Het is maar welk referentiekader je gebruikt. De gemiddelde bedpartners liggen tussen de 7 - 15. Dan is 30 op je 25ste behoorlijk bovengemiddeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:11 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Maar elk weekend is natuurlijk wel iets anders dan op je 25e 30 mannen gehad hebben. Er vanuit gaande dat ze 17 was de eerste keer, komt dat neer op iets minder dan 4 per jaar.
Doet niets af aan het feit dat 'elk weekend met een andere man naar bed gaan' gewoon niet van toepassing is bij dat aantal icm leeftijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is maar welk referentiekader je gebruikt. De gemiddelde bedpartners liggen tussen de 7 - 15. Dan is 30 op je 25ste behoorlijk bovengemiddeld.
Het probleem is hier meer dan TS niet kan accepteren dat haar daden gevolgen hebben en dat het voor sommige mannen een dealbreaker is. Ze overweegt zelfs om erover te liegen, in plaats van iemand te zoeken die het geen probleem vindt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens, en als je echt niet iemand wil die zoveel pik heeft gehad dan zoek je iemand die wat (in mijn ogen) meer klasse heeft en wel bij je past. Zo simpel is het.
Ik geloof hier echt niets van:quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is maar welk referentiekader je gebruikt. De gemiddelde bedpartners liggen tussen de 7 - 15. Dan is 30 op je 25ste behoorlijk bovengemiddeld.
Ten 1e hebben vrouwen 100% meer sekspartners dan mannen en ten tweede zijn die aantallen wel heeeel erg laag.quote:De meeste mensen hebben gedurende hun leven minder sekspartners dan je misschien zou denken. De helft van alle mannen is met slechts zes verschillende vrouwen naar bed geweest, voor de helft van de vrouwen ligt dat cijfer op vier.
Mannen hebben twee keer zo veel sekspartners
De andere helft is een stuk minder terughoudend, want een op de drie mannen en een op de vijf vrouwen heeft minimaal 10 sekspartners gehad. Daardoor ligt het gemiddelde aantal partners in de statistiek vrij hoog, op 14 voor mannen en 7 voor vrouwen. Maar dat komt dus doordat de personen die vaak een nieuwe verhouding beginnen, zwaar meewegen.
Tja dat krijg je met van die prinsesjes he... IK WIL DIT NIET...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het probleem is hier meer dan TS niet kan accepteren dat haar daden gevolgen hebben en dat het voor sommige mannen een dealbreaker is. Ze overweegt zelfs om erover te liegen, in plaats van iemand te zoeken die het geen probleem vindt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Heeft een Bouvier zoveel piemels in zijn mond tijdens zijn leven dan?
Dat bedoelde ik dus inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat 'elk weekend met een andere man naar bed gaan' gewoon niet van toepassing is bij dat aantal icm leeftijd.
Tja, je kunt niet zeggen; ik wil veel wisselende seksuele contacten maar ik wil tegelijkertijd niet dat mensen een mening over me krijgen die me niet zint. Dat is niet aan haar om te bepalen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het probleem is hier meer dan TS niet kan accepteren dat haar daden gevolgen hebben en dat het voor sommige mannen een dealbreaker is. Ze overweegt zelfs om erover te liegen, in plaats van iemand te zoeken die het geen probleem vindt.
Een beetje rondneuzen leert dat TS een vrij strenge opvoeding heeft gehad, daardoor gedraagt ze zich waarschijnlijk zo nu (al zie ik niet in wat er mis is, zo lang ze niks tegen haar zin in doet)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Geef de opvoeding maar weer de schuld. Ze doet het toch echt allemaal zelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:23 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Een beetje rondneuzen leert dat TS een vrij strenge opvoeding heeft gehad, daardoor gedraagt ze zich waarschijnlijk zo nu (al zie ik niet in wat er mis is, zo lang ze niks tegen haar zin in doet)
Heeft echt niets te maken met klasse.
Bij mijn post zal ook zometeen wel weer het ridderplaatje gepost wordenquote:
Ik zei het omdat het juist haar kan helpen met haar beeld hierbij en bijbehorende eigenwaarde waardoor ze misschien wel gewoon haar eigen ding op een gegeven moment kan doen zonder er mentaal last van te hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bij mijn post zal ook zometeen wel weer het ridderplaatje gepost worden, maar goed: ze moet helemaal niks toch, en al helemaal niet omdat ene 2Nutz op fok dat beweert?
Van wat ik lees is ze lekker aan het ontdekken, beetje ontworstelen aan die Christelijke opvoeding, wat verloren jaren inhalen, en het hele idee van inhalen is dat je met wat meer vaart dan gemiddeld gaat.
Uiteindelijk komt iedereen vroeg of laat in een stabiele situatie terecht waarbij je jezelf comfortabel voelt. Omdat je dat rondscharrelen niet meer wilt, of inmiddels wel gezien hebt, etc. Dan is het zaak dat je tegen die tijd wel vrede met je eigen daden hebt en, inderdaad, eerlijk bent over de keuzes die je toen maakte. Maar nu moet er helemaal niks verantwoord worden.
Als je opgegroeid bent in een streng christelijk gezin, dan heeft dit inderdaad gevolgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:26 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Geef de opvoeding maar weer de schuld. Ze doet het toch echt allemaal zelf.
Ja hoor incelquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je goede daad van de dag weer verricht koene ridder!
Hopelijk komt ze snel iemand tegen die haar 'redt' en waarmee ze zich overhaast kan voortplanten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:26 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Geef de opvoeding maar weer de schuld. Ze doet het toch echt allemaal zelf.
Volgens Fok val je dan vrouwen lastigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja hoor incel
Ik heb geen Fok nodig om aan m'n gerief te komen. Ik ben nog van de generatie die mensen gewoon in het echte leven aanspreekt!
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze snel iemand tegen die haar 'redt' en waarmee ze zich overhaast kan voortplanten.
En op die gevolgen wordt je zelf afgerekend.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Als je opgegroeid bent in een streng christelijk gezin, dan heeft dit inderdaad gevolgen.
Oke meneer de witte ridder/alpha meneerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja hoor incel
Ik heb geen Fok nodig om aan m'n gerief te komen. Ik ben nog van de generatie die mensen gewoon in het echte leven aanspreekt!
Niet iedere vrouw is knap en gaat veel uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:15 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik geloof hier echt niets van:
[..]
Ten 1e hebben vrouwen 100% meer sekspartners dan mannen en ten tweede zijn die aantallen wel heeeel erg laag.
Of ik ga alleen met hoeren om, dat kan ook.
Nou ja omdat je het had over prinsesjes en hoe druk ze zich maakt om wat anderen denken maakte ik op dat je deze levenswandel sterk afkeurt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zei het omdat het juist haar kan helpen met haar beeld hierbij en bijbehorende eigenwaarde waardoor ze misschien wel gewoon haar eigen ding op een gegeven moment kan doen zonder er mentaal last van te hebbenof onzeker er over te zijn....overigens kaart je dat zelf ook aan in je laatste zinnen dus snap niet echt waarom je mij er op aan moet vallen maar hey het is FOK! natuurlijk
Ik keur het ook af ja, maar dat is mijn mening... wat zij doet moet zij weten maar ik mag er wel wat van vinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou ja omdat je het had over prinsesjes en hoe druk ze zich maakt om wat anderen denken maakte ik op dat je deze levenswandel sterk afkeurt.
We zijn het eigenlijk wel met elkaar eens dat ze zich te druk maakt om wat anderen van r zullen denken, en dat ze daar wat rust & regelmaat in zou kunnen/moeten vinden.
Och er zijn genoeg mannen die een zwak voor zielige vrouwtjes hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze snel iemand tegen die haar 'redt' en waarmee ze zich overhaast kan voortplanten.
Dat blijkt inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:40 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Och er zijn genoeg mannen die een zwak voor zielige vrouwtjes hebben.
Tja, ik zie zelf geen probleem in het aantal mannen die ze heeft gehad. Dus ik reken haar nergens op af. Sommige onzeker mannen hier wel. Zou juist van jou verwachten dat je dit soort dingen wel zou begrijpen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:35 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
En op die gevolgen wordt je zelf afgerekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |