Ik heb die lens ook. Vandaag nog even uitgelaten in de AWD maar ik krijg er gewoon geen lekkere scherpe plaatjes mee. Met of zonder OS, er zit continue zo'n blur overheen. Zelfs op F8. Of misschien zoom ik wel teveel in op het beeldschermquote:Op zondag 31 maart 2019 21:27 schreef Ouwesok het volgende:
Apenheul ging dit weekend weer open en dus was het tijd voorrrrr...
De Apenbeul
[ afbeelding ]
Met de A7 gaat ie heerlijk. Met de Alfa's is het zaak om de stabilisator van de camera uit te zetten anders lijken de SteadyShot en OS elkaar tegen te werken wat zich uit in plaatjes die net niet scherp lijken. Zet je de OS uit dan geeft ie gewoon wat je van een dergelijke lens mag verwachten.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb die lens ook. Vandaag nog even uitgelaten in de AWD maar ik krijg er gewoon geen lekkere scherpe plaatjes mee. Met of zonder OS, er zit continue zo'n blur overheen. Zelfs op F8. Of misschien zoom ik wel teveel in op het beeldscherm
Hij is ongeveer uit dezelfde tijd. Het is een Sigma APO 5-6.3/150-500mm DG OS HSM zoals ie voluit heet.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:38 schreef Clayton1 het volgende:
Over wat voor lens hebben we het, Lijkt uit dezelfde serie te komen als mijn Sigma 105 macro?
Fuckeroniquote:Op maandag 1 april 2019 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo heb je een 5D mk IV. En zo heb je 'm niet meer.
https://www.politie.nl/ni(...)of-tollenstraat.html
Even geen foto's meer van mij dus.
Holy crapquote:Op maandag 1 april 2019 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo heb je een 5D mk IV. En zo heb je 'm niet meer.
https://www.politie.nl/ni(...)of-tollenstraat.html
Even geen foto's meer van mij dus.
Intelligent.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
De politie heeft 'm trouwens al te pakken, de sukkel was voorbij een beveiligingscamera gerend en ze herkenden z'n smoelwerk.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
De politie heeft 'm trouwens al te pakken, de sukkel was voorbij een beveiligingscamera gerend en ze herkenden z'n smoelwerk.
Dat is alvast goed nieuws. Hopelijk vinden ze de camera nog. Of dat je anders financieel gecompenseerd wordt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
Zou denken dat een dergelijk blad wel beter weet zeg...quote:Op maandag 8 april 2019 17:35 schreef GTW het volgende:
Zo, mailtje gestuurd naar playboy.
Zonder toestemming een foto van mij gebruikt op hun website. Heb vriendelijk verzocht een offer te doen voor betaling en mogelijk samen te werken in de toekomst. Als ze negeren gaat het maar over op strenger worden.
Je ziet dat verrassend vaak bij bedrijven of instellingen waarvan je verwacht dat ze het beter zouden moeten weten. Misschien toch bewust een soort opportunisme: "gewoon proberen".quote:Op maandag 8 april 2019 19:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zou denken dat een dergelijk blad wel beter weet zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |