Ik snap wel n beetje hoe je je nu voelt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 04:12 schreef BoTheParakeet het volgende:
Mijn ex heeft mij gisteren gedumpt op de dag van mijn moeders eerste chemo. Hij had bindingsangst. Het was voor mij totaal onverwacht en ik voel me alsof het laatste beetje stabiliteit onder mij vandaan is gerukt.
Ik vind het zo laf van hem dat hij dit nu doet, en ik begrijp het gewoon niet. Maar het is nu over.
Ik ben zo murwgeslagen van alles, voel me nu echt gewoon depressief. Ik wil nier meer...
Slaap er ff een nachtje over, of twee. Als je dan nog nog twijfelt over iets, vraag maar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 04:12 schreef BoTheParakeet het volgende:
Mijn ex heeft mij gisteren gedumpt op de dag van mijn moeders eerste chemo. Hij had bindingsangst. Het was voor mij totaal onverwacht en ik voel me alsof het laatste beetje stabiliteit onder mij vandaan is gerukt.
Ik vind het zo laf van hem dat hij dit nu doet, en ik begrijp het gewoon niet. Maar het is nu over.
Ik ben zo murwgeslagen van alles, voel me nu echt gewoon depressief. Ik wil nier meer...
En ook dat gevoel gaat over. Mocht het gevoel te erg zijn dan zou ik naar de huisarts gaan. Misschien fijn om met iemand te praten over allesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:13 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja, ik weet dat wel maar voel me zwaar depressief nu.
Niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:13 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja, ik weet dat wel maar voel me zwaar depressief nu.
Vraag me bij zo’n reactie altijd af, vond je het echt nodig om lelijk te doen tegen iemand die zich al super klote voelt? Of kreeg je er zelf gewoon even een lekker gevoel van?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:34 schreef Harvest89 het volgende:
Sure, hij had bindingsangst.![]()
Goed excuus, die moet ik onthouden.
Mijn reactie was zeker niet bedoelt om TS te beledigen of op de grond te trappen. Ik vind het gewoon een bizarre reden om een relatie te verbreken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:42 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Vraag me bij zo’n reactie altijd af, vond je het echt nodig om lelijk te doen tegen iemand die zich al super klote voelt? Of kreeg je er zelf gewoon even een lekker gevoel van?
Kansloze opmerking, ga in ONZ iemand anders vervelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:34 schreef Harvest89 het volgende:
Sure, hij had bindingsangst.![]()
Goed excuus, die moet ik onthouden.
Bo, hou moed!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik heb net een arts hier gehad, want was bang dat ik mezelf iets aan ging doen. Nu gekalmeerd gelukkig, maar Tinder aangemaakt voor de egoboost maar voorlopig helemaal klaar met daten.
Hoe bedoel je? Dit is gewoon een kut streek klaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 04:25 schreef Vliegbaard het volgende:
Bij jou blijven omdat je moeder ziek is (en jou daarmee steunen) lijkt me anders ook redelijk unfair.
Hoezo respect voor hem?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:23 schreef Harlekien het volgende:
Respect voor hem dat die dit gedaan heeft, moet ook niet makkelijk geweest zijn voor hem om deze keuze te maken.
Klote voor jou, dat natuurlijk wel weer.
Houd de moed erin. Dit is gewoon heel erg zoals het nu gegaan is. Maar liefdesverdriet is altijd tijdelijk. Ook al lijkt het voor eeuwig....maar dat is niet zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik heb net een arts hier gehad, want was bang dat ik mezelf iets aan ging doen. Nu gekalmeerd gelukkig, maar Tinder aangemaakt voor de egoboost maar voorlopig helemaal klaar met daten.
Nou tjonge wat dapper van hem zeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:08 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dat hij niet bij haar blijft uit medelijden en deze keuze durft te maken.
Schijt aan Tinder.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik sluit me aan bij Maily.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
Schijt aan Tinder.
Wees eerst eens lief voor jezelf!!!
En wij helpen jou erdoorheen te slepen!
Kortom, het was een theedoek zonder ruggengraat die haar laat vallen als een baksteen als het even tegenzit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:03 schreef SugeLucky het volgende:
Het was denk ik voor hem heel moeilijk geweest om je te steunen in deze zware periode terwijl ie eigenlijk niet meer verder met je wil.
Er is altijd wel een reden te vinden waarom het qua timing even wat minder uit komt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dit is gewoon een kut streek klaar.![]()
Dan had hij dit gewoon veel eerder moeten doen. Hele slechte timing dit
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kortom, het was een theedoek zonder ruggengraat die haar laat vallen als een baksteen als het even tegenzit.
Loyaliteit is steeds verder te zoeken helaas.
Klopt, nog meer kut smoezen verzinnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er is altijd wel een reden te vinden waarom het qua timing even wat minder uit komt.
Voor wie is dit bericht?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:03 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind dat je je behoorlijk aanstelt en je 'oplossing' vind ik asociaal
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Klopt, nog meer kut smoezen verzinnen.
Dan moet je het meteen uitmaken. Niet blijven bij degene en wachten tot die diep in de shit zit en dan out of the box uitmaken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:02 schreef SugeLucky het volgende:
Je moet inderdaad vooral bij iemand blijven omdat diegene in een kut situatie zit, niet omdat je bij diegene wil zijn. Lekker eerlijk voor die ander ook.
Tja soms moet er iets drastisch plaatsvinden om tot een besluit te komen. Ik vind het verder ook niet stijlvol maar het is nou eenmaal hoe het is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dan moet je het meteen uitmaken. Niet blijven bij degene en wachten tot die diep in de shit zit en dan out of the box uitmaken.
En wat je al helemaal niet moet doen is moet kut smoezen aankomen dat je last hebt van verlatingsangst of whatever.
Dan moet je gewoon eerlijk zeggen: ik vind je niet meer leuk. Klaar!
Waarom stelt TS zich aan? Ze gaat door een hevige emotionele periode met haar zieke moeder en krijgt een relatiebreuk te verwerken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:03 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind dat je je behoorlijk aanstelt en je 'oplossing' vind ik asociaal
Ja dus wil ze dood. Logisch.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom stelt TS zich aan? Ze gaat door een hevige emotionele periode met haar zieke moeder en krijgt een relatiebreuk te verwerken.
Ja als je zwaar emotioneel bent roep je eens wat geks, ze heeft er niet naar gehandeld. Aanstellen hoor.quote:
Mja goed he. Je kan het ook anders zien. Haar moeder heeft een (mogelijk) dodelijke ziekte en zij trekt de aandacht naar zich toe door zich suïcidaal op te stellenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja als je zwaar emotioneel bent roep je eens wat geks, ze heeft er niet naar gehandeld. Aanstellen hoor.
Er staat nergens dat ze zich ook zo naar haar omgeving geuit heeft, enkel dat ze hulp heeft gezocht van de arts om er bovenop te komen. Goed gehandeld, me dunkt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja goed he. Je kan het ook anders zien. Haar moeder heeft een (mogelijk) dodelijke ziekte en zij trekt de aandacht naar zich toe door zich suïcidaal op te stellen
Zo komt het op mij niet over. Wel als: wat rest mij nog...?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja goed he. Je kan het ook anders zien. Haar moeder heeft een (mogelijk) dodelijke ziekte en zij trekt de aandacht naar zich toe door zich suïcidaal op te stellen
Ook dat is (/vind ik) een overdreven reactiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo komt het op mij niet over. Wel als: wat rest mij nog...?
Dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom stelt TS zich aan? Ze gaat door een hevige emotionele periode met haar zieke moeder en krijgt een relatiebreuk te verwerken.
Hier uit ze zich en probeert steun te zoeken. Hoe is dat precies aanstellen en wat zou ze volgens jou moeten doen?
Eens, heel goed dat je voor jezelf zorgt. Je moeder steunen is belangrijk, maar dat kan alleen als je eerst goed voor jezelf zorgt. Je mag gewoon voelen wat je voelt, ook als dat pure wanhoop is. Been there, helemaal niet gek dat je je zo voelde TS.quote:
Heb je ook nog inzichten hoe TS om kan gaan met haar, in jouw ogen, overdreven reacties en egoïsme?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ook dat is (/vind ik) een overdreven reactie
Zo op het eerste gezicht gok ik dat TS wat moeite heeft met relativerenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ook nog inzichten hoe TS om kan gaan met haar, in jouw ogen, overdreven reacties en egoïsme?
De gevoelens zijn er en moeten niet weggestopt worden, als je zo stellig kunt beweren dat iemand zich aanstelt, heb je vast ook ideeën zodat TS erbovenop kan komen.
Een klacht die overigens vaak bij depressies voorkomt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht gok ik dat TS wat moeite heeft met relativeren
Wat valt er te relativeren? Ze voelt zich hoe ze zich voelt. Maakt niet uit dat er misschien ergere dingen zijn in de wereld, of dat de kindjes in Afrika het bv nog zwaarder hebben; haalt niet opeens weg wat zij voelt, of de zwaarte daarvanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht gok ik dat TS wat moeite heeft met relativeren
Hoe lang moet je dan bij iemand blijven in een kut periode. Als hij het niet meer zag zitten, dan is het gewoon klaar, hoe kut dat ook is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Klopt, nog meer kut smoezen verzinnen.
Dat zal hij niet bedoelen met relativeren. Eerder dat het leven niet ophoudt bij een relatiebreuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat valt er te relativeren? Ze voelt zich hoe ze zich voelt. Maakt niet uit dat er misschien ergere dingen zijn in de wereld, of dat de kindjes in Afrika het bv nog zwaarder hebben; haalt niet opeens weg wat zij voelt, of de zwaarte daarvanOf ik begrijp je verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |