Je zit wel lekker in je vel he?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja het zoeken naar werk is het punt niet he
Oh dat mag wel?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:19 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dan reageer je dat maar lekker op je vriendin af.
Je reacties zijn wel een beetje over de top ja. Dit is R&P. TS krijgt nogal veel op haar bordje en schrijft daarover. Ze merkt dat het niet goed gaat en zoekt naast online hulp ook hulp in het echte leven. Ik zie hier geen aanstellerij in, maar iemand die het om allerlei redenen even niet trekt, daar eerlijk over is en daar -zonder anderen te beschadigen- mee probeert te dealen. Eerlijk? Heb ik meer respect voor dan je geïrriteerde bui op een voor jou onbekende af te reageren.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja sorry beetje geïrriteerd misschien
Naja die irritatie was eigenlijk door haar post. Het is niet zo dat ik hier geïrriteerd zat en besloot om het maar eens op haar af te reageren. Ik was vredig dit topicje aan het lezen over haar struggles en hoe kut haar vriend is dat hij geen rekening houdt met haar gevoelens en zo tot ik stuitte op "Tinder aangemaakt voor de egoboost maar voorlopig helemaal klaar met daten."quote:Op zondag 3 maart 2019 12:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je reacties zijn wel een beetje over de top ja. Dit is R&P. TS krijgt nogal veel op haar bordje en schrijft daarover. Ze merkt dat het niet goed gaat en zoekt naast online hulp ook hulp in het echte leven. Ik zie hier geen aanstellerij in, maar iemand die het om allerlei redenen even niet trekt, daar eerlijk over is en daar -zonder anderen te beschadigen- mee probeert te dealen. Eerlijk? Heb ik meer respect voor dan je geïrriteerde bui op een voor jou onbekende af te reageren.
PS. Zie net dat deze reactie misschien niet mag. Haal maar weg in dat geval.
@:TS: goed dat je hulp zoekt. Ik snap dat dit wat veel is.
Is toch niet erg? Dan krijgt ze wat likes, maar het komt niet tot een date. Krijg de indruk dat hele volksstammen Tinder op die manier gebruiken. Er zit geen data-clausule bij het gebruik van TInder.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja die irritatie was eigenlijk door haar post. Het is niet zo dat ik hier geïrriteerd zat en besloot om het maar eens op haar af te reageren. Ik was vredig dit topicje aan het lezen over haar struggles en hoe kut haar vriend is dat hij geen rekening houdt met haar gevoelens en zo tot ik stuitte op "Tinder aangemaakt voor de egoboost maar voorlopig helemaal klaar met daten."
Dus toch een klootzak.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:16 schreef BoTheParakeet het volgende:
Het gaat vandaag nog slechter. Hij bleek emigratieplannen te hebben, daarom ben ik gedumpt.
Ben zo kapot en heb nergens meer zin in. Nog steeds niks kunnen eten.
Ja, tuurlijk mag zij Tinder gebruiken om door middel van anderen aan het lijntje te houden haar eigenwaarde te verhogen, maar ik neem aan dat ik daar dan ook wat van mag vindenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Dan krijgt ze wat likes, maar het komt niet tot een date. Krijg de indruk dat hele volksstammen Tinder op die manier gebruiken. Er zit geen data-clausule bij het gebruik van TInder.
Ik ook, tinder aanslingeren als je je al bout voelt geeft denk ik eerder meer onrust.quote:
Blijf wel drinken.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:16 schreef BoTheParakeet het volgende:
Het gaat vandaag nog slechter. Hij bleek emigratieplannen te hebben, daarom ben ik gedumpt.
Ben zo kapot en heb nergens meer zin in. Nog steeds niks kunnen eten.
Waarom is hij een klootzak omdat hij emigratieplannen heeft?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dus toch een klootzak.
Je bent beter af zonder hem.
Hij zei dat hij bindingsangst had en daarom niet met haar verder wilde.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom is hij een klootzak omdat hij emigratieplannen heeft?
Fijn dat je goed met je moeder hebt kunnen bellen (!)quote:Op zondag 3 maart 2019 13:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik drink water nu.
Heb hem overal geblockt, wil hem niet meer in mijn gedachten, de huichelaar.
Net met moeder gebeld, dat hielp.
Ik weet niet hoe ik uit deze situatie kom. Hoe word ik mentaal nog beter? Hoe vind ik nog werk? Geneest mijn moeder nog? Ik ben 29, vind ik nog wel een serieuze man? Etc.
Dag voor dag bekijken en de dingen die je niet per direct kan aanpakken parkeren.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik drink water nu.
Ik weet niet hoe ik uit deze situatie kom. Hoe word ik mentaal nog beter? Hoe vind ik nog werk? Geneest mijn moeder nog? Ik ben 29, vind ik nog wel een serieuze man? Etc.
Gewoon rustig stapsgewijs opbouwen. Relaxt en alles komt goed.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik drink water nu.
Goed advies dit. Vooral niet te veel te snel willen, neem je tijd.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dag voor dag bekijken en de dingen die je niet per direct kan aanpakken parkeren.
Elk succesje is er een en als de dag er op weer een zware is en je valt terug in negatieve gedachten probeer je het de dag er op weer opnieuw met sterk en positief zijn. Verder veel praten met de mensen die belangrijk voor je zijn.
Beetje zo.
Nogmaals succes en sterkte.
Tijdens een periode waarin kutzooi zich in mijn leven op aan het stapelen was was hier ventileren ook gewoon wel fijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:12 schreef pitebuell85 het volgende:
Misschien lees ik erover heen maar ik lees alleen over je moeder. Je hebt voor de rest geen familie?
Ik denk dat het verstandiger is is om iemand uit je directe te benaderen dan een forum, alhoewel toen ik ongeveer in hetzelfde schuitje zat ook wel eens steun zocht online dus ik snap het wel.
Heb je ook helemaal gelijk in, wil alleen maar zeggen dat het ook belangrijk is dat ze steun heeft in de directe omgeving.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tijdens een periode waarin kutzooi zich in mijn leven op aan het stapelen was was hier ventileren ook gewoon wel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |