (alcohol) Die je hersencellen doden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zou zelfs nog zo ver willen gaan om het gewoon een plant te noemen. Een groene plant. Een mooie plant. Een welriekende plant. Een grote, sterke, ja, een nuttige plant...
je zou er bijna een liedje over maken
Verkeerde SC? Of heeft fot ook een meet daar?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ook onderweg naar RotterdamBetere tijden dit wel
Iets over zeggen is je druk maken. Oké.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:34 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja, als je je daar druk om kunt maken, gaat het goed met je
Zonder beide kun je ook prima leven.
Het is natuurlijk wel fijn wanneer iedereen dat voor zichzelf mag bepalen hè, en dat het geen opgelegde keuze is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:34 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja, als je je daar druk om kunt maken, gaat het goed met je
Zonder beide kun je ook prima leven.
Jammer dat de arm er niet volledig op staat...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:44 schreef GTW het volgende:
En weer een studiomiddagje achter de rug.
Voor een shirtmerk. Shirt expres onherkenbaar op deze foto want they ain't gonna get free exposure van mij.
[ afbeelding ]
Echt een van de meest onnodige dingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jammer dat de arm er niet volledig op staat...
Geloof niet dat het helemaal mijn smaak is. Te hard licht, teveel schaduw op achtergrond.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:59 schreef GTW het volgende:
Stylistische keuze. Ben geinspireerd door o.a. Ellen von Unwerth, Terry Richardson, Mario Testino, Juergen Teller en nog meer grote fashion fotografen die veel direct hard licht gebruikten/gebruiken.
Direct Flash krijgt ook veel shit over zich heen. Wat ironisch is gezien hoeveel amazing bekende fotografen ermee werken.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof niet dat het helemaal mijn smaak is. Te hard licht, teveel schaduw op achtergrond.
Maar goed dat niet iedereen hetzelfde is he
Het was niet bedoeld om er shit over te schrijven hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 03:58 schreef GTW het volgende:
[..]
Direct Flash krijgt ook veel shit over zich heen. Wat ironisch is gezien hoeveel amazing bekende fotografen ermee werken.
Maar het is uiteraard niet de enige trick in m'n boek. Ik kan van alles wel. Moet ook wel, ik verdien m'n geld in de fotografie.
quote:Op zondag 17 maart 2019 13:14 schreef Chanty het volgende:
Hoi
Na een eeuwigheid niet meer in FOT geweest te zijn toch maar weer eens het subforum aangeklikt. Probeer mijn camera weer wat vaker af te stoffenen kan dan hopelijk ook wat actiever gaan meeposten hier.
Leuk dat er weer wedstrijden zijn, deed ik vroegah graag aan mee dus zal nu zeker ook proberen mee te doen
Cquote:
Wow.quote:
Ja.quote:Na een eeuwigheid niet meer in FOT geweest te zijn toch maar weer eens het subforum aangeklikt. Probeer mijn camera weer wat vaker af te stoffenen kan dan hopelijk ook wat actiever gaan meeposten hier.
Ja.quote:Leuk dat er weer wedstrijden zijn, deed ik vroegah graag aan mee dus zal nu zeker ook proberen mee te doen
quote:Op zondag 17 maart 2019 13:14 schreef Chanty het volgende:
Hoi
Na een eeuwigheid niet meer in FOT geweest te zijn toch maar weer eens het subforum aangeklikt. Probeer mijn camera weer wat vaker af te stoffenen kan dan hopelijk ook wat actiever gaan meeposten hier.
Leuk dat er weer wedstrijden zijn, deed ik vroegah graag aan mee dus zal nu zeker ook proberen mee te doen
Das lang geledenquote:
Ja iets met twee koters gekregen en toen verhuisde ik naar OUD en mijn camera verhuisde de kast inquote:
idemquote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
Bij mij werkt dat vaak andersom. Wanneer ik maar vaak genoeg lastiggevallen word met een product dan verlies ik alle interesse erin.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op zondag 17 maart 2019 13:14 schreef Chanty het volgende:
Hoi
Hopelijk. Ik zag Xilantof ook alweer opdoemen.quote:
Haha ja stalker dat 'ie isquote:Op maandag 18 maart 2019 20:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hopelijk. Ik zag Xilantof ook alweer opdoemen.
Hopelijk ook even een doekje over zijn camera gehaald. Toch
Niks van gemerktquote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Haha ja stalker dat 'ie is
Weet wel dat Xil zijn camera minder ondergestoft is dan de mijne.
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
Bij mij werkt dat vaak andersom. Wanneer ik maar vaak genoeg lastiggevallen word met een product dan verlies ik alle interesse erin.
Ik vond hem stiekem al leuk.. En dan blijf ik hem zienquote:
Pfoeh fijn klusjequote:Op maandag 18 maart 2019 21:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Doekje over m'n camera halen hoef ik niet te doen. Het doek valt wel over krap twee weken voor m'n fotoalbum op dds. Nu bezig om 30.000 foto's te migreren naar Zonerama.
Ik ben altijd blijven lurkenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hopelijk. Ik zag Xilantof ook alweer opdoemen.
Hopelijk ook even een doekje over zijn camera gehaald. Toch
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Haha ja stalker dat 'ie is
Weet wel dat Xil zijn camera minder ondergestoft is dan de mijne.
En jij hebt wel lekker veel foto's gepost de laatste tijd?quote:
Zal aan mijn creativiteit liggenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem stiekem al leuk.. En dan blijf ik hem zien
Jongens geen ruzie jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En jij hebt wel lekker veel foto's gepost de laatste tijd?
[..]
Oehquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen,
Mijn camera is sinds de wintersport waar ik met mijn camera toch zeker 3 foto's heb gemaakt ook niet meer uit zijn tas gekomen![]()
Komt na de verbouwing wel weer.
Van de zomer wel naar Kroatië. Daar vallen vast mooie plaatjes te maken.
Nog eens AWD doen?quote:
Hij begon!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jongens geen ruzie ja
Goedemorgenweer een fotografieloze dag op kantoor
Dat moet daar inderdaad wel lukken!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen,
Mijn camera is sinds de wintersport waar ik met mijn camera toch zeker 3 foto's heb gemaakt ook niet meer uit zijn tas gekomen![]()
Komt na de verbouwing wel weer.
Ja ik ben echt zo! Benieuwd naar dat land. We gaan het ontdekken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oehdaar heb ik wel mooie plaatjes vandaan zien komen. Staat nog op mijn wishlist qua vakantiebestemmingen. Dit jaar gaat de vakantie naar de eigen achtertuin helaas.
Doe ik het liefste vakantieplannen makenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet daar inderdaad wel lukken!
Sowieso is vakantieplannen maken altijd fijn
Meer levenquote:
Goed plan. Moet ff kijken wanneerquote:
Tis mooie periode ook voor mooie zonsondergangen denk ik!quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik ben echt zo! Benieuwd naar dat land. We gaan het ontdekken.
En misschien zie je nog wel toffe vogels in je achtertuin. En anders genoeg mogelijkheden tot dagtripjes
[..]
Doe ik het liefste vakantieplannen makenhelaas geen oneindig budget
Waar in Kroatië? Afgelopen zomer ben ik er weer een keer geweest. Maar dan in een regio voor de 'speciale' plaatjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Yupquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tis mooie periode ook voor mooie zonsondergangen denk ik!
We gaan met de auto een roadtrip makenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Waar in Kroatië? Afgelopen zomer ben ik er weer een keer geweest. Maar dan in een regio voor de 'speciale' plaatjes
Ynske
Kust of binnenland?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We gaan met de auto een roadtrip maken
Ja wij doen daar ook echt ons best voor. Ik woon liever in een iets goedkoper huis dat we iets meer kunnen reizen dan in een duur huis en geen kant meer op kunnen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tis mooie periode ook voor mooie zonsondergangen denk ik!
[..]
herkenbaar![]()
Hoewel het me laatste jaren best leuk mooie reisjes te maken
Geheimtaal... ik moest ff googlen. Gelukkig weet google allesquote:
Nog even en het oude-FOT is weer compleetquote:
Hmmmm drie katten.... geef die vogels weinig kansquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik ben echt zo! Benieuwd naar dat land. We gaan het ontdekken.
En misschien zie je nog wel toffe vogels in je achtertuin. En anders genoeg mogelijkheden tot dagtripjes
[..]
Doe ik het liefste vakantieplannen makenhelaas geen oneindig budget
En het begint weer groen te worden overalquote:
Jepquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja wij doen daar ook echt ons best voor. Ik woon liever in een iets goedkoper huis dat we iets meer kunnen reizen dan in een duur huis en geen kant meer op kunnen bijvoorbeeld
AWD is altijd leuk. En niet zo ver! Dat helpt ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geheimtaal... ik moest ff googlen. Gelukkig weet google alles![]()
Wil ik ook nog eens heen. Zowel van jou als van P. toffe plaatjes gezien uit die hoek
[..]
Nog even en het oude-FOT is weer compleet
[..]
Hmmmm drie katten.... geef die vogels weinig kansMaar ik hoop op een zomer zoals vorig jaar en dan gaat het helemaal goedkomen
En anders spam ik FOT vol met kinderfoto's
Als je bedoelt dat ie foto's niet laadt....: Ja!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:16 schreef derLudolf het volgende:
Doet Flickr bij jullie ook zo kut vanavond?
Dat bedoel ik ja. En gekke foutmeldingen als je een locatie aan een foto wilt hangen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ie foto's niet laadt....: Ja!
Hebben ze ook... Gekocht door SmugMug.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. En gekke foutmeldingen als je een locatie aan een foto wilt hangen.
Kreeg een keer de 'standaard' foutmeldingscherm met 'bad panda' ofzo, maar ook een keer van Yahoo, dat ze hard aan het werk waren het probleem op te lossen. Dacht dat Yahoo Flickr heeft verkocht?
Vandaag is 't wel heel erg...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hebben ze ook... Gekocht door SmugMug.
Maar Flickr is al maanden niet vooruit te branden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou de ziekenhuizen mijden. Staan ze eerst met 2 man aan je gebroken schouder (en AC-gewricht) te trekken omdat 'ie ook uit de kom is, komen ze er vervolgens na wat googlen achter dat ze de andere kant op moeten trekken. Pijnstillers, nooit van gehoord.
Bij 't foto's maken van m'n elleboog gewoon twee breuken missen en vervolgens verwachten dat ik met m'n gebroken pootje een loden schort vasthoud zodat ik nog kindjes kan krijgen mocht ik dat ooit willen.Huilen dan.
Slavonié is niet Slowakijë (en ook niet Slovenië)quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Slowakije rijden we doorheen en het is wel de bedoeling dat we daar wat gaan bekijken. (Tips?)
Het merendeel zal ook in het binnenland zijn hoor. Maar we willen ook de kust zien. Onder de noemer "als we er dan toch zijn"
Straks even reisboekje halen. Vind ik leuk haha.
Mwah, m'n (rechter) elleboog is wel weer de oude. M'n (linker) schouder nog niet helemaal. Veel gezeur mee gehad en ben nog niet tevreden over hoe het nu is, maar er zit wel (langzaam) vooruitgang in (ben nog steeds bezig met revalidatie). Qua kracht is alles weer in orde, maar er zijn nog een aantal bewegingen die ik er niet mee kan maken. En als ik andere bewegingen maak dan gaat 't wel, maar voel ik alle botten een beetje langs elkaar schuiven.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:22 schreef Chanty het volgende:
Omgalles ondanks dat wel goed hersteld?
Dit lijkt me echt vrij weinig toevoegen op die lengte. Het maakt niet uit of je dan op f32 zit een nanometer is dan al onscherp lijkt me.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:16 schreef Ouwesok het volgende:
Sommige dingen maken best wel nieuwsgierig.
Niet de camera
Niet de lens
Niet de flitser
Maar die tussenring![]()
[ afbeelding ]
De tussenring stond op de CP+ in de stand van 7artisans, een nieuwe Chinese speler in lenzenland die inmiddels een serie best wel aparte lenzen heeft voor spiegelloze camera's. De lens op die enorme tussenring is een 60mm macro waarop op de site van 7artisans nog niks te vinden is, laat staan over die tussenring.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:53 schreef Ouwesok het volgende:
Het is voorjaar
Vanmiddag eindelijk weer eens buiten spelen zonder dat je wegwaait of tot op je bot nat regent.
[ link | afbeelding ]Voorjaar by Ouwesok, on Flickr
Boeit dat nog tegenwoordig als je kan focus-stacken?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:31 schreef GTW het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt vrij weinig toevoegen op die lengte. Het maakt niet uit of je dan op f32 zit een nanometer is dan al onscherp lijkt me.
Focus stacken met 8 foto's of met 800 foto's is wel een verschilquote:Op maandag 25 maart 2019 23:03 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Boeit dat nog tegenwoordig als je kan focus-stacken?
Ik heb die lens ook. Vandaag nog even uitgelaten in de AWD maar ik krijg er gewoon geen lekkere scherpe plaatjes mee. Met of zonder OS, er zit continue zo'n blur overheen. Zelfs op F8. Of misschien zoom ik wel teveel in op het beeldschermquote:Op zondag 31 maart 2019 21:27 schreef Ouwesok het volgende:
Apenheul ging dit weekend weer open en dus was het tijd voorrrrr...
De Apenbeul
[ afbeelding ]
Met de A7 gaat ie heerlijk. Met de Alfa's is het zaak om de stabilisator van de camera uit te zetten anders lijken de SteadyShot en OS elkaar tegen te werken wat zich uit in plaatjes die net niet scherp lijken. Zet je de OS uit dan geeft ie gewoon wat je van een dergelijke lens mag verwachten.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb die lens ook. Vandaag nog even uitgelaten in de AWD maar ik krijg er gewoon geen lekkere scherpe plaatjes mee. Met of zonder OS, er zit continue zo'n blur overheen. Zelfs op F8. Of misschien zoom ik wel teveel in op het beeldscherm
Hij is ongeveer uit dezelfde tijd. Het is een Sigma APO 5-6.3/150-500mm DG OS HSM zoals ie voluit heet.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:38 schreef Clayton1 het volgende:
Over wat voor lens hebben we het, Lijkt uit dezelfde serie te komen als mijn Sigma 105 macro?
Fuckeroniquote:Op maandag 1 april 2019 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo heb je een 5D mk IV. En zo heb je 'm niet meer.
https://www.politie.nl/ni(...)of-tollenstraat.html
Even geen foto's meer van mij dus.
Holy crapquote:Op maandag 1 april 2019 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo heb je een 5D mk IV. En zo heb je 'm niet meer.
https://www.politie.nl/ni(...)of-tollenstraat.html
Even geen foto's meer van mij dus.
Intelligent.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
De politie heeft 'm trouwens al te pakken, de sukkel was voorbij een beveiligingscamera gerend en ze herkenden z'n smoelwerk.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
De politie heeft 'm trouwens al te pakken, de sukkel was voorbij een beveiligingscamera gerend en ze herkenden z'n smoelwerk.
Dat is alvast goed nieuws. Hopelijk vinden ze de camera nog. Of dat je anders financieel gecompenseerd wordt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
Zou denken dat een dergelijk blad wel beter weet zeg...quote:Op maandag 8 april 2019 17:35 schreef GTW het volgende:
Zo, mailtje gestuurd naar playboy.
Zonder toestemming een foto van mij gebruikt op hun website. Heb vriendelijk verzocht een offer te doen voor betaling en mogelijk samen te werken in de toekomst. Als ze negeren gaat het maar over op strenger worden.
Je ziet dat verrassend vaak bij bedrijven of instellingen waarvan je verwacht dat ze het beter zouden moeten weten. Misschien toch bewust een soort opportunisme: "gewoon proberen".quote:Op maandag 8 april 2019 19:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zou denken dat een dergelijk blad wel beter weet zeg...
Ben d'r bang voor, maar kreeg vandaag een hele stapel formulieren van het OM waarop ik o.a. aan kan geven welke materiële en immateriële schade ik geleden heb, en of ik dat op de verdachte wil (proberen te) verhalen.quote:Op zondag 7 april 2019 13:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]![]()
Wel fijn. Maar hopen dat de camera nog gevonden wordt
Lijkt me een lastige ja. Zoiets valt bijna niet in geld uit te drukken. Zou niet weten hoe ik dat zelf zou doen.quote:Op maandag 8 april 2019 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben d'r bang voor, maar kreeg vandaag een hele stapel formulieren van het OM waarop ik o.a. aan kan geven welke materiële en immateriële schade ik geleden heb, en of ik dat op de verdachte wil (proberen te) verhalen.
Ik vraag me alleen nog wel af hoe ik een gepast schadebedrag verzin voor al m'n "slapeloze nachten", "straatangst" en "vrees" voor grote steden.
Ik heb er allemaal niet heel veel last van gehad, maar als ik 'm wat uit kan knijpen door een beetje zielig te spelen dan zal ik dat niet nalaten natuurlijk. Dat is het risico van dat soort fratsen uithalen.quote:Op maandag 8 april 2019 22:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lijkt me een lastige ja. Zoiets valt bijna niet in geld uit te drukken. Zou niet weten hoe ik dat zelf zou doen.![]()
Ja, dat begrijp ik. Maar dan blijft de vordering lekker liggen en dan mag 'ie z'n eerste salaris - mocht het ooit tot een salaris komenquote:Bij zulke figuren is het maar afwachten of je het geld ooit terug kan krijgen van hem, ook al wordt er bepaald dat hij dat moet doen.
Groot gelijk jaquote:Op maandag 8 april 2019 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb er allemaal niet heel veel last van gehad, maar als ik 'm wat uit kan knijpen door een beetje zielig te spelen dan zal ik dat niet nalaten natuurlijk. Dat is het risico van dat soort fratsen uithalen.
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar dan blijft de vordering lekker liggen en dan mag 'ie z'n eerste salaris - mocht het ooit tot een salaris komen- aan mij overmaken.
quote:Op maandag 8 april 2019 17:35 schreef GTW het volgende:
Zo, mailtje gestuurd naar playboy.
Zonder toestemming een foto van mij gebruikt op hun website. Heb vriendelijk verzocht een offer te doen voor betaling en mogelijk samen te werken in de toekomst. Als ze negeren gaat het maar over op strenger worden.
Zet maar eens iets van ze op je website en je zult zien hoe beter ze wetenquote:Op maandag 8 april 2019 19:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zou denken dat een dergelijk blad wel beter weet zeg...
Wat vaak gedaan wordt is dat justitie jou betaalt en het dan verhaalt bij de dader. Zo hoeft het slachtoffer niet steeds ermee geconfronteerd te worden. Loopt via cjib en die hebben ook veel meer mogelijkheden om het geld te incasseren. Verder zou je kunnen kijken of je in aanmerking komt voor een vergoeding via schadefonds geweldsmisdrijven. Maar neem aan dat je hierop al geattendeerd bent door politie/ slachtofferhulp.quote:Op maandag 8 april 2019 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb er allemaal niet heel veel last van gehad, maar als ik 'm wat uit kan knijpen door een beetje zielig te spelen dan zal ik dat niet nalaten natuurlijk. Dat is het risico van dat soort fratsen uithalen.
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar dan blijft de vordering lekker liggen en dan mag 'ie z'n eerste salaris - mocht het ooit tot een salaris komen- aan mij overmaken.
Lekker dan...quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:54 schreef GTW het volgende:
De pagina is verwijderd na de mail. Geen antwoord gekregen.
Morgen een niet-aardige mail. Bewijzen zijn al verzameld. Advocaat heb ik. Fuck de playboy.
In die buurt wonen lijkt me sowieso geen pretjequote:Op zondag 21 april 2019 09:37 schreef Ynske het volgende:
Pff fijn, Amstel Gold Race, op t werk komen is al een drama, laat staan vanmiddag weer weg hier...
Mij welquote:Op zondag 21 april 2019 10:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In die buurt wonen lijkt me sowieso geen pretje
Aha, dat wist ik niet. Bedankt voor de info.. ik ben benieuwdquote:Op zondag 21 april 2019 09:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat vaak gedaan wordt is dat justitie jou betaalt en het dan verhaalt bij de dader. Zo hoeft het slachtoffer niet steeds ermee geconfronteerd te worden. Loopt via cjib en die hebben ook veel meer mogelijkheden om het geld te incasseren.
Ja, klopt. Kijk, ik heb niet zo'n probleem met die gast een beetje uitknijpen door een zielig verhaaltje te schrijven (risico van 't vakquote:Verder zou je kunnen kijken of je in aanmerking komt voor een vergoeding via schadefonds geweldsmisdrijven. Maar neem aan dat je hierop al geattendeerd bent door politie/ slachtofferhulp.
Heeft een en ander nog tot foto's geleidquote:Op maandag 22 april 2019 12:36 schreef derLudolf het volgende:
Tulpenroute midden Drenthe gereden. Was mooi, door mooie dorpjes en de tulpen waren nog net mooi.
Ja.quote:Op maandag 22 april 2019 20:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Heeft een en ander nog tot foto's geleid
De mijne is uit 1994 en is daarmee een van de laatste lenzen met een FD-mount geweest. Cropsensoren kenden we toen nog niet.quote:Op maandag 22 april 2019 22:07 schreef Yvesss het volgende:
Sigma 18-35 heb jij ook? Dat is toch wel een lens. Voor crop.
En dat valt dus ontzettend mee. Vergelijk ik hem met de (AF) Tokina 20-35mm, dan is ie zelfs lichtgewicht en toch is het mechanisch een van Sigma's goeie lenzen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:42 schreef Yvesss het volgende:
Ik had het kunnen weten. Maar dan is het vast ook een gewichtige unit.
Hey, je hebt onze maandwedstrijd gewonnenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hey, je hebt onze maandwedstrijd gewonnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |