Ik heb die lens ook. Vandaag nog even uitgelaten in de AWD maar ik krijg er gewoon geen lekkere scherpe plaatjes mee. Met of zonder OS, er zit continue zo'n blur overheen. Zelfs op F8. Of misschien zoom ik wel teveel in op het beeldschermquote:Op zondag 31 maart 2019 21:27 schreef Ouwesok het volgende:
Apenheul ging dit weekend weer open en dus was het tijd voorrrrr...
De Apenbeul
[ afbeelding ]
Met de A7 gaat ie heerlijk. Met de Alfa's is het zaak om de stabilisator van de camera uit te zetten anders lijken de SteadyShot en OS elkaar tegen te werken wat zich uit in plaatjes die net niet scherp lijken. Zet je de OS uit dan geeft ie gewoon wat je van een dergelijke lens mag verwachten.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb die lens ook. Vandaag nog even uitgelaten in de AWD maar ik krijg er gewoon geen lekkere scherpe plaatjes mee. Met of zonder OS, er zit continue zo'n blur overheen. Zelfs op F8. Of misschien zoom ik wel teveel in op het beeldscherm
Hij is ongeveer uit dezelfde tijd. Het is een Sigma APO 5-6.3/150-500mm DG OS HSM zoals ie voluit heet.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:38 schreef Clayton1 het volgende:
Over wat voor lens hebben we het, Lijkt uit dezelfde serie te komen als mijn Sigma 105 macro?
Fuckeroniquote:Op maandag 1 april 2019 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo heb je een 5D mk IV. En zo heb je 'm niet meer.
https://www.politie.nl/ni(...)of-tollenstraat.html
Even geen foto's meer van mij dus.
Holy crapquote:Op maandag 1 april 2019 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo heb je een 5D mk IV. En zo heb je 'm niet meer.
https://www.politie.nl/ni(...)of-tollenstraat.html
Even geen foto's meer van mij dus.
Intelligent.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
De politie heeft 'm trouwens al te pakken, de sukkel was voorbij een beveiligingscamera gerend en ze herkenden z'n smoelwerk.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
De politie heeft 'm trouwens al te pakken, de sukkel was voorbij een beveiligingscamera gerend en ze herkenden z'n smoelwerk.
Dat is alvast goed nieuws. Hopelijk vinden ze de camera nog. Of dat je anders financieel gecompenseerd wordt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
Zou denken dat een dergelijk blad wel beter weet zeg...quote:Op maandag 8 april 2019 17:35 schreef GTW het volgende:
Zo, mailtje gestuurd naar playboy.
Zonder toestemming een foto van mij gebruikt op hun website. Heb vriendelijk verzocht een offer te doen voor betaling en mogelijk samen te werken in de toekomst. Als ze negeren gaat het maar over op strenger worden.
Je ziet dat verrassend vaak bij bedrijven of instellingen waarvan je verwacht dat ze het beter zouden moeten weten. Misschien toch bewust een soort opportunisme: "gewoon proberen".quote:Op maandag 8 april 2019 19:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zou denken dat een dergelijk blad wel beter weet zeg...
Ben d'r bang voor, maar kreeg vandaag een hele stapel formulieren van het OM waarop ik o.a. aan kan geven welke materiële en immateriële schade ik geleden heb, en of ik dat op de verdachte wil (proberen te) verhalen.quote:Op zondag 7 april 2019 13:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]![]()
Wel fijn. Maar hopen dat de camera nog gevonden wordt
Lijkt me een lastige ja. Zoiets valt bijna niet in geld uit te drukken. Zou niet weten hoe ik dat zelf zou doen.quote:Op maandag 8 april 2019 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben d'r bang voor, maar kreeg vandaag een hele stapel formulieren van het OM waarop ik o.a. aan kan geven welke materiële en immateriële schade ik geleden heb, en of ik dat op de verdachte wil (proberen te) verhalen.
Ik vraag me alleen nog wel af hoe ik een gepast schadebedrag verzin voor al m'n "slapeloze nachten", "straatangst" en "vrees" voor grote steden.
Ik heb er allemaal niet heel veel last van gehad, maar als ik 'm wat uit kan knijpen door een beetje zielig te spelen dan zal ik dat niet nalaten natuurlijk. Dat is het risico van dat soort fratsen uithalen.quote:Op maandag 8 april 2019 22:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lijkt me een lastige ja. Zoiets valt bijna niet in geld uit te drukken. Zou niet weten hoe ik dat zelf zou doen.![]()
Ja, dat begrijp ik. Maar dan blijft de vordering lekker liggen en dan mag 'ie z'n eerste salaris - mocht het ooit tot een salaris komenquote:Bij zulke figuren is het maar afwachten of je het geld ooit terug kan krijgen van hem, ook al wordt er bepaald dat hij dat moet doen.
Groot gelijk jaquote:Op maandag 8 april 2019 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb er allemaal niet heel veel last van gehad, maar als ik 'm wat uit kan knijpen door een beetje zielig te spelen dan zal ik dat niet nalaten natuurlijk. Dat is het risico van dat soort fratsen uithalen.
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar dan blijft de vordering lekker liggen en dan mag 'ie z'n eerste salaris - mocht het ooit tot een salaris komen- aan mij overmaken.
quote:Op maandag 8 april 2019 17:35 schreef GTW het volgende:
Zo, mailtje gestuurd naar playboy.
Zonder toestemming een foto van mij gebruikt op hun website. Heb vriendelijk verzocht een offer te doen voor betaling en mogelijk samen te werken in de toekomst. Als ze negeren gaat het maar over op strenger worden.
Zet maar eens iets van ze op je website en je zult zien hoe beter ze wetenquote:Op maandag 8 april 2019 19:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zou denken dat een dergelijk blad wel beter weet zeg...
Wat vaak gedaan wordt is dat justitie jou betaalt en het dan verhaalt bij de dader. Zo hoeft het slachtoffer niet steeds ermee geconfronteerd te worden. Loopt via cjib en die hebben ook veel meer mogelijkheden om het geld te incasseren. Verder zou je kunnen kijken of je in aanmerking komt voor een vergoeding via schadefonds geweldsmisdrijven. Maar neem aan dat je hierop al geattendeerd bent door politie/ slachtofferhulp.quote:Op maandag 8 april 2019 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb er allemaal niet heel veel last van gehad, maar als ik 'm wat uit kan knijpen door een beetje zielig te spelen dan zal ik dat niet nalaten natuurlijk. Dat is het risico van dat soort fratsen uithalen.
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar dan blijft de vordering lekker liggen en dan mag 'ie z'n eerste salaris - mocht het ooit tot een salaris komen- aan mij overmaken.
Lekker dan...quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:54 schreef GTW het volgende:
De pagina is verwijderd na de mail. Geen antwoord gekregen.
Morgen een niet-aardige mail. Bewijzen zijn al verzameld. Advocaat heb ik. Fuck de playboy.
In die buurt wonen lijkt me sowieso geen pretjequote:Op zondag 21 april 2019 09:37 schreef Ynske het volgende:
Pff fijn, Amstel Gold Race, op t werk komen is al een drama, laat staan vanmiddag weer weg hier...
Mij welquote:Op zondag 21 april 2019 10:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In die buurt wonen lijkt me sowieso geen pretje
Aha, dat wist ik niet. Bedankt voor de info.. ik ben benieuwdquote:Op zondag 21 april 2019 09:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat vaak gedaan wordt is dat justitie jou betaalt en het dan verhaalt bij de dader. Zo hoeft het slachtoffer niet steeds ermee geconfronteerd te worden. Loopt via cjib en die hebben ook veel meer mogelijkheden om het geld te incasseren.
Ja, klopt. Kijk, ik heb niet zo'n probleem met die gast een beetje uitknijpen door een zielig verhaaltje te schrijven (risico van 't vakquote:Verder zou je kunnen kijken of je in aanmerking komt voor een vergoeding via schadefonds geweldsmisdrijven. Maar neem aan dat je hierop al geattendeerd bent door politie/ slachtofferhulp.
Heeft een en ander nog tot foto's geleidquote:Op maandag 22 april 2019 12:36 schreef derLudolf het volgende:
Tulpenroute midden Drenthe gereden. Was mooi, door mooie dorpjes en de tulpen waren nog net mooi.
Ja.quote:Op maandag 22 april 2019 20:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Heeft een en ander nog tot foto's geleid
De mijne is uit 1994 en is daarmee een van de laatste lenzen met een FD-mount geweest. Cropsensoren kenden we toen nog niet.quote:Op maandag 22 april 2019 22:07 schreef Yvesss het volgende:
Sigma 18-35 heb jij ook? Dat is toch wel een lens. Voor crop.
En dat valt dus ontzettend mee. Vergelijk ik hem met de (AF) Tokina 20-35mm, dan is ie zelfs lichtgewicht en toch is het mechanisch een van Sigma's goeie lenzen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:42 schreef Yvesss het volgende:
Ik had het kunnen weten. Maar dan is het vast ook een gewichtige unit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |