In NL wel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord heeft meer fans dan PSV ja, zo moeilijk is dat niet te snappen.
ik heb meer vrienden die voor feyenoord zijn dan vrienden die voor ajax zijn slobeendquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Mexico loopt iedereen met een PSV shirtje toch?
Heel zuid-amerika schijnt helemaal weg te zijn van PSV. Die hebben miljoenen fans daar. Moet je niet onderschatten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toen Ono bij ons speelde was dat een beetje met ons in Japan. Dacht dat we toen ook een Japanse website kregen en dergelijke.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel zuid-amerika schijnt helemaal weg te zijn van PSV. Die hebben miljoenen fans daar. Moet je niet onderschatten.
Het was natuurlijk wel sarcastisch. Die paar ‘fans’ die PSV daar ongetwijfeld heeft zijn de club direct weer vergeten op het moment dat een Lozano etc vertrekt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Toen Ono bij ons speelde was dat een beetje met ons in Japan. Dacht dat we toen ook een Japanse website kregen en dergelijke.
Maar ja, nu is een Deen al vrij exotisch bij ons. En als er dan wat van ver weg komt, spelen ze nooit, zoals Sinisterra.
Vergeet niet dat inmiddels heel Duitsland fan is van PSV omdat Schwaab daar in de basis speelt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel zuid-amerika schijnt helemaal weg te zijn van PSV. Die hebben miljoenen fans daar. Moet je niet onderschatten.
Het clublied van PSV schijnt zelfs populair te zijn over de hele wereld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doen ze het internationaal wel goed, want ik gok dat 95% van Nederland het clublied van PSV niet eens kent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het clublied van PSV schijnt zelfs populair te zijn over de hele wereld.
Een groot deel van de Feyenoord-supporters is veel te dom om te snappen hoe een computer werkt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:14 schreef PicoMMP het volgende:
Toch heeft PSV meer volgers dan Feyenoord op sociale media. Ietsje meer maar.
Ik gok dat 95% van Nederland wel Tina Turner kent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doen ze het internationaal wel goed, want ik gok dat 95% van Nederland het clublied van PSV niet eens kent.
Ik zie ze toch altijd massaal hun eigen spelers uitschelden op Insta en Twitter.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een groot deel van de Feyenoord-supporters is veel te dom om te snappen hoe een computer werkt.
Kom op zeg.
Tina Turner zingt niet het clublied van PSV toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gok dat 95% van Nederland wel Tina Turner kent.
Twee Ajacieden die het over het clublied van PSV in het Feyenoordtopic hebben is dan wel weer bijzonder.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tina Turner zingt niet het clublied van PSV toch?
We moeten dit weekend toch wat te doen hebben zonder Ajaxquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee Ajacieden die het over het clublied van PSV in het Feyenoordtopic hebben is dan wel weer bijzonder.
Tuurlijk, maar ze verdienen er momenteel genoeg aan denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was natuurlijk wel sarcastisch. Die paar ‘fans’ die PSV daar ongetwijfeld heeft zijn de club direct weer vergeten op het moment dat een Lozano etc vertrekt.
Is wel erg klein hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Summerville scoort aardig bij Dordt.
Waarom kreeg hij niet eerder een kans?
Andere goal van Dordt is ook al van Feyenoord makelijquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vergeet Brazilië niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerste hit op "Feyenoord supporter".quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een groot deel van de Feyenoord-supporters is veel te dom om te snappen hoe een computer werkt.
Kom op zeg.
Waarom speelt Ajax eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We moeten dit weekend toch wat te doen hebben zonder Ajax
Omdat ie (nog) niet goed genoeg isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedoeld hij niet bij een andere club op huurbasis? Dit is natuurlijk veel beter voor de ontwikkeling dan O19 of dat opgeheven beloften elftal.quote:
Deze toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doen ze het internationaal wel goed, want ik gok dat 95% van Nederland het clublied van PSV niet eens kent.
Haha.quote:
Moet eigenlijk zijn 'kom je van het toilet'quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je naar het toilet, was je handen tot en met.
Kan soms handig zijn je handen voor het zeiken ook ff te wassen. Als je net een zak Doritos Roulette leeg hebt gesnaaid bv.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Moet eigenlijk zijn 'kom je van het toilet'
Ben benieuwd waar ze die 93 miljoen vandaan gaan vissen. Is eigenlijk bekend hoe jongens als Coolblue erin staan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:42 schreef Luni het volgende:
Investeren in Feyenoord stadion: slim of risico?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ZYhbSWeKo4IWXfd3G9yw
Pietertje zou bijna zelf dat stadion kunnen neerzetten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze die 93 miljoen vandaan gaan vissen. Is eigenlijk bekend hoe jongens als Coolblue erin staan?
Waarom eigenlijk zo'n megalomaan idee?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze die 93 miljoen vandaan gaan vissen. Is eigenlijk bekend hoe jongens als Coolblue erin staan?
Had ik qua naam ook een betere sponsor gevonden dan Droomparken, maar ze betalen goed..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het ook best jammer eigenlijk dat een grote partij als Coolblue niet aan Feyenoord verbonden is. Rotterdams bedrijf, ze hebben zelfs een vergaderruimte ingericht als Kuip, geld genoeg, een eigenaar die supporter is. Prima partij om je voor jarenlang aan te binden, mocht Coolblue interesse hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Had ik qua naam ook een betere sponsor gevonden dan Droomparken, maar ze betalen goed..
Op bol.com na de grootste webshop van Nederland.quote:
MARKTPLAATS.NLquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:21 schreef Oldground het volgende:
[..]
Op bol.com na de grootste webshop van Nederland.
Ben je misschien ook nog niet zo handig met de computer?
Ik koop eigenlijk zelden iets via internet. Bol.com ken ik wel, heb nog wat gekregen cadeaubonnen liggen, maar geen idee wat ik moet kopenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:21 schreef Oldground het volgende:
[..]
Op bol.com na de grootste webshop van Nederland.
Ben je misschien ook nog niet zo handig met de computer?
Lord of the rings blu Ray box.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk zelden iets via internet. Bol.com ken ik wel, heb nog wat gekregen cadeaubonnen liggen, maar geen idee wat ik moet kopen
Misschien kan je Sven van Beek daarmee krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk zelden iets via internet. Bol.com ken ik wel, heb nog wat gekregen cadeaubonnen liggen, maar geen idee wat ik moet kopen
Wat moet ik daar nou mee?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je Sven van Beek daarmee krijgen.
Nou, kom maar op danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vermeulenquote:Robin van Persie stopt aan het einde van het seizoen bij Feyenoord en de gehuurde Jordy Clasie en Cuco Martina keren normaal gesproken terug bij hun clubs. De Rotterdammers moeten zich deze zomer flink gaan versterken op de transfermarkt. Feyenoord-watcher Arman Avsaroglu ziet daarin een uitdaging voor Martin van Geel.
''Er is financieel niks mogelijk om nieuwe spelers te halen,'' vertelt Avsaroglu. ''Ze hebben de afgelopen tijd veel geïnvesteerd in het jeugdcomplex en nieuwe gebouwen. En er is dit seizoen ook niets binnengekomen uit Europees voetbal. Daardoor gaat de begroting ook terug van honderd miljoen naar zeventig miljoen. Misschien wordt Tonny Vilhena verkocht en kunnen ze dat geld investeren, maar zo veel geld als Ajax binnenkrijgt, gaat hier natuurlijk niet gebeuren.''
Arno Vermeulen ziet genoeg mogelijkheden voor de Rotterdammers om de selectie te versterken, maar ze moeten wel creatief zijn. "Feyenoord moet gaan voor jongens die bewezen hebben dat ze goed zijn en het niet gooien op jonge jongens die zich nog moeten bewijzen. Ik kijk dan naar Nederlanders in het buitenland die misschien een klein deukje hebben."
"Iemand als Jeffrey Bruma. Zijn contract loopt ten einde en wordt nu verhuurd door Wolfsburg aan Schalke 04. Hij heeft ook de goede leeftijd voor Feyenoord en is in mijn ogen echt een buitenkansje want ze moeten echt de defensie versterken. Daar zou je dan Karim Rekik van Hertha of Wesley Hoedt, die bij Celta de Vigo speelt, aan kunnen toevoegen."
"Voor het middenveld zou ik gaan voor Ruud Vormer", gaat Vermeulen verder in gesprek met de NOS. "Hij heeft dynamiek en de mentaliteit. Ricky van Wolfswinkel zou een goede optie zijn voor de spits. Hij scoort overal en is sterk. Misschien kan je hem koppelen aan Abdenasser El Khayati van ADO Den Haag. Hij heeft iets bijzonders, hoewel het moeilijk in te schatten is of hij het niveau aankan."
"Ik zou ook proberen om Tahith Chong van Manchester United te huren. Waarom zou hij zich niet voor één jaar in Rotterdam willen ontwikkelen? Je moet in ieder geval mensen halen want een elftal met vijf jeugdspelers is gedoemd te mislukken."
Het niveau dat je zou moeten nastreven.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig als mensen zich afvragen of een speler 'het niveau wel aan kan' Welk niveau, denk ik dan.
Anders speel je met veel te veel jeugdspelers!!! Stel je toch voor dat er 5 tegelijk op het veld zouden staan, dat is pure zelfmoord!quote:Op zondag 3 maart 2019 12:16 schreef fetX het volgende:
Een geweldig idee ook om weer spelers zonder restwaarde binnen te halen! Ongelooflijk hoe weinig verstand van zaken sommige mensen hebben
Die gaat daar even vertellen dat het allemaal wel prima gaat en dat van Geel gewoon blijft zitten.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:25 schreef Zipportal het volgende:
Jan de Jong vanavond in Studio Voetbal allen.
[ afbeelding ]
Prijs gepakt en nog kans op tweede prijs (derde plaats)quote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaat daar even vertellen dat het allemaal wel prima gaat en dat van Geel gewoon blijft zitten.
Hopelijk vanmiddag weer wat spreekkoren richting van Geel (zonder ziektes uiteraard).
Wie nog meer? Er zijn wel een aantal journalisten en analisten die kritisch genoeg zijn om hem in ieder geval een beetje tegenspraak te gevenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:25 schreef Zipportal het volgende:
Jan de Jong vanavond in Studio Voetbal allen.
[ afbeelding ]
Kees Jansmaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie nog meer? Er zijn wel een aantal journalisten en analisten die kritisch genoeg zijn om hem in ieder geval een beetje tegenspraak te geven
Makkelijke avond voor de Jong dus.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kees Jansma
Rafael van der Vaart
Evgeniy Levchenko ()
Jan de Jong
Alle ballen op Keesquote:Op zondag 3 maart 2019 12:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kees Jansma
Rafael van der Vaart
Evgeniy Levchenko ()
Jan de Jong
De sportjournalistiek in Nederland is op wat uitzonderingen na (bij VI Pro voornamelijk) echt bedroevend.quote:
Natuurlijk doen ze dat niet, dat programma is toch mensonterend.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie nog meer? Er zijn wel een aantal journalisten en analisten die kritisch genoeg zijn om hem in ieder geval een beetje tegenspraak te geven
Zou echt niet de eerste keer zijn hoor. Eens dat de kritische vragen meestal achterwege blijven, maar soms kan je er gewoon niet omheen. Dat zal nu hopelijk ook het geval zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De sportjournalistiek in Nederland is op wat uitzonderingen na (bij VI Pro voornamelijk) echt bedroevend.
[..]
Natuurlijk doen ze dat niet, dat programma is toch mensonterend.
En dan trapt Jan de Jong wat open deuren in waarom het wel goed gaat (de JC-schaal is gewonnen tenslotte) en dan vraagt er niemand aan tafel meer door.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou echt niet de eerste keer zijn hoor. Eens dat de kritische vragen meestal achterwege blijven, maar soms kan je er gewoon niet omheen. Dat zal nu hopelijk ook het geval zijn.
Meeste passes genot.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan trapt Jan de Jong wat open deuren in waarom het wel goed gaat (de JC-schaal is gewonnen tenslotte) en dan vraagt er niemand aan tafel meer door.
We gaan het zien.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan trapt Jan de Jong wat open deuren in waarom het wel goed gaat (de JC-schaal is gewonnen tenslotte) en dan vraagt er niemand aan tafel meer door.
je moet ook wel een alternatief hebben, TD's liggen niet voor het oprapenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hugo Borst zei gister dat hij mensen bij Feyenoord had gesproken en ze willen gewoon door met Van Geel.
Conclusie: alles weg.
Niet mijn zaak verder.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet ook wel een alternatief hebben, TD's liggen niet voor het oprapen
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Jan de Jong..de man die 1908 een goede naam vond voor het trainingscomplex.
Dat is toch ongelooflijk. Ik kan hier zo ontzettend kwaad om worden.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hugo Borst zei gister dat hij mensen bij Feyenoord had gesproken en ze willen gewoon door met Van Geel.
maar is er een plan van Van Geel met doelen etc. (en dan bedoel ik niet alleen de ranglijst) of is het gewoon maar ieder seizoen van we zien wel?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is toch ongelooflijk. Ik kan hier zo ontzettend kwaad om worden.
Het lijkt al een paar jaar op het laatste.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar is er een plan van Van Geel met doelen etc. (en dan bedoel ik niet alleen de ranglijst) of is het gewoon maar ieder seizoen van we zien wel?
Het is vooral ontzettend dom en naïef. Met Van Geel gaat het niet meer goed komen, elke aankoop die hij nog doet gaat heel erg kritisch bekeken worden, elke trainer die hij aanstelt kan het niet meer goed doen tenzij hij kampioen wordt.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is toch ongelooflijk. Ik kan hier zo ontzettend kwaad om worden.
Gelukkig neem ik alles wat Hugo Borst zegt over Feyenoord niet zo serieus, dus hopelijk in dit geval ook!quote:Op zondag 3 maart 2019 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Helemaal eens. Ik vraag me alleen af of het naïviteit is of gewoon ontzettende domheid? Werkelijkwaar iedereen ziet toch dat het zo niet langer kan? Met van Geel gaan we niks opschieten. Zijn aankoopbeleid deugt niet, zijn visie op de jeugdopleiding is absurd en hij wilde Dick Advocaat aanstellen als trainer terwijl we nu juist een andere koers moeten gaan varen. Wat een idioot. Ben er zelf vanmiddag niet bij, maar hoop dat het Legioen losgaat op hem. Dat is de enige manier om die vent weg te krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is vooral ontzettend dom en naïef. Met Van Geel gaat het niet meer goed komen, elke aankoop die hij nog doet gaat heel erg kritisch bekeken worden, elke trainer die hij aanstelt kan het niet meer goed doen tenzij hij kampioen wordt.
Nu geen afscheid nemen van Van Geel is een slagaderlijke bloeding stoppen met een pleistertje, uitstel van executie. Ze kunnen nu nog afscheid nemen zonder dat meer koppen gaat kosten. Begrijp niet dat dat besef er daar niet is.
Nouja, in eerste instantie ligt de taak voor het wegsturen/afscheid nemen van Van Geel bij Loekie volgens mij. Wat dat betreft kon Van Geel het niet beter treffen; een onervaren directeur in het voetbal die, lijkt mij, niet de ballen heeft om hem te ontslaan. De RVC doet het ook niet, want veel vrienden van Van Geel, en ik denk dat ze bij een ontslag van Van Geel dan net zo goed Jan de Jong kunnen ontslaan, want als ze hem nu al voorbij lopen, zegt dat genoeg over de relatie RVC <> De Jong.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik vraag me alleen af of het naïviteit is of gewoon ontzettende domheid? Werkelijkwaar iedereen ziet toch dat het zo niet langer kan? Met van Geel gaan we niks opschieten. Zijn aankoopbeleid deugt niet, zijn visie op de jeugdopleiding is absurd en hij wilde Dick Advocaat aanstellen als trainer terwijl we nu juist een andere koers moeten gaan varen. Wat een idioot. Ben er zelf vanmiddag niet bij, maar hoop dat het Legioen losgaat op hem. Dat is de enige manier om die vent weg te krijgen.
Bloedeloos seizoen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Kijk al weken uit naar deze wedstrijd. We pakken ze.
Klopt..dit Feyenoord is zo nietszeggend dat ik al een paar wedstrijden niet heb gekeken. Woensdag ook nietquote:Op zondag 3 maart 2019 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Bloedeloos seizoen.
Hoogstwaarschijnlijk de rest van de wedstrijden een tam en ongeïnspireerd Feyenoord (voor zover dat al niet was).
Verdonk is echt een schande voor het Feyenoord-shirt.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij weer terug is. Zoveel beter dan Verdonk.
Ik kan er nog wel een aantal opnoemen hoor (lol)quote:Op zondag 3 maart 2019 16:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verdonk is echt een schande voor het Feyenoord-shirt.
Waar heb je het overquote:
Veel mensen hebben je voorbeeld genomen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het stadion waarschijnlijk.
Ben er zelf ook niet, maar goed. Voor ‘t eerst dit seizoen.
Ik kon ook echt niet, maar dat doet er niet toe. Normaal had ik wel moeite gedaan om afspraken te verzetten ed. Nu totaal niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel mensen hebben je voorbeeld genomen.
Maar begrijp het wel, ik had hier ook geen zin in ofzo.
Dat dacht ik al, maar 'helemaal leeg' is ook zwaar overdreven.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het stadion waarschijnlijk.
Ben er zelf ook niet, maar goed. Voor ‘t eerst dit seizoen.
Ja begrijpelijk. Ik heb volgens mij nog geen thuiswedstrijden gemist dit seizoen, heb zelfs mijn reizen geboekt om niet Feyenoord te missen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kon ook echt niet, maar dat doet er niet toe. Normaal had ik wel moeite gedaan om afspraken te verzetten ed. Nu totaal niet.
Klasse kerelquote:Op zondag 3 maart 2019 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk. Ik heb volgens mij nog geen thuiswedstrijden gemist dit seizoen, heb zelfs mijn reizen geboekt om niet Feyenoord te missen.
Ik ben gvd gek man
Het gekke is dat als we iedere thuiswedstrijd vanaf nu winnen (wat niet gek zou zijn gezien ons programma) dit qua thuiswedstrijden ons beste seizoen zou zijn sinds 02/03.quote:
Tja. Daar zit het probleem idd ook niet. We zullen best onze thuiswedstrijden winnen, maar als we de helft van onze uitwedstrijden nog gaan winnen is dat veel.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gekke is dat als we iedere thuiswedstrijd vanaf nu winnen (wat niet gek zou zijn gezien ons programma) dit qua thuiswedstrijden ons beste seizoen zou zijn sinds 02/03.
Het ligt ook echt aan de uitwedstrijden dit jaar.
Dan moeten we ze ook allemaal gaan winnenquote:Op zondag 3 maart 2019 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Daar zit het probleem idd ook niet. We zullen best onze thuiswedstrijden winnen, maar als we de helft van onze uitwedstrijden nog gaan winnen is dat veel.
En terecht, na al die sneren naar andere clubs.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:17 schreef fetX het volgende:
Er zijn mensen die opmerken dat het wat leeg is.
Jank niet zo man.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
En terecht, na al die sneren naar andere clubs.
Madquote:
Iedere week naar die oogtyfus kijken is anders ook een hele opgave.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
En terecht, na al die sneren naar andere clubs.
Stel je niet zo aan man. Wat hebben fans van NAC dan wel niet?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Iedere week naar die oogtyfus kijken is anders ook een hele opgave.
Wie gaat er ooit scoren zonder v pursie?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:24 schreef Mani89 het volgende:
Stil maar hatertjes, Feyenoord richt zich weer op.
Van Beek.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wie gaat er ooit scoren zonder v pursie?
Is het nooit. Alleen zie je dat niet omdat de 2e ring nooit in beeld is. Kijken of dit ook zo benadrukt wordt als Groningen en Vitessequote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:26 schreef Pery het volgende:
[..]
Is het nooit. Alleen zie je dat niet omdat de 2e ring nooit in beeld is.
quote:Op zondag 3 maart 2019 17:26 schreef Pery het volgende:
[..]
Is het nooit. Alleen zie je dat niet omdat de 2e ring nooit in beeld is. Kijken of dit ook zo benadrukt wordt als Groningen en Vitesse
Natuurlijk niet. Want Feyenoord is toch altijd uitverkocht?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:26 schreef Pery het volgende:
[..]
Is het nooit. Alleen zie je dat niet omdat de 2e ring nooit in beeld is. Kijken of dit ook zo benadrukt wordt als Groningen en Vitesse
Daar schijnen sommige analytici/commentators een hard plassertje van te krijgen als ze dat kunnen zeggen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:30 schreef yats het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Want Feyenoord is toch altijd uitverkocht?
Jazeker.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie zijn allemaal lekker thuis gebleven?
Die keeper liet wel meer lopen de afgelopen week.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:29 schreef Oldground het volgende:
Emmen mag lekker voetballen. Geluk dat die keeper die bal liet lopen in zijn eigen 5 meter.
Lol. Wat een megatriest twitteraccount.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:30 schreef Pery het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.co(...)s/780092782509715457
Evenveel volgers als er bij gemiddelde Vitesse-wedstrijd zitten.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Wat een megatriest twitteraccount.
Lekker up to date ook trouwens.
Zijn ook precies de rode bobo-vakken, hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Of meer mensen prikken gewoon door die onzin uit de media heen?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aww wat schattig, Yats heeft een vriendje
Ja en tijdens de rust. Wanneer die lui aan het eten zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn ook precies de rode bobo-vakken, haha
Ja oke is ook goedquote:Op zondag 3 maart 2019 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Of meer mensen prikken gewoon door die onzin uit de media heen?
Ga gewoon wegquote:Op zondag 3 maart 2019 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Of meer mensen prikken gewoon door die onzin uit de media heen?
Hehe, zie je eindelijk het licht?quote:
Madquote:
Ik meen hier net te hebben gelezen dat die bouwval tot dit seizoen altijd vol zat.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, jeetje.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:43 schreef Pery het volgende:
[..]
Ik meen hier net te hebben gelezen dat die bouwval tot dit seizoen altijd vol zat.
Mag het ook een andere universiteit zijn? Boston is te koud in de winter.quote:
Je kunt er grappen over maken wat je wilt om het op die manier misschien wat goed te praten, maar hier staat het Legioen wel mooi voor lul. Want dit zou toch nóóit gebeuren volgens dr kenners hier?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens de statistieken door Yats bijgehouden zijn er maar 5 supporters!
Achteraf je gram halen om precies een reden als deze is wel het principe achter een lange neus halen ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:47 schreef Divje het volgende:
Komt er nou serieus iemand met voorliefde voor 020 een lange neus maken dat het stadion niet vol zit?
Yats is voor Vitesse.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:47 schreef Divje het volgende:
Komt er nou serieus iemand met voorliefde voor 020 een lange neus maken dat het stadion niet vol zit?
Sowieso je hier druk om maken.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:47 schreef Divje het volgende:
Dat is begrijpelijk toch? Als Feyenoorders steeds prat gaan op het feit dat de Kuip, in tegenstelling tot de Johan Cruijff Arena, altijd vol zit en het is dan een keer niet zo, dan kun je verwachten dat er opmerkingen over worden gemaakt. Maar wat boeit het je? Laat lekker gaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:47 schreef Divje het volgende:
Vind het gewoon vreemd, boeit verder niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk toch? Als Feyenoorders steeds prat gaan op het feit dat de Kuip, in tegenstelling tot de Johan Cruijff Arena, altijd vol zit en het is dan een keer niet zo, dan kun je verwachten dat er opmerkingen over worden gemaakt. Maar wat boeit het je? Laat lekker gaan.
Ik heb niemand hier gezien die voor '020' isquote:Op zondag 3 maart 2019 17:47 schreef Divje het volgende:
Dan hebben jullie altijd nog Clasie en Samba Samquote:Op zondag 3 maart 2019 17:59 schreef Oldground het volgende:
Van Persie is zo'n klasbak. De Eredivisie gaat hem erg missen na dit seizoen.
De velden zullen een stuk minder glad worden met die viespeukquote:Op zondag 3 maart 2019 17:59 schreef Oldground het volgende:
Van Persie is zo'n klasbak. De Eredivisie gaat hem erg missen na dit seizoen.
Clasie is op huurbasis schat.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben jullie altijd nog Clasie en Samba Sam
Met optie tot koop toch?quote:
Neh, maar het is emmen johquote:Op zondag 3 maart 2019 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
Schakel pas in net voor de vrije trap van Berghuis. Is het wat vandaag? (niet dat het iets zegt tegen Emmen, maargoed)
Korte antwoord: nee.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
Schakel pas in net voor de vrije trap van Berghuis. Is het wat vandaag? (niet dat het iets zegt tegen Emmen, maargoed)
He makker! Het is waardeloos weer vandaag. Het is tegen beter weten in wachten op het vertrek van vGeel (want Gio gaat gelukkig al)quote:Op zondag 3 maart 2019 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
Het is carnaval en Feyenoord heeft gewoon in heel het land veel supporters. Daarbij zullen ook veel Rotterdammers afdalen naar bijv. Breda. Tel daarbij op dat het tegen Emmen is om kwart voor 5 op een zondag.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk toch? Als Feyenoorders steeds prat gaan op het feit dat de Kuip, in tegenstelling tot de Johan Cruijff Arena, altijd vol zit en het is dan een keer niet zo, dan kun je verwachten dat er opmerkingen over worden gemaakt. Maar wat boeit het je? Laat lekker gaan.
Idd, hopelijk trekt van Geel z'n conclusies tegen einde van het seizoen.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
He makker! Het is waardeloos weer vandaag. Het is tegen beter weten in wachten op het vertrek van vGeel (want Gio gaat gelukkig al)
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is carnaval en Feyenoord heeft gewoon in heel het land veel supporters. Daarbij zullen ook veel Rotterdammers afdalen naar bijv. Breda. Tel daarbij op dat het tegen Emmen is om kwart voor 5 op een zondag.
Dat is Joris Dellequote:Op zondag 3 maart 2019 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, hopelijk trekt van Geel z'n conclusies tegen einde van het seizoen.
Waarom speelt Bijlow trouwens?
Oh joh, en waarom Bijlow dan niet? Want dan is Bijlow bij deze dus standrechtelijk geexecuteerd als volwaardig lid van de eerste selectie.quote:
https://levenmetfeyenoord(...)echt-voor-feyenoord/quote:Op zondag 3 maart 2019 18:29 schreef Oldground het volgende:
Ik kan er gewoon niet naar kijken zo lamlendig.
Bijlow is al een hele tijd geblesseerd, dat is ook de reden dat Vermeer er de afgelopen tijd in stond.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh joh, en waarom Bijlow dan niet? Want dan is Bijlow bij deze dus standrechtelijk geexecuteerd als volwaardig lid van de eerste selectie.
Handig voor Gio, moet hij geen lastige keuzes maken.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bijlow is al een hele tijd geblesseerd, dat is ook de reden dat Vermeer er de afgelopen tijd in stond.
Arno Vermeulen had nog wel wat leuke namen.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
Versterkingen voor komend seizoen. Jongens, zeg het maar...!
https://www.transfermarkt(...)raege/wettbewerb/NL1quote:Op zondag 3 maart 2019 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
Versterkingen voor komend seizoen. Jongens, zeg het maar...!
Staan genoeg ex-Feyenoorders in dat lijstje.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)raege/wettbewerb/NL1
Kies er maar een paar uit dit lijstje, dat zal van Geel namelijk ook wel doen.
Ik zag het ja, Arno als TD maar doen dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Arno Vermeulen had nog wel wat leuke namen.
Waren stuk voor stuk Van Geel-namen.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag het ja, Arno als TD maar doen dan?
Jezus, wat was Berghuisje slecht zeg.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef KillemWieft het volgende:
Deze wedstrijd samengevat....
[ afbeelding ]
Wel een mooie goal.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jezus, wat was Berghuisje slecht zeg.
Tonny nog drie klassen minder vandaag.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, je mag weer niet kritiek hebben op Berghuisquote:Op zondag 3 maart 2019 19:15 schreef Haringkop het volgende:
Berghuis levert gewoon weer een goal, assist en en nog 3/4 assist. Uiteraard moet het weer over hem gaan![]()
![]()
Hebben we Jorgensen zien voetballen?
Boeit toch niet als je er een in schiet.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je mag best kritiek hebben op Berghuis, het is alleen apart dat sommige altijd de pijlen op hem gericht hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, je mag weer niet kritiek hebben op Berghuis.
Sorry Haringkop. Ja, Jorgensen was ook slecht, net als Clasie, Vilhena, Larsson, van der Heijden en St. Juste.
Heel vreemd is dat. Heel het seizoen is er gejank om goed voetbal, Gio weg want voetballend is het drama dit en dat. Speelt Berghuis weer eens slecht, benoem je dat omdat je een gifje van die gast ziet, maakt het allemaal weer niets uit dat hij slecht speelt.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boeit toch niet als je er een in schiet.
Ja sorry, dat ik reageer op een gifje waarin je enkel Berghuis ziet.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je mag best kritiek hebben op Berghuis, het is alleen apart dat sommige altijd de pijlen op hem gericht hebben.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja sorry, dat ik reageer op een gifje waarin je enkel Berghuis ziet.
Daarover gesproken ; Wanneer bestormen we het Dwaasgebouw Maasgebouw?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
Tijd dat de bezem weer eens door zowel het Maasgebouw als de selectie gaat. Moet eerst weer diepe crisis worden voordat er ingegrepen wordt en dan moet het weer via supportersrellen. Feyenoord, club die niet leert uit het verleden.
Die speelde niet best inderdaad, maar op vPersie na bijna iedereen. Het was een wedstrijd zoals van tevoren verwacht: tam en inspiratieloos.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zo Steven, ken je bek niet verder open ?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef KillemWieft het volgende:
Deze wedstrijd samengevat....
[ afbeelding ]
Ik heb maar 1x ‘Martin, rot op’ gehoord dus zal nog wel even duren.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarover gesproken ; Wanneer bestormen we het Dwaasgebouw Maasgebouw?
LEGIOEN IS MET PENSIOEN.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x ‘Martin, rot op’ gehoord dus zal nog wel even duren.
Ik zag dat jij 160kg deadlift zonder te zweten, dus als jij dat hek omhoog tilt dan zullen de anderen de rest wel doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarover gesproken ; Wanneer bestormen we het Dwaasgebouw Maasgebouw?
Buttner Maher en Kuwasquote:Op zondag 3 maart 2019 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
ZONDER STRIJD EN PASSIE KOM JE NERGENS!quote:
MOUWEN OPSTROPEN, SPUUG IN DE HANDEN.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ZONDER STRIJD EN PASSIE KOM JE NERGENS!
WE WILLEN GRINTA EN GOESTING ZIEN. KNOK VOOR ELKE CENTIMETER, VUILE KLOOTZAK. WIJ KOMEN WEKELIJKS NAAR HET STADION EN BETALEN GVD JE POEN. WERK ER DAN VOOR. WIJ HEBBEN DRIEDUIZEND EURO SCHULD TERWIJL JULLIE MET JULLIE TAFFESOPEL DOOR DE ROTTERDAMSE STRATEN RIJDEN.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
MOUWEN OPSTROPEN, SPUUG IN DE HANDEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Neem eens een normale UI idiootquote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
MOUWEN OPSTROPEN, SPUUG IN DE HANDEN.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heel vreemd is dat. Heel het seizoen is er gejank om goed voetbal, Gio weg want voetballend is het drama dit en dat. Speelt Berghuis weer eens slecht, benoem je dat omdat je een gifje van die gast ziet, maakt het allemaal weer niets uit dat hij slecht speelt.
100% dat Van Geel voor Kuwas gaat, mocht Berghuis vertrekken.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je vergeet de JC schaal, zou Loeki zeggen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:50 schreef Elan het volgende:
Dit moet wel het slechtste seizoen onder Gio zijn.
Zowel qua spel als het feit dat je met lege handen staat aan het einde van de rit.
Ach, Feyenoord is ook weggestopt op plaats 3.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:06 schreef macca728 het volgende:
Studio Voetbal weggestopt op NPO3, heeft Jan de Jong weer
Zo dan, koekoekquote:Op zondag 3 maart 2019 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord is ook weggestopt op plaats 3.
quote:Op zondag 3 maart 2019 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord is ook weggestopt op plaats 3.
Dick Jol.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:25 schreef fetX het volgende:
Overigens zijn ze redelijk ver met een trainer. Wie o wie?
Mario Been.quote:Op zondag 3 maart 2019 23:25 schreef fetX het volgende:
Overigens zijn ze redelijk ver met een trainer. Wie o wie?
Dat was een heel slap mediaoptreden inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2019 02:48 schreef Moustachio het volgende:
Jan de Jong lulde er lekker omheen maar komt er op neer dat van Geel gewoon blijft. Niks aan de hand. Maarja Jan is zelf ook een lichtgewicht dus daar mag je geen vuurwerk van verwachten. Volgend seizoen weer genieten jongens.
Gaat hem dus niet worden, te weinig draagvlak.quote:Is Stam de juiste man voor Feyenoord?
Ja (50%)
Nee (50%)
Binnen de club waarschijnlijk wel breed gedragen.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mart wacht even het polletje in het AD af;
[..]
Gaat hem dus niet worden, te weinig draagvlak.
Wat dat betreft past hij prima bij Feyenoord, ik snap niet waarom iedereen zo negatief is. Verwacht men dat Guardiola ook een mogelijkheid is ofzo?quote:
Nou ja, al pak meer ervaring dan onze dorpspastoor Dirk. Echt veel keus is er niet verder. Advocaat wil niet, Fraser ga ik niet over beginnen, Brom is al weg.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:15 schreef Tarado het volgende:
tegen druk kan hij wel, dat scheelt maar "moet ervaring hebben" is al uit de eisen geschrapt?
Verre van. Maar het rijtje Steijn/Fraser/Stam/vd Brom en nog meer van dat soort figuren getuigt nou niet echt van originaliteit.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat dat betreft past hij prima bij Feyenoord, ik snap niet waarom iedereen zo negatief is. Verwacht men dat Guardiola ook een mogelijkheid is ofzo?
Eens. Ik ben ook wel voorzichtig voorstander van zijn komst. Veel liever Stam dan een Fraser of Advocaat.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat dat betreft past hij prima bij Feyenoord, ik snap niet waarom iedereen zo negatief is. Verwacht men dat Guardiola ook een mogelijkheid is ofzo?
Feyenoord zoekt het eigenlijk in rijtje Nederlandse trainers dan kom je al snel in deze categorie. Vind je dat Feyenoord het dan verder moet gaan zoeken en evt een buitenlander moet aantrekken? Kunnen de fans zich daar wel mee identificeren?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verre van. Maar het rijtje Steijn/Fraser/Stam/vd Brom en nog meer van dat soort figuren getuigt nou niet echt van originaliteit.
Liefst heb ik een keer een trainer die het juist goed doet met voetbal dat niet "bij Feyenoord past", zodat we misschien een keer van dat verschrikkelijke imago afkomen dat Feyenoorders alleen maar harde werkers zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat imago gaan we niet kwijtraken.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liefst heb ik een keer een trainer die het juist goed doet met voetbal dat niet "bij Feyenoord past", zodat we misschien een keer van dat verschrikkelijke imago afkomen dat Feyenoorders alleen maar harde werkers zijn.
Eerlijk is eerlijk, uit dat rijtje ben ik wel het meest positief(of minst negatiwfquote:Op maandag 4 maart 2019 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verre van. Maar het rijtje Steijn/Fraser/Stam/vd Brom en nog meer van dat soort figuren getuigt nou niet echt van originaliteit.
Dat was Fred Rutten. Maar is uiteindelijk ook geen succes gebleken. Speelde heel aardig voetbal met zeer beperkt materiaal.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liefst heb ik een keer een trainer die het juist goed doet met voetbal dat niet "bij Feyenoord past", zodat we misschien een keer van dat verschrikkelijke imago afkomen dat Feyenoorders alleen maar harde werkers zijn.
Omdat ie daar gewerkt heeft als hoofdtrainer?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:43 schreef skysherrif het volgende:
hoezo heeft stam ineens veel ervaring in het buitenland
2 jaartjes bij reading is veel buitenlandse ervaring?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Omdat ie daar gewerkt heeft als hoofdtrainer?
terwijl het meest succesvolle Feyenoord echt veel meer was dan datquote:Op maandag 4 maart 2019 09:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, niet veel. Wie heeft 'veel' gezegd dan?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
2 jaartjes bij reading is veel buitenlandse ervaring?
Da's al meer dan de meesten ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 09:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
2 jaartjes bij reading is veel buitenlandse ervaring?
Nouja,quote:Op maandag 4 maart 2019 09:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, niet veel. Wie heeft 'veel' gezegd dan?
2 jaar bij reading, waarin hij in het 2e jaar heel slecht presteerde vind ik niet recht doen aan de uitspraak.quote:en heeft zoals anderen al aangeven redelijk wat ervaring, voornamelijk buiten Nederland
Hoezo niet?quote:Op maandag 4 maart 2019 09:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja,
[..]
2 jaar bij reading, waarin hij in het 2e jaar heel slecht presteerde vind ik niet recht doen aan de uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |