Ja?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Test met quote vanaf mobiel.
Werkt prima
Ik druk hier gewoon op het knopjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Ben ik dan de enige die die bb-codes gewoon uit haar hoofd kent?
Net als codes van smilies zette ik gewoon zelf in bb-code op mobiel als ik iets schuin/vet/doorgestreept wilde hebben.
Ja maar dat jij een slaapkop en lui bent was al bekendquote:
Slaapkop én lui ook hèquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja maar dat jij een slaapkop en lui bent was al bekend
@:Cinderelladreamer
Ik zit 90% van de tijd op mn mobiel de laatste tijd. Alleen heel af en toe nog laptop aan als ik echt artikel moet schrijven of wat in Excel moet doen ofzo. Maar gewoon internetten kan prima op mobiel.
Vroeger wel maar nu niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Ben ik dan de enige die die bb-codes gewoon uit haar hoofd kent?
Net als codes van smilies zette ik gewoon zelf in bb-code op mobiel als ik iets schuin/vet/doorgestreept wilde hebben.
Waarom zou je dat niet gewoon doenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:17 schreef quickstepster het volgende:
Ik doe ook alles mobiel. En inderdaad, de knopjes maken het gewoon net weer makkelijker!
ik moet me bedwingen om niet nu al naar vriends huis te gaan en naar mijn cadeautje te gaan kijken en de katten te knuffelen
Oh ja dan is idd wel handig om nog ff thuis te blijven. Hopelijk is pakketje er snelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:27 schreef quickstepster het volgende:
Oh, ik ga straks ook gewoon. Maar wacht nog op een pakketje. Die moet ik maandag echt hebben, dus kan nog niet weg![]()
Ga niet het wiel opnieuw uitvinden natuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja maar dat jij een slaapkop en lui bent was al bekend
@:Cinderelladreamer
Ik zit 90% van de tijd op mn mobiel de laatste tijd. Alleen heel af en toe nog laptop aan als ik echt artikel moet schrijven of wat in Excel moet doen ofzo. Maar gewoon internetten kan prima op mobiel.
Het wielrennen werkt hypnotiserendquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook een dutje nodig maar moet wielrennen kijken
Ja die Shrek heeft me aardig wakker gehoudenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:49 schreef quickstepster het volgende:
Allemaal dutjes nodig zegblij dat ik wakker genoeg ben!
Hmm nee dan beter bankhangen en wielrennen kijken. Beterschapquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:58 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ziek dus zou de hele dag wel kunnen slapen maar daar wordt de dag ook niet leuker van
Jaja, doe mijn best!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Have fun QS en niet vergeten foto's te maken!!
Oh welke dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:38 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel voor de beterschapswensen allemaal
Net besloten met welke bieren we met het NK mee gaan doen
WHAT THE FUCKquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze heeft een filmpje waar ze een spel op playstation speelt en als ze af is dan moet ze dus haar buik opblazen dus doet ze een slangetje tussen haar benen en gaat dan een beetje lopen kreunen.
Wtf?
Hoe werkt dat buik opblazen uberhaupt? Zet ze dan gewoon haar buik uit, of???quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps.
Die kan ik ook nooit meer normaal aankijken dus.
Nee johquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hoe werkt dat buik opblazen uberhaupt? Zet ze dan gewoon haar buik uit, of???
Zo veel vragen
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ze vreet gewoon veel en dan doet ze net alsof ze haar buik opblaast door hem wat uit te zetten.
Je kan toch niet je buik opblazen
Dat zou kunnen maar dan word haar buik niet groterquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:55 schreef Halimede het volgende:
[..]nee zoiets dacht ik al, maar er zijn genoeg internetgekkies, wie weet deed ze het wel echt in haar achterste
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:59 schreef Halimede het volgende:
Bizar. Volgende keer dat je haar ziet dus even zo'n pompje mee nemen
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:22 schreef quickstepster het volgende:
Geland bij vriend! En ik heb inderdaad een uitbreiding gekregen, maar gelukkig een andere dan ik voor hem heb gekocht![]()
Wat zijn we toch schattig zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |