In NL wel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord heeft meer fans dan PSV ja, zo moeilijk is dat niet te snappen.
ik heb meer vrienden die voor feyenoord zijn dan vrienden die voor ajax zijn slobeendquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Mexico loopt iedereen met een PSV shirtje toch?
Heel zuid-amerika schijnt helemaal weg te zijn van PSV. Die hebben miljoenen fans daar. Moet je niet onderschatten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toen Ono bij ons speelde was dat een beetje met ons in Japan. Dacht dat we toen ook een Japanse website kregen en dergelijke.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel zuid-amerika schijnt helemaal weg te zijn van PSV. Die hebben miljoenen fans daar. Moet je niet onderschatten.
Het was natuurlijk wel sarcastisch. Die paar ‘fans’ die PSV daar ongetwijfeld heeft zijn de club direct weer vergeten op het moment dat een Lozano etc vertrekt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Toen Ono bij ons speelde was dat een beetje met ons in Japan. Dacht dat we toen ook een Japanse website kregen en dergelijke.
Maar ja, nu is een Deen al vrij exotisch bij ons. En als er dan wat van ver weg komt, spelen ze nooit, zoals Sinisterra.
Vergeet niet dat inmiddels heel Duitsland fan is van PSV omdat Schwaab daar in de basis speelt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel zuid-amerika schijnt helemaal weg te zijn van PSV. Die hebben miljoenen fans daar. Moet je niet onderschatten.
Het clublied van PSV schijnt zelfs populair te zijn over de hele wereld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doen ze het internationaal wel goed, want ik gok dat 95% van Nederland het clublied van PSV niet eens kent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het clublied van PSV schijnt zelfs populair te zijn over de hele wereld.
Een groot deel van de Feyenoord-supporters is veel te dom om te snappen hoe een computer werkt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:14 schreef PicoMMP het volgende:
Toch heeft PSV meer volgers dan Feyenoord op sociale media. Ietsje meer maar.
Ik gok dat 95% van Nederland wel Tina Turner kent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doen ze het internationaal wel goed, want ik gok dat 95% van Nederland het clublied van PSV niet eens kent.
Ik zie ze toch altijd massaal hun eigen spelers uitschelden op Insta en Twitter.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een groot deel van de Feyenoord-supporters is veel te dom om te snappen hoe een computer werkt.
Kom op zeg.
Tina Turner zingt niet het clublied van PSV toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gok dat 95% van Nederland wel Tina Turner kent.
Twee Ajacieden die het over het clublied van PSV in het Feyenoordtopic hebben is dan wel weer bijzonder.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tina Turner zingt niet het clublied van PSV toch?
We moeten dit weekend toch wat te doen hebben zonder Ajaxquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee Ajacieden die het over het clublied van PSV in het Feyenoordtopic hebben is dan wel weer bijzonder.
Tuurlijk, maar ze verdienen er momenteel genoeg aan denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was natuurlijk wel sarcastisch. Die paar ‘fans’ die PSV daar ongetwijfeld heeft zijn de club direct weer vergeten op het moment dat een Lozano etc vertrekt.
Is wel erg klein hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Summerville scoort aardig bij Dordt.
Waarom kreeg hij niet eerder een kans?
Andere goal van Dordt is ook al van Feyenoord makelijquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Summerville scoort aardig bij Dordt.
Waarom kreeg hij niet eerder een kans?
Vergeet Brazilië niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |