Bijna KPD-waardigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:00 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Stukkie verder naar rechts!
[..]
Mezelf martelen. Met 50 shades
Doet veel meer pijn dan een fysieke triggerdo not recommend!
Yes please! Prins op t witte paard redding aubquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan iemand even het vriendje van QS optrommelen en naar haar toe sturen.....ze moet geredt worden!!![]()
Je vergelijkt vriendlief met een ezel??quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:13 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yes please! Prins op t witte paard redding aubal heb ik liever shrek op een ezel
Daarom hebben ze nog geen foto's gemaakt dusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je vergelijkt vriendlief met een ezel??![]()
Whahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daarom hebben ze nog geen foto's gemaakt dus
Ik ga dood hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daarom hebben ze nog geen foto's gemaakt dus
Shrek!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:24 schreef quickstepster het volgende:
Jajanee, ik vergelijk hem met een lief, lomp groen monster met overgewicht
[..]
Ik ga dood hier![]()
![]()
![]()
Ik kan nu nooit meer fatsoenlijk naar Shrek kijken.......quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
Dat worden nog meer martelingen binnenkort.
Omgquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:57 schreef quickstepster het volgende:
Er zijn ook tena voor mannen hoor! (Milde) incontinentie discrimineert niet
Ben achtervolgd vannacht door Shrek!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:21 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen! Zijn jullie weer bijgekomen van het lachen?
Oh jemigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben achtervolgd vannacht door Shrek!![]()
Jeuh gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb de baanAllemaal positieve dingen weer die gebeuren
Gefeliciteerd en wat fijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb de baanAllemaal positieve dingen weer die gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |