abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185312346
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:41 schreef Allures het volgende:

[..]

nou opzich lijk je me ook niet moeilijk of zo
En daar is niks mis mee
Maar met zo aan de ene kant een vrije seksuele moraal prediken en dan half terugkrabbelen wel een beetje wat mij betreft

Je vind jezelf en je keuzes oké of niet
Ik vind mijn keuzes oké maar dat ik veel mannen heb gehad, (is 30 nou echt zoveel?) dat wil niet zeggen dat ik een makkelijk typje ben die je zo in bed kan lullen.
pi_185312349
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:32 schreef black-soldier het volgende:
Hij denkt: waarom laat ze hem zo dichtbij komen? Waarom staat ze dat toe?
Ik weet niet hoe het met jou zit maar flirt gedrag kun je zien, een normaal praatje ook, zit wel behoorlijk verschil in.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185312366
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:39 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ah, toch een voorwaarde! Pijn... en je kan je niet voorstellen dat een 'bekrompen' man pijn ervaart bij het horen van zo een getal van zijn vrouw?
Dat is je eigen schuld dat je daar pijn bij ervaart.

Moslims zullen vast pijn ervaren dat niet alle kerken moskeeën zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185312383
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:31 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Ik geniet gewoon nu van het scharrelen maar ergens steekt het mij dat hier zo kut over wordt gedaan door de maatschappij. [i]Alsof er allemaal achterliggende shit achter zit[/i]. Ik wil gewoon aandacht van leuke mannen, seks, gezelligheid, zonder verdere verwachtingen. Waarom zou je dan op een vrouw afknappen, puur omdat ze van seks hield?
Dat zit er 9 van de 10 keer helemaal niet achter. Het probleem is, is dat een potentiële partner dat wel denkt. Onbewust denkt hij: 'kut joh, ze heeft 30 kerels gehad toen ze al 25 was. Hoeveel heeft ze nu dan 2 jaar later?' Hij gaat onbewust aan allemaal dingen denken waarom een relatie niet zou kunnen werken. Hij heeft vragen genoeg: 'heeft ze dat leven losgelaten?' 'in hoeverre flirt ze met andere mannen en laat ze die mannen dichtbij komen?' 'Wil ze het beste van beide werelden. En een leuke kerel thuis, maar ook nog scharrelen ernaast?' 'hoeveel behoefte heeft ze nog aan scharrelen?' En ik kan nog wel even doorgaan.

En ook wat je zegt: 'gezelligheid zonder verdere verwachtingen'. Als je een partner hebt, is dat ook 'gezellig zonder verdere verwachtingen'...of... wil je er echt voor gaan?

Het klinkt alsof je het nu nog niet weet en dat je een beetje in de war bent. Maar goed, wie zijn wij om iets te zeggen wat je wel of niet mag doen? Doe wat je wil doen, maar ga niet achteraf zielig doen als mannen tóch afknappen door je gedrag (want veel mannen knappen daar onbewust op af ;)).
pi_185312394
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:41 schreef ludovico het volgende:
Dat is je eigen schuld dat je daar pijn bij ervaart.

Moslims zullen vast pijn ervaren dat niet alle kerken moskeeën zijn.
Dus zo handelen dat een ander pijn krijgt mag wél?
pi_185312404
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:42 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Dus zo handelen dat een ander pijn krijgt mag wél?
Je verzint zelf die pijn.
pi_185312409
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:40 schreef Stephanie24 het volgende:
Ik vind mijn keuzes oké maar dat ik veel mannen heb gehad, (is 30 nou echt zoveel?) dat wil niet zeggen dat ik een makkelijk typje ben die je zo in bed kan lullen.
Jawel, dat betekent het wel.
pi_185312423
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je verzint zelf die pijn.
Ah, dus waarom inderdaad niet rondneuken tijdens een relatie? Is dat zuiver contractueel?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 00:45:16 ]
pi_185312454
quote:
Als jullie samen naar een voetbalwedstrijd kijken zal hij (moeten) denken: ''Op dat veld lopen minder pikken rond dan mijn vriendin heeft gehad.''
pi_185312459
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:44 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ah, dus waarom inderdaad niet rondneuken tijdens een relatie? Is dat zuiver contractueel?
Als jullie dat afspreken so be it. Je mag heus wel aannemen dat zonder afspraken rondneuken uit den boze is binnen een relatie.
pi_185312463
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:46 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Als jullie samen naar een voetbalwedstrijd kijken zal hij (moeten) denken: ''Op dat veld lopen minder pikken rond dan mijn vriendin heeft gehad.''
_O- Wat een onzekere kerel.
pi_185312466
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als jullie dat afspreken so be it. Je mag heus wel aannemen dat zonder afspraken rondneuken uit den boze is binnen een relatie.
Maar waarom mag je dat afspreken/cq van elkaar eisen? Er zijn geen consequenties en pijn verzinnen we zelf.
pi_185312494
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O- Wat een onzekere kerel.
''...zelfs met de twee trainers, grensrechters én de scheidsrechters er bij ben je er nog niet.''

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 00:49:20 ]
pi_185312502
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:47 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Maar waarom mag je dat afspreken/cq van elkaar eisen? Er zijn geen consequenties en pijn verzinnen we zelf.
Je mag samen weten wat je doet binnen je relatie.

Iemands vertrouwen breken heeft wel wat consequenties denk ik hoor.
Pijn mag je ook voelen met je bekrompen opvattingen maar de vraag of je bekrompen mensen met hun bekrompenheid serieus moet nemen is nogal een vraag.
pi_185312505
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:49 schreef EipNiC het volgende:

[..]

''...zelfs met de twee trainers, grensrechters én de scheidsrechters er bij ben je er nog niet.''
Zelfs met twee elftallen ben je er niet. De VAR opgeteld ook niet _O-
pi_185312509
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:49 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Tis maar waar je aan wilt denken.
pi_185312515
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tis maar waar je aan wilt denken.
Het is vooral waar je niet aan wilt denken.
pi_185312533
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:49 schreef black-soldier het volgende:
Zelfs met twee elftallen ben je er niet. De VAR opgeteld ook niet _O-
Je zal er inderdaad zelfs de tribune bij moeten impliceren.
pi_185312537
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:50 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Het is vooral waar je niet aan wilt denken.
Jij bedenkt altijd actief wat je niet wilt bedenken?

Werkt dat voor je?
pi_185312554
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij bedenkt altijd actief wat je niet wilt bedenken?

Werkt dat voor je?
Ik beredeneerde vooral even over hoe jij het zou moeten aanpakken met zo een 'dame' naast je op de bank. Dat zal dan vooral voornamelijk neerkomen op het niet nadenken, niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 00:54:29 ]
pi_185312586
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:49 schreef ludovico het volgende:
Je mag samen weten wat je doet binnen je relatie.

Iemands vertrouwen breken heeft wel wat consequenties denk ik hoor.
Pijn mag je ook voelen met je bekrompen opvattingen maar de vraag of je bekrompen mensen met hun bekrompenheid serieus moet nemen is nogal een vraag.
Concluderend, vrijwel ieder in een monogame relatie is in principe bekrompen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 00:54:47 ]
pi_185312591
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:52 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ik beredeneerde vooral even over hoe jij het zou moeten aanpakken met zo een 'dame' naast je op de bank.
Kzou der thuis fijn te grazen nemen met alle liefde als ik der leuk zou vinden. :*
pi_185312604
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Vrijwel ieder in een monogame relatie is in principe bekrompen.
Wat jij wilt jonge. Lijkt mij niet, maar om jouw mening op te leggen aan anderen of om je negatief over anderen te uiten en mensen niet gewoon hun ding laat doen.... Ja dat is bekrompen.

Ik stel mij een onzekere TS voor die nu een beetje bang is gemaakt en zich niet prettig voelt als ze dit alles leest.
pi_185312619
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kzou der thuis fijn te grazen nemen met alle liefde als ik der leuk zou vinden. :*
En haar gesch zal verder nooit in je opkomen? Niet per ongeluk?
pi_185312631
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:55 schreef EipNiC het volgende:

[..]

En haar gesch zal verder nooit in je opkomen? Niet per ongeluk?
Vast wel, neem aan dat ze extra geil is in bed. :9~
pi_185312742
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef ludovico het volgende:
Wat jij wilt jonge. Lijkt mij niet, maar om jouw mening op te leggen aan anderen of om je negatief over anderen te uiten en mensen niet gewoon hun ding laat doen.... Ja dat is bekrompen.

Ik stel mij een onzekere TS voor die nu een beetje bang is gemaakt en zich niet prettig voelt als ze dit alles leest.
Het is makkelijk om te doen alsof ik mijn mening aan een ander op leg om mij vervolgens als de immorele terzijde te schuiven. In welk opzicht leg ik de mijne meer op dan jij de jouwe? Volgens mij doen we exact hetzelfde (ik richting haar en jij richting mij) maar acht je jouw poging gelegitimeerd omdat de jouwe 'socialer' is (op de korte termijn).

TS mag hier best onzeker van worden: het is mijn streven niet maar als dat het gevolg is, dan is dit een punt waar ze de ene of de andere kant op kan groeien. Ze kan er voor kiezen een gedegen verhaal te fabriceren om de opgeworpen punten te negeren en verder te gaan zoals ze deed (en het te verergeren) of ze kan er voor kiezen de schaamte te omhelsen en met (valse) hoop en een nieuw moraal de toekomst in te stappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 01:08:04 ]
pi_185312777
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:02 schreef EipNiC het volgende:
maar acht je jouw poging gelegitimeerd omdat de jouwe 'socialer' is (op de korte termijn).
Jij laat je actief negatief uit over het gedrag van een ander waarmee niemand wordt geschaad.
Ik reageer daarop want ik hou niet zo van dat enge gedrag. Beetje mensen onnodig onzeker maken....
pi_185312793
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:56 schreef ludovico het volgende:
Vast wel, neem aan dat ze extra geil is in bed. :9~
Het zou leuk zijn sletten vanzelfsprekend 'extra geil' zouden zijn in bed. Maar dat is geen vaststaand gegeven - en al helemaal niet wanneer het seks met hun vaste partner betreft.
pi_185312816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:02 schreef EipNiC het volgende:
de schaamte te omhelsen en met (valse) hoop en een nieuw moraal de toekomst in te stappen.
Welke schaamte?
pi_185312824
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:08 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Het zou leuk zijn sletten vanzelfsprekend 'extra geil' zouden zijn in bed. Maar dat is geen vaststaand gegeven - en al helemaal niet wanneer het seks met hun vaste partner betreft.
Ja of niet, je weet het eigenlijk niet? Hehe, wat minder vooroordelen ;)

Je verzint ze allemaal uit je grote duim.
pi_185312826
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:05 schreef ludovico het volgende:
Jij laat je actief negatief uit over het gedrag van een ander waarmee niemand wordt geschaad.
Ik reageer daarop want ik hou niet zo van dat enge gedrag. Beetje mensen onnodig onzeker maken....
Dit is nu precies de houding waar volksstammen millennials aan onder doorgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 01:12:04 ]
pi_185312835
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:11 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Dit is nu precies de houding waar volksstammen millennials aan onder doorgaan.
Want? Wie doe je er pijn mee dan?
pi_185312836
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:11 schreef ludovico het volgende:
Welke schaamte?
Die ze volgens jou eventueel ervaart, hè.
pi_185312857
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:12 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Die ze volgens jou eventueel ervaart, hè.
Onzekerheid. Ze voelt zich veroordeeld en maakt zich druk om de mensen die haar veroordelen. Ze is daarin niet zelfverzekerd en zit daarmee in een intern conflict.

Waarde hechten aan negatieve ende onterechte meningen van vreemden is naar mijn mening niet verstandig.
pi_185312873
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:12 schreef ludovico het volgende:
Want? Wie doe je er pijn mee dan?
Je brengt mensen schade toe door ze af te schermen van 'enge' meningen die 'pijn doen'.
pi_185312883
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Onzekerheid. Ze voelt zich veroordeeld en maakt zich druk om de mensen die haar veroordelen. Ze is daarin niet zelfverzekerd en zit daarmee in een intern conflict.

Waarde hechten aan negatieve ende onterechte meningen van vreemden is naar mijn mening niet verstandig.
Dan is t idd verstandig om een topic te openen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_185312893
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:11 schreef ludovico het volgende:
Ja of niet, je weet het eigenlijk niet? Hehe, wat minder vooroordelen ;)

Je verzint ze allemaal uit je grote duim.
Jij maakt er van dat je slet-vriendin 'extra geil' zou zijn in bed. Ik maak je alleen maar duidelijk dat je er niet zo makkelijk vanaf komt.
pi_185312922
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:13 schreef ludovico het volgende:

Ik zou 't vanuit een naiëf perspectief wel als 'negatief' willen erkennen maar dat het 'onterecht' is, is dus gewoon een oordeel voortgekomen uit jouw 2 fundamentele premisses; alles moet maar kunnen en dat alles moet door de ander maar eventjes geaccepteerd worden.
pi_185312931
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:15 schreef marsan het volgende:

[..]

Dan is t idd verstandig om een topic te openen.
Externe validatie zoeken gaat een intern conflict nooit verhelpen, je moet er zelf achter staan.
pi_185312935
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:15 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Je brengt mensen schade toe door ze af te schermen van 'enge' meningen die 'pijn doen'.
Kun je uitleggen waarom?
pi_185312941
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:16 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Jij maakt er van dat je slet-vriendin 'extra geil' zou zijn in bed. Ik maak je alleen maar duidelijk dat je er niet zo makkelijk vanaf komt.
Ach, practice makes perfect, zal toch wel een verband bestaan tussen (graag) seks hebben en goed zijn in bed.
pi_185312967
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:19 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ik zou 't vanuit een naiëf perspectief wel als 'negatief' willen erkennen maar dat het 'onterecht' is, is dus gewoon een oordeel voortgekomen uit jouw 2 fundamentele premisses; alles moet maar kunnen en dat alles moet door de ander maar eventjes geaccepteerd worden.
Zolang je anderen niet negatief beïnvloed met je gedrag is er niks mis mee.

Bekrompen mensen mogen prima zaken niet accepteren, moeten zij weten, dat ze lekker gaarkoken in hun eigen sop, heb ik geen last van.
pi_185312975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Externe validatie zoeken gaat een intern conflict nooit verhelpen, je moet er zelf achter staan.
Vandaar de vraag in mijn 1e reactie.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_185312980
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:34 schreef marsan het volgende:

[..]

Vandaar de vraag in mijn 1e reactie.
Daarin zitten we dan op één lijn ;)

Ze zou overigens niet liegen vanwege dat ze zichzelf niet kan aankijken in de spiegel. Het gaat meer om het leugentje voor eigen bestwil als ze denkt dat ze een partner heeft die dat niet kan handelen ofzo.
pi_185312995
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zolang je anderen niet negatief beïnvloed met je gedrag is er niks mis mee.
Kunnnen mensen ajb stoppen met het echoën van zulke onzin. Promiscuiteit en dating-apps hebben heel Veel Kapotgemaakt. Wat teveel bedpartners is weet ik niet. Maar vrouwen maken het wel heel erg bont. Het antwoord dat er voor elke sexuele encounter ook een man moet zijn is niet waar. Het is bewezen dat vrouwen nog selectiever zijn dan mannen. Dat zij zeker 70-80% van de mannelijke bevolking laat stikken. Dit betekent dat de succesvolste mannen zich lam moeten neuken. En een groot deel van de mannen nauwelijks tot niets te neuken heeft.

Ten gevolge dat vrouwwen met hun dertigste moeilijk kunnen binden aan een man. Omdat de meeste mannen niet meer voldoen aan wat zij gewend zijn tussen de benen. En mogen zij wel een potentiele partner treffen. Dan wilt deze man geen lange relatie (lees op fok de standaard huilie topics van de vrouwen). Want hij heeft een heel agenda vol tot 2 jaar in de toekomst met vrouwen die willen neuken. Zo'n man hoeft niet te settlen voor 1 vrouw en doet dit ook niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 01-03-2019 01:50:31 ]
pi_185313011
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:38 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Kunnnen mensen ajb stoppen met het echoën van zulke onzin. Promiscuiteit en dating-apps hebben heel Veel Kapotgemaakt.
Wat dan?
pi_185313090
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:38 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dit betekent dat de succesvolste mannen zich lam moeten neuken. En een groot deel van de mannen nauwelijks tot niets te neuken heeft.
En ook zij nemen alle initiatief tot interactie. Verwacht dat niet van een vrouw.... Zelfs geen oogcontact (in NL)
pi_185313092
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:59 schreef Stephanie24 het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het zou zeggen in een relatie. Echt geen idee. Als hij er (misschien) een probleem van zou maken, dan zou ik het niet zeggen denk ik. Wat maakt het ook uit?

Maar ik vind het gewoon.. jammer. Dat het als iets negatiefs wordt gezien. Ik geniet van m'n jonge jaren, van seks, aandacht, gezelligheid en flirten. Waarom is dat negatief...

En nee, ik doe dit echt niet met iedere man. Ik moet ook een klik hebben voordat ik met hem seks heb, dus een type 'verleider temptation island' (dom dus), dat gaat hem echt niet worden bij mij.
Je wilt ook ergens voelen dat je metgezel je 'speciaal' vindt ofzo. Als jij dan aangeeft dat je dat al bij 30 mannen hebt gehad, dan stelt dat 'speciale' niet heel veel meer voor.

Verder zit je op FOK! op een donderdagavond. De studenten die wat meer als jij in het leven staan zitten in de kroeg nu, diens antwoorden ga je hier niet krijgen.
pi_185313101
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Verder zit je op FOK! op een donderdagavond. De studenten die wat meer als jij in het leven staan zitten in de kroeg nu, diens antwoorden ga je hier niet krijgen.
Keb morgen tentamen ja, kan niet altijd zuipen.

Kga tukken, mooi geweest, geen idee of TS wat aan mijn verhalen heeft gehad.
pi_185313111
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 01:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je wilt ook ergens voelen dat je metgezel je 'speciaal' vindt ofzo. Als jij dan aangeeft dat je dat al bij 30 mannen hebt gehad, dan stelt dat 'speciale' niet heel veel meer voor.

met die andere mannen was het gewoon lust en aandacht. Dat is niet te vergelijken met als je in een relatie zit.

k word niet blij van de antwoorden, nee. Snap gewoon nog steeds niet wat nou het probleem is. Dat je veel bedpartners hebt gehad, dat wil toch niet zeggen dat die mannen allemaal wat voor me betekenden?

MAAR: vinden jullie dat dit ook allemaal geldt voor mannen?
pi_185313125
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:52 schreef EipNiC het volgende:
Aan TS: Je simpelweg hebt 0,0 respect voor je toekomstig partner.
Wat is deze nou weer? :D.
pi_185313135
Verder:
- het boeit niet wat men ervan vindt, wat hooguit boeit is wat je (seks)part ervan vindt;
- het is een mooie indicator hoe compatibel je (seks)partner en jij zijn: heeft hij/zij er problemen mee, dan passen jullie niet bij elkaar - het elimineert de mensen waar jij geen moeite in moet stoppen, da's handig.

Ik zie dat je je gedrag hier verdedigt, door onder andere te stellen dat er niets mis mee is. Je kunt het niet both ways hebben eh: en je eigen ding doen (daar bewust voor kiezen en je keuze verdedigen) én afvragen hoe de maatschappij ernaar kijkt (en af willen wijken van de mening van de maatschappij)... Je kunt er hooguit eentje hebben: of je doet je ding en hebt schijt wat de rest ervan vindt, of je past je gedrag aan naar wat ervan je wordt verwacht. Pick one.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 02:16:19 ]
pi_185313138
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 02:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat is deze nou weer? :D.
hahaha idd, wat een bullshit.
pi_185313147
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 02:01 schreef Stephanie24 het volgende:
met die andere mannen was het gewoon lust en aandacht. Dat is niet te vergelijken met als je in een relatie zit.
Dat is een perspectief dat uitgaat van een meer casual houding jegens seks dan dat van de meeste reageerders hier.

Verder is het in Nederland vgm over het algemeen ook zo dat men het niet zomaar toegeven aan je lusten (genot, aandacht) nog altijd vaak als een positief iets wordt gezien.

En nogmaals: je zit op FOK! op een donderdagavond. Er zijn echt wel mannen die er net zo over denken als jij, maar die zitten wss in een kroeg rn, of op een platform als Instagram.
quote:
k word niet blij van de antwoorden, nee. Snap gewoon nog steeds niet wat nou het probleem is. Dat je veel bedpartners hebt gehad, dat wil toch niet zeggen dat die mannen allemaal wat voor me betekenden?
Net ging je nog niet zomaar met iedereen naar bed, dus daar haal ik uit dat ze iig meer voor je betekenen dan de gemiddelde man.
pi_185313148
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 02:14 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Lang antwoord kort. Vrijwel elke man gaat er een probleem mee hebben. Maar zodra ze in een relatie met je zitten praten ze dit voor zichzelf goed. De meeste mannen zijn toch wel geboren simps. Alles voor de vajayjay.
pi_185313164
quote:

[..]

Je hebt de rationele en logische kant. Dat zegt inderdaad dat het geen hol uitmaakt of je nou met 1 of 100 mannen het bed hebt gedeeld. Dat zou in beginsel niet moeten uitmaken. Maar als je 30 partners hebt gehad, dan is het niet zo dat een ander moet accepteren dat je er 30 hebt gehad.

Ook hij heeft bepaalde standaarden. En als hij 30 veel vindt, dan is dat zo.

Maar de andere kant is de meer onbewuste kant van de man. Zoals ik al eerder zei, hij gaat zich afvragen of jij je wel kunt committeren aan een relatie. Is het nog zo dat als je een relatie hebt, je die lust en aandacht nog wil, of is dat helemaal weg? Dit kan hij niet weten. En deze onzekerheid zorgt ervoor dat hij niets met je wil beginnen. Want je ligt het volgend weekend toch weer onder iemand.

Juist die onzekerheid dat jij echt wel 100% voor hem gaat zal blijven.

En het kan hem geen hol schelen of die 30 mannen iets voor je hebben betekent. Het feit dat je het hebt gedaan, is voldoende voor hem om het af te kappen (ervan uitgaande dat je het hem hebt verteld of hij daarachter is gekomen op een later tijdstip).

En ik ga ervan uit dat je niets zegt. Prima. Maar als hij maar enige argwaan of twijfel krijgt dat jij niet 100% voor de relatie gaat, dan is het vrij snel over.

En dat kunnen kleine dingen zijn: bij het uitgaan raakt een man je aan op je schouder. Je denkt, big deal? Hij denkt: gevaar. Hij zal zich ook afvragen: "waarom laat ze dat toe?". Dat ziet hij als flirtgedrag dat jij hebt toegelaten. Je had ook een ruimte tussen jou en die kerel kunnen creëren maar dat doe je niet.

Dit is hoe ik (en ik denk het cross van de mannen) ernaar kijken en voelen. Het is meet een gevoelskwestie dan een rationele.
pi_185313173
Ik heb zelf 0 sex ervaring. Maar als ik bij mezelf te rade ga is het wel afschuw om het volgende. Je ziet in pornofilms wel hoe vrouwen worden afgeragd bespuugd gekeeld in 3 gaten tegelijk door BBCs gepakt 10 mannen afzuigen en de sperma in op en inde mond enzovoort. Dit beeld speelt telkens wanneer je weet dat je potentiele vriendin dit wellicht ook allemaal heeft ondergaan/gedaan. Je kunt gewoon geen respect meer hebben voor haar vanwege haar lichte zeden. En ik heb het idee dat vrouwen dit zelf ook beseffen. Want, slutshaming onder vrouwen is nog veel erger.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 02:38:57 #158
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_185313191
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 02:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ik heb zelf 0 sex ervaring. Maar als ik bij mezelf te rade ga is het wel afschuw om het volgende. Je ziet in pornofilms wel hoe vrouwen worden afgeragd bespuugd gekeeld in 3 gaten tegelijk door BBCs gepakt 10 mannen afzuigen en de sperma in op en inde mond enzovoort. Dit beeld speelt telkens wanneer je weet dat je potentiele vriendin dit wellicht ook allemaal heeft ondergaan.
Ik snap het niet meer.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_185313199
Wat vinden jullie dan een 'normaal' aantal? En hoeveel bedpartners hebben jullie?
pi_185313209
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 02:43 schreef Stephanie24 het volgende:
Wat vinden jullie dan een 'normaal' aantal? En hoeveel bedpartners hebben jullie?
Kun je mij uitleggen waarom dat boeiend is voor jou?

Waarom zit je hiermee?

Ga jij jouw manier van leven - waar jij nu tevreden mee bent, omdat je leeft zoals jij wil - aanpassen aan wat wenselijk is? Zo nee, waarom zit je ermee?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 02:49:07 ]
pi_185313250
quote:
Deze vraag is eigenlijk irrelevant. De vraag die jij voor jezelf moet stellen is: weet ik zeker dat ik 100% commitment heb voor mijn partner? En dat is niet tegen jezelf zeggen dat je het kan.

Uit je hele gedrag en denkwijze moet blijken dat je die commitment hebt. Je gehele uitstraling moet uitstralen dat je er klaar voor bent en dat jij alle onzekerheid kunt wegnemen bij hem.

En dat kan door middel van gedrag.

Er bestaat geen normaal aantal. Dat is voor iedereen anders. Sommigen vinden 10 al veel, sommigen leggen de lat op 20.

Hij kan zich ook afvragen: wat nou als ik haar niet kan bevredigen? Ze heeft zoveel mannen gehad die haar goed hebben aangepakt. Maar ik doe dat niet en ik ben geen beest in bed. Houdt ze nog van me? Denkt ze aan die eerdere 30 mannen als we seks hebben? Is ze op me uitgekeken omdat ze weet dat er andere mannen rondlopen die haar misschien wel kunnen bevredigen?

Dit hoeft niet allemaal waar te zijn. Maar het feit dat je 30 kerels hebt gehad kan enige onzekerheid bij hem opkomen op seks gebied. En dat kan voor hem een grote afknapper zijn, want dan kan hij het mannetje niet zijn.
pi_185313281
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 02:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kun je mij uitleggen waarom dat boeiend is voor jou?

Waarom zit je hiermee?

Ga jij jouw manier van leven - waar jij nu tevreden mee bent, omdat je leeft zoals jij wil - aanpassen aan wat wenselijk is? Zo nee, waarom zit je ermee?
Ik zit er mee want ik wil niet dat ik in de ogen van de maatschappij word gezien als makkelijk sletje.
pi_185313288
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 03:16 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Ik zit er mee want ik wil niet dat ik in de ogen van de maatschappij word gezien als makkelijk sletje.
Te laat :D
pi_185313290
quote:
Net zoveel als dat diegene zich zelf prettig bij voelt.

Het probleem hier is dan ook niet wat anderen van jouw aantal bedpartners vinden, maar wat jij zelf van jouw aantal bedpartners vindt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_185313293
quote:

[..]

Als ik jou was zou ik proberen dat wat los te laten en je wat meer te focussen op wat (op de eerste plaats!) jijzelf en (daarna) de mensen die belangrijk voor jou zijn, van jou vinden. Dat zijn de mensen die jou en je gedrag daadwerkelijk goed kennen, itt wat buitenstaanders die je hele persoonlijkheid op basis van één getal veroordelen.

En met betrekking tot het vinden van een partner .. Er lopen er echt meer dan genoeg rond die voorbij dat getal kunnen kijken.
pi_185313294
--

[ Bericht 99% gewijzigd door probeer op 01-03-2019 03:35:45 ]
pi_185313316
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 03:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik proberen dat wat los te laten en je wat meer te focussen op wat (op de eerste plaats!) jijzelf en (daarna) de mensen die belangrijk voor jou zijn, van jou vinden. Dat zijn de mensen die jou en je gedrag daadwerkelijk goed kennen, itt wat buitenstaanders die je hele persoonlijkheid op basis van één getal veroordelen.

En met betrekking tot het vinden van een partner .. Er lopen er echt meer dan genoeg rond die voorbij dat getal kunnen kijken.
Mwa 'voorbij dat getal moeten kijken en zich erbij neer moeten leggen' meer. De algehele acceptatie dat ts niet de eerste laatste of enige is hierin. En dan met veel mental gymnastics jezelf eroverheen zetten met drogredenen en een flinke schep acceptatie. Mannen zijn over het algemeen nr. 1 in zichzelf voor de gek houden wanneer ze diep binnen weten dat ze ergens niets tegen kunnen doen. Dat maakt het leven makkelijker.
pi_185313326
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 04:17 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Mwa 'voorbij dat getal moeten kijken en zich erbij neer moeten leggen' meer. De algehele acceptatie dat ts niet de eerste laatste of enige is hierin. En dan met veel mental gymnastics jezelf eroverheen zetten met drogredenen en een flinke schep acceptatie. Mannen zijn over het algemeen nr. 1 in zichzelf voor de gek houden wanneer ze diep binnen weten dat ze ergens niets tegen kunnen doen. Dat maakt het leven makkelijker.
Speciaal voor jou heb ik mijn sletterige buurvrouw wakker gemaakt om haar expertise in deze kwestie te vragen.
Haar antwoord: "Ik wil best een obese wokkok neuken, maar een zeikerd daar heb ik geen zin in"
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_185313342
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 04:29 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Speciaal voor jou heb ik mijn sletterige buurvrouw wakker gemaakt om haar expertise in deze kwestie te vragen.
Haar antwoord: "Ik wil best een obese wokkok neuken, maar een zeikerd daar heb ik geen zin in"
Racisme en bodyshaming. En dan elders beweren dat uiterlijk er zeker niet toe doet.
pi_185313347
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 04:51 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Racisme en bodyshaming. En dan elders beweren dat uiterlijk er niet toe doet.
Nee hoor, vind het heerlijk om racistisch te bodyshamen.
Nooit geweten, het zou een nieuwe hobby kunnen worden.

Zo leer je elke dag weer iets. :P
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 05:11:08 #171
545 dop
:copyright: dop
pi_185313367
quote:

[..]

als iemand oordeelt, over wie gaat het oordeel dan werkelijk?
Zijn mannen (of vrouwen) die oordelen misschien soms ook gewoon bang.

Men roept, jij bent niet okay omdat je met teveel verschillende mannen slaapt.

Maar er gebeurt: ik word onzeker van een vrouw die veel bedpartners heeft gehad.
Zij maakt me onzeker, dat vind ik lastig. Hoe moet ik daar mee omgaan?
Als ik dat toegeef ben ik niet mannelijk. Dat is niet okay. Hoe kan ik dat omdraaien, heeee wacht zij is een slet, zij is niet okay.
Nu ligt het aan haar en hoef ik niet meer onzeker te zijn. (Voorbeeld wat er precies gebeurd bij de ander kan heel verschillend zijn)

Een oordeel is heel vaak het gevolg van een angst. Het raakt vaak aan het eigen verleden. Het is vaak een snelle oplossing om niet naar zichzelf te hoeven kijken.

[ Bericht 4% gewijzigd door dop op 01-03-2019 05:30:26 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185313384
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:08 schreef Stephanie24 het volgende:

Ik ben 25 en heb het denk ik met ongeveer 30 mannen gedaan.

Is 30 mannen voor een 25 jarige vrouw veel, gemiddeld of weinig?
Wat zou het verschil moeten zijn tussen 30 keer met verschillende mannen, of 380 keer met een en dezelfde voor een toekomstig partner?
pi_185313451
quote:

[..]

Maakt dat veel uit? Je doet iets omdat je 't leuk vindt. Boeiend wat mensen ervan vinden die je amper kent.
pi_185313457
1 meer dan ik is te veel, het zelfde aantal is acceptabel en 1 minder dan ik is top.
pi_185313471
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dat echt onzin.

Ik heb 50 mannen gehad, minimaal..
Nog nooit een man tegengekomen die daar een probleem mee had.

Al ben ik nu al acht jaar samen met mijn man, dat betekent dat ik die 50 al op mijn 22e bereikt had.
lol hoe krijg je dat voor elkaar. Elke week stappen of wat?
pi_185313477
Boeiend hoeveel je er gehad hebt, zolang je maar trouw bent wanneer je in een relatie zit.
pi_185313480
quote:

[..]

en misschien waren ze allemaal beter in bed. Dat is waar jij zo bang voor bent toch?
pi_185313483
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:31 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Ik geniet gewoon nu van het scharrelen maar ergens steekt het mij dat hier zo kut over wordt gedaan door de maatschappij. Alsof er allemaal achterliggende shit achter zit. Ik wil gewoon aandacht van leuke mannen, seks, gezelligheid, zonder verdere verwachtingen. Waarom zou je dan op een vrouw afknappen, puur omdat ze van seks hield?
mannen kunnen zich gaan afvragen of je t seks hebben met andere mannen niet gaat missen. Je was op hun voorgangers immers ook op gegeven moment uitgekeken geraakt. Als vrouw kun je dit tuurlijk ook over mannen denken die met veel vrouwen het bed hebben gedeeld.
pi_185313610
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 02:14 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

nou je geeft wel aan dat je overweegt er tegen te gaan liegen. Dat vind ik respectloos
Ook naar jezelf want dan sta je dus niet voor je keuzes en wie je bent
Daarnaast zou je niet moeten hoeven liegen naar een partner want die kiest voor jou om wie je bent en je vrije seksuele moraal hoort daar bij

Ik heb echt geen moeite met je keuzes maar wel met hoe lafjes je er mee om gaat eigenlijk
Heb gewoon wat ballen

En mensen die liegen tegen partners een optie vinden vind ik al helemaal slappe hap
pi_185313612
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 04:17 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die het niets uit maakt hoeveel bedpartners zij zelf, of hun huidige partner in het verleden gehad hebben. Die mensen voelen zich daar door niet beschaamd, angstig of jaloers want ze gunnen hun partner een fijn seksueel verleden. Dan is er geen sprake van 'je ergens bij neer moeten leggen' of iets accepteren.

Kan prima hoor.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 07:06:57 #181
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_185313618
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 06:01 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja ik werkte in de kroeg en was als ik niet werkte ook daar te vinden.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_185313620
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 07:06 schreef Allures het volgende:

[..]

nou je geeft wel aan dat je overweegt er tegen te gaan liegen. Dat vind ik respectloos
Ook naar jezelf want dan sta je dus niet voor je keuzes en wie je bent
Daarnaast zou je niet moeten hoeven liegen naar een partner want die kiest voor jou om wie je bent en je vrije seksuele moraal hoort daar bij

Ik heb echt geen moeite met je keuzes maar wel met hoe lafjes je er mee om gaat eigenlijk
Heb gewoon wat ballen

En mensen die liegen tegen partners een optie vinden vind ik al helemaal slappe hap
Ik vind dit wel een belangrijke post. Eerlijk zijn.
pi_185313623
quote:

[..]
aandacht.
gezien je andere topics zou ik hier wel even heel kritisch naar kijken. Je lijkt hier heel veel behoefte aan te hebben en het niet uit jezelf te kunnen halen. Ook veel behoefte te hebben aan bevestiging
Ook als je wel voor 1 iemand wil gaan. Dan heb je heeeel veel nodig uit die persoon

Dat is allemaal natuurlijk niet het zelfde als gewoon een leuke losse benadering van seks hebben
  vrijdag 1 maart 2019 @ 07:11:49 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185313635
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 05:11 schreef dop het volgende:

[..]

als iemand oordeelt, over wie gaat het oordeel dan werkelijk?
Zijn mannen (of vrouwen) die oordelen misschien soms ook gewoon bang.

Men roept, jij bent niet okay omdat je met teveel verschillende mannen slaapt.

Maar er gebeurt: ik word onzeker van een vrouw die veel bedpartners heeft gehad.
Zij maakt me onzeker, dat vind ik lastig. Hoe moet ik daar mee omgaan?
Als ik dat toegeef ben ik niet mannelijk. Dat is niet okay. Hoe kan ik dat omdraaien, heeee wacht zij is een slet, zij is niet okay.
Nu ligt het aan haar en hoef ik niet meer onzeker te zijn. (Voorbeeld wat er precies gebeurd bij de ander kan heel verschillend zijn)

Een oordeel is heel vaak het gevolg van een angst. Het raakt vaak aan het eigen verleden. Het is vaak een snelle oplossing om niet naar zichzelf te hoeven kijken.
Goeie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_185313653
Dat bespreek ik allemaal niet met partner, de met wie, wanneer en waarom ik met iemand naar bed ben gegaan is helemaal niet interessant, hoe ik met de partner omga is van belang. En of ik nu nog maar met 1 of met 100 naar bed ben geweest daar heeft de huidige partner niets mee te maken.
pi_185313664
quote:

[..]

De maatschappij dat ben jij *O* Als jij de "maatschappij" niet vertelt dat je een sletje bent dan weet de maatschappij dat ook niet en kan je dus ook niet veroordelen.
Dus ga rustig door met sletten maar houdt je mond gewoon er over tegen anderen.
Eerlijk gezegd denk ik dat je angst om een sletje te zijn niet de oorzaak is van je "probleem" maar meer een gevolg van iets anders.
Zou het niet kunnen zijn dat je ergens diep van binnen eigenlijk gewoon bang bent om je aan een iemand vast te verbinden en daarom de makkelijke weg kiest en als een sletje door het leven gaat en mannen na 1 of 2 keer weer dumpt?
En nu na een man of 30 ga je zelf denken dat mannen je toch wel niet zullen willen omdat je een sletje bent
pi_185313669
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 07:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Dat bespreek ik allemaal niet met partner, de met wie, wanneer en waarom ik met iemand naar bed ben gegaan is helemaal niet interessant, hoe ik met de partner omga is van belang. En of ik nu nog maar met 1 of met 100 naar bed ben geweest daar heeft de huidige partner niets mee te maken.
je wil toch iemand die het zelfde in het leven staat in bepaalde belangrijke zaken? Voor sommige mensen is dat bijvoorbeeld seks. Als iemand het belangrijk vind dat je seks alleen in een vaste relatie hebt dan is dit wel een relevant gesprek

Voor anderen is dit iets als politiek of vegetarisme of zo
pi_185313683
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 07:17 schreef happylife070 het volgende:

[..]

De maatschappij dat ben jij *O* Als jij de "maatschappij" niet vertelt dat je een sletje bent dan weet de maatschappij dat ook niet en kan je dus ook niet veroordelen.
Dus ga rustig door met sletten maar houdt je mond gewoon er over tegen anderen.
Eerlijk gezegd denk ik dat je angst om een sletje te zijn niet de oorzaak is van je "probleem" maar meer een gevolg van iets anders.
Zou het niet kunnen zijn dat je ergens diep van binnen eigenlijk gewoon bang bent om je aan een iemand vast te verbinden en daarom de makkelijke weg kiest en als een sletje door het leven gaat en mannen na 1 of 2 keer weer dumpt?
En nu na een man of 30 ga je zelf denken dat mannen je toch wel niet zullen willen omdat je een sletje bent
joh TS heeft helemaal geen intrinsieke vrije seksuele moraal maar is aan het ageren tegen een strenge opvoeding en maakt een verlate pubertijd door
Daarom ook dit soort vragen/het checken bij andeden want dit komt helemaal niet voort vanuit een behoefte van TS maar is een reactie. TS is geen 'sletje' en ook niet de geslaagde vrouw die ze voor doet komen. TS is nog niemand, ze weet nog niet wie ze is. En dat is ook ok alleen heeft ze dat nog niet door
  vrijdag 1 maart 2019 @ 07:26:47 #189
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_185313698
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 06:01 schreef madeliefff het volgende:

[..]

en daarnaast oo mijn 15e "begonnen" met mijn vriendje.

Daarna heb ik bijna 8 jaar "de tijd" gehad.

Dus het was echt niet zo dat ik iedere week een ander had of zo.

Ik had altijd best een tijdje dezelfde FB.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_185313901
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:08 schreef Stephanie24 het volgende:
Vanaf wanneer vind jij dat een vrouw teveel bedpartners heeft gehad?

Ik ben 25 en heb het denk ik met ongeveer 30 mannen gedaan. Wel de afgelopen tijd flink wat mannen weggewerkt, daar had ik even behoefte aan.

Zou je dit bij een potentiele vriendin erg vinden? Is 30 mannen voor een 25 jarige vrouw veel, gemiddeld of weinig?
Het is teveel als je er zelf een probleem mee hebt. Voor mij maakt het echt niets uit. Ervaring vind ik een pre.
pi_185313920
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:32 schreef Stephanie24 het volgende:
Ik las in een ander topic dat mannen het best wel een issue konden vinden als vrouwen veel mannen hebben gehad, en daar schrok ik een beetje van. Alsof dat iets zegt over mij als persoon, of over hoe ik in een relatie zou functioneren. Ik snap gewoon niet wat het probleem is, zeg maar.
Onzekere mannen. Niet teveel acht op slaan.
pi_185313945
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 07:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is teveel als je er zelf een probleem mee hebt. Voor mij maakt het echt niets uit. Ervaring vind ik een pre.
Mind bends the spoon. Or does the spoon bend your mind.
pi_185313994
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:13 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Heeft elke man een IQ-punt van je gestolen tijdens de seks?
Sta je al heel lang droog ofzo? Mijn hemel!
pi_185314007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 00:15 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Het is niet zo relevant of ik (de boodschappenman) bekrompen ben maar dat het meerendeel van de mannen dat is. Dát is namelijk waar vrouwen als zij en TS mee zullen moeten leven.
Geloof mij nou maar dat het merendeel van de mannen veel minder onzeker is als jij je hier toont.
pi_185314062
quote:

[..]

30 is helemaal niet zoveel.

Oordelen zeggen vaak juist iets voor de beoordeler. Maak je dus niet druk en leef je eigen leven.

Dan hebben de puriteintjes straks een kuis vrouwtje waar ze gewoon gemiddeld 3 keer per maand nog geen 30 minuten seks mee hebben, waarvan maar 5 minuten de daad zelf.

Fuck gemiddelden dus. Want echt, die gemiddelden, ik zou er doodongelukkig van worden. Let me be me, and you be you.
pi_185314079
quote:

[..]

Er is serieus iets mis met je bovenkamer als je dat denkt.
pi_185314142
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 02:19 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

Lang antwoord kort. Vrijwel elke man gaat er een probleem mee hebben.
Aldus de incel.
pi_185314151
quote:
Er is geen normaal en ik ben de tel kwijt.
pi_185314163
quote:

[..]

Daar is het al te laat voor. Het is trouwens makkelijker om je eigen gevoel hierover te veranderen dan die van de gehele maatschappij. Nogmaals ga straks voor iemand die dezelfde moraal heeft als jou.
pi_185314197
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 07:53 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Mind bends the spoon. Or does the spoon bend your mind.
Waarom zit je zo stellig mee te lullen over iets wat voor jouw onbereikbaar is? Ruim eerst je eigen shit op voordat je commentaar gaat hebben over andermans ‘shit’.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')