Euh ik dacht dat het FOk! Elpis was. Vanmorgen nog gelezen tijdens het schijten.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh vandaar dat https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/440459
me zo bekend voorkwam
Soort zoekt soort hè.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar goed, ik trek bijna alleen raar volk aan dus. Terwijl ik hele standaardgesprekken heb online. Dus wat het dan is, God knows.
Je datingstruggles mag je in je andere topic bespreken, hier niet on-topic.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar goed, ik trek bijna alleen raar volk aan dus. Terwijl ik hele standaardgesprekken heb online. Dus wat het dan is, God knows.
Tja je moet wat aldoor om je verzonnen topics niet dood te laten bloeden hequote:Op donderdag 11 april 2019 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je datingstruggles mag je in je andere topic bespreken, hier niet on-topic.
Inderdaad, iedereen om je heen is gek en raar en jij niet. Je hebt toevallig gewoon pechquote:Op donderdag 11 april 2019 16:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |