Oe das ook wel erg lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:52 schreef quickstepster het volgende:
Lekker! Ik bedacht net dat ik wel een restje nasi met extra sambal kon opwarmen voor de lunch
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:15 schreef quickstepster het volgende:
Sarabi, hou opnu word het eng, ben je een verloren nicht ofzo?
Hahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:15 schreef quickstepster het volgende:
Sarabi, hou opnu word het eng, ben je een verloren nicht ofzo?
Ik ook niet maar dan nog kan je het wel jammer vinden voor die mensen die het vierenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:18 schreef pitebuell85 het volgende:
Grauwe bedoeling buiten. Hier klagen ze allemaal dat het zulk slecht weer word met carnaval, maakt mij niks uit, doe er toch niet aan mee.
Too cutequote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier lopen wel alweer eenden door de straat om nest plekjes te zoeken, vorig jaar hadden ik een nestje in de tuin....
Zo leuk! Gingen ze elke dag een wandelingetje maken door de tuin en spetteren in een bak waterquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Too cute
Hier lagen ze ooit in de voortuin te slapen maar daarna nooit meer gezien.
Heb je ook wel gelijk in.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dan nog kan je het wel jammer vinden voor die mensen die het vieren
Hele week is het bijna 20 graden geweest en nu lopen de kids hier door de regen hun optocht
Dat is zeker liefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef quickstepster het volgende:
Lekker Restyler! Ik moet nog even wat dingen uitzoeken ivm verkoop huis. Weet niet precies hoe ik dat moet invullen![]()
Net iets liefs gedaan voor mezelf en voor vriendik sleep steeds ons favo spel en uitbreidingen heen en weer. Net een basisspel + nieuwe uitbreiding gekocht om bij hem neer te leggen. Scheelt veel gesleep en dan hebben we weer wat nieuws
Slimquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef quickstepster het volgende:
Lekker Restyler! Ik moet nog even wat dingen uitzoeken ivm verkoop huis. Weet niet precies hoe ik dat moet invullen![]()
Net iets liefs gedaan voor mezelf en voor vriendik sleep steeds ons favo spel en uitbreidingen heen en weer. Net een basisspel + nieuwe uitbreiding gekocht om bij hem neer te leggen. Scheelt veel gesleep en dan hebben we weer wat nieuws
Carcassonne of Kolonisten?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef quickstepster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |