In NL wel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord heeft meer fans dan PSV ja, zo moeilijk is dat niet te snappen.
ik heb meer vrienden die voor feyenoord zijn dan vrienden die voor ajax zijn slobeendquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Mexico loopt iedereen met een PSV shirtje toch?
Heel zuid-amerika schijnt helemaal weg te zijn van PSV. Die hebben miljoenen fans daar. Moet je niet onderschatten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toen Ono bij ons speelde was dat een beetje met ons in Japan. Dacht dat we toen ook een Japanse website kregen en dergelijke.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel zuid-amerika schijnt helemaal weg te zijn van PSV. Die hebben miljoenen fans daar. Moet je niet onderschatten.
Het was natuurlijk wel sarcastisch. Die paar ‘fans’ die PSV daar ongetwijfeld heeft zijn de club direct weer vergeten op het moment dat een Lozano etc vertrekt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Toen Ono bij ons speelde was dat een beetje met ons in Japan. Dacht dat we toen ook een Japanse website kregen en dergelijke.
Maar ja, nu is een Deen al vrij exotisch bij ons. En als er dan wat van ver weg komt, spelen ze nooit, zoals Sinisterra.
Vergeet niet dat inmiddels heel Duitsland fan is van PSV omdat Schwaab daar in de basis speelt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel zuid-amerika schijnt helemaal weg te zijn van PSV. Die hebben miljoenen fans daar. Moet je niet onderschatten.
Het clublied van PSV schijnt zelfs populair te zijn over de hele wereld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doen ze het internationaal wel goed, want ik gok dat 95% van Nederland het clublied van PSV niet eens kent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het clublied van PSV schijnt zelfs populair te zijn over de hele wereld.
Een groot deel van de Feyenoord-supporters is veel te dom om te snappen hoe een computer werkt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:14 schreef PicoMMP het volgende:
Toch heeft PSV meer volgers dan Feyenoord op sociale media. Ietsje meer maar.
Ik gok dat 95% van Nederland wel Tina Turner kent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doen ze het internationaal wel goed, want ik gok dat 95% van Nederland het clublied van PSV niet eens kent.
Ik zie ze toch altijd massaal hun eigen spelers uitschelden op Insta en Twitter.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een groot deel van de Feyenoord-supporters is veel te dom om te snappen hoe een computer werkt.
Kom op zeg.
Tina Turner zingt niet het clublied van PSV toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gok dat 95% van Nederland wel Tina Turner kent.
Twee Ajacieden die het over het clublied van PSV in het Feyenoordtopic hebben is dan wel weer bijzonder.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tina Turner zingt niet het clublied van PSV toch?
We moeten dit weekend toch wat te doen hebben zonder Ajaxquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee Ajacieden die het over het clublied van PSV in het Feyenoordtopic hebben is dan wel weer bijzonder.
Tuurlijk, maar ze verdienen er momenteel genoeg aan denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was natuurlijk wel sarcastisch. Die paar ‘fans’ die PSV daar ongetwijfeld heeft zijn de club direct weer vergeten op het moment dat een Lozano etc vertrekt.
Is wel erg klein hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Summerville scoort aardig bij Dordt.
Waarom kreeg hij niet eerder een kans?
Andere goal van Dordt is ook al van Feyenoord makelijquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vergeet Brazilië niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerste hit op "Feyenoord supporter".quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een groot deel van de Feyenoord-supporters is veel te dom om te snappen hoe een computer werkt.
Kom op zeg.
Waarom speelt Ajax eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We moeten dit weekend toch wat te doen hebben zonder Ajax
Omdat ie (nog) niet goed genoeg isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedoeld hij niet bij een andere club op huurbasis? Dit is natuurlijk veel beter voor de ontwikkeling dan O19 of dat opgeheven beloften elftal.quote:
Deze toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doen ze het internationaal wel goed, want ik gok dat 95% van Nederland het clublied van PSV niet eens kent.
Haha.quote:
Moet eigenlijk zijn 'kom je van het toilet'quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je naar het toilet, was je handen tot en met.
Kan soms handig zijn je handen voor het zeiken ook ff te wassen. Als je net een zak Doritos Roulette leeg hebt gesnaaid bv.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Moet eigenlijk zijn 'kom je van het toilet'
Ben benieuwd waar ze die 93 miljoen vandaan gaan vissen. Is eigenlijk bekend hoe jongens als Coolblue erin staan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:42 schreef Luni het volgende:
Investeren in Feyenoord stadion: slim of risico?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ZYhbSWeKo4IWXfd3G9yw
Pietertje zou bijna zelf dat stadion kunnen neerzetten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze die 93 miljoen vandaan gaan vissen. Is eigenlijk bekend hoe jongens als Coolblue erin staan?
Waarom eigenlijk zo'n megalomaan idee?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze die 93 miljoen vandaan gaan vissen. Is eigenlijk bekend hoe jongens als Coolblue erin staan?
Had ik qua naam ook een betere sponsor gevonden dan Droomparken, maar ze betalen goed..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het ook best jammer eigenlijk dat een grote partij als Coolblue niet aan Feyenoord verbonden is. Rotterdams bedrijf, ze hebben zelfs een vergaderruimte ingericht als Kuip, geld genoeg, een eigenaar die supporter is. Prima partij om je voor jarenlang aan te binden, mocht Coolblue interesse hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Had ik qua naam ook een betere sponsor gevonden dan Droomparken, maar ze betalen goed..
Op bol.com na de grootste webshop van Nederland.quote:
MARKTPLAATS.NLquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:21 schreef Oldground het volgende:
[..]
Op bol.com na de grootste webshop van Nederland.
Ben je misschien ook nog niet zo handig met de computer?
Ik koop eigenlijk zelden iets via internet. Bol.com ken ik wel, heb nog wat gekregen cadeaubonnen liggen, maar geen idee wat ik moet kopenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:21 schreef Oldground het volgende:
[..]
Op bol.com na de grootste webshop van Nederland.
Ben je misschien ook nog niet zo handig met de computer?
Lord of the rings blu Ray box.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk zelden iets via internet. Bol.com ken ik wel, heb nog wat gekregen cadeaubonnen liggen, maar geen idee wat ik moet kopen
Misschien kan je Sven van Beek daarmee krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk zelden iets via internet. Bol.com ken ik wel, heb nog wat gekregen cadeaubonnen liggen, maar geen idee wat ik moet kopen
Wat moet ik daar nou mee?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je Sven van Beek daarmee krijgen.
Nou, kom maar op danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vermeulenquote:Robin van Persie stopt aan het einde van het seizoen bij Feyenoord en de gehuurde Jordy Clasie en Cuco Martina keren normaal gesproken terug bij hun clubs. De Rotterdammers moeten zich deze zomer flink gaan versterken op de transfermarkt. Feyenoord-watcher Arman Avsaroglu ziet daarin een uitdaging voor Martin van Geel.
''Er is financieel niks mogelijk om nieuwe spelers te halen,'' vertelt Avsaroglu. ''Ze hebben de afgelopen tijd veel geïnvesteerd in het jeugdcomplex en nieuwe gebouwen. En er is dit seizoen ook niets binnengekomen uit Europees voetbal. Daardoor gaat de begroting ook terug van honderd miljoen naar zeventig miljoen. Misschien wordt Tonny Vilhena verkocht en kunnen ze dat geld investeren, maar zo veel geld als Ajax binnenkrijgt, gaat hier natuurlijk niet gebeuren.''
Arno Vermeulen ziet genoeg mogelijkheden voor de Rotterdammers om de selectie te versterken, maar ze moeten wel creatief zijn. "Feyenoord moet gaan voor jongens die bewezen hebben dat ze goed zijn en het niet gooien op jonge jongens die zich nog moeten bewijzen. Ik kijk dan naar Nederlanders in het buitenland die misschien een klein deukje hebben."
"Iemand als Jeffrey Bruma. Zijn contract loopt ten einde en wordt nu verhuurd door Wolfsburg aan Schalke 04. Hij heeft ook de goede leeftijd voor Feyenoord en is in mijn ogen echt een buitenkansje want ze moeten echt de defensie versterken. Daar zou je dan Karim Rekik van Hertha of Wesley Hoedt, die bij Celta de Vigo speelt, aan kunnen toevoegen."
"Voor het middenveld zou ik gaan voor Ruud Vormer", gaat Vermeulen verder in gesprek met de NOS. "Hij heeft dynamiek en de mentaliteit. Ricky van Wolfswinkel zou een goede optie zijn voor de spits. Hij scoort overal en is sterk. Misschien kan je hem koppelen aan Abdenasser El Khayati van ADO Den Haag. Hij heeft iets bijzonders, hoewel het moeilijk in te schatten is of hij het niveau aankan."
"Ik zou ook proberen om Tahith Chong van Manchester United te huren. Waarom zou hij zich niet voor één jaar in Rotterdam willen ontwikkelen? Je moet in ieder geval mensen halen want een elftal met vijf jeugdspelers is gedoemd te mislukken."
Het niveau dat je zou moeten nastreven.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig als mensen zich afvragen of een speler 'het niveau wel aan kan' Welk niveau, denk ik dan.
Anders speel je met veel te veel jeugdspelers!!! Stel je toch voor dat er 5 tegelijk op het veld zouden staan, dat is pure zelfmoord!quote:Op zondag 3 maart 2019 12:16 schreef fetX het volgende:
Een geweldig idee ook om weer spelers zonder restwaarde binnen te halen! Ongelooflijk hoe weinig verstand van zaken sommige mensen hebben
Die gaat daar even vertellen dat het allemaal wel prima gaat en dat van Geel gewoon blijft zitten.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:25 schreef Zipportal het volgende:
Jan de Jong vanavond in Studio Voetbal allen.
[ afbeelding ]
Prijs gepakt en nog kans op tweede prijs (derde plaats)quote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaat daar even vertellen dat het allemaal wel prima gaat en dat van Geel gewoon blijft zitten.
Hopelijk vanmiddag weer wat spreekkoren richting van Geel (zonder ziektes uiteraard).
Wie nog meer? Er zijn wel een aantal journalisten en analisten die kritisch genoeg zijn om hem in ieder geval een beetje tegenspraak te gevenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:25 schreef Zipportal het volgende:
Jan de Jong vanavond in Studio Voetbal allen.
[ afbeelding ]
Kees Jansmaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie nog meer? Er zijn wel een aantal journalisten en analisten die kritisch genoeg zijn om hem in ieder geval een beetje tegenspraak te geven
Makkelijke avond voor de Jong dus.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kees Jansma
Rafael van der Vaart
Evgeniy Levchenko ()
Jan de Jong
Alle ballen op Keesquote:Op zondag 3 maart 2019 12:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kees Jansma
Rafael van der Vaart
Evgeniy Levchenko ()
Jan de Jong
De sportjournalistiek in Nederland is op wat uitzonderingen na (bij VI Pro voornamelijk) echt bedroevend.quote:
Natuurlijk doen ze dat niet, dat programma is toch mensonterend.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie nog meer? Er zijn wel een aantal journalisten en analisten die kritisch genoeg zijn om hem in ieder geval een beetje tegenspraak te geven
Zou echt niet de eerste keer zijn hoor. Eens dat de kritische vragen meestal achterwege blijven, maar soms kan je er gewoon niet omheen. Dat zal nu hopelijk ook het geval zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De sportjournalistiek in Nederland is op wat uitzonderingen na (bij VI Pro voornamelijk) echt bedroevend.
[..]
Natuurlijk doen ze dat niet, dat programma is toch mensonterend.
En dan trapt Jan de Jong wat open deuren in waarom het wel goed gaat (de JC-schaal is gewonnen tenslotte) en dan vraagt er niemand aan tafel meer door.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou echt niet de eerste keer zijn hoor. Eens dat de kritische vragen meestal achterwege blijven, maar soms kan je er gewoon niet omheen. Dat zal nu hopelijk ook het geval zijn.
Meeste passes genot.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan trapt Jan de Jong wat open deuren in waarom het wel goed gaat (de JC-schaal is gewonnen tenslotte) en dan vraagt er niemand aan tafel meer door.
We gaan het zien.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan trapt Jan de Jong wat open deuren in waarom het wel goed gaat (de JC-schaal is gewonnen tenslotte) en dan vraagt er niemand aan tafel meer door.
je moet ook wel een alternatief hebben, TD's liggen niet voor het oprapenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hugo Borst zei gister dat hij mensen bij Feyenoord had gesproken en ze willen gewoon door met Van Geel.
Conclusie: alles weg.
Niet mijn zaak verder.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet ook wel een alternatief hebben, TD's liggen niet voor het oprapen
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Jan de Jong..de man die 1908 een goede naam vond voor het trainingscomplex.
Dat is toch ongelooflijk. Ik kan hier zo ontzettend kwaad om worden.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hugo Borst zei gister dat hij mensen bij Feyenoord had gesproken en ze willen gewoon door met Van Geel.
maar is er een plan van Van Geel met doelen etc. (en dan bedoel ik niet alleen de ranglijst) of is het gewoon maar ieder seizoen van we zien wel?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is toch ongelooflijk. Ik kan hier zo ontzettend kwaad om worden.
Het lijkt al een paar jaar op het laatste.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar is er een plan van Van Geel met doelen etc. (en dan bedoel ik niet alleen de ranglijst) of is het gewoon maar ieder seizoen van we zien wel?
Het is vooral ontzettend dom en naïef. Met Van Geel gaat het niet meer goed komen, elke aankoop die hij nog doet gaat heel erg kritisch bekeken worden, elke trainer die hij aanstelt kan het niet meer goed doen tenzij hij kampioen wordt.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is toch ongelooflijk. Ik kan hier zo ontzettend kwaad om worden.
Gelukkig neem ik alles wat Hugo Borst zegt over Feyenoord niet zo serieus, dus hopelijk in dit geval ook!quote:Op zondag 3 maart 2019 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Helemaal eens. Ik vraag me alleen af of het naïviteit is of gewoon ontzettende domheid? Werkelijkwaar iedereen ziet toch dat het zo niet langer kan? Met van Geel gaan we niks opschieten. Zijn aankoopbeleid deugt niet, zijn visie op de jeugdopleiding is absurd en hij wilde Dick Advocaat aanstellen als trainer terwijl we nu juist een andere koers moeten gaan varen. Wat een idioot. Ben er zelf vanmiddag niet bij, maar hoop dat het Legioen losgaat op hem. Dat is de enige manier om die vent weg te krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is vooral ontzettend dom en naïef. Met Van Geel gaat het niet meer goed komen, elke aankoop die hij nog doet gaat heel erg kritisch bekeken worden, elke trainer die hij aanstelt kan het niet meer goed doen tenzij hij kampioen wordt.
Nu geen afscheid nemen van Van Geel is een slagaderlijke bloeding stoppen met een pleistertje, uitstel van executie. Ze kunnen nu nog afscheid nemen zonder dat meer koppen gaat kosten. Begrijp niet dat dat besef er daar niet is.
Nouja, in eerste instantie ligt de taak voor het wegsturen/afscheid nemen van Van Geel bij Loekie volgens mij. Wat dat betreft kon Van Geel het niet beter treffen; een onervaren directeur in het voetbal die, lijkt mij, niet de ballen heeft om hem te ontslaan. De RVC doet het ook niet, want veel vrienden van Van Geel, en ik denk dat ze bij een ontslag van Van Geel dan net zo goed Jan de Jong kunnen ontslaan, want als ze hem nu al voorbij lopen, zegt dat genoeg over de relatie RVC <> De Jong.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik vraag me alleen af of het naïviteit is of gewoon ontzettende domheid? Werkelijkwaar iedereen ziet toch dat het zo niet langer kan? Met van Geel gaan we niks opschieten. Zijn aankoopbeleid deugt niet, zijn visie op de jeugdopleiding is absurd en hij wilde Dick Advocaat aanstellen als trainer terwijl we nu juist een andere koers moeten gaan varen. Wat een idioot. Ben er zelf vanmiddag niet bij, maar hoop dat het Legioen losgaat op hem. Dat is de enige manier om die vent weg te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |