Wel doen hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nog erger, er zijn nog niet eens foto's van ons samen
Ja na 3.5 maand wordt dat echt wel eens tijd hoor, anders toch niet helemaal #teamklefbek hoor zonder kleffe foto'squote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:55 schreef quickstepster het volgende:
Ja, ondertussen zou ik toch wel graag fotos van ons samen hebben bedenk ik me nu
Ja wel ff kleren aan doen op die foto's danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:00 schreef quickstepster het volgende:
Haha, we zijn juist zo dedicated dat we de foto's vergetenmaar inderdaad, wil ook gewoon een leuke foto kunnen laten zien
Jahaaaaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:05 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja wel ff kleren aan doen op die foto's dan
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:05 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja wel ff kleren aan doen op die foto's dan
Dag afspreken om naar de fotograaf te gaan, dan moet je er wel tijd voor makenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:55 schreef quickstepster het volgende:
Ja, ondertussen zou ik toch wel graag fotos van ons samen hebben bedenk ik me nu
Eerder al, trainingen ookquote:
Nice!!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:22 schreef _Hestia_ het volgende:
Oh ik heb geen Tinder nodig blijkt wel weer
Zat met een man ( ook een Fok!er) al 100 jaar op de app maar elkaar nooit gezien. Zaten beetje te ouwehoeren net over pannenkoeken ( hij liet filmpje zien en toen kreeg ik daar zin in natuurlijk) Dus hij zei dat hij me wel wilde trakteren op een pannenkoek. En hij zwemt ook en hij noemt me altijd ukkie ( ben maar 1.58m) dus ik zo voor de grap, "maken we er een kinderfeestje van, gaan we eerst zwemmen en dan pannenkoek eten". Hij opeens "Nee maar serieus, ik vind jou wel echt leuk en wil echt een date met je"
Dus nou gaan we dat de 29e ( want dan moet ik al eerst in Deventer zijn waar ze leuker zwembad hebben dan hier in Apeldoorn) echt doen
Haha ja, nadeel is alleen wel dat hij in Rotterdam woont, dus niet echt om de hoek.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:26 schreef Sarabi het volgende:
Leuk Hestiaklinkt sowieso er stuk beter dan Tinder
Nouja hij zei dus dat als eerste bevalt tweede date dan bij zijn zwembad wordt, ik meteen al "dan heb ik als Ajacied wel veel voor je over als ik dat doe"quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:33 schreef quickstepster het volgende:
Leuk Hestia!
Mijn vriend woont net naast Rotterdam. Komt toch veel leuks uit die hoek
Oeh ja.....dat zou wel heel dapper van je zijn danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:35 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nouja hij zei dus dat als eerste bevalt tweede date dan bij zijn zwembad wordt, ik meteen al "dan heb ik als Ajacied wel veel voor je over als ik dat doe"
En de derde date is thuiswedstrijd van Feyenoordquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh ja.....dat zou wel heel dapper van je zijn dan
Het begint eng te worden al die toevalligheden hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:38 schreef quickstepster het volgende:
Ohh, dat gaat nu al goed![]()
En alle mannen uit regio Rotterdamgrappig toeval weer
Ja, eerlijk, als dit ooit zou mislopen ben ik echt wel klaar met dat verre gedoe....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Niks mis met Rotterdamse mannen hoor, maar ik zoek toch liever wat dichterbij.....
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:34 schreef pitebuell85 het volgende:
Seks in het openbaar, maar ik niet dat je dat bedoelt😂
Is dat tegenwoordig nog vreemd?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:34 schreef pitebuell85 het volgende:
Seks in het openbaar, maar ik niet dat je dat bedoelt😂
Ha ha ja inderdaad, niks is gek meerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat niet eens.
Meer als in; Dat het vast vaker gebeurt dan je denkt.
Wat voor echt wilde dingen doe jij dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:20 schreef quickstepster het volgende:
Komt door al die huisvrouwen die massaal 50 shades hebben gezien. Die zijn nu 'wild'.
En dan denk ik, je moest eens weten
Matige martelmethode.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:32 schreef quickstepster het volgende:
Ik martel mezelf door alle 3 de delen te willen zien2/3
Hoeksche Waard?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef quickstepster het volgende:
Och, ik woon als export brabo net boven Noord Brabant, in Zuid Holland. Vind ik ver genoeg, verder naar beneden hoeft hij niet te verhuizen
Stukkie verder naar rechts!quote:
Mezelf martelen. Met 50 shadesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor echt wilde dingen doe jij dan?
Bijna KPD-waardigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:00 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Stukkie verder naar rechts!
[..]
Mezelf martelen. Met 50 shades
Doet veel meer pijn dan een fysieke triggerdo not recommend!
Yes please! Prins op t witte paard redding aubquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan iemand even het vriendje van QS optrommelen en naar haar toe sturen.....ze moet geredt worden!!![]()
Je vergelijkt vriendlief met een ezel??quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:13 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yes please! Prins op t witte paard redding aubal heb ik liever shrek op een ezel
Daarom hebben ze nog geen foto's gemaakt dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je vergelijkt vriendlief met een ezel??![]()
Whahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daarom hebben ze nog geen foto's gemaakt dus
Ik ga dood hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daarom hebben ze nog geen foto's gemaakt dus
Shrek!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:24 schreef quickstepster het volgende:
Jajanee, ik vergelijk hem met een lief, lomp groen monster met overgewicht
[..]
Ik ga dood hier![]()
![]()
![]()
Ik kan nu nooit meer fatsoenlijk naar Shrek kijken.......quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
Dat worden nog meer martelingen binnenkort.
Omgquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef quickstepster het volgende:
Er zijn ook tena voor mannen hoor! (Milde) incontinentie discrimineert niet
Ben achtervolgd vannacht door Shrek!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:21 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen! Zijn jullie weer bijgekomen van het lachen?
Oh jemigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben achtervolgd vannacht door Shrek!![]()
Jeuh gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb de baanAllemaal positieve dingen weer die gebeuren
Gefeliciteerd en wat fijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Doodeng joh die Shrek......quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:04 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
[..]
Gefeliciteerd en wat fijn
Cinderella
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Ha ha ha hij wilde me in het moeras gooien maar dat vond ik zo vies.....maar kan nog nauwelijks lopen, laat staan rennenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:10 schreef quickstepster het volgende:
Wat spookte hij dan uit in je droom vraag ik me af
Lolquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ha hij wilde me in het moeras gooien maar dat vond ik zo vies.....maar kan nog nauwelijks lopen, laat staan rennen![]()
Whahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
LolIk zie het echt voor me nu met je heup ja haha
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:55 schreef quickstepster het volgende:
Maar ik gok op een uitbreiding van Dominiondus ik hoop heel erg dat het niet dezelfde is als ik voor hem heb gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit wel achter een pc ja, dus zou daaraan kunnen liggen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Quoten kan zeker alleen niet mobiel?![]()
En S95Sedan is een slaapkoppie
Ik sliep ook pas om 2.00 uur hoor.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zit wel achter een pc ja, dus zou daaraan kunnen liggen.
Lag er ook laat in dus het is nog vroeg voor mijn doen
Test met quote vanaf mobiel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Quoten kan zeker alleen niet mobiel?![]()
En S95Sedan is een slaapkoppie
Yup, quoten lukt mobielquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Test met quote vanaf mobiel.
Werkt prima
Had het ook al ontdektquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Test met quote vanaf mobiel.
Werkt prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |