Beetje een Diva... maar goed... Max klaagt na elk tikje over heftige schade terwijl hij 2 tiende per ronde sneller verder rijdt, Vettel roept huilend om blauwe vlaggen en klaagt over alle coureurs die verdedigen. Wij zitten slechts op de bank en beoordelen vanaf daar wat zij voelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 01:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is Lewis. Dezelfde Lewis die klaagt over een "kapotte" auto en doodleuk van laatste naar 2 rijd. Kapotte auto mijn ass, geweldige coureur maar zeurt te veel als het ff niet lekker gaat imo.
Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28Oh dear. @NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
ik heb het al eens eerder gezegd maar dit lijkt toch bijna sabotage, er moet toch echt wel iets heel goed fout zijn daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Dat zou echt een ramp zijn. Maar F1 teams bespreken toch hun hele ontwerp vooraf met de FIA om te kijken of het een en ander legaal geacht wordt?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Holy moly...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Als Max klaagt over heftige schade, heeft ie ook heftige schade. In Brazilië bijvoorbeeld was hij echt veel downforce kwijt. Een ander voorbeeld wat ik kan bedenken is Singapore 2017 toen zijn ophanging kapot was vlak voor Kimi hem collecteerde.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:22 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje een Diva... maar goed... Max klaagt na elk tikje over heftige schade terwijl hij 2 tiende per ronde sneller verder rijdt, Vettel roept huilend om blauwe vlaggen en klaagt over alle coureurs die verdedigen. Wij zitten slechts op de bank en beoordelen vanaf daar wat zij voelen.
De kans is groot dat wij het beter weten, maar nooit helemaal zeker of het klopt natuurlijk
Dit!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:22 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje een Diva... maar goed... Max klaagt na elk tikje over heftige schade terwijl hij 2 tiende per ronde sneller verder rijdt, Vettel roept huilend om blauwe vlaggen en klaagt over alle coureurs die verdedigen. Wij zitten slechts op de bank en beoordelen vanaf daar wat zij voelen.
De kans is groot dat wij het beter weten, maar nooit helemaal zeker of het klopt natuurlijk
Ik geef hem de credits die hij volgens mij verdient. Ik doe alleen niet mee met de chauvinistische en marketinggedreven geschiedvervalsing. Als hij voor de verandering eens een keer niet de allersnelste auto heeft die perfect werkt en op kop ligt of alsnog weer eens verslagen wordt door zijn teamgenoot dan heeft hij altijd wat te zeuren.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Noouuuuuuu.... Ik zou hem een stuk geloofwaardiger vinden als hij Lewis ook wat credit zou geven. Maar dwars doen om dat de massa Lewis goed vindt, vind ik ook een soort van trollen.
Dat zou Vettel nooit doen toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik geef hem de credits die hij volgens mij verdient. Ik doe alleen niet mee met de chauvinistische en marketinggedreven geschiedvervalsing. Als hij voor de verandering eens een keer niet de allersnelste auto heeft die perfect werkt en op kop ligt of alsnog weer eens verslagen wordt door zijn teamgenoot dan heeft hij altijd wat te zeuren.
Behalve dan als het om Alonso gaat die volgens jou regelmatig onder deed voor Massa, of dat het gat tussen Vettel en Raikonen vergelijkbaar was als tussen Alonso en Raikonenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik doe alleen niet mee met de chauvinistische en marketinggedreven geschiedvervalsing.
Ik kan niet in de toekomst kijken maar volgens mij is het geen gewoonte van hem. Hij gaat altijd voor zijn team staan en communiceert vrij zakelijk over echte problemen met de auto, een stuur dat scheef staat of zo, of een onderdeel dat tussen zijn benen valt.quote:
O ja, dat was ik nog vergeten, behalve dat Hamilton veel minder heeft gedaan met veel betere auto's had hij ook nog eens de assistentie van Whiting en de stewards nodig. Dat de enige straf voor het hinderen door achterblijvers is uitgedeeld toen Hamilton de benadeelde was past in een patroon. Vettel mag je gewoon ongestoord in de weg rijden.quote:En niet te vergeten...BLUE FLAGS! BLUE FLAGS!
Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik gezegd dat Alonso gewoon een normale marge had op Massa, zoals een topcoureur dat tov een subtopper heeft, en zoals Vettel dat tov Raikkonen had. Wat Alonso wel heeft is dat hij overal relatief snel mee is, van de Minardo tot nauwelijks te besturen Ferrari's en McLarens. Alleen dat brengt hem vooral nauwelijks te besturen auto's waarmee hij het niet redt en niet redde tegen Vettel die een bepaalde balans moet hebben om snel te zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Behalve dan als het om Alonso gaat die volgens jou regelmatig onder deed voor Massa, of dat het gat tussen Vettel en Raikonen vergelijkbaar was als tussen Alonso en Raikonen
Je vraagt je af hoe het mogelijk is. Lowe zal er, indien dit waar blijkt, toch op zeker uitvliegen lijkt me. Hoe kan zoiets in hemelsnaam???quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
Spiegels en ophanging van de Williams niet legaal?Als dit waar is, is het mogelijk weer een grove blunder van Paddy Lowe.twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 08:49:28Oh dear. @:NorthHertsSam and I had discussed the seemingly borderline legality of the Williams in F1TV Tech Talk... seems the opinion is that the mirrors and suspension are not. Another headache they didn’t need. FP1 in 10 days. Suspension not a quick fix.https://t.co/hkYfYA0cot reageer retweet
Daar staat 3 aspecten. Verder lees ik alleen de ophanging en de spiegels. Wat is die derde dan; heb ik die gemist of faalt google translate met vertalen hier?quote:Op de FW42 zijn er drie verschillende technische aspecten van de machine die onder het vergrootglas van de Internationale Federatie liggen.
het zijn 2 aspecten van de voorwielophanging.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:08 schreef vosss het volgende:
Ik heb die Italiaanse link even door gooogle translate gekiepert:[..]
Daar staat 3 aspecten. Verder lees ik alleen de ophanging en de spiegels. Wat is die derde dan; heb ik die gemist of faalt google translate met vertalen hier?
Flauwekul inderdaad...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:22 schreef dz5b604 het volgende:
Ja, dit is echt veel duidelijker dan 5 verschillende kleuren banden en gewoon namen in plaats van deze c1 t/m c5 bullshit
Je rijtje kloptquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Flauwekul inderdaad...
C1 = hard
C2 = medium
C3 = soft
C4 = ultra
C5 = hyper
Als ik het goed heb onthouden?
Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:28 schreef Lionheaad het volgende:
ik vind het eigenlijk wel prima zo.[..]
Je rijtje klopt
Voor die casual kijker was het hebben van 3 kleuren toch al genoeg, ik snap niet waarom dan ook de namen van de banden opeens veranderd moeten worden naar codes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...
Dat is hem, maar ik haal tijdens de tests bijvoorbeeld al de hele tijd de C1 met de C5 in de war, bij hard/hypersoft heb je dat al niet en zowiezo zijn de namen al zo ingeburgerd in de F1 en dan ga je nu beginnen met hard (wit)/medium (geel)/soft (rood) met rare codes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Flauwekul inderdaad...
C1 = hard
C2 = medium
C3 = soft
C4 = ultra
C5 = hyper
Als ik het goed heb onthouden?
Dat ook inderdaad, moet je de gele band nu ineens medium noemen en vice versa...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:32 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is hem, maar ik haal tijdens de tests bijvoorbeeld al de hele tijd de C1 met de C5 in de war, bij hard/hypersoft heb je dat al niet en zowiezo zijn de namen al zo ingeburgerd in de F1 en dan ga je nu beginnen met hard (wit)/medium (geel)/soft (rood) met rare codes.
Ik denk dat je daar over een paar races al geen last meer van hebt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...
Dit ja, waarom zou je omrekenen. Doe je misschien de eerste paar racesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar over een paar races al geen last meer van hebt.
En omrekenen naar de compounds van vorig jaar heeft toch al weinig zin, omdat de supersoft er tussenuit is gevallen.
Waarom moet dat? Wat levert je dat als die hard op?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...
Jij rekent ook nog in guldens?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Voor de casualkijker is het perfect zo maar mensen zoals bijvoorbeeld in dit topic moeten nu elke race weer omrekenen naar de echte compound...
Misschien hetzelfde als Mclaren met hun ophanging vorig jaar? Hopen op een gedoog constructie, ding bouwen en te laat er achter komen dat het toch illegaal is?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe het mogelijk is. Lowe zal er, indien dit waar blijkt, toch op zeker uitvliegen lijkt me. Hoe kan zoiets in hemelsnaam???
Opzich niks maar dat doe je toch vanzelf. En vind dat ook wel leuk om te weten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Wat levert je dat als die hard op?
Doe je bestquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Opzich niks maar dat doe je toch vanzelf. En vind dat ook wel leuk om te weten.
Ze hadden gewoon soft, medium, hard moeten noemen met elke week dezelfde kleuren. Dat een soft dan de ene GP harder of zachter is dan de andere GP doet niet ter zake.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:34 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, moet je de gele band nu ineens medium noemen en vice versa...
Die C-code hadden ze altijd al in gedachten, want de teams moeten dat wel weten. Ze zouden het alleen buiten de officiële uitingen moeten houden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:52 schreef vosss het volgende:
En onduidelijker voor de nieuwe kijkers, want dan is de ene GP de gele band een medium en de andere GP de gele band ineens de soft. WTF?!!?
Slaat nergens op.
Kan wel duidelijker. Gewoon zo:quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:57 schreef BroesWillems het volgende:
DIt is toch veel duidelijker dan Hyper, ultra, super blablabla?
Je hebt nu gewoon Hard, middel, zacht. Met voor de liefhebbers er nog achter welke compound het echt is.
Kan niet duidelijker imo.
Jawel, dat gaan ze wel doen, alleen zetten ze de onderliggende C-code er ook bij, waardoor die hards moeite gaan krijgen met terug rekenen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan wel duidelijker. Gewoon zo:
[ afbeelding ]
Kleurtjes zijn fictief. Bovenste rij is een GP en elke rij eronder ook.
Veel duidelijker, want dan is geel altijd de medium; ongeacht welke compound er achter steekt. En dat is nou net wat ze volgens mij nu NIET gaan doen toch?
Er hoeft toch niet teruggerekend te worden? De hardste compound is altijd het langzaamst van het weekend en gaat het langste mee etc. Wat wil je omrekenen dan? Hoe snel men op een ander circuit met een andere compound was? Er is niks om te rekenen lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Jawel, dat gaan ze wel doen, alleen zetten ze de onderliggende C-code er ook bij, waardoor die hards moeite gaan krijgen met terug rekenen.
Elke race wit-geel-roodquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:03 schreef vosss het volgende:
Of blijven de 3 kleurtjes wel gewoon hetzelfde? Dus elke GP wit, geel en rood?
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Er hoeft toch niet teruggerekend te worden? De hardste compound is altijd het langzaamst van het weekend en gaat het langste mee etc. Wat wil je omrekenen dan? Hoe snel men op een ander circuit met een andere compound was? Er is niks om te rekenen lijkt mij zo.
Die doen er toch in zijn geheel niet toe? Waarom zou het interessant zijn om te weten welke van de 3 compounds in een gegeven GP nou C3 is? Waarom zou dat interessant zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
De C-codes zijn voor de wat meer dieper geïnteresseerde kijker
Dit gaan ze dus ook doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan wel duidelijker. Gewoon zo:
[ afbeelding ]
Kleurtjes zijn fictief. Bovenste rij is een GP en elke rij eronder ook.
Veel duidelijker, want dan is geel altijd de medium; ongeacht welke compound er achter steekt. En dat is nou net wat ze volgens mij nu NIET gaan doen toch?
Omdat een C3 soft langer meegaat dan een C5 soft. Meer kan ik ook niet bedenkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Die doen er toch in zijn geheel niet toe? Waarom zou het interessant zijn om te weten welke van de 3 compounds in een gegeven GP nou C3 is? Waarom zou dat interessant zijn?
Dat verschilt toch per circuit. Op deze manier kun je nog aangeven dat een middel overal ongeveer even veel rondjes mee gaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Omdat een C3 soft langer meegaat dan een C5 soft. Meer kan ik ook niet bedenken
Op hetzelfde circuit ja, maar aangezien een C3 soft en een C5 soft niet op hetzelfde circuit gebruikt gaan worden heb je daar niks aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Omdat een C3 soft langer meegaat dan een C5 soft. Meer kan ik ook niet bedenken
En is ook al 6 maanden bekend ofzo. Maar ja, sommige mensen zijn speciaal he.quote:
Ja ik snap het; was even in de veronderstelling dat ze dat dus juist NIET zouden gaan doen. Ik vind het wel een vooruitgang dan.quote:
Sommige mensen zijn limburgerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En is ook al 6 maanden bekend ofzo. Maar ja, sommige mensen zijn speciaal he.
Exact dit inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:11 schreef Lionheaad het volgende:
pakt popcorn erbij...
Hammilton vs Vettel vs Verstappen
Let the flamewars begin.....
ps. ze hebben allemaal wel eens wat te zeuren als het ff niet loopt
En dan houd je nog niets eens rekening met de regie. Die boordradio's van sommige coureurs eerder uitzenden dan anderen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Exact dit inderdaad.
In 2017 heb ik dit eens helemaal uitgezocht aan de hand van radio transcripts van alle races, juist omdat ik helemaal lijp werd van m'n vriendengroep; 'Max is een god en kan niks fout doen, Vettel is een zeikstraal'.
Bleek dat Kimi, Alonso & Max (in die volgorde) het meest zeikten van het hele veld.
Gevolgd door een rijtje met, uit m'n hoofd & in willekeurige volgorde: Vettel, Hamilton, Grosjean
Weet nog wel wie onderaan stond; Wehrlein had welgeteld 0x gezeken over de boardradio.
*Gezeik kon gaan over blue flags, waardeloze auto, track limits etc etc
Yep.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
En dan houd je nog niets eens rekening met de regie. Die boordradio's van sommige coureurs eerder uitzenden dan anderen.
Nee, medium kan dus ook C4 zijn en hard C3.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:43 schreef Sjemmert het volgende:
Wat de banden betreft is het toch zo dat Medium altijd C3 is en hard kan dan C1 of C2 zijn en soft kan dan C4 of C5 zijn.
Gradaties als H,M,S,SS,US,HS moet je vergeten je hebt in principe alleen nog Mediums en 2 soorten Hards en 2 soorten Softs.
Hmm oke.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, medium kan dus ook C4 zijn en hard C3.
In dat geval is het dus hard C3 -medium C4 - soft c5
Het is elk race gewoon hard, medium, soft. Duidelijker kan niet volgens mij. Voor de liefhebbers staat er nog welk compund achter, maar banen onderling zijn toch niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hmm oke.
Ik ben er nog niet helemaal uit of het nu duidelijker is gewordenMaar het zal in de praktijk wel simpeler zijn en snel wennen waarschijnlijk.
En hoe heb je hier rekening mee gehouden of ze terecht of ontterecht zeurde? Leuk dat wehrlein nooit zeurde maar die zal dus ook nooit te maken gehad hebben met een achterligger die hem in de weg reedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Yep.
Heb 't lijstje even opgezocht & had overigens niet helemaal gelijk: Hamilton stond op 3, Max op 5.
1. Alonso, 24x
2. Raikkonen, 17x
3. Hamilton, 12x
4. Magnussen 11x
5. Verstappen 10x
5. Grosjean 10x
7. Kvyat 9x
8. Vettel 7x
9. Ocon 6x
10. Sainz 6x
11. Hulkenberg 5x
11. Massa 5x
11. Perez 5x
14. Stroll 4x
15. Palmer 3x
16. Ericsson 2x
16. Ricciardo 2x
18. Bottas 1x
18. Button 1x (en dat in 1 race!)
20. Vandoorne 0x
20. Wehrlein 0x
Transcripts van Melbourne t/m Japan
Fake news. We weten allemaal dat Vettel de echte whiner is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Yep.
Heb 't lijstje even opgezocht & had overigens niet helemaal gelijk: Hamilton stond op 3, Max op 5.
1. Alonso, 24x
2. Raikkonen, 17x
3. Hamilton, 12x
4. Magnussen 11x
5. Verstappen 10x
5. Grosjean 10x
7. Kvyat 9x
8. Vettel 7x
9. Ocon 6x
10. Sainz 6x
11. Hulkenberg 5x
11. Massa 5x
11. Perez 5x
14. Stroll 4x
15. Palmer 3x
16. Ericsson 2x
16. Ricciardo 2x
18. Bottas 1x
18. Button 1x (en dat in 1 race!)
20. Vandoorne 0x
20. Wehrlein 0x
Transcripts van Melbourne t/m Japan
Wat Broes zegtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het is elk race gewoon hard, medium, soft. Duidelijker kan niet volgens mij. Voor de liefhebbers staat er nog welk compund achter, maar banen onderling zijn toch niet te vergelijken.
Binnen nu en 12 dagenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:24 schreef Donderkonijn het volgende:
even wat anders, wanneer wordt de f1 manager weer actief
En medium kan c2 zijn. Bahrein is volgens mij c1, c2, c4 als hard, medium, soft.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, medium kan dus ook C4 zijn en hard C3.
In dat geval is het dus hard C3 -medium C4 - soft c5
Terecht/onterecht heb ik geen rekening mee gehouden; het ging om al het gezeik: o.a. richting/over het team (strategie gejank van Hamilton) mede-coureurs (Kimi), Blue flags (Vettel), Magnussen (Hulkenberg), Hulkenberg (Magnussen), Honda (Alonso) & Palmer (Alonso) om maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:20 schreef opreis het volgende:
[..]
En hoe heb je hier rekening mee gehouden of ze terecht of ontterecht zeurde? Leuk dat wehrlein nooit zeurde maar die zal dus ook nooit te maken gehad hebben met een achterligger die hem in de weg reed
Dat dus net niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Fake news. We weten allemaal dat Vettel de echte whiner is.
Zoals opreis terecht opmerkt, zegt dat lijstje niets zonder de overweging wat voor opmerkingen er gemaakt werden en of die terecht waren.quote:
Iemand die na zo'n helder lijstje alsnog op z'n eigen gevoel af gaat. Die noem ik een whiner. Ik noem verder geen namen, want nieuwe policyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zoals opreis terecht opmerkt, zegt dat lijstje niets zonder de overweging wat voor opmerkingen er gemaakt werden en of die terecht waren.
Dus tot dat moment blijft Vettel de uber-whiner.
Het lijstje is een nutteloze opsomming.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:57 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Iemand die na zo'n helder lijstje alsnog op z'n eigen gevoel af gaat.
Daarom heeft hij ook de volledige transcripts van alle teamradios doorgenomenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:07 schreef Damn_Daniel het volgende:
Waar je rekening mee moet houden bij het maken van zo'n lijstje is dat kijkers bij lange na niet alles horen wat coureurs en hun team tegen elkaar zeggen. Een regisseur zal altijd de meest spectaculaire gesprekken uitzenden. Als een coureur 99% van de tijd een volkomen normaal gesprek voert, dan zal altijd de vreemde 1% uitgezonden worden.
Nou ja, volledig gelijk. Als hij het goed had willen doen had hij bij de transcripts ook de fragmenten gezocht en mij laten beoordelen of de klacht gegrond of ongegrond is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:27 schreef Damn_Daniel het volgende:
Aha. Ik had begrepen dat hij de transcripties vanuit de tv-uitzendingen had doorgenomen. In dat geval heeft hij volledig gelijk. Al moet ik zeggen dat ik al dat gezever niet echt bevorderlijk vind voor het imago van de coureurs. Vroege waren F1-coureurs helden, maar tegenwoordig zijn het zeikerds die alles aan hun engineers moeten vragen. Ik vind dat Moto GP het beter aanpakt, want daar moeten coureurs alles zelf uitvogelen.
* wolfjeamadeus geeft je een snotterdoekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het lijstje is een nutteloze opsomming.
Dan had jij wel de beelden (in car, baan, meerdere angles) er bij moeten pakken. En dan nog is het subjectief.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:33 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, volledig gelijk. Als hij het goed had willen doen had hij bij de transcripts ook de fragmenten gezocht en mij laten beoordelen of de klacht gegrond of ongegrond is.
Nee, natuurlijk niet. Wat een kul.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Deze lijst is echt wel objectief genoeg.
Dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:33 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, volledig gelijk. Als hij het goed had willen doen had hij bij de transcripts ook de fragmenten gezocht en mij laten beoordelen of de klacht gegrond of ongegrond is.
Wat een onzin. Wat dat betreft kun je elke F1 coureur wel beschrijven als een zeikerd. Ooit van Senna gehoord?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:27 schreef Damn_Daniel het volgende:
Vroege waren F1-coureurs helden, maar tegenwoordig zijn het zeikerds die alles aan hun engineers moeten vragen.
Volgens mij is Schumacher ooit begonnen met dat "Honestly" en heeft heel de F1 wereld dat overgenomen. Ik erger me er, eerlijk waar, groen en geel aanquote:
honestly, ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij is Schumacher ooit begonnen met dat "Honestly" en heeft heel de F1 wereld dat overgenomen. Ik erger me er, eerlijk waar, groen en geel aan
Voorlopig alleen voor Australië. Daarna waarschijnlijk weer gewoon op de auto.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ferrari en Phillip Morris kiezen toch eieren voor hun geld. Mission Winnow voorlopig in de ijskast. Team is nu weer gewoon Scuderia Ferrari.
https://www.gpblog.com/nl(...)f90-van-ferrari.html
Dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef sasquatsch het volgende:
In de ogen van de coureurs is al het gezeik terecht.
En daarom dus ook zo objectief mogelijk geweest door àl het gezeik op te tellen ongeacht of het terecht dan wel onterecht was. Want daar kom je toch nooit uit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dit.
Ik snap het ook wel, Vettel die 3 ronden lang probeert om een inhaalactie op te zetten en dan een achterblijver tegenkomt. Dan ben je ongeacht of de achterblijver keuze had aan het balen. Of Ham die een gladde auto gewend is en dan een keer op P8 rijdt en dan wat geks voelt aan de auto. Dan reageer je met de emotie van de race en dat klinkt voor een kijkbuiser als zeiken.
Het was natuurlijk ook overduidelijk dat dat hele Mission Winnow alleen maar in het leven was geroepen om de regels te omzeilen. Bij een Heineken zijn het in ieder geval nog teksten als when you drive never drink of drink responsibly die ze langs de baan neerzetten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ferrari en Phillip Morris kiezen toch eieren voor hun geld. Mission Winnow voorlopig in de ijskast. Team is nu weer gewoon Scuderia Ferrari.
https://www.gpblog.com/nl(...)f90-van-ferrari.html
Alsof je hier überhaupt ergens uit komt. Net een blik Droste cacao, dit forum.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En daarom dus ook zo objectief mogelijk geweest door àl het gezeik op te tellen ongeacht of het terecht dan wel onterecht was. Want daar kom je toch nooit uit.
Goed punt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Alsof je hier überhaupt ergens uit komt. Net een blik Droste cacao, dit forum.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Alsof je hier überhaupt ergens uit komt. Net een blik Droste cacao, dit forum.
Omdat ze de boel gingen onderzoeken. EU zelfde verhaal denk. Ik de rest van de races met winnowquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voorlopig alleen voor Australië. Daarna waarschijnlijk weer gewoon op de auto.
Koekoek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Alsof je hier überhaupt ergens uit komt. Net een blik Droste cacao, dit forum.
Ligt eraan of ze de EU kunnen overtuigen dat het geen verkapte tabaksreclame is. Voor Australië was daar volgens Philip Morris te weinig tijd voor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Omdat ze de boel gingen onderzoeken. EU zelfde verhaal denk. Ik de rest van de races met winnow[..]
Koekoek.
een punt is niks, gewoon 5 punten voor de snelste ronde en Pole.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:18 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens racefans.net wil de eigenaar van F1 graag een punt toekennen aan de coureur met de snelste ronde in de race.
https://www.racefans.net/(...)fastest-lap-in-2019/
Op zich vind ik dit geen heel slecht idee. Dat kan namelijk betekenen dar men op het eind, met vrijwel lege tanks, toch nog snelle tijden wil rijden ipv het op 95% uitrijden van de race.
Of dat de voorste niet meer alleen het gat naar de nr.2 aan het managen is, maar toch ook nog voor dat extra puntje wil gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |