Dat is dan ook een andere discussie.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Niemand kan mij vertellen waarom 0.00007 graden verschil wat zal uitmaken en 1000.000.000 moet mogen kosten.
Dat is waar het politieke klimaatbeleid om gaat toch. Waarom is dat dan weer een andere discussie.quote:
Dank voor het aantonen dat je geen idee hebt hoe de wetenschap werkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:02 schreef MrRatio het volgende:
Wat is nu eigenlijk het onwrikbare bewijs dat het vooral door de mens komt dat de aarde na 1900 opwarmde?
Het ging in dit topic om klimaatscepsis; over of het opwarmen van de aarde aan menselijk handelen toeschreven kan worden. Naar mijn mening is dit overigens een vrij nutteloze discussie aangezien dit vrij duidelijk is.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Dat is waar het politieke klimaatbeleid om gaat toch. Waarom is dat dan weer een andere discussie.
Hij stelt een hele duidelijke vraag.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dank voor het aantonen dat je geen idee hebt hoe de wetenschap werkt.
En nu we dat station gepasseerd zijn; wat is nu eigenlijk het onwrikbare bewijs dat het niet door de mens komt dat de aarde na 1900 opwarmde? Hmmm?
Ik ook. Heb je het antwoord?quote:Op zondag 10 maart 2019 02:36 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Hij stelt een hele duidelijke vraag.
Als we het over een jaar of 30 uitsmeren, is het best te doen.quote:Dit klimaatbeleid is zeer ingrijoend voor iedereen
Het is wetenschappelijk solide onderbouwde 'speculatie'. Maar sommigen kiezen er liever voor om oogkleppen op te houden. Jij lijkt daar ook bij te horen.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:36 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Welke idioot gaat 1000.000.000.000 uitgeven aan speculatie en onzekerheid?
WTF oja? Dan moet jij met bewijs op het binnenhof staan Maandag dan wordt je beroemd ook.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het ging in dit topic om klimaatscepsis; over of het opwarmen van de aarde aan menselijk handelen toeschreven kan worden. Naar mijn mening is dit overigens een vrij nutteloze discussie aangezien dit vrij duidelijk is.
Daarnaast is er een discussie wat we met deze antropische klimaatopwarming aanmoeten en in hoeverre we wensen te investeren om deze opwarming te minimaliseren en welke maatregelen wenselijk geacht worden.
Ach, gossie. Heb je het niet goed genoeg in Nederland? Hmmm?quote:Op zondag 10 maart 2019 02:41 schreef john2406 het volgende:
En als naar die 30 jr blijkt het heeft niet geholpen krijgen alla mensen hun geld terug met rente?
Andere planeten met onze atmosfeer? Die even ver van hun zon afstaan?quote:Op zondag 10 maart 2019 02:41 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Andere planeten warmen toch ook op.
Zolang er zijn die meer hebben heb ik inderdaad nog niet genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ach, gossie. Heb je het niet goed genoeg in Nederland? Hmmm?
Dat is eigenlijk wel jammer inderdaad, want de besteding en investering die men wil doen op dit gebied zouden eigenlijk het onderwerp van gesprek dienen te zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk solide onderbouwde 'speculatie'. Maar sommigen kiezen er liever voor om oogkleppen op te houden. Jij lijkt daar ook bij te horen.
Well, life's a bitch. Suck it up.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zolang er zijn die meer hebben heb ik inderdaad nog niet genoeg.
Voor jou lijk ik daar bij te horen inderdaad. Vind je het erg dat ik mensen niet vertrouw. Ik hoorde Jettten bij het RTL debat weer hinten dat de Russen MH17 hebben neergeschoten. Echter 0 bewijs. Wel indringend beleid op andere zaken doorvoeren. Zulke mensen vertwouw je toch niet. Dit klimaatgedoe is politiek en geen wetenschap.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk solide onderbouwde 'speculatie'. Maar sommigen kiezen er liever voor om oogkleppen op te houden. Jij lijkt daar ook bij te horen.
Ik vind 50% reductie niet weinig.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel jammer inderdaad, want de besteding en investering die men wil doen op dit gebied zouden eigenlijk het onderwerp van gesprek dienen te zijn.
De voorstellen die nu op tafel liggen zijn met name erg duur en leveren weinig co2 besparing op.
Jouw probleem. Val ons er niet mee lastig.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:44 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Vind je het erg dat ik mensen niet vertrouw.
Politiek wil ik niet eens beweren ik vermoed eerder dat ze geld te kort hebben, de ECB kan niet bij blijven drukken zonder dat er iets in het laadje komt denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:44 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Dit klimaatgedoe is politiek en geen wetenschap.
Het gaat gewoon niet lukken al zouden we het willen. CO2 is gewoon een nieuwe belasting. En zeer veel mensen trappen erin.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik vind 50% reductie niet weinig.
Is alleen maar een niet onderbouwde aanname.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
CO2 is gewoon een nieuwe belasting.
Idioten zoals Jetten gaan jou lastigvallen. Niet ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jouw probleem. Val ons er niet mee lastig.
Als ze aan de pensioen kas zouden kunnen zou men het dan nog doen, en inzetten voor het klimaat?quote:Op zondag 10 maart 2019 02:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is alleen maar een niet onderbouwde aanname.
WTF. Kun je nadenken?quote:Op zondag 10 maart 2019 02:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is alleen maar een niet onderbouwde aanname.
Het gaat dan ook om de kosten die daar tegenover staan. De kosten zijn enorm voor een afname van 80 miljard kilogram co2 uitstoot.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik vind 50% reductie niet weinig.
Kunnen ze beter in een Nederlandse Staatsbank pompen en alle hypotheken in Nederland overnemen en financieren tegen 1% rente. Dan zijn we over 30 jaar het rijkste land ter wereld.quote:Op zondag 10 maart 2019 02:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ze aan de pensioen kas zouden kunnen zou men het dan nog doen, en inzetten voor het klimaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |