Waarom die hebben de middelen en geld ervoor, waarom kan daar de kleine man niet zijn voordeel van plukken, 70% van de uitstoot komt van bedrijven, dan heeft Nederland de 50% al binnen, dan kunnen de kleintjes nog altijd volgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 03:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat gaan we niet door bedrijven laten sturen. Die moeten gewoon meedoen aan wat ze wordt opgelegd. En als ze dan op termijn besparen, dan is dat mooi.
Nee, dat is niet zo. Dat percentage is veel minder.quote:Op zondag 10 maart 2019 03:12 schreef john2406 het volgende:
70% van de uitstoot komt van bedrijven,
Nou we hebben wel kwantum mechanica nodig voor zulks abssurd ingewikkelde doelstelling. Wanneer klein Nederland braaf C02 uitstoot reduceert en de rest van de wereld niet. CO2 reductie dat klinkt toch ook al als een grap. En dat is het ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 03:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dan zorgen we dat zo dicht mogelijk bij die doelstellingen komen. Is geen quantum mechanica, toch?
Nope.quote:Op zondag 10 maart 2019 03:27 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
CO2 reductie dat klinkt toch ook al als een grap.
Jij wil een rapport de grond in boren en jij eigen hier presenteren?quote:Op zondag 10 maart 2019 03:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Dat percentage is veel minder.
Laat dat rapport eerst maar zien, dan. Volgens mij ben jij ten prooi gevallen aan wat populistische rethoriek. Het aandeel CO2-uitstoot van de industrie in Nederland wordt geschat op 22%, als ik het goed heb.quote:Op zondag 10 maart 2019 03:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij wil een rapport de grond in boren en jij eigen hier presenteren?
Al het leven op aarde is gebasseerd op C. Ik zie een verband met het tientallen jaren gedoceerde dogma over het zogenaamde gevaar van overpopulatie op hogescholen en uni's. Kwade krachten willen gewoon depopulatie.quote:Op zondag 10 maart 2019 04:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Laat dat rapport eerst maar zien, dan. Volgens mij ben jij ten prooi gevallen aan wat populistische rethoriek. Het aandeel CO2-uitstoot van de industrie in Nederland wordt geschat op 22%, als ik het goed heb.
In jouw geval is het vermoedelijk het best om eerst je issues te bespreken met een therapeut.quote:Op zondag 10 maart 2019 04:50 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Al het leven op aarde is gebasseerd op C. Ik zie een verband met het tientallen jaren gedoceerde dogma over het zogenaamde gevaar van overpopulatie op hogescholen en uni's. Kwade krachten willen gewoon depopulatie.
Anti-Cholesterol is ook zoiets. Letterlijk elke lichaamscel bestaat uit cholestrol. Het is een wasachtig stofje en elke celwand bestaat uit cholesterol. Zonder cholesterol geen leven. Wat raadt de overheid aan: verlaag uw cholesterol!
Ik vertrouw de overheid gewoon niet meer.
Kunnen forumdiscussies ook niet een vorm van therapie voorstellen?quote:Op zondag 10 maart 2019 05:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
In jouw geval is het vermoedelijk het best om eerst je issues te bespreken met een therapeut.
Ik ben daar licht sceptisch over.quote:Op zondag 10 maart 2019 05:58 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Kunnen forumdiscussies ook niet een vorm van therapie voorstellen?
Ik weet niet waarom je die commentasr op mij richt wantquote:Op zondag 10 maart 2019 06:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ben daar licht sceptisch over.
Het is overigens niet de overheid die zegt dat je op je cholesterol moet letten, maar de medische wetenschap. Vertrouw je die ook niet?
Sorry. user-mixup.quote:Op zondag 10 maart 2019 06:03 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Ik weet niet waarom je die commentasr op mij richt want
Ja, als iemand zo overduidelijk dom zit te ouwehoeren en het niet eens kan toegeven als hij een basale denkfout maakt, dan kan ik wel arrogant uit de hoek komen. Hij invalideert zichzelf volledig daarmee wat mij betreft.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Arrogantie, hoogmoed. Ben jij getraind als zogenaamde wetenschapper?
Ruim 50 procent.quote:Op zondag 10 maart 2019 03:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Dat percentage is veel minder.
Bravo! Je laat zien hoe de AGW-ers de fout ingaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:17 schreef Iblardi het volgende:
[..]
De negatieve stelling volgt niet automatisch uit de positieve. Volgens mij is dat een vrij basale regel.
"Als mijn buurman zijn auto wast, wordt de straat nat." (Dat klopt.)
"Als mijn buurman zijn auto niet wast, wordt de straat niet nat." (Dat klopt niet; de straat wordt ook nat van een regenbui.)
Je kunt het probleem niet oplossen door het in een drogreden te persen.
Ben je dan niet aan je niveau verplicht om je niet iedere keer te laten beetnemen door oplichters zoals Mann, John Cook? Noblesse oblige.quote:Op zondag 10 maart 2019 10:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, als iemand zo overduidelijk dom zit te ouwehoeren en het niet eens kan toegeven als hij een basale denkfout maakt, dan kan ik wel arrogant uit de hoek komen. Hij invalideert zichzelf volledig daarmee wat mij betreft.
Ja, ik ben opgeleid tot wetenschapper (gepromoveerd natuurkundige). Zal ook wel bij het complot horen.
Medische wetenschap was ook ooit voorstander van het structureel knippen van amandelen. Opereren bij lage rugpijn. Psycho-analyse. Volgens mij is het hoge-cholesterol verhaal nog steeds in ontwikkeling, met receptoren, erfelijke aanleg, HDL en LDL en verstrengeling met andere factoren als zout, overgewicht/gebrek aan beweging enz.quote:Op zondag 10 maart 2019 06:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ben daar licht sceptisch over.
Het is overigens niet de overheid die zegt dat je op je cholesterol moet letten, maar de medische wetenschap. Vertrouw je die ook niet?
Ik zal ook eens wat vriendelijks zeggen. Ik zag in het wetenschapsforum inderdaad enkele zeer goede bijdragen van jouw hand over zaken als relativiteit, zwarte gaten, quantummechanica, dark matter en aanverwante artikelen.quote:Op zondag 10 maart 2019 10:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, als iemand zo overduidelijk dom zit te ouwehoeren en het niet eens kan toegeven als hij een basale denkfout maakt, dan kan ik wel arrogant uit de hoek komen. Hij invalideert zichzelf volledig daarmee wat mij betreft.
Ja, ik ben opgeleid tot wetenschapper (gepromoveerd natuurkundige). Zal ook wel bij het complot horen.
Zonder twijfel. En de EU kijkt ook al met een schuin oog naar de Nederlandse vette pensioen pot.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ze aan de pensioen kas zouden kunnen zou men het dan nog doen, en inzetten voor het klimaat?
Wat je daar onder wil scharen kun je over discussieren, feit is wel dat de huishoudens verantwoordelijk zijn voor slechts 22.2% van het geheel:quote:
Je bedoelt fossiele CO2 uitstoot?quote:Op zondag 10 maart 2019 04:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Laat dat rapport eerst maar zien, dan. Volgens mij ben jij ten prooi gevallen aan wat populistische rethoriek. Het aandeel CO2-uitstoot van de industrie in Nederland wordt geschat op 22%, als ik het goed heb.
Is de mensheid volgens jou schuldig aan de klimaatopwarming?quote:Op zondag 10 maart 2019 10:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hij bedoelt wat hem toevallig in het straatje past, gelukkig hoef ik niet meer @AchJa heeft het al gepost.quote:
Be that as it may, het is niet de overheid die dat verzint.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:20 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Medische wetenschap was ook ooit voorstander van het structureel knippen van amandelen. Opereren bij lage rugpijn. Psycho-analyse. Volgens mij is het hoge-cholesterol verhaal nog steeds in ontwikkeling, met receptoren, erfelijke aanleg, HDL en LDL en verstrengeling met andere factoren als zout, overgewicht/gebrek aan beweging enz.
Want huishoudens / consumenten consumeren niet de productie van al die bedrijfstakken? Tuurlijk wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat je daar onder wil scharen kun je over discussieren, feit is wel dat de huishoudens verantwoordelijk zijn voor slechts 22.2% van het geheel:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |