abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185308722
Vanaf wanneer vind jij dat een vrouw teveel bedpartners heeft gehad?

Ik ben 25 en heb het denk ik met ongeveer 30 mannen gedaan. Wel de afgelopen tijd flink wat mannen weggewerkt, daar had ik even behoefte aan.

Zou je dit bij een potentiele vriendin erg vinden? Is 30 mannen voor een 25 jarige vrouw veel, gemiddeld of weinig?
  donderdag 28 februari 2019 @ 22:13:59 #2
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_185308856
Het zijn er teveel als je er na mij nog een hebt.

Hoeveel het daarvoor zijn: boeie. Als de boel nog maar heel is, dat is belangrijker.
pi_185308866
veel te veel

[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2019 22:22:52 ]
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_185308889
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:08 schreef Stephanie24 het volgende:
Wel de afgelopen tijd flink wat mannen weggewerkt, daar had ik even behoefte aan.
Deze formulering maakt het wel erg hoerig.
pi_185308952
Het zijn er te veel als ze het zelf niet meer tof vind
Je bent de enige die hierin relevant is
pi_185308971
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:15 schreef Chia het volgende:

[..]

Deze formulering maakt het wel erg hoerig.
Hoezo? Is 'hoerig' slecht?
pi_185308991
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:20 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

verwijderd
Wat vind jij een normaal aantal dan? En belangrijker: hoeveel partners heb jij gehad?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2019 22:24:46 ]
pi_185309014
Lijkt me gemiddeld veel, lekker boeiend wat gemiddeld is echter als je niks hebt gedaan waar je spijt van hebt.
pi_185309032
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:20 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Neehoor. Ooit van veilige seks gehoord? wat vind jij een normaal aantal dan? En belangrijker: hoeveel partners heb jij gehad?
Ja dat ken ik wel ja :') Ik vind alles van 0-6 nog wel oke.
pi_185309103
Gemiddeld hebben vrouwen er over hun hele leven iets van 7 ofzo? Dat heb jij wss in een maand of 3 gehaald zegmaar ;) Dus je bent wel lekker bezig.

Maar TS hoe herken je die types zoals jij? Waar komen ze zoal?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185309190
Beetje serieus reageren graag :P

Zolang het goed voelt voor jou dan zie ik het probleem niet eigenlijk. Wat wij er van vinden zou weinig uit moeten maken. Of wat een toekomstige vlam er van vindt.

En waarom de onderscheiding tussen man/vrouw? Ik zie geen verschil tussen een man die 30 partners heeft gehad en een vrouw die 30 partners gehad heeft.

Zelf zou ik geen relatie aangaan met iemand die zoveel partners heeft gehad, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik iemand zoek die ongeveer hetzelfde in het leven staat als ik. Niet omdat ik vind dat mensen die meer partners hebben gehad het fout aanpakken of zo. Iedereen moet gewoon doen wat goed voelt en en lopen altijd wel mensen rond die het geen probleem zullen vinden/dezelfde kijk hebben.
pi_185309213
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:25 schreef ludovico het volgende:
Gemiddeld hebben vrouwen er over hun hele leven iets van 7 ofzo? Dat heb jij wss in een maand of 3 gehaald zegmaar ;) Dus je bent wel lekker bezig.

Maar TS hoe herken je die types zoals jij? Waar komen ze zoal?
'Types zoals ik' ? Hmm. Ik ben gewoon een leuke jonge vrouw, studeer, heb het goed voor elkaar, leuke baan en ik doe mijn scharrels op in de stad en op tinder.

Ik ben verder niet perse heel makkelijk dat ik zomaar met iedere man naar bed ga hoor.
pi_185309238
Ik las in een ander topic dat mannen het best wel een issue konden vinden als vrouwen veel mannen hebben gehad, en daar schrok ik een beetje van. Alsof dat iets zegt over mij als persoon, of over hoe ik in een relatie zou functioneren. Ik snap gewoon niet wat het probleem is, zeg maar.
pi_185309257
Wat wil je eraan doen als een potentiële nieuwe partner het te veel vindt? Ongedaan maken lijkt me onmogelijk
pi_185309258
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:31 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

'Types zoals ik' ? Hmm. Ik ben gewoon een leuke jonge vrouw, studeer, heb het goed voor elkaar, leuke baan en ik doe mijn scharrels op in de stad en op tinder.

Ik ben verder niet perse heel makkelijk dat ik zomaar met iedere man naar bed ga hoor.
Gewone leuke jonge vrouw is precies wat ik zoek dus dat profiel vind ik wel prima. Tinder doe ik niks mee, werkt niet voor me. Dusseh, waar in de stad? Met uitgaan ofzo? Wees eens wat specifieker dan kan ik het zaterdag gelijk proberen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185309269
Aantal maakt niet zoveel uit, maar ben je ze zo snel zat?
pi_185309288
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:19 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Hoezo? Is 'hoerig' slecht?
Nee hoor, maar wel erg zakelijk. Of waren die seksuele contacten ook van zakelijke aard?
pi_185309305
Ik ben 30 en zit op de helft en vind dat al best wat.
pi_185309325
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:32 schreef Stephanie24 het volgende:
Ik las in een ander topic dat mannen het best wel een issue konden vinden als vrouwen veel mannen hebben gehad, en daar schrok ik een beetje van. Alsof dat iets zegt over mij als persoon, of over hoe ik in een relatie zou functioneren. Ik snap gewoon niet wat het probleem is, zeg maar.
Ieder mens is anders en staat anders in het leven. Sommige mensen kunnen/willen enkel met iemand naar bed waarvan ze houden bijvoorbeeld. En anderen kunnen liefde en lust wat losser zien. En dan kan het wel een probleem vormen ja, als je er zo anders in staat. Of iemand kan er onzeker van worden bv.
pi_185309328
Strikvraag. Het antwoord is nooit.

Verder, lijkt me dat je pas achter dat aantal komt als het al serieus is. Dan kan dat geen dealbreaker zijn. Eerder vragen is kansloos?
pi_185309333
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:35 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik ben 30 en zit op de helft en vind dat al best wat.
1 man per jaar sinds je seksueel actief bent, stel dat je nooit een relatie hebt gehad.... En je gaat wekelijks uit, 1/50x dat je uitgaat eens een keer iemand mee naar huis... Vrij kuis als je het mij vraagt.
pi_185309350
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:36 schreef Tegan het volgende:
Eerder vragen is kansloos?
:') Hoho,rustig jij.
pi_185309431
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:31 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

nou opzich lijk je me ook niet moeilijk of zo
En daar is niks mis mee
Maar met zo aan de ene kant een vrije seksuele moraal prediken en dan half terugkrabbelen wel een beetje wat mij betreft

Je vind jezelf en je keuzes oké of niet
pi_185309460
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee hoor, maar wel erg zakelijk. Of waren die seksuele contacten ook van zakelijke aard?
tuurlijk niet.

En ja, ik was de mannen redelijk snel zat, ja.
pi_185309485
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 22:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gewone leuke jonge vrouw is precies wat ik zoek dus dat profiel vind ik wel prima. Tinder doe ik niks mee, werkt niet voor me. Dusseh, waar in de stad? Met uitgaan ofzo? Wees eens wat specifieker dan kan ik het zaterdag gelijk proberen.
Hahahah, je moet heel wat in huis hebben om mij zomaar mee te krijgen hoor ;) Zie je er goed uit, ben je slim, humor?

Ik val niet op simpele types.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')