Deze formulering maakt het wel erg hoerig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:08 schreef Stephanie24 het volgende:
Wel de afgelopen tijd flink wat mannen weggewerkt, daar had ik even behoefte aan.
Hoezo? Is 'hoerig' slecht?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Deze formulering maakt het wel erg hoerig.
Wat vind jij een normaal aantal dan? En belangrijker: hoeveel partners heb jij gehad?quote:
Ja dat ken ik wel jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
Neehoor. Ooit van veilige seks gehoord? wat vind jij een normaal aantal dan? En belangrijker: hoeveel partners heb jij gehad?
'Types zoals ik' ? Hmm. Ik ben gewoon een leuke jonge vrouw, studeer, heb het goed voor elkaar, leuke baan en ik doe mijn scharrels op in de stad en op tinder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:25 schreef ludovico het volgende:
Gemiddeld hebben vrouwen er over hun hele leven iets van 7 ofzo? Dat heb jij wss in een maand of 3 gehaald zegmaarDus je bent wel lekker bezig.
Maar TS hoe herken je die types zoals jij? Waar komen ze zoal?
Gewone leuke jonge vrouw is precies wat ik zoek dus dat profiel vind ik wel prima. Tinder doe ik niks mee, werkt niet voor me. Dusseh, waar in de stad? Met uitgaan ofzo? Wees eens wat specifieker dan kan ik het zaterdag gelijk proberen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:31 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
'Types zoals ik' ? Hmm. Ik ben gewoon een leuke jonge vrouw, studeer, heb het goed voor elkaar, leuke baan en ik doe mijn scharrels op in de stad en op tinder.
Ik ben verder niet perse heel makkelijk dat ik zomaar met iedere man naar bed ga hoor.
Ieder mens is anders en staat anders in het leven. Sommige mensen kunnen/willen enkel met iemand naar bed waarvan ze houden bijvoorbeeld. En anderen kunnen liefde en lust wat losser zien. En dan kan het wel een probleem vormen ja, als je er zo anders in staat. Of iemand kan er onzeker van worden bv.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:32 schreef Stephanie24 het volgende:
Ik las in een ander topic dat mannen het best wel een issue konden vinden als vrouwen veel mannen hebben gehad, en daar schrok ik een beetje van. Alsof dat iets zegt over mij als persoon, of over hoe ik in een relatie zou functioneren. Ik snap gewoon niet wat het probleem is, zeg maar.
1 man per jaar sinds je seksueel actief bent, stel dat je nooit een relatie hebt gehad.... En je gaat wekelijks uit, 1/50x dat je uitgaat eens een keer iemand mee naar huis... Vrij kuis als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:35 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik ben 30 en zit op de helft en vind dat al best wat.
quote:
nou opzich lijk je me ook niet moeilijk of zoquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:31 schreef Stephanie24 het volgende:
[..]
'Types zoals ik' ? Hmm. Ik ben gewoon een leuke jonge vrouw, studeer, heb het goed voor elkaar, leuke baan en ik doe mijn scharrels op in de stad en op tinder.
Ik ben verder niet perse heel makkelijk dat ik zomaar met iedere man naar bed ga hoor.
tuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel erg zakelijk. Of waren die seksuele contacten ook van zakelijke aard?
Hahahah, je moet heel wat in huis hebben om mij zomaar mee te krijgen hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewone leuke jonge vrouw is precies wat ik zoek dus dat profiel vind ik wel prima. Tinder doe ik niks mee, werkt niet voor me. Dusseh, waar in de stad? Met uitgaan ofzo? Wees eens wat specifieker dan kan ik het zaterdag gelijk proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |