Nou echt veel bloed zat er nog niet in hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat al het bloed daar zat en diegene niet helder kon nadenken?
Jawel he,quote:
Dus nog 'blij' gemaakt met een dood vogeltje ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nou echt veel bloed zat er nog niet in hoor
Had echt van jou een veel betere TT verwacht....quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel he,
Volgende keer doe ik er zelfs een extra spatie in
[..]
Dus nog 'blij' gemaakt met een dood vogeltje ook
Mannen zijn gewoon raarquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:52 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha nou idd @:S95Sedan
Matches tot nu toe:
#1 Moest ik eerst door een vriend gekeurd worden (op 50 shades manier) voor ik met hemzelf op date magDenk nog steeds dat hij zelf die lelijke vriend op Kik was en fakeprofiel op Tinder had
#2 Leuk gesprek maar ligt nog in scheiding
#3 Leuk gesprek, reageert niet meer op laatste vraag gisteravond en verwijdert me vanmiddag zonder nog wat te zeggen
#4 Stuurt ongevraagd dickpic
#5 Heeft nog niks terug gezegd
Ja hoezo?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had echt van jou een veel betere TT verwacht....
Zeg dat idd, ach ja wel vermakelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon raar
[..]
Ja hoezo?
Iets met zusters en een vergrootglas was het dan geworden
Maar dat is toch ook niet raar?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef Restyler het volgende:
Stuur altijd saaie foto's op Snapchat, van m'n eten of van de gewichten die ik aan het heffen ben bijvoorbeeld. Reageert niemand op en vind ik prima. Stuur ik één selfie, gelijk alle dames reageren.![]()
Hoezo moest het gekeurd worden op de 50 shades manier?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Zeg dat idd, ach ja wel vermakelijkDie eerste was wel echt weird
Vraag aan een modje of ie nog wil aanpassen dan
Nee andersom. Die "vriend" moest eerst mijn lichaam keuren (tetten/kont voelen/slaan, vingeren) of ik wel geil en onderdanig genoeg was, zou max kwartier duren, moest bij mij thuis en hij wilde me er wel 50 euro voor geven zei hijquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo moest het gekeurd worden op de 50 shades manier?
Wou hij dat je over hem heen liep/domineerde ofzo
Kwam je die tegen op Tinder, Hestia?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef _Hestia_ het volgende:
Nee andersom. Die "vriend" moest eerst mijn lichaam keuren (tetten/kont voelen/slaan, vingeren) of ik wel geil en onderdanig genoeg was, zou max kwartier duren, moest bij mij thuis en hij wilde me er wel 50 euro voor geven zei hij![]()
En als die vriend me dan goedgekeurd had dan wilde hij pas met mij drankje drinken en mocht ik pas met hem op dateDan had ik hem wel alleen en hoefde ik niks meer met die vriend.
Maar beetje weird dat die vriend me dan moest keuren en hij dat niet zelf deed en er ook niet bij was.
Maar hier kickte hij dus op en er was ook echt geen compromis mogelijk
Maar goed, denk toch dat fake was en hij zelf die lelijke vriend was die zo aan vrouwen probeerde te komen
Whahahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon raar
[..]
Ja hoezo?
Iets met zusters en een vergrootglas was het dan geworden
Oe das ook wel erg lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:52 schreef quickstepster het volgende:
Lekker! Ik bedacht net dat ik wel een restje nasi met extra sambal kon opwarmen voor de lunch
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:15 schreef quickstepster het volgende:
Sarabi, hou opnu word het eng, ben je een verloren nicht ofzo?
Hahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:15 schreef quickstepster het volgende:
Sarabi, hou opnu word het eng, ben je een verloren nicht ofzo?
Ik ook niet maar dan nog kan je het wel jammer vinden voor die mensen die het vierenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:18 schreef pitebuell85 het volgende:
Grauwe bedoeling buiten. Hier klagen ze allemaal dat het zulk slecht weer word met carnaval, maakt mij niks uit, doe er toch niet aan mee.
Too cutequote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier lopen wel alweer eenden door de straat om nest plekjes te zoeken, vorig jaar hadden ik een nestje in de tuin....
Zo leuk! Gingen ze elke dag een wandelingetje maken door de tuin en spetteren in een bak waterquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Too cute
Hier lagen ze ooit in de voortuin te slapen maar daarna nooit meer gezien.
Heb je ook wel gelijk in.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dan nog kan je het wel jammer vinden voor die mensen die het vieren
Hele week is het bijna 20 graden geweest en nu lopen de kids hier door de regen hun optocht
Dat is zeker liefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef quickstepster het volgende:
Lekker Restyler! Ik moet nog even wat dingen uitzoeken ivm verkoop huis. Weet niet precies hoe ik dat moet invullen![]()
Net iets liefs gedaan voor mezelf en voor vriendik sleep steeds ons favo spel en uitbreidingen heen en weer. Net een basisspel + nieuwe uitbreiding gekocht om bij hem neer te leggen. Scheelt veel gesleep en dan hebben we weer wat nieuws
Slimquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef quickstepster het volgende:
Lekker Restyler! Ik moet nog even wat dingen uitzoeken ivm verkoop huis. Weet niet precies hoe ik dat moet invullen![]()
Net iets liefs gedaan voor mezelf en voor vriendik sleep steeds ons favo spel en uitbreidingen heen en weer. Net een basisspel + nieuwe uitbreiding gekocht om bij hem neer te leggen. Scheelt veel gesleep en dan hebben we weer wat nieuws
Carcassonne of Kolonisten?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef quickstepster het volgende:
Oeh, die ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:27 schreef quickstepster het volgende:
Dominion!![]()
Had jij die ook nog aangeschaft Sarabi?
Succes dan maar?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef Restyler het volgende:
Oké, heb zojuist een mail van de organisatoren gekregen. Het elf-gangenmenu begint om 18:00 vanavond en de laatste gang is om 23:00.
Dankje. Je krijgt een medaille als je het elf-gangemenu hebt voltooid. En ik wil die medaille.quote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:57 schreef Restyler het volgende:
[..]
Dankje. Je krijgt een medaille als je het elf-gangemenu hebt voltooid. En ik wil die medaille.
Wat is hij toch liefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier alleen eten vanavond want zoonlief neemt z'n meisje mee uit eten
quote:
Ja idd! Toch ook maar weer consequent mn runkeeper aanzetten als ik ga fietsen/wandelen, daar krijg je ook 25 punten per keer voor dan. Zie dat je bijvoorbeeld ook voor 1000 punten en zonder bijbetaling een bios-voucher kunt krijgenquote:
Nou iddquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Wow cool van Menzis
Mijn man gebruikt elke dag runkeeper, zou lekker aantikken
Zeker als je die écht nodig hebt inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:33 schreef quickstepster het volgende:
Wel heel tof! Korting op een bril is ook gewoon heel fijn en handig!
Cloudy with a chance of meatballs 2 op rtl8!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:03 schreef quickstepster het volgende:
Effezijn er vanavond nog leuke films op tv?
Ahhhh, die is schattigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Cloudy with a chance of meatballs 2 op rtl8!![]()
Niet teveel bij nadenken en gewoon heerlijk genieten ha ha! Verder staat hier inmiddels Bohemian Rapsody op on demand.....weliswaar moet je ervoor betalen, maar wat een weergaloze film is dat!quote:
Wat mensen al niet verzinnen zegquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee andersom. Die "vriend" moest eerst mijn lichaam keuren (tetten/kont voelen/slaan, vingeren) of ik wel geil en onderdanig genoeg was, zou max kwartier duren, moest bij mij thuis en hij wilde me er wel 50 euro voor geven zei hij![]()
En als die vriend me dan goedgekeurd had dan wilde hij pas met mij drankje drinken en mocht ik pas met hem op dateDan had ik hem wel alleen en hoefde ik niks meer met die vriend.
Maar beetje weird dat die vriend me dan moest keuren en hij dat niet zelf deed en er ook niet bij was.
Maar hier kickte hij dus op en er was ook echt geen compromis mogelijk
Maar goed, denk toch dat fake was en hij zelf die lelijke vriend was die zo aan vrouwen probeerde te komen
Nou die dickpic was niet veel tochquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahaha![]()
hoezo vergrootglas
![]()
Goedemorgen trouwens!
Whahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat mensen al niet verzinnen zeg
Maar wat een vage figuren inderdaad
[..]
Nou die dickpic was niet veel toch
Up in the air komt op België 1quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:03 schreef quickstepster het volgende:
Effezijn er vanavond nog leuke films op tv?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:02 schreef quickstepster het volgende:
Er staat nu een documentaire op Netflix over Flat earthers. Het lijkt me machtig interessant en grappig, maar waarschijnlijk irriteer ik me na 10 minuten dood
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:02 schreef quickstepster het volgende:
Er staat nu een documentaire op Netflix over Flat earthers. Het lijkt me machtig interessant en grappig, maar waarschijnlijk irriteer ik me na 10 minuten dood
Ja, op donderdagavond is standaard Premier League nou en dan vaak 1 of 2 keer in de maand nu nog in het weekend een toernooi. Dus dan 4 dagen iddquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:28 schreef Sarabi het volgende:
Oja zag op tv dat er 3 (of 4?) dage n achter elkaar darts op tv was.
Vroeger keek ik dat nog wel, nu niet zo vaak meer.
Morgen begint wel weer het wielerseizoenDus zaterdag en zondag ook de hele dag sport kijken.
Ja daar over gesproken, ik 3 maanden op je FB terugscrollen en gewoon niks geen foto van je vriend, dat kan niet hequote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef quickstepster het volgende:
Haha, ik ga geen sport kijken hoormorgen in vriends huis Wie is de Mol kijken terwijl ik op lief wacht (die is de hele dag de hort op). En zondag 0 tv denk ik
Ha haquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja daar over gesproken, ik 3 maanden op je FB terugscrollen en gewoon niks geen foto van je vriend, dat kan niet he
Ex heeft zn wachtwoord van Ziggo nog niet veranderd, dus ik kan hopelijk gewoon Formule1 nog via die app volgen ipv dat ik op Duitse zender moet kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wielrennen en schaatsen vind ik dan nog wel leuk om te kijken, maar verder ben ik niet zo'n sportkijker
Nog erger, er zijn nog niet eens foto's van ons samenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja daar over gesproken, ik 3 maanden op je FB terugscrollen en gewoon niks geen foto van je vriend, dat kan niet he
Wauwquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nog erger, er zijn nog niet eens foto's van ons samen
Oh foei QS.......gauw foto's maken ha ha! En voor wie me wil toevoegen op FB, vraag maar via dmquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Wel doen hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja na 3.5 maand wordt dat echt wel eens tijd hoor, anders toch niet helemaal #teamklefbek hoor zonder kleffe foto'squote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:55 schreef quickstepster het volgende:
Ja, ondertussen zou ik toch wel graag fotos van ons samen hebben bedenk ik me nu
Ja wel ff kleren aan doen op die foto's danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:00 schreef quickstepster het volgende:
Haha, we zijn juist zo dedicated dat we de foto's vergetenmaar inderdaad, wil ook gewoon een leuke foto kunnen laten zien
Jahaaaaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:05 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja wel ff kleren aan doen op die foto's dan
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:05 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja wel ff kleren aan doen op die foto's dan
Dag afspreken om naar de fotograaf te gaan, dan moet je er wel tijd voor makenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:55 schreef quickstepster het volgende:
Ja, ondertussen zou ik toch wel graag fotos van ons samen hebben bedenk ik me nu
Eerder al, trainingen ookquote:
Nice!!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:22 schreef _Hestia_ het volgende:
Oh ik heb geen Tinder nodig blijkt wel weer
Zat met een man ( ook een Fok!er) al 100 jaar op de app maar elkaar nooit gezien. Zaten beetje te ouwehoeren net over pannenkoeken ( hij liet filmpje zien en toen kreeg ik daar zin in natuurlijk) Dus hij zei dat hij me wel wilde trakteren op een pannenkoek. En hij zwemt ook en hij noemt me altijd ukkie ( ben maar 1.58m) dus ik zo voor de grap, "maken we er een kinderfeestje van, gaan we eerst zwemmen en dan pannenkoek eten". Hij opeens "Nee maar serieus, ik vind jou wel echt leuk en wil echt een date met je"
Dus nou gaan we dat de 29e ( want dan moet ik al eerst in Deventer zijn waar ze leuker zwembad hebben dan hier in Apeldoorn) echt doen
Haha ja, nadeel is alleen wel dat hij in Rotterdam woont, dus niet echt om de hoek.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef Sarabi het volgende:
Leuk Hestiaklinkt sowieso er stuk beter dan Tinder
Nouja hij zei dus dat als eerste bevalt tweede date dan bij zijn zwembad wordt, ik meteen al "dan heb ik als Ajacied wel veel voor je over als ik dat doe"quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:33 schreef quickstepster het volgende:
Leuk Hestia!
Mijn vriend woont net naast Rotterdam. Komt toch veel leuks uit die hoek
Oeh ja.....dat zou wel heel dapper van je zijn danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:35 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nouja hij zei dus dat als eerste bevalt tweede date dan bij zijn zwembad wordt, ik meteen al "dan heb ik als Ajacied wel veel voor je over als ik dat doe"
En de derde date is thuiswedstrijd van Feyenoordquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh ja.....dat zou wel heel dapper van je zijn dan
Het begint eng te worden al die toevalligheden hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:38 schreef quickstepster het volgende:
Ohh, dat gaat nu al goed![]()
En alle mannen uit regio Rotterdamgrappig toeval weer
Ja, eerlijk, als dit ooit zou mislopen ben ik echt wel klaar met dat verre gedoe....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Niks mis met Rotterdamse mannen hoor, maar ik zoek toch liever wat dichterbij.....
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:34 schreef pitebuell85 het volgende:
Seks in het openbaar, maar ik niet dat je dat bedoelt😂
Is dat tegenwoordig nog vreemd?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:34 schreef pitebuell85 het volgende:
Seks in het openbaar, maar ik niet dat je dat bedoelt😂
Ha ha ja inderdaad, niks is gek meerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat niet eens.
Meer als in; Dat het vast vaker gebeurt dan je denkt.
Wat voor echt wilde dingen doe jij dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:20 schreef quickstepster het volgende:
Komt door al die huisvrouwen die massaal 50 shades hebben gezien. Die zijn nu 'wild'.
En dan denk ik, je moest eens weten
Matige martelmethode.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:32 schreef quickstepster het volgende:
Ik martel mezelf door alle 3 de delen te willen zien2/3
Hoeksche Waard?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef quickstepster het volgende:
Och, ik woon als export brabo net boven Noord Brabant, in Zuid Holland. Vind ik ver genoeg, verder naar beneden hoeft hij niet te verhuizen
Stukkie verder naar rechts!quote:
Mezelf martelen. Met 50 shadesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor echt wilde dingen doe jij dan?
Bijna KPD-waardigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:00 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Stukkie verder naar rechts!
[..]
Mezelf martelen. Met 50 shades
Doet veel meer pijn dan een fysieke triggerdo not recommend!
Yes please! Prins op t witte paard redding aubquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan iemand even het vriendje van QS optrommelen en naar haar toe sturen.....ze moet geredt worden!!![]()
Je vergelijkt vriendlief met een ezel??quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:13 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yes please! Prins op t witte paard redding aubal heb ik liever shrek op een ezel
Daarom hebben ze nog geen foto's gemaakt dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je vergelijkt vriendlief met een ezel??![]()
Whahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daarom hebben ze nog geen foto's gemaakt dus
Ik ga dood hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daarom hebben ze nog geen foto's gemaakt dus
Shrek!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:24 schreef quickstepster het volgende:
Jajanee, ik vergelijk hem met een lief, lomp groen monster met overgewicht
[..]
Ik ga dood hier![]()
![]()
![]()
Ik kan nu nooit meer fatsoenlijk naar Shrek kijken.......quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
Dat worden nog meer martelingen binnenkort.
Omgquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef quickstepster het volgende:
Er zijn ook tena voor mannen hoor! (Milde) incontinentie discrimineert niet
Ben achtervolgd vannacht door Shrek!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:21 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen! Zijn jullie weer bijgekomen van het lachen?
Oh jemigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben achtervolgd vannacht door Shrek!![]()
Jeuh gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb de baanAllemaal positieve dingen weer die gebeuren
Gefeliciteerd en wat fijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Doodeng joh die Shrek......quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:04 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
[..]
Gefeliciteerd en wat fijn
Cinderella
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Ha ha ha hij wilde me in het moeras gooien maar dat vond ik zo vies.....maar kan nog nauwelijks lopen, laat staan rennenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:10 schreef quickstepster het volgende:
Wat spookte hij dan uit in je droom vraag ik me af
Lolquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ha hij wilde me in het moeras gooien maar dat vond ik zo vies.....maar kan nog nauwelijks lopen, laat staan rennen![]()
Whahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
LolIk zie het echt voor me nu met je heup ja haha
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:55 schreef quickstepster het volgende:
Maar ik gok op een uitbreiding van Dominiondus ik hoop heel erg dat het niet dezelfde is als ik voor hem heb gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit wel achter een pc ja, dus zou daaraan kunnen liggen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Quoten kan zeker alleen niet mobiel?![]()
En S95Sedan is een slaapkoppie
Ik sliep ook pas om 2.00 uur hoor.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zit wel achter een pc ja, dus zou daaraan kunnen liggen.
Lag er ook laat in dus het is nog vroeg voor mijn doen
Test met quote vanaf mobiel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Quoten kan zeker alleen niet mobiel?![]()
En S95Sedan is een slaapkoppie
Yup, quoten lukt mobielquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Test met quote vanaf mobiel.
Werkt prima
Had het ook al ontdektquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Werkt prima
Ja?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Werkt prima
Ik druk hier gewoon op het knopjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Ben ik dan de enige die die bb-codes gewoon uit haar hoofd kent?
Net als codes van smilies zette ik gewoon zelf in bb-code op mobiel als ik iets schuin/vet/doorgestreept wilde hebben.
Ja maar dat jij een slaapkop en lui bent was al bekendquote:
Slaapkop én lui ook hèquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja maar dat jij een slaapkop en lui bent was al bekend
@:Cinderelladreamer
Ik zit 90% van de tijd op mn mobiel de laatste tijd. Alleen heel af en toe nog laptop aan als ik echt artikel moet schrijven of wat in Excel moet doen ofzo. Maar gewoon internetten kan prima op mobiel.
Vroeger wel maar nu niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Ben ik dan de enige die die bb-codes gewoon uit haar hoofd kent?
Net als codes van smilies zette ik gewoon zelf in bb-code op mobiel als ik iets schuin/vet/doorgestreept wilde hebben.
Waarom zou je dat niet gewoon doenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:17 schreef quickstepster het volgende:
Ik doe ook alles mobiel. En inderdaad, de knopjes maken het gewoon net weer makkelijker!
ik moet me bedwingen om niet nu al naar vriends huis te gaan en naar mijn cadeautje te gaan kijken en de katten te knuffelen
Oh ja dan is idd wel handig om nog ff thuis te blijven. Hopelijk is pakketje er snelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:27 schreef quickstepster het volgende:
Oh, ik ga straks ook gewoon. Maar wacht nog op een pakketje. Die moet ik maandag echt hebben, dus kan nog niet weg![]()
Ga niet het wiel opnieuw uitvinden natuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja maar dat jij een slaapkop en lui bent was al bekend
@:Cinderelladreamer
Ik zit 90% van de tijd op mn mobiel de laatste tijd. Alleen heel af en toe nog laptop aan als ik echt artikel moet schrijven of wat in Excel moet doen ofzo. Maar gewoon internetten kan prima op mobiel.
Het wielrennen werkt hypnotiserendquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook een dutje nodig maar moet wielrennen kijken
Ja die Shrek heeft me aardig wakker gehoudenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:49 schreef quickstepster het volgende:
Allemaal dutjes nodig zegblij dat ik wakker genoeg ben!
Hmm nee dan beter bankhangen en wielrennen kijken. Beterschapquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:58 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ziek dus zou de hele dag wel kunnen slapen maar daar wordt de dag ook niet leuker van
Jaja, doe mijn best!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Have fun QS en niet vergeten foto's te maken!!
Oh welke dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel voor de beterschapswensen allemaal
Net besloten met welke bieren we met het NK mee gaan doen
WHAT THE FUCKquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze heeft een filmpje waar ze een spel op playstation speelt en als ze af is dan moet ze dus haar buik opblazen dus doet ze een slangetje tussen haar benen en gaat dan een beetje lopen kreunen.
Wtf?
Hoe werkt dat buik opblazen uberhaupt? Zet ze dan gewoon haar buik uit, of???quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps.
Die kan ik ook nooit meer normaal aankijken dus.
Nee johquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hoe werkt dat buik opblazen uberhaupt? Zet ze dan gewoon haar buik uit, of???
Zo veel vragen
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ze vreet gewoon veel en dan doet ze net alsof ze haar buik opblaast door hem wat uit te zetten.
Je kan toch niet je buik opblazen
Dat zou kunnen maar dan word haar buik niet groterquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:55 schreef Halimede het volgende:
[..]nee zoiets dacht ik al, maar er zijn genoeg internetgekkies, wie weet deed ze het wel echt in haar achterste
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:59 schreef Halimede het volgende:
Bizar. Volgende keer dat je haar ziet dus even zo'n pompje mee nemen
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:22 schreef quickstepster het volgende:
Geland bij vriend! En ik heb inderdaad een uitbreiding gekregen, maar gelukkig een andere dan ik voor hem heb gekocht![]()
Wat zijn we toch schattig zo
Haha iddquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja dat zeggen ze hier in de widm topics ook inderdaad.....zal proberen niks te verklappen al hoef je niet meer te vragen: #watgaatSinandoen![]()
Wat is je vriend eigk aan het doen dat hij pas zo laat thuis is en jij niet meekon?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:48 schreef quickstepster het volgende:
Ik ga het vanavond voor het eerst deze serie live kunnen kijken. Jammer dat het de minste aflevering gaat zijn zo net voor het eind
Volgens mij worden het wel hele mooie opdrachten....ben benieuwd!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:48 schreef quickstepster het volgende:
Ik ga het vanavond voor het eerst deze serie live kunnen kijken. Jammer dat het de minste aflevering gaat zijn zo net voor het eind
Nerd spelenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:51 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Wat is je vriend eigk aan het doen dat hij pas zo laat thuis is en jij niet meekon?
Ahh okequote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:58 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nerd spelenDungeons & Dragons. Heb ook een keer meegedaan met de groep, dat was erg leuk.
Geloof me.....als mannen/jongens met d&d bezig zijn denken ze niet aan vrouwenquote:
Nah, dat is in april denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Ahh okeIk dacht een of ander wild vrijgezellenfeest ofzo
Yup! Ik vind het heerlijk dat hij zo op kan gaan in die hobby. En ik snap het, vind het zelf ook superleuk!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geloof me.....als mannen/jongens met d&d bezig zijn denken ze niet aan vrouwenzoonlief is een keer bijna vergeten dat hij z'n vriendin ging ophalen van school
Dat ligt net aan de man natuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geloof me.....als mannen/jongens met d&d bezig zijn denken ze niet aan vrouwenzoonlief is een keer bijna vergeten dat hij z'n vriendin ging ophalen van school
Heb zelf weinig met D&D dus misschien denk ik er te makkelijk overquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja daar kan ik verder geen oordeel over geven
Dan heb je geen idee inderdaad ha ha!!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb zelf weinig met D&D dus misschien denk ik er te makkelijk over
-----
Zo grappig als bedrijven die contracten aansmeren bij Kassa worden gefileerd
Zelfs al had ik dat wel dan zou het niet veranderen hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan heb je geen idee inderdaad ha ha!!
Dat zegt iets over jou of wat??quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs al had ik dat wel dan zou het niet veranderen hoor
Is wel mannen eigen tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zegt iets over jou of wat??
Gezellig Hestia, goed bezig jij!quote:Op zondag 3 maart 2019 11:18 schreef _Hestia_ het volgende:
Nou idd, als je de buienradar ziet
Nouja, ik ga mn huis toch niet uit en ziekenhuisman is net ontslagen uit zkh (dus moet nieuwe naam bedenken) en komt vanmiddag bakkie doen, dus ik ga me evengoed wel vermaken ondanks regen
Is dat wel slim om hem gelijk thuis uit te nodigen?quote:Op zondag 3 maart 2019 11:18 schreef _Hestia_ het volgende:
Nouja, ik ga mn huis toch niet uit en ziekenhuisman is net ontslagen uit zkh (dus moet nieuwe naam bedenken) en komt vanmiddag bakkie doen, dus ik ga me evengoed wel vermaken ondanks regen
Spannendquote:Op zondag 3 maart 2019 11:18 schreef _Hestia_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:07 schreef _Hestia_ het volgende:
Geen idee maar zal vast wel goedkomen. Heb al livebeeld en voichechats gezien/gehoord, dus het is iig geen vies oud mannetje maar echt een lekker ding van 35
Dankjulliewel en idd @:Pitebuell85, had dat net in mn spoiler gezetDan wens ik je veel plezier! Hoop dat de klik er in het echt ook is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel leuk zijn idd. En hadden wel besproken dus dat seks op 1e date kan gebeuren, maar dat we niet alleen op zoek naar ONS zijn. Dus iig niet met die intentie alleen dan. Thnx!quote:Op zondag 3 maart 2019 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel plezier! Hoop dat de klik er in het echt ook is.
Nee, denk dat hij mij sowieso leuker vindt dan ik hem en zit toch met die afstand. Denk dat dat gewoon vriendschappelijk afspreken wordt dus, maar dat zien we tegen die tijd wel hoe ontwikkelingen dan zijn, duurt nog 4 wekenquote:
Ahaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:13 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee, denk dat hij mij sowieso leuker vindt dan ik hem en zit toch met die afstand. Denk dat dat gewoon vriendschappelijk afspreken wordt dus, maar dat zien we tegen die tijd wel hoe ontwikkelingen dan zijn, duurt nog 4 weken
Deze was via Tinder.
Verwarrend al die topicsquote:
Haha zag het. Nee hij ging om 11 uur naar huis, dus kan hij daar nog ff douchen en ff rustig bijkomen (en toch ook appen steedsquote:Op zondag 3 maart 2019 12:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Verwarrend al die topics
Heb ik het goed begrepen dat die direct naar jou toe komt uit het ziekenhuis?
Gelukkig maar!quote:Op zondag 3 maart 2019 13:10 schreef _Hestia_ het volgende:
Ach het was maar 1 nachtje ter observatie, geen hele erge dingen gelukkigEn heeft ie iig leuke afleiding ipv alleen thuis zitten
Nog ff snel WIDM terugkijken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |