abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185317277
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Tja, ik zie zelf geen probleem in het aantal mannen die ze heeft gehad. Dus ik reken haar nergens op af. Sommige onzeker mannen hier wel. Zou juist van jou verwachten dat je dit soort dingen wel zou begrijpen.
Bij sommige mannen is het onzekerheid. Bij andere mannen gaat het om moraal. Als ze zelf alleen seks hebben bij een relatie, dan passen ze niet bij iemand met een hele losse seksuele moraal. Net zoals een hele ervaren vrouw niet zit te wachten op een maagd/onervaren man.
pi_185317295
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Tja, ik zie zelf geen probleem in het aantal mannen die ze heeft gehad. Dus ik reken haar nergens op af. Sommige onzeker mannen hier wel. Zou juist van jou verwachten dat je dit soort dingen wel zou begrijpen.
Zei ik ergens dat ik er wel een probleem in zie? Al neukt ze elke kerel op deze aardkloot, moet ze helemaal zelf weten. Maar ik vind niet dat je je eigen gedrag op je opvoeding kan afschuiven. Ik ben zelf ook een botte hork maar daar kan ik moeilijk mijn opvoeding de schuld van geven, ik deed (en doe) het toch echt allemaal zelf.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:49:33 #253
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_185317310
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Bij sommige mannen is het onzekerheid. Bij andere mannen gaat het om moraal.
Neeeee, nee dat kan niet joh... die mannen zijn dan allemaal heel onzeker gelijk en/of incels :)

Ik sta er zelf ook zo in hoor. Heb genoeg eigenwaarde dat ik mijn pik niet overal steek en dat zoek ik ook in een partner en heb ik jaren geleden al gevonden. Geen last van onzekerheid verder.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_185317367
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:48 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Zei ik ergens dat ik er wel een probleem in zie? Al neukt ze elke kerel op deze aardkloot, moet ze helemaal zelf weten. Maar ik vind niet dat je je eigen gedrag op je opvoeding kan afschuiven. Ik ben zelf ook een botte hork maar daar kan ik moeilijk mijn opvoeding de schuld van geven, ik deed (en doe) het toch echt allemaal zelf.
Natuurlijk is het gedrag wel een gevolg van en ja ze heeft dat zeker ook zelf in de hand. Maar als jouw dochter bijvoorbeeld bepaald gedrag vertoont door dingen die zij gezien heeft zeg je toch ook niet, ja pech voor je, je doet het allemaal zelf?

Vind het gewoon jammer dat er gasten zitten hier die haar een slet noemen, niet vanwege hun eigen moraal, maar gewoon om even lekker tegen haar aan te schoppen (jij niet zozeer)
pi_185317388
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Neeeee, nee dat kan niet joh... die mannen zijn dan allemaal heel onzeker gelijk en/of incels :)

Ik sta er zelf ook zo in hoor. Heb genoeg eigenwaarde dat ik mijn pik niet overal steek en dat zoek ik ook in een partner en heb ik jaren geleden al gevonden. Geen last van onzekerheid verder.
En dat is ook prima, maar er zijn ook een paar gasten hier die haar slet noemen, gewoon omdat ze zelf niks krijgen. Dat stoort me dan. Niets mis met het hebben van dezelfde moraal.

Oh en genoeg mensen met genoeg eigenwaarde die gewoon rondneuken omdat ze van sex houden ;)
pi_185317389
quote:

[..]

Bij sommige mannen is het onzekerheid. Bij andere mannen gaat het om moraal. Als ze zelf alleen seks hebben bij een relatie, dan passen ze niet bij iemand met een hele losse seksuele moraal. Net zoals een hele ervaren vrouw niet zit te wachten op een maagd/onervaren man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185317538
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[info] Beetje serieus reageren graag :P [/info]

Zolang het goed voelt voor jou dan zie ik het probleem niet eigenlijk. Wat wij er van vinden zou weinig uit moeten maken. Of wat een toekomstige vlam er van vindt.

En waarom de onderscheiding tussen man/vrouw? Ik zie geen verschil tussen een man die 30 partners heeft gehad en een vrouw die 30 partners gehad heeft.

Zelf zou ik geen relatie aangaan met iemand die zoveel partners heeft gehad, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik iemand zoek die ongeveer hetzelfde in het leven staat als ik. Niet omdat ik vind dat mensen die meer partners hebben gehad het fout aanpakken of zo. Iedereen moet gewoon doen wat goed voelt en en lopen altijd wel mensen rond die het geen probleem zullen vinden/dezelfde kijk hebben.
Zo kijk ik er precies tegenaan. Sommige vinden het te veel, anderen maakt het niks uit. Belangrijker is dat je er zelf geen spijt van hebt gehad. De juiste partner voor jou zal er geen problemen van maken.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_185317608
quote:

[..]

Bij sommige mannen is het onzekerheid. Bij andere mannen gaat het om moraal.
Maar vaak genoeg zeggen mannen dat het moraal is, maar is het eigenlijk onzekerheid.
pi_185317611
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:53 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Natuurlijk is het gedrag wel een gevolg van en ja ze heeft dat zeker ook zelf in de hand. Maar als jouw dochter bijvoorbeeld bepaald gedrag vertoont door dingen die zij gezien heeft zeg je toch ook niet, ja pech voor je, je doet het allemaal zelf?

Vind het gewoon jammer dat er gasten zitten hier die haar een slet noemen, niet vanwege hun eigen moraal, maar gewoon om even lekker tegen haar aan te schoppen (jij niet zozeer)
Ja daar moet ze dan toch mee leren leven, je kunt het nooit goed doen voor iedereen, als je maar wel leert van je eigen daden. Of iig voor jezelf kunt bepalen wat oké is voor jezelf.
  Moderator vrijdag 1 maart 2019 @ 12:09:01 #260
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185317624
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Maar vaak genoeg zeggen mannen dat het moraal is, maar is het eigenlijk onzekerheid.
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 1 maart 2019 @ 12:11:07 #261
64831 2NutZ
pi_185317657
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:54 schreef Miss-X het volgende:

[..]

En dat is ook prima, maar er zijn ook een paar gasten hier die haar slet noemen, gewoon omdat ze zelf niks krijgen. Dat stoort me dan. Niets mis met het hebben van dezelfde moraal.

Oh en genoeg mensen met genoeg eigenwaarde die gewoon rondneuken omdat ze van sex houden ;)
Tja, dat soort lui heb je nou eenmaal... helemaal op internet, lekker laten... uiteindelijk heb je er jezelf in het echte leven alleen maar mee als je constant zo redeneert.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Bron? benieuwd wel waar dat onderzoek staat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_185318088
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
Bron? benieuwd wel waar dat onderzoek staat.
Je hebt er geen onderzoek voor nodig.

Immers, als jij zeker van jezelf bent en echt voor iemand wil gaan en diegene ook voor jou (ook al heeft die veel bedpartners gehad), waarom zou het aantal bedpartners dan een issue zijn? Het wordt bij die mensen een issue omdat ze niet helemaal zeker zijn van de interesse van die vrouw in hen.

Die mannen die vanuit moreel oogpunt roepen dat ze geen vrouw zouden willen met veel bedpartners zouden zo een relatie aangaan met bijvoorbeeld een Doutzen Kroes-type die toevallig met veel mannen het bed gedeeld zou hebben. Dan ben ik er van overtuigd dat het voor die gasten geen reet meer uitmaakt.

Het is een beetje hypocriet allemaal, tenzij je enorm gelovig bent.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 12:37:32 #263
64831 2NutZ
pi_185318127
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:35 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Immers, als jij zeker van jezelf bent en echt voor iemand wil gaan en diegene ook voor jou (ook al heeft die veel bedpartners gehad), waarom zou het aantal bedpartners dan een issue zijn? Het wordt bij die mensen een issue omdat ze niet helemaal zeker zijn van de interesse van die vrouw in hen.

Die mannen die vanuit moreel oogpunt roepen dat ze geen vrouw zouden willen met veel bedpartners zouden zo een relatie aangaan met bijvoorbeeld een Doutzen Kroes-type die toevallig met veel mannen het bed gedeeld zou hebben. Dan ben ik er van overtuigd dat het geen reet meer uitmaakt.

Bizar dat je dit op elke man projecteert als zijnde feiten.
pi_185318204
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:35 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Die mannen die vanuit moreel oogpunt roepen dat ze geen vrouw zouden willen met veel bedpartners zouden zo een relatie aangaan met bijvoorbeeld een Doutzen Kroes-type die toevallig met veel mannen het bed gedeeld zou hebben. Dan ben ik er van overtuigd dat het voor die gasten geen reet meer uitmaakt.

Ik zie alleen maar aannames die totaal niet onderbouwd worden.
pi_185318234
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit.
Moraal is onzin. Het is onzekerheid.

Onzeker om aan haar behoeften te kunnen voldoen. Onzeker of ze haar losbandig leven kan loslaten. Onzeker over of ze nog met andere mannen flirt. Onzeker over zijn eigen piemelgrootte, in de veronderstelling verkerende dat die 30 mannen een beter piemel dan hij heeft. Onzeker over het feit dat ze misschien na een paar maanden weg is omdat ze het ook met andere mannen heeft gedaan. Onzeker of ze wel of niet vatbaar is voor vreemdgaan etc. etc.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 12:50:51 #266
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_185318375
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:43 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Moraal is onzin. Het is onzekerheid.

Onzeker om aan haar behoeften te kunnen voldoen. Onzeker of ze haar losbandig leven kan loslaten. Onzeker over of ze nog met andere mannen flirt. Onzeker over zijn eigen piemelgrootte, in de veronderstelling verkerende dat die 30 mannen een beter piemel dan hij heeft. Onzeker over het feit dat ze misschien na een paar maanden weg is omdat ze het ook met andere mannen heeft gedaan. Onzeker of ze wel of niet vatbaar is voor vreemdgaan etc. etc.
Als een vrouw zich onzeker voelt over al die punten die je noemt, moet ze zich niet zo aantstellen want "zo zijn mannen nu eenmaal".

Waarom kan het niet gewoon voldoende zijn dat ze NU voor jou heeft gekozen? Als ze weg gaat ligt dat vast niet (alleen) aan je piemel en de grootte daarvan.

Ik denk niet dat dit alles te verbinden is aan het aantal sexpartners. In principe kan iedereen vreemd gaan of bij je weggaan. Ook iemand die pas 2 sekspartners heeft gehad. Jij kiest ervoor om je daar gek door te laten maken.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_185318384
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Bizar dat je dit op elke man projecteert als zijnde feiten.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:41 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar aannames die totaal niet onderbouwd worden.

Immers, als jij zeker van jezelf bent en echt voor iemand wil gaan en diegene ook voor jou (ook al heeft die veel bedpartners gehad), waarom zou het aantal bedpartners dan een issue zijn?

Aannames of niet, ik stel hier een vraag die niemand van jullie lijkt te kunnen beantwoorden. Ik bedoel, wat zijn de tegenargumenten waarom het niet onzekerheid zou kunnen zijn?

Daarnaast durf ik te wedden dat niemand een supermodel af zou wijzen omdat ze teveel bedpartners heeft gehad. Of willen jullie dat ontkennen? Dus in hoeverre gaat het hier ECHT om moraal?
pi_185318395
Edit: gaat iets mis
pi_185318423
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:51 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Daarnaast durf ik te wedden dat niemand een supermodel af zou wijzen omdat ze teveel bedpartners heeft gehad. Of willen jullie dat ontkennen? Dus in hoeverre gaat het hier ECHT om moraal?
Als ze al veel bedpartners heeft gehad en met jou dan een relatie wil, voel je je toch trots? die is met haar selectieprocedure niet over één nacht ijs gegaan en kiest heel bewust voor je.
pi_185318454
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 08:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom zit je zo stellig mee te lullen over iets wat voor jouw onbereikbaar is? Ruim eerst je eigen shit op voordat je commentaar gaat hebben over andermans ‘shit’.
Over het algemeen zijn mannen nr. 1 in het ontkennen van zaken. Omdat ze diep van binnen weten dat ze er niets tegen kunnen doen. Dus "dan maakt haar 50 sexscharrels niet uit" zogenaamd.
pi_185318472
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:53 schreef Chia het volgende:

[..]

Als ze al veel bedpartners heeft gehad en met jou dan een relatie wil, voel je je toch trots? die is met haar selectieprocedure niet over één nacht ijs gegaan en kiest heel bewust voor je.
Hardop gelachen. Ge zijt ne grapjurk.
pi_185318498
quote:

[..]

Tsja, ze heeft in ieder geval veel vergelijkingsmateriaal.

Dat moraal-argument is alleen bedoeld om iemands ego te beschermen. Dus dat het vooral niet aan jou ligt dat zij buiten je bereik is, of dat je niet zeker bent of ze je leuk vindt. Dan is ze maar een slet en ligt de schuld bij HAAR.

Het is mijn persoonlijke ervaring dat het vooral de mannen zijn die geen of weinig succes hebben bij vrouwen die dit soort argumenten gebruiken.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 12:59:14 #273
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_185318513
Als je een topic hierover gaat openen heb je er waarschijnlijk teveel gehad.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_185318530
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:50 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Als een vrouw zich onzeker voelt over al die punten die je noemt, moet ze zich niet zo aantstellen want "zo zijn mannen nu eenmaal".

Waarom kan het niet gewoon voldoende zijn dat ze NU voor jou heeft gekozen? Als ze weg gaat ligt dat vast niet (alleen) aan je piemel en de grootte daarvan.

Ik denk niet dat dit alles te verbinden is aan het aantal sexpartners. In principe kan iedereen vreemd gaan of bij je weggaan. Ook iemand die pas 2 sekspartners heeft gehad. Jij kiest ervoor om je daar gek door te laten maken.
Ik weet niet of je mij snapt. Maar dit gaat om de onzekerheid van de man waarom hij wellicht niet met haar in zee wil.

Omdat het niet zomaar kan zijn dat hij zomaar alles van haar accepteert. Ook het verleden niet. Als hij daar ongemakkelijk bij voelt door zijn onzekerheid en twijfel heeft of ze wel echt klaar is met dat leven, dan is dat zijn goed recht om er een eind aan te maken. Ook de relatiemateriaalman is niet verplicht om zomaar alles te accepteren.

Het punt is meer: als ze weg gaat, dan gaat hij zich afvragen waar dat door komt. En dan gaat hij door zijn onzekerheid allerlei dingen bijhalen waardoor dat zou kunnen komen. En een van de punten waar hij misschien aan kan denken is dat zij de seks gewoon slecht vond. Is misschien niet zo, maar daar kan hij wel aan denken. 'Want zij is beter gewend'.

Slechte seks is gewoon een afknapper voor veel mensen. Zeker als je beter gewend bent.
pi_185318544
quote:

[..]

Of je wordt een emotionele tampon en betabux ja terwijl zij opeens te vaak "bij haar moeder gaat logeren". En jij, "owkay"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')