abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185316638
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:11 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Maar elk weekend is natuurlijk wel iets anders dan op je 25e 30 mannen gehad hebben. Er vanuit gaande dat ze 17 was de eerste keer, komt dat neer op iets minder dan 4 per jaar.
Het is maar welk referentiekader je gebruikt. De gemiddelde bedpartners liggen tussen de 7 - 15. Dan is 30 op je 25ste behoorlijk bovengemiddeld.
pi_185316679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het is maar welk referentiekader je gebruikt. De gemiddelde bedpartners liggen tussen de 7 - 15. Dan is 30 op je 25ste behoorlijk bovengemiddeld.
Doet niets af aan het feit dat 'elk weekend met een andere man naar bed gaan' gewoon niet van toepassing is bij dat aantal icm leeftijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 11:14:40 ]
pi_185316683
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:12 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Eens, en als je echt niet iemand wil die zoveel pik heeft gehad dan zoek je iemand die wat (in mijn ogen) meer klasse heeft en wel bij je past. Zo simpel is het.
Het probleem is hier meer dan TS niet kan accepteren dat haar daden gevolgen hebben en dat het voor sommige mannen een dealbreaker is. Ze overweegt zelfs om erover te liegen, in plaats van iemand te zoeken die het geen probleem vindt.
pi_185316697
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik geloof hier echt niets van:

quote:
De meeste mensen hebben gedurende hun leven minder sekspartners dan je misschien zou denken. De helft van alle mannen is met slechts zes verschillende vrouwen naar bed geweest, voor de helft van de vrouwen ligt dat cijfer op vier.

Mannen hebben twee keer zo veel sekspartners
De andere helft is een stuk minder terughoudend, want een op de drie mannen en een op de vijf vrouwen heeft minimaal 10 sekspartners gehad. Daardoor ligt het gemiddelde aantal partners in de statistiek vrij hoog, op 14 voor mannen en 7 voor vrouwen. Maar dat komt dus doordat de personen die vaak een nieuwe verhouding beginnen, zwaar meewegen.
Ten 1e hebben vrouwen 100% meer sekspartners dan mannen en ten tweede zijn die aantallen wel heeeel erg laag.

Of ik ga alleen met hoeren om, dat kan ook.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:15:38 #230
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_185316704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het probleem is hier meer dan TS niet kan accepteren dat haar daden gevolgen hebben en dat het voor sommige mannen een dealbreaker is. Ze overweegt zelfs om erover te liegen, in plaats van iemand te zoeken die het geen probleem vindt.
Tja dat krijg je met van die prinsesjes he... IK WIL DIT NIET...
naja zal allemaal wel maar zo werkt de wereld niet en je kan niet anderen laten denken wat jij ze wil laten denken :) dus TS moet aan zichzelf werken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator vrijdag 1 maart 2019 @ 11:16:32 #231
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185316718
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Heeft een Bouvier zoveel piemels in zijn mond tijdens zijn leven dan?
:D aangepast, maar je snapte wel wat ik bedoelde toch :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_185316796
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef Chia het volgende:

[..]

Doet niets af aan het feit dat 'elk weekend met een andere man naar bed gaan' gewoon niet van toepassing is bij dat aantal icm leeftijd.
Dat bedoelde ik dus inderdaad.
  Moderator vrijdag 1 maart 2019 @ 11:21:25 #233
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185316799
quote:

[..]

Tja, je kunt niet zeggen; ik wil veel wisselende seksuele contacten maar ik wil tegelijkertijd niet dat mensen een mening over me krijgen die me niet zint. Dat is niet aan haar om te bepalen.

Dan zou ik zeggen, own wat je doet en heb schijt aan iedereen want een mening is als een kontgat. Iedereen heeft er een.

Maar voor TS is dat wel heel belangrijk. Tja, onzekerheid is een teef, zeker als je dan hier komt en je beeld bevestigd ziet worden door een hoop net zo onzekere mannetjes,wat het niet meer waar maakt, maar ja, confirmation bias en zo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_185316823
quote:

[..]

Een beetje rondneuzen leert dat TS een vrij strenge opvoeding heeft gehad, daardoor gedraagt ze zich waarschijnlijk zo nu (al zie ik niet in wat er mis is, zo lang ze niks tegen haar zin in doet)

Heeft echt niets te maken met klasse.
pi_185316884
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:23 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Een beetje rondneuzen leert dat TS een vrij strenge opvoeding heeft gehad, daardoor gedraagt ze zich waarschijnlijk zo nu (al zie ik niet in wat er mis is, zo lang ze niks tegen haar zin in doet)

Heeft echt niets te maken met klasse.
Geef de opvoeding maar weer de schuld. Ze doet het toch echt allemaal zelf.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:26:18 #236
130803 Gripper
Get a grip
pi_185316885
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:15 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
dus TS moet aan zichzelf werken.
Bij mijn post zal ook zometeen wel weer het ridderplaatje gepost worden :') , maar goed: ze moet helemaal niks toch, en al helemaal niet omdat ene 2Nutz op fok dat beweert?

Van wat ik lees is ze lekker aan het ontdekken, beetje ontworstelen aan die Christelijke opvoeding, wat verloren jaren inhalen, en het hele idee van inhalen is dat je met wat meer vaart dan gemiddeld gaat.
Uiteindelijk komt iedereen vroeg of laat in een stabiele situatie terecht waarbij je jezelf comfortabel voelt. Omdat je dat rondscharrelen niet meer wilt, of inmiddels wel gezien hebt, etc. Dan is het zaak dat je tegen die tijd wel vrede met je eigen daden hebt en, inderdaad, eerlijk bent over de keuzes die je toen maakte. Maar nu moet er helemaal niks verantwoord worden.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:32:00 #237
64831 2NutZ
pi_185316970
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:26 schreef Gripper het volgende:

[..]

Bij mijn post zal ook zometeen wel weer het ridderplaatje gepost worden :') , maar goed: ze moet helemaal niks toch, en al helemaal niet omdat ene 2Nutz op fok dat beweert?

Van wat ik lees is ze lekker aan het ontdekken, beetje ontworstelen aan die Christelijke opvoeding, wat verloren jaren inhalen, en het hele idee van inhalen is dat je met wat meer vaart dan gemiddeld gaat.
Uiteindelijk komt iedereen vroeg of laat in een stabiele situatie terecht waarbij je jezelf comfortabel voelt. Omdat je dat rondscharrelen niet meer wilt, of inmiddels wel gezien hebt, etc. Dan is het zaak dat je tegen die tijd wel vrede met je eigen daden hebt en, inderdaad, eerlijk bent over de keuzes die je toen maakte. Maar nu moet er helemaal niks verantwoord worden.
Ik zei het omdat het juist haar kan helpen met haar beeld hierbij en bijbehorende eigenwaarde waardoor ze misschien wel gewoon haar eigen ding op een gegeven moment kan doen zonder er mentaal last van te hebben ;) of onzeker er over te zijn....overigens kaart je dat zelf ook aan in je laatste zinnen dus snap niet echt waarom je mij er op aan moet vallen maar hey het is FOK! natuurlijk :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_185316990
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:26 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Als je opgegroeid bent in een streng christelijk gezin, dan heeft dit inderdaad gevolgen.
pi_185317015
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je goede daad van de dag weer verricht koene ridder!
Ja hoor incel :')

Ik heb geen Fok nodig om aan m'n gerief te komen. Ik ben nog van de generatie die mensen gewoon in het echte leven aanspreekt!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_185317022
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:26 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Hopelijk komt ze snel iemand tegen die haar 'redt' en waarmee ze zich overhaast kan voortplanten.
pi_185317028
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik heb geen Fok nodig om aan m'n gerief te komen. Ik ben nog van de generatie die mensen gewoon in het echte leven aanspreekt!
Volgens Fok val je dan vrouwen lastig :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:35:25 #242
64831 2NutZ
pi_185317037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Hopelijk komt ze snel iemand tegen die haar 'redt' en waarmee ze zich overhaast kan voortplanten.
:') :D
pi_185317044
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Als je opgegroeid bent in een streng christelijk gezin, dan heeft dit inderdaad gevolgen.
En op die gevolgen wordt je zelf afgerekend.
pi_185317051
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Oke meneer de witte ridder/alpha meneer
pi_185317068
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:15 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik geloof hier echt niets van:

[..]

Ten 1e hebben vrouwen 100% meer sekspartners dan mannen en ten tweede zijn die aantallen wel heeeel erg laag.

Of ik ga alleen met hoeren om, dat kan ook.
Niet iedere vrouw is knap en gaat veel uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:37:40 #246
130803 Gripper
Get a grip
pi_185317079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik zei het omdat het juist haar kan helpen met haar beeld hierbij en bijbehorende eigenwaarde waardoor ze misschien wel gewoon haar eigen ding op een gegeven moment kan doen zonder er mentaal last van te hebben ;) of onzeker er over te zijn....overigens kaart je dat zelf ook aan in je laatste zinnen dus snap niet echt waarom je mij er op aan moet vallen maar hey het is FOK! natuurlijk :)
Nou ja omdat je het had over prinsesjes en hoe druk ze zich maakt om wat anderen denken maakte ik op dat je deze levenswandel sterk afkeurt.

We zijn het eigenlijk wel met elkaar eens dat ze zich te druk maakt om wat anderen van r zullen denken, en dat ze daar wat rust & regelmaat in zou kunnen/moeten vinden.
Vind t altijd zo dwingend staan als iemand zegt "TS moet..." , sorry daarvoor :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:39:27 #247
64831 2NutZ
pi_185317113
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef Gripper het volgende:

[..]

Nou ja omdat je het had over prinsesjes en hoe druk ze zich maakt om wat anderen denken maakte ik op dat je deze levenswandel sterk afkeurt.

We zijn het eigenlijk wel met elkaar eens dat ze zich te druk maakt om wat anderen van r zullen denken, en dat ze daar wat rust & regelmaat in zou kunnen/moeten vinden.
Ik keur het ook af ja, maar dat is mijn mening... wat zij doet moet zij weten maar ik mag er wel wat van vinden.

En dat, ja. Ze wil wel die levensstijl maar niet de negatieve aspecten die er bij kunnen horen.
Dan kies je dus OF een andere levensstijl OF je accepteert dat mensen denken en hun mening geven :)
pi_185317142
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Och er zijn genoeg mannen die een zwak voor zielige vrouwtjes hebben.
pi_185317153
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:40 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Och er zijn genoeg mannen die een zwak voor zielige vrouwtjes hebben.
Dat blijkt inderdaad.
pi_185317160
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:35 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

En op die gevolgen wordt je zelf afgerekend.
Tja, ik zie zelf geen probleem in het aantal mannen die ze heeft gehad. Dus ik reken haar nergens op af. Sommige onzeker mannen hier wel. Zou juist van jou verwachten dat je dit soort dingen wel zou begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')