veel plezeir neozquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:38 schreef minthy het volgende:
@:TT: die heb ik de hele godganse dag in m'n hoofd
Vanavond voor een paar dagen het feestgedruis in
Ik denk het niet! Hij staat dit weekend wel een dorp verderop maar daar gaan we niet naartoe.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je robbieeee ook nog ergens spotten?
Yep. Zelfmoord zeiden ze netquote:Op maandag 4 maart 2019 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
NWS / Prodigy frontman Keith Flint dies aged 49
Inmiddels een Prodigy special dus op 3fm
Voor ons wel, jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Dit nummer is dus voor eeuwig verpest...
verbeterdquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Dit nummer is dus voor eeuwig verpest...
Voor de tweede keer op rijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Woordgrapjes worden gewaardeerd, met 'is wev al gedraaid' appje teruggebeld om die on air te vertellen...
Ma-ma-makreelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
Benieuwd of de daadwerkelijke buurman is visboer vanavond nog langs gaat komen
als je alleen naar de grootste headliners kijkt wel, maar het programma van Pinkpop is natuurlijk veel breder. Dingen als Die Antwoord en San Holo zijn niks voor Radio2.quote:Op zondag 17 maart 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Leo Blokhuis: Pinkpop op 3FM slaat nergens op
En ik ben het hier voor een groot gedeelte wel mee eens eigenlijk.
Ik ben er maar wat blij dat de hitlijsten minder voorbij komen, ik heb een keer naar de mega top 50 geluisterd en man man man wat een bagger komt daar voorbij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:43 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap alleen nogsteeds niet waarom ze muziek van Snelle en Donnie wel draaien (en steeds meer DeLikt) maar Lil Kleine bannen.
Doe dan gewoon alles. Want Snelle en Donnie zijn ook geen hoogstandjes.
Vind het ook erg jammer dat veel muziek uit de hitlijsten niet gedraaid wordt. De huidige top 3 hoor je amper. Maar mssn is dat mijn ouderwetse kijk op radio.
ik vind de Top50 qua programma ook zo langzamerhand een vreemde eend in de bijtquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben er maar wat blij dat de hitlijsten minder voorbij komen, ik heb een keer naar de mega top 50 geluisterd en man man man wat een bagger komt daar voorbij.
Liedjes als dat van Nielson mogen ze van mij best vaker draaien. Sinds dat die in de top 3 staat, zijn ze gestopt met draaien. Vind ik vreemd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben er maar wat blij dat de hitlijsten minder voorbij komen, ik heb een keer naar de mega top 50 geluisterd en man man man wat een bagger komt daar voorbij.
kan ook zijn dat ze hem niet willen blijven draaien tot hij helemaal kapot is en dat ze graag veel vernieuwing hebben in de playlist.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Liedjes als dat van Nielson mogen ze van mij best vaker draaien. Sinds dat die in de top 3 staat, zijn ze gestopt met draaien. Vind ik vreemd.
IJskoud is echt helemaal grijs gedraaid inmiddels, waarom die überhaupt nog in de hitlijst staat mag Joost weten, maar goed, dat vraag ik me ook af bij Bad Liar van Imagine Dragonsquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Liedjes als dat van Nielson mogen ze van mij best vaker draaien. Sinds dat die in de top 3 staat, zijn ze gestopt met draaien. Vind ik vreemd.
Zelfde als "Hij is van mij" al hoor je die sowieso nooit. Daar is naar mijn idee niets mis mee. Dat je niet alles van Boeff gaat draaien snap ik zeker.
Die vernieuwing vind ik erg tegenvallen. Vind juist dat ze veel oude nummers tevaak draaien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ook zijn dat ze hem niet willen blijven draaien tot hij helemaal kapot is en dat ze graag veel vernieuwing hebben in de playlist.
Bad Liar is wat mij betreft nog lang niet grijs gedraaid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IJskoud is echt helemaal grijs gedraaid inmiddels, waarom die überhaupt nog in de hitlijst staat mag Joost weten, maar goed, dat vraag ik me ook af bij Bad Liar van Imagine Dragons
High Hopesquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bad Liar is wat mij betreft nog lang niet grijs gedraaid.
High hopes van Panic at the disco dan weer wel.
In het begin vond ik het leuk. Nu ben ik er alweer even klaar mee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:39 schreef KaBuf het volgende:
[..]
High Hopes
Is gewoon een echt goed nummer, kunnen ze niet vaak genoeg draaien.
ijskoud was volgens mij al op de radio voor het seizoen van WIDM begon en dat is inmiddels al lang en breed voorbijquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die vernieuwing vind ik erg tegenvallen. Vind juist dat ze veel oude nummers tevaak draaien.
[..]
Bad Liar is wat mij betreft nog lang niet grijs gedraaid.
High hopes van Panic at the disco dan weer wel.
Volgens mij had IJskoud juist nogal een lange aanloop nodig en heft ie nu pas wat bekendheid. Misschien leef ik onder een steen, dat kan ook
WIDM is net een week afgelopen. Heeft er verder ook niets mee te makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ijskoud was volgens mij al op de radio voor het seizoen van WIDM begon en dat is inmiddels al lang en breed voorbij
Afstemmen op 538 of Slam een optie?quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelfde als "Hij is van mij" al hoor je die sowieso nooit. Daar is naar mijn idee niets mis mee. Dat je niet alles van Boeff gaat draaien snap ik zeker.
Donnie en DeLikt zijn bazen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:43 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap alleen nogsteeds niet waarom ze muziek van Snelle en Donnie wel draaien (en steeds meer DeLikt) maar Lil Kleine bannen.
Doe dan gewoon alles. Want Snelle en Donnie zijn ook geen hoogstandjes.
Vind het ook erg jammer dat veel muziek uit de hitlijsten niet gedraaid wordt. De huidige top 3 hoor je amper. Maar mssn is dat mijn ouderwetse kijk op radio.
Angelique is altijd een terechte klachtquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:49 schreef TaMieke het volgende:
Ow mag ik ook nog klagen over Angelique en Ariane Grande?
Angelique mag wat mij betreft snel weer weg. Ga maar samen met Wijnand in het weekend zitten als toch niemand luistert
En Ariane Grande....met dr katten gejammer
Ze vind zichzelf nogal fantastisch. Al haar negatieve liedjes worden positief weg gezet waardoor het ineens een leuk nummer hoort te zijn.
Jorien doet het gewoon goed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben wel blij dat Jorien weer terug is. Olivier vond ik maar matig op haar tijdstip.
Jorien is een hele toffe DJquote:
hardop zingen hierquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
Het ruikt de hele dag naar ma ma makreel!
Elke keer wanneer dit topic opduikt in je MyAt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
Het ruikt de hele dag naar ma ma makreel!
Eens, samen met Annemieke van radio 2 de fijnste vrouwelijke dj's om naar te luisteren.quote:
en vandaag weer genoemd met de Parijstkokerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:25 schreef rubbereend het volgende:
weer genoemd bij het 2 categorieënspel
Flappiekanto
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
Nou zeg, probeer ik dan maar Star Trekking aan te vragen, mag dat weer niet, dan maar De Staat - Pikachu
Van wie mocht dat nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
Nou zeg, probeer ik dan maar Star Trekking aan te vragen, mag dat weer niet, dan maar De Staat - Pikachu
prima keuzequote:
Ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:20 schreef Bronson het volgende:
Mag ik het opmerkelijk vinden dat de nieuwe van Rammstein nog niet 1 keer is gedraaid?
In de avond zou het prima kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Maar tegelijkertijd is het nummer van Rammstein wel echt lang en daarmee niet echt radiogeschikt...
Gisteren bij Bijna Weekend Wijnand gehoord.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:20 schreef Bronson het volgende:
Mag ik het opmerkelijk vinden dat de nieuwe van Rammstein nog niet 1 keer is gedraaid?
Ah ok. Dan wordt tie nog niet vermeld in de playlist.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Gisteren bij Bijna Weekend Wijnand gehoord.
Dat had ik vrijdagmorgen toen de wekker ging. Gelijk om 6 uur draaide Sander Deutschland. Goed wakker worden hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zet de radio aan en Deutschland komt op
quote:Op zondag 31 maart 2019 12:06 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dat had ik vrijdagmorgen toen de wekker ging. Gelijk om 6 uur draaide Sander Deutschland. Goed wakker worden hoor.
Dan is dit dus inderdaad incorrectquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:20 schreef Bronson het volgende:
in de herhaling, blijft leukquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
"Wat is je adres? "
"Ik heb geen idee, nr 21"
Hoorde hem gisteren ook idd. Wat een grafherrie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:28 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een enorm kutte 3fm talent deze maandDan weten ze het de afgelopen maanden toch weinig urban te houden en maken ze nu Snelle 3fm Talent
De wat?quote:Op woensdag 3 april 2019 08:27 schreef wisselstroompje het volgende:
Vind de open-up week wel een heel goed initiatief van 3FM
Ik zet 2 alleen aan tussen 13-16 bij Angelique (quote:Op woensdag 3 april 2019 11:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Staat hier ook weer op 3fm. Was wel weer klaar met 2.
De week waarin er aandacht is voor psychische problemen.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:16 schreef naatje_1 het volgende:
Nieuwe van Billie Eilish vind ik ook weer erg goed, zou me niet verbazen als dat weer megahit wordt.
[..]
De wat?
twitter:rjmedia twitterde op donderdag 04-04-2019 om 21:00:11Dienstmededeling: Omdat @MarkvdMolen en @ramon3fm op vakantie zijn hoor je me (naast vrijdagavond 19u-22u en zat/zon 12u-14u) de komende twee weken óok elke werkdag tussen 16:00 en 18:00 op @3FM ! #oorboekje #zinin #marathon https://t.co/c3doyFycRN reageer retweet
Ha!quote:Op woensdag 3 april 2019 10:16 schreef naatje_1 het volgende:
Nieuwe van Billie Eilish vind ik ook weer erg goed, zou me niet verbazen als dat weer megahit wordt.
Zo'n beetje alle nummers van Billie Eilish worden geschreven door haar broer FINNEAS. Misschien moet 3FM ook aan hem eens wat aandacht gaan besteden.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De wat?
Streak nog steeds niet doorbrokenquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:42 schreef rubbereend het volgende:
vandaag en gisteren wederom genoemd bij het twee categorieën spel
Ah. Ze is er niet? Goede reden om weer over te schakelen naar 3fm dan.quote:Op maandag 8 april 2019 13:11 schreef Bronson het volgende:
Waarom is die Angelique zo vaak afwezig?
Niet dat ik het erg vind, integendeel.
ik vind zijn weekendshow wel echt heerlijk, daar heeft hij precies de goede snaar voor. Door de weeks vond ik hem ook nooit wat toen hij daar nog zatquote:
Ik luister in het weekend eigenlijk nooit.quote:Op maandag 8 april 2019 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind zijn weekendshow wel echt heerlijk, daar heeft hij precies de goede snaar voor. Door de weeks vond ik hem ook nooit wat toen hij daar nog zat
quote:
Ben elke keer weer blij als Wijnand of Kevin of wie dan ook te horen is ipv Angelique.quote:
Eens. Echt verschrikkelijk dat domme geleuter en dan ook nog eens van die halve Engelse zinnen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ben elke keer weer blij als Wijnand of Kevin of wie dan ook te horen is ipv Angelique.
Rob is geweldigquote:
Vind hem echt veel te druk en chaotisch voor dat tijdstip. Tot het irritante af zelfs.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:07 schreef naatje_1 het volgende:
Gisteren rob in het slot van mark+ramon meegekregen, was fijn, maar voelde wel enigszins onnatuurlijk
quote:DE 3FM LINECHECK
Op dinsdag 30 april begint de 3FM Linecheck. Wat dat inhoudt? Het doel is simpel: blijf zo lang mogelijk aan de 3FM telefoonlijn. Dit wordt je echter niet makkelijk gemaakt: de hele dag (en nacht) door kan er gecheckt worden of je nog "hangt" en wordt je gevraagd om een codewoord dat elke dag verandert.
Ook word je als deelnemer elke ochtend tijdens Sanders Vriendenteam uitgedaagd met een Mumford & Sons challenge. Val je af omdat je de challenge niet haalt of het codewoord niet weet? Dan kan een luisteraar deze plek innemen door in te bellen tijdens het liedje dat vanaf dat moment gespeeld wordt. In totaal zijn er constant drie luisteraars aan de lijn.
En dan kost dat nummer dan ineens 80 cent per minuut.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:53 schreef KaBuf het volgende:
https://www.npo3fm.nl/nie(...)r-jou-en-49-vrienden
Whut![]()
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:39 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
En dan kost dat nummer dan ineens 80 cent per minuut.
Geld is op denk ik.
Nee, iedere week is het 50, maar als er op de vrijdag geen spelers zijn, wordt de 50 doorgeschoven naar de volgende week en is het 100quote:Op donderdag 18 april 2019 11:22 schreef Bronson het volgende:
Is het budget van Jorien teruggeschroefd?
Het concerttegoed was toch voorheen ¤100,-?
Ah zo.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, iedere week is het 50, maar als er op de vrijdag geen spelers zijn, wordt de 50 doorgeschoven naar de volgende week en is het 100
3FM belt de deelnemers, niet andersom, zodat de deelnemers er geen belkosten aan hebben (maar wel een powerbank kunnen gebruiken waarschijnlijk met zo'n lang gesprek).quote:Op woensdag 17 april 2019 12:39 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
En dan kost dat nummer dan ineens 80 cent per minuut.
Geld is op denk ik.
Hij vroeg om een foto te maken van je uitzicht. En toen stuurde ik een foto van koffers. We gaan vier dagen naar Limburg en ik heb gepakt voor vier wekenquote:
ghehe, lolquote:Op maandag 22 april 2019 23:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hij vroeg om een foto te maken van je uitzicht. En toen stuurde ik een foto van koffers. We gaan vier dagen naar Limburg en ik heb gepakt voor vier weken![]()
en na een babbeltje draaide hij the White Lies
Ja dat is echt dikke zonde.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:04 schreef ijs_beer het volgende:
Hele dag prima muziek en daar komt Angelique weer met een of ander gaar urbankutnummer.
Eerste wat ik dacht inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:04 schreef ijs_beer het volgende:
Hele dag prima muziek en daar komt Angelique weer met een of ander gaar urbankutnummer.
inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2019 13:04 schreef ijs_beer het volgende:
Fabriceer maar wat in elkaar hoor.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:36 schreef Albert86 het volgende:
Moet de OP niet eens een update? Petshopalarm is er niet meer en Domien is ook allang pleite.
Begin hem eigenlijk wel zat te worden.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef rubbereend het volgende:
Wat een genot deze plaat van de Chemical Brothers
Dit klinkt vooral als een lange ingewikkelde versie van "met je friends naar Lowlands". En dat was al een kutspel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Op zich wel geinig natuurlijk. Enkel gaat dat niemand volhouden.
Vond dat juist altijd wel een geinig spel. Zeker als de laatste het verklootte voor de rest.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit klinkt vooral als een lange ingewikkelde versie van "met je friends naar Lowlands". En dat was al een kutspel.
Draai gewoon muziek, pleur dat alarm erin en geef meer mensen de kans om naar zo'n exclusive ding te gaan.
quote:
Met je friends naar Lowlands is echt geweldigquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit klinkt vooral als een lange ingewikkelde versie van "met je friends naar Lowlands". En dat was al een kutspel.
Draai gewoon muziek, pleur dat alarm erin en geef meer mensen de kans om naar zo'n exclusive ding te gaan.
Que?quote:
Bij het op maat gemaakte spel was Billie Eilish de artiest die behandeld werd. Na 2 seconden riep de deelnemer heel resoluut Bury Your Friend en je hoorde Jorien al, uho roepen tijdens het fragment en even later "weet je het zeker" en zij: "ja". Jorien keurt het vervolgens af, deelnemer helemaal van a propos maar het spel gaat door. Blijkt aan het einde dat Jorien fout zat en het wel degelijk Bury A Friend wasquote:
Hahahaha.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij het op maat gemaakte spel was Billie Eilish de artiest die behandeld werd. Na 2 seconden riep de deelnemer heel resoluut Bury Your Friend en je hoorde Jorien al, uho roepen tijdens het fragment en even later "weet je het zeker" en zij: "ja". Jorien keurt het vervolgens af, deelnemer helemaal van a propos maar het spel gaat door. Blijkt aan het einde dat Jorien fout zat en het wel degelijk Bury A Friend was
quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij het op maat gemaakte spel was Billie Eilish de artiest die behandeld werd. Na 2 seconden riep de deelnemer heel resoluut Bury Your Friend en je hoorde Jorien al, uho roepen tijdens het fragment en even later "weet je het zeker" en zij: "ja". Jorien keurt het vervolgens af, deelnemer helemaal van a propos maar het spel gaat door. Blijkt aan het einde dat Jorien fout zat en het wel degelijk Bury A Friend was
Ja dat was echt een wtf momentquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Telegraaf voert al jaren een hetze tegen de PO. Niks nieuws onder de zon.quote:
Telegraafquote:
Jasper heeft gewonnen.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:29 schreef TaMieke het volgende:
Wat gebeurde er nu??
Heeft Jasper opgehangen?
Een man kan dromenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:52 schreef Albert86 het volgende:
Kunnen ze Angelique niet uit de middag halen? Ze is nog geen uur bezig en ik erger me nu al aan de urban en hiphop nummers die ze blijft draaien.
En deze shit dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:52 schreef Albert86 het volgende:
Kunnen ze Angelique niet uit de middag halen? Ze is nog geen uur bezig en ik erger me nu al aan de urban en hiphop nummers die ze blijft draaien.
ik zap meestal in de middagquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:52 schreef Albert86 het volgende:
mooi, was erg leukquote:
wakker worden met Noortje is ook niet mis hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik word toch liever wakker met Jorien dan met Sanders vrienden team...
Ghehequote:Op donderdag 9 mei 2019 10:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wakker worden met Noortje is ook niet mis hoor
Soo, alleen die stem al.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wakker worden met Noortje is ook niet mis hoor
Is een mooi nummerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben blij dat Danny Vera ook goed gedraaid wordt op 3fm
Ik vind m wel lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
De topsong is niet om over naar huis te schrijven, maar ik vind deze megahit ook een beetje matig. Dit is toch gewoon exact wat we al kennen van Bastille?
Ik werd sowieso niet blij van de artiest zelfquote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:52 schreef Bronson het volgende:
Godsamme tino martin in je voorprogramma kiezen.
ik vind het schromelijk overdreven. Op 3fm wordt echt hele andere muziek gedraaid dan 538/Q/SKY. Als je de top50 op zaterdagmiddag voorbij hoort komen hoor je voornamelijk liedjes die je (godzijdank) nooit op 3fm hoort.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 05:08 schreef Eightyone het volgende:
https://www.nu.nl/festiva(...)iet-op-de-radio.html
Frank vindt 3fm als 'muzikaal behang' blijkbaar niet zo erg.
Daar bestonden Sky en Q toch al voor?
quote:Op zondag 19 mei 2019 11:14 schreef naatje_1 het volgende:
Presentatie Eurovisie Songfestival 2020: Rob Janssen(petitie)
oh, link werkt nog niet...
nou en ofquote:Op zondag 19 mei 2019 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is die nieuwe van Fisher toch ook echt dik hoor, terechte trapper
duurt lang voor ik hem kan ondertekenenquote:Op zondag 19 mei 2019 11:14 schreef naatje_1 het volgende:
Presentatie Eurovisie Songfestival 2020: Rob Janssen(petitie)
oh, link werkt nog niet...
Teringslecht zou ik het niet noemen, maar toen ik het de eerste keer hoorde vond ik het in ieder geval geen megahitmateriaalquote:
Ok, maar wel echt een zeiknummer.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Teringslecht zou ik het niet noemen, maar toen ik het de eerste keer hoorde vond ik het in ieder geval geen megahitmateriaal
neuhquote:Op maandag 20 mei 2019 11:15 schreef Bronson het volgende:
Op zich mag die van Ronde best van de playlist.
onbegrijpelijk dat dat spraakgebrek er nog zit inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:55 schreef Albert86 het volgende:
Angelique zit er en ik hoor weer een 1 of ander gaar nummer van Kendrick Lamar. Volgens mij is zij de enige die deze 'muziek' ook maar iets vindt.
ik zit prima met 3FM geen idee hoe kink nu scoortquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:14 schreef JDude het volgende:
Onbegrijpelijk ook dat 3 überhaupt nog overleeft nu Michielgod Kink heeft gereanimeerd.
Eens al vind ik kendrick nog wel enigszins te pruimenquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat dat spraakgebrek er nog zit inderdaad
wat is het?quote:
quote:
Niet? Ik luister elke week altijd het eerste half uur en dat is altijd vrijwel identiek. “Is het weekend er al? Nee? Bijna? Jaaaaaaa”, “wie zit er aan de interruptie microfoon, het 2 categorieënspel, dit is zendtijd voor ludieke partijen etc. Ook 1 op 1 hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:46 schreef Antonov89 het volgende:
Als er iemand juist niet altijd hetzelfde doet is het wel Rob.
Maar dat is toch omdat de items niet veranderen. Ik vind bijvoorbeeld de klimaatmars echt innovatief, zijn carnavalskraker buurman is visboer was ook origineel...quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet? Ik luister elke week altijd het eerste half uur en dat is altijd vrijwel identiek. “Is het weekend er al? Nee? Bijna? Jaaaaaaa”, “wie zit er aan de interruptie microfoon, het 2 categorieënspel, dit is zendtijd voor ludieke partijen etc. Ook 1 op 1 hetzelfde.
Ik herhaalquote:Op donderdag 6 juni 2019 11:42 schreef naatje_1 het volgende:
Amy Root is wel echt een hele fijne 3FM Talent
gisteravond met dat liedje wat van zijn tune gemaakt isquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:46 schreef Antonov89 het volgende:
Als er iemand juist niet altijd hetzelfde doet is het wel Rob.
elk radioprogramma heeft vaste items op vaste tijdenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet? Ik luister elke week altijd het eerste half uur en dat is altijd vrijwel identiek. “Is het weekend er al? Nee? Bijna? Jaaaaaaa”, “wie zit er aan de interruptie microfoon, het 2 categorieënspel, dit is zendtijd voor ludieke partijen etc. Ook 1 op 1 hetzelfde.
ja tofquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteravond met dat liedje wat van zijn tune gemaakt is
quote:
Vaste items, ja. Maar als daar de grappen steeds hetzelfde zijn begint het (mij) te vervelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
elk radioprogramma heeft vaste items op vaste tijdenook Jorien.
Maar juist dingen als de interruptie telefoon is elke keer anders doordat je de bellers niet in de hand hebt
Er waren ook tieten te zien, daar heb ik liever een printscreen van.quote:Op maandag 10 juni 2019 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was te laat voor een printscreen maar ik zag zojuist op de stream van NPO2 Extra een Vriendenteam banner voorbij komen bij Indian Askin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |