Te laat heb je al genote.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even de nieuwe user policy doorlezen of deze TT wel mag.
Ik vind t sowieso maar rare haarballenquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat zijn niet echt dressuurpaarden natuurlijk.
Grote krengen ofniequote:Op donderdag 28 februari 2019 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t sowieso maar rare haarballen. Tinkers vind ik ook geen kont aan.
Shires daarentegen.
Yes. Grootste paardenras. Samen met de Clydesdale.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grote krengen ofnie![]()
[ afbeelding ]
Goffah!quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Even m'n lesbische caaf op schoot genomen. Loopt al de hele avond die kleine aan te randen.
Aan de hand van de nieuwe policy mag ik zeggen dat dergelijk gedrag onnatuurlijk is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Even m'n lesbische caaf op schoot genomen. Loopt al de hele avond die kleine aan te randen.
Je mag het zeggen doch niet ontkennen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan de hand van de nieuwe policy mag ik zeggen dat dergelijk gedrag onnatuurlijk is.
Voor jou moet alles groot zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. Grootste paardenras. Samen met de Clydesdale.
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer je leeslijst op goodreads bijna net zolang is als de lijst met boeken die je hebt gelezen
Nee hoor. Ben op zoek naar een kleiner auto'tje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor jou moet alles groot zijn natuurlijk.
Mag je het huis niet verlaten van je man?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:27 schreef Allures het volgende:
Gisteren de hele dag op zien tegen het sporten en dan vandaag wakker worden en meteen zin hebben om te gaan
En niet mogen
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:28 schreef rival het volgende:
[..]
Mag je het huis niet verlaten van je man?
alleen om te werken zodat hij niet hoeftquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:28 schreef rival het volgende:
[..]
Mag je het huis niet verlaten van je man?
Hoi jijquote:
En jijquote:
Hij wilde met jou sportenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:27 schreef Allures het volgende:
Gisteren de hele dag op zien tegen het sporten en dan vandaag wakker worden en meteen zin hebben om te gaan
En niet mogen
But not leastquote:
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:10 schreef Lospedrosa het volgende:
M'n dochter had op school iets geschreven, 3 weetjes over mijn papa.
1 hij maakt poep en plas grapjes. 2. Hij doet boertjes 3. Hij laat scheetjes. 6jr.
Wie moet er dan boodschappen doen?quote:
Je vrouw toegang geven tot internet.quote:
Ik bestel het natuurlijk zelf. Vrouw mag het in ontvangst nemen. Zonder naar buiten te gaan natuurlijk.quote:
bijna weekendquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:43 schreef rival het volgende:
Ik kijk uit naar een ochtend zonder wekker
zodat ik uit mezelf om ongeveer dezelfde tijd wakker kan worden![]()
bakkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, ga je nog wat leuks doen?
Ik ga naar het circus
Linkje?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand trouwens die nieuwe sticky van Danny gelezen? Blijf het wel leuk vinden.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand trouwens die nieuwe sticky van Danny gelezen? Blijf het wel leuk vinden.
Beetje op onze woorden letten dus.quote:Discussie voeren
Discussies worden gevoerd op normale toon. Dat houdt in dat we niet persoonlijk worden, elkaar niet uitschelden en het gebruik van grove scheldwoorden zoveel mogelijk vermijden. Schelden met kanker staan we niet toe.
voorbeelden:
• 'Je bent overduidelijk gestoord'
• 'rot op met je wittemannentranen'
• 'Ah, daar hebben we weer een sjw'
• 'racist', 'fascist', 'seksist', 'pedo', 'nazi', 'bruinhemd', 'landverrader' enz. enz
Xco?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:09 schreef Allures het volgende:
En ik mag iemand mee nemen naar Xco maar kan niemand vinden die wil
Ik moet betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
Jeeejjjjj de belastingaangiftes weer gedaan.
Staan veel dingen in waarvan ik denk. Nigga, die shit roepen we hier dagelijksquote:
ohjee, daar gaan we alquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staan veel dingen in waarvan ik denk. "Nigga, die shit roepen we hier dagelijks
Oh ja, vanavond of van het weekend maar eens kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
Jeeejjjjj de belastingaangiftes weer gedaan.
Gezellige weekendbesteding heb jijquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, vanavond of van het weekend maar eens kijken.
Vanavond uit eten, morgen naar Zeelandquote:
Alweer naar Zeeland? Ik zou daar gaan wonen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vanavond uit eten, morgen naar Zeeland
Ik heb al eerder notes gekregen omdat ik lyrics van Fresku postte.quote:
Nee, wonen zou ik er niet willen denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alweer naar Zeeland? Ik zou daar gaan wonen.
Nogsteeds jaloers
Ik hoop het jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Volgend jaar zie ik tenminste iets van die belastingschijven aanpassing
Elke kilo meer is er een meer om van te houdenquote:
Ja maar dat hele takkestuk alleen rijden is niet leukquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, wonen zou ik er niet willen denk ik.
Moet je ook een keer gaan
Dat is gewoon gemeen!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke kilo meer is er een meer om van te houden
Kuthoer.quote:
Ach joh, ben je zoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja maar dat hele takkestuk alleen rijden is niet leuk
En geen tijd voor. Maart zit zo goed als vol.
Nee daar heb ik ook hekel aan, heb gelukkig vrij stabiel inkomenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, wonen zou ik er niet willen denk ik.
Moet je ook een keer gaan
[..]
Ik hoop het ja
En geen gekke aanslagen over toeslagen terugbetalen
Ik ook, gaat alleen maar omhoogquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee daar heb ik ook hekel aan, heb gelukkig vrij stabiel inkomen
Nu ik niet meer elk weekend het halve land doorkruis vind ik zo'n lange rit weer hartstikke genietenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja maar dat hele takkestuk alleen rijden is niet leuk
Ja dit dus. Al rijd ik wel elke dag naar Nieuwegeinquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Nu ik niet meer elk weekend het halve land doorkruis vind ik zo'n lange rit weer hartstikke genieten
Vind ie vast goed jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach joh, ben je zo
Kan je bij Faxie overnachten, daar kom je langs
Meestal vind ik de heenweg nog wel leuk. De terugweg niet meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Nu ik niet meer elk weekend het halve land doorkruis vind ik zo'n lange rit weer hartstikke genieten
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee daar heb ik ook hekel aan, heb gelukkig vrij stabiel inkomen
therethere.gifquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ontroerd door al jullie complimenten.
Jaquote:
Ik vind jou een leuke aanvulling van dit topic.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ontroerd door al jullie complimenten.
ah ja, dat kan vanaf vandaag he?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Belastingaangifte gedaan, 386 euro betalen
Ideaal toch.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
Had ik al gezegd hoe fucking mooi het is dat we in een tijd leven waar je 's ochtends meuk kan bestellen online die dan op je wachten als je naar huis gaat?
En decadentquote:
Niet met deze woorden. Ben het met je eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
Had ik al gezegd hoe fucking mooi het is dat we in een tijd leven waar je 's ochtends meuk kan bestellen online die dan op je wachten als je naar huis gaat?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, dat kan vanaf vandaag he?
zometeen even doen
same, alles was al ingevuld en heb geen vermogen of aftrekpostenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:34 schreef Samzz het volgende:
Gewoon even met een appje aangifte doen, twee tellen werk. Niks hebben.
.
Ik verwacht wel dat ik moet betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat ik moest betalen, ben vorig jaar van baan veranderd, kreeg 'n kleine oprotpremie dusja maar blijft jammerlijk...
Maakt t wel lekker makkelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
same, alles was al ingevuld en heb geen vermogen of aftrekposten
ik heb volgens mij 'n periode dubbele loonheffingskorting gekregen van beide werkgevers, is 'n overlappende periode geweest. Ah well shit happens.quote:
Dat is wel balen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb volgens mij 'n periode dubbele loonheffingskorting gekregen van beide werkgevers, is 'n overlappende periode geweest. Ah well shit happens.
True, kan je er wel op anticiperen. Ik ben iig blij dat voor nu de balans netjes 0 isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ik had het wel verwacht dat scheelt
Moest ik voorgaande jaren ook, maar zie mijn latere reactiequote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind jou een leuke aanvulling van dit topic.
ja andere jaren ook altijd 0, of 'n paar tientjes terug. Nu is het gewoon 'n kwestie van geen schoenen kopen voorlopigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, kan je er wel op anticiperen. Ik ben iig blij dat voor nu de balans netjes 0 is
Huilen? Krassen!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:01 schreef Harmankardon het volgende:
Altijd even huilen als je dan ziet hoe debiel veel inkomstenbelasting je betaalt![]()
Met de aan- en verkoop van een huis toch wat tegenwind zag ik vanochtend...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:01 schreef Harmankardon het volgende:
Altijd even huilen als je dan ziet hoe debiel veel inkomstenbelasting je betaalt![]()
Maar de aangifte zelf gaat als een zonnetje
Rijketataboks...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Huilen? Krassen!
Maar blij dat ik er voor zorg dat de helft van alle fokkers dankzij mij van hun luie uitkeringsleventje kunnen genieten. Dat dan weer wel.
Verdien je meer dan 3x modaal? Dan mag je meedoen met de rijketataboks.quote:
Nice. Van wat naar wat?quote:
En ze weten toch al alles van je, dus je hoeft het alleen maar even na te kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend ook maar eens aan de slag met invulling belasting; voor het eerst weer alleen voor mezelf dus zou allemaal iets makkelijker moeten zijn.
Gefeliciteerd!quote:
Wordt STING nu BLING?quote:
Ai, nog niet bij stilgestaan, daar gaat m'n promotiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Meer chocolade en thee voor Yv
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ai, nog niet bij stilgestaan, daar gaat m'n promotie
Oh ja, vergetenquote:
Yv als vriendin was al een promotie voor jou op zichzelf natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef STING het volgende:
Ai, nog niet bij stilgestaan, daar gaat m'n promotie
Dat klopt; allemaal vrij straightforward bij mij ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ze weten toch al alles van je, dus je hoeft het alleen maar even na te kijken
?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Oh wat zonde wat Famke Janssen heeft gedaan, vond dat altijd een erg mooie vrouw. Heeft ze aan zich laten sleutelen
Plastische chirurgie gedaan waarschijnlijk. Had ze ook niet nodig eerlijk gezegd.quote:
Ja zo zonde, was zo'n mooie vrouwquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plastische chirurgie gedaan waarschijnlijk. Had ze ook niet nodig eerlijk gezegd.
Mijn God, ze lijkt wel een spookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Bub_lc2Hooy/?utm_source=ig_embed
Oh my.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zo groot vind ik het verschil nou ook weer nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik welquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo groot vind ik het verschil nou ook weer niet
[ afbeelding ]
Ja dat verschil zie ik ook wel, maar vind het dus wel meevallen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Plumpy face, dikkere lippen en wangen.
Daar is ze ook niet meer puur natuur.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo groot vind ik het verschil nou ook weer niet
[ afbeelding ]
True, truequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yv als vriendin was al een promotie voor jou op zichzelf natuurlijk.
Dat insta-accountquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer zien of het nu een man of een vrouw is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die is ook niet vies van beetje sleutelen
KILL IT WITH FIRE!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)igshid=1cdj1m5p22t2q
Ik weet niet hoe ze er eerst uit zag, ken haar niet. Maar vond het meevallen in vergelijking met hoe ze er in 2016 blijkbaar uitzag.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is ze ook niet meer puur natuur.
NUKE IT!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)&igshid=ng2dkr0093ck
Die kunnen alleen maar een zeer verstoord zelfbeeld hebben, kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:16 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af of die mensen echt blij zijn met hoe ze eruit zien... Ik kan het me haast niet voorstellen.
Nou ja, plastische chirurgie is ontzettend populair, combineer dat met de druk van Hollywood, veel geld en dus mogelijkheden en de stap is zo gemaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die kunnen alleen maar een zeer verstoord zelfbeeld hebben, kan haast niet anders.
Als je er eenmaal mee begint lijkt het me heel moeilijk om te stoppen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:16 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af of die mensen echt blij zijn met hoe ze eruit zien... Ik kan het me haast niet voorstellen.
Niet zo raar als je jezelf overal ziet in de meest gunstige camerahoeken, en op alle gephotoshopte foto's.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die kunnen alleen maar een zeer verstoord zelfbeeld hebben, kan haast niet anders.
Het moet nog even inzakken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:16 schreef Samzz het volgende:
Ja mij ook. En de druk van de media helpt ook totaal niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er eenmaal mee begint lijkt het me heel moeilijk om te stoppen.
Al zou je denken dat je met zo'n bijgespijkerd hoofd ook niet veel rollen krijgt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja mij ook. En de druk van de media helpt ook totaal niet.
Lijkt mij niet idd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al zou je denken dat je met zo'n bijgespijkerd hoofd ook niet veel rollen krijgt.
Zeker. en dat beperkt zich helaas niet tot Hollywood.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja mij ook. En de druk van de media helpt ook totaal niet.
Doet me denken aan die kerel die het boegbeeld was voor veganisten en toen besloot toch vlees te gaan eten omdat het beter was voor zijn gezondheid (slimme kerel). Al zijn volgers voelden zich verraden en wat niet al, toen hij het duidelijk en uitgebreid toelichttequote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:25 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker. en dat beperkt zich helaas niet tot Hollywood.
En met social media is dat ook alleen nog maar erger geworden.
Volgens mij is het idd nog nooit zwaar geweest om een celeb te zijn vandaag de dag. Alles instantly onder een vergrootglas, terwijl dat eerst was voorbehouden aan de tabloid media.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:28 schreef Samzz het volgende:
Sowieso al dat commentaar. Het is nooit goed. Niet gek dat je er als celeb een complex van krijgt.
Daar zaten ook vast een paar doodsverwensingen bij.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doet me denken aan die kerel die het boegbeeld was voor veganisten en toen besloot toch vlees te gaan eten omdat het beter was voor zijn gezondheid (slimme kerel). Al zijn volgers voelden zich verraden en wat niet al, toen hij het duidelijk en uitgebreid toelichtte
Iedereen wil zijn mening geven, en daar gaat het mis. Het is meer "LUISTER NAAR MIJ, WANT IK HEB GELIJK, WANT EEN NEEF VAN MIJN OVERGROOTMOEDERS KANT HEEFT HET OOK GEDAAN" op die accounts lijkt hetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:28 schreef Samzz het volgende:
Sowieso al dat commentaar. Het is nooit goed. Niet gek dat je er als celeb een complex van krijgt.
Oh jazeker. En een of ander instituut/stichting/organisatie had hem ook laten vallen want het "paste niet meer in onze denkwijze". Ik steun die kerel met zijn keuze; hij is er toch gelukkig mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zaten ook vast een paar doodsverwensingen bij.
Mensen
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen wil zijn mening geven, en daar gaat het mis. Het is meer "LUISTER NAAR MIJ, WANT IK HEB GELIJK, WANT EEN NEEF VAN MIJN OVERGROOTMOEDERS KANT HEEFT HET OOK GEDAAN" op die accounts lijkt het
Niet zo raar als een veganistische organisatie iemand laat vallen die weer vlees gaat eten lijkt mequote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh jazeker. En een of ander instituut/stichting/organisatie had hem ook laten vallen want het "paste niet meer in onze denkwijze". Ik steun die kerel met zijn keuze; hij is er toch gelukkig mee.
Alsof hij door z'n godsdienst geëxcommuniceerd isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh jazeker. En een of ander instituut/stichting/organisatie had hem ook laten vallen want het "paste niet meer in onze denkwijze". Ik steun die kerel met zijn keuze; hij is er toch gelukkig mee.
Mickey Rourke zag er voor zijn gesleutel echt leuk uit, na zijn gesleutel krijgt hij altijd van die typische rollenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al zou je denken dat je met zo'n bijgespijkerd hoofd ook niet veel rollen krijgt.
Ik heb geen idee hoe hij eruit ziet, maar gesleutel hoeft natuurlijk niet per definitie verkeerd uit te pakken uiteraard.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mickey Rourke zag er voor zijn gesleutel echt leuk uit, na zijn gesleutel krijgt hij altijd van die typische rollen
Yup. Het zal me niks verbazen als er zoiets is als Vegan Church of iets in die strekking.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:33 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof hij door z'n godsdienst geëxcommuniceerd is
De religies hebben hier en daar plaats gemaakt voor andere 'geloven', met dezelfde domheid en fundamentalisme.
Mickey Rourke is wel een baasquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij eruit ziet, maar gesleutel hoeft natuurlijk niet per definitie verkeerd uit te pakken uiteraard.
Ik heb het idee dat ik op tinder zelfs veel neplippen tegen kom.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, plastische chirurgie is ontzettend populair, combineer dat met de druk van Hollywood, veel geld en dus mogelijkheden en de stap is zo gemaakt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij eruit ziet, maar gesleutel hoeft natuurlijk niet per definitie verkeerd uit te pakken uiteraard.
Hmmm, lijkt me niet mooi.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik op tinder zelfs veel neplippen tegen kom.
Van die permanente zoen-posesquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Niet echt om vrolijk van het eind resultaat te worden, als hij gewoon oud was geworden was het waarschijnlijk nog een knappe oudere man geweest
Doet me soms aan een South park episode denken, waar in de toekomst er geen godsdiensten meer zijn, maar wel 'science be praised!'quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Het zal me niks verbazen als er zoiets is als Vegan Church of iets in die strekking.
Vreselijkquote:
Ze denken dat het sexy staat, maar het lijkt meer op een chimpansee die net eten heeft gehad.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Vreselijkdoet een collega van me ook als ze een selfie maakt, ze heeft gewoon zelf niet door dat het er niet uitziet
zo geconditioneerd door tijdschrijften e.d.
Ergens zou dat wel een utopie zijn jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Doet me soms aan een South park episode denken, waar in de toekomst er geen godsdiensten meer zijn, maar wel 'science be praised!'
Lolo Ferrari met haar neptieten. Als die voorover viel dan stuiterde ze meteen terug.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ach een ooglidcorrectie kan ik mij nog wel voorstellen of even beetje de wangzakjes optrekken, maar zoals sommigen doen
Maakt ze dan zo vaak selfies op werk?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Vreselijkdoet een collega van me ook als ze een selfie maakt, ze heeft gewoon zelf niet door dat het er niet uitziet
Kon het deze week niet laten 'duckface activate' te roepen toen ze een selfie aan het maken was
Waaarom is t probleem dat zij die duckfaces maakt?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Kon het deze week niet laten 'duckface activate' te roepen toen ze een selfie aan het maken was
Die is alweer bijna 20 jaar doodquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lolo Ferrari met haar neptieten. Als die voorover viel dan stuiterde ze meteen terug.
Dat was toch omdat haar auto geen airbag had?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lolo Ferrari met haar neptieten. Als die voorover viel dan stuiterde ze meteen terug.
Ja, maar het punt is dus dat zonder godsdiensten, je dus nog steeds de gekkies houdt die vinden dat hun waarheid de enige waarheid is en dat opdringen aan andere mensen. Fascisme is daar ook een treffende voorbeeld van, waar we helaas echt nog niet vanaf zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze denken dat het sexy staat, maar het lijkt meer op een chimpansee die net eten heeft gehad.
[..]
Ergens zou dat wel een utopie zijn ja
"IMMA WORKINquote:
Ik heb geen enkele collega ooit een selfie zien makenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, maar elke keer als ik een foto zie, is het met een duckface
Ik word oudquote:
Ik weet niet eens of ze wel auto reed. Ze reed wel wat andersquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat was toch omdat haar auto geen airbag had?
We komen er nooit echt vanaf, zolang de mensheid bestaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is dus dat zonder godsdiensten, je dus nog steeds de gekkies houdt die vinden dat hun waarheid de enige waarheid is en dat opdringen aan andere mensen. Fascisme is daar ook een treffende voorbeeld van, waar we helaas echt nog niet vanaf zijn.
Kwaakt ze ook hard op het werk?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, maar elke keer als ik een foto zie, is het met een duckface
En dan vinden ze het niet niksquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:46 schreef Samzz het volgende:
Als ik bepaalde kledingstukken niet meer aandeed omdat iemand t niks vindt, dan zou ik naakt over straat moeten.
ik stem voorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:46 schreef Samzz het volgende:
Als ik bepaalde kledingstukken niet meer aandeed omdat iemand t niks vindt, dan zou ik naakt over straat moeten.
Wat een kutwoord eigenlijk, 'selfie'quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik zie mijn collega's heel veel selfie's maken, hele sites vol van![]()
Ja waarschijnlijk kan dat ook geen goedkeuring wegdragenquote:
Oh, dat moet zo lekker zelf weten hoor, don't get me wrong. Neemt niet weg, dat een grapje op z'n tijd moet kunnen, zeker als collega's die elkaar al lang kennenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waaarom is t probleem dat zij die duckfaces maakt?
Dat jij t er niet uit vind zien is natuurlijk geen argument iets niet te doen.
Dat laatste klopt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, dat moet zo lekker zelf weten hoor, don't get me wrong. Neemt niet weg, dat een grapje op z'n tijd moet kunnen, zeker als collega's die elkaar al lang kennen
Maar soms krijg je het gevoel dat door tijdschriften vrouwen een bepaald beeld krijgen wat mannen mooi vinden (en vice versa trouwens), terwijl dat helemaal niet zo is. Duck face is daar een voorbeeld van. Zoveel mannen en vrouwen die zich onzeker voelen door onrealistische verwachtingen, veelal geschapen door (social) media.
De fuck?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doet me denken aan die kerel die het boegbeeld was voor veganisten en toen besloot toch vlees te gaan eten omdat het beter was voor zijn gezondheid (slimme kerel). Al zijn volgers voelden zich verraden en wat niet al, toen hij het duidelijk en uitgebreid toelichtte
Ik denk dat ze dan naar iets anders kijken dan dat ze controleren of je een duckface hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk kan dat ook geen goedkeuring wegdragen.
Duckfaces mogen ook al niet.
Blijft maar weinig over.
quote:
Naar t werk gereden. Bluh.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:16 schreef DrMarten het volgende:
Direct iedereen duckfaceselfies aan het maken?
Altijd werken!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vandaag een snipperdag ofzo opnemen, maar het blijkt wel weer dat dat niet kan zolang ik thuis ben
Moest ff doen waar ze mij voor betalen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:16 schreef DrMarten het volgende:
Direct iedereen duckfaceselfies aan het maken?
laptop uit, telefoon uit, out of office reply aan....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vandaag een snipperdag ofzo opnemen, maar het blijkt wel weer dat dat niet kan zolang ik thuis ben
ZZP’er zijn en snipperdagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Is het duurder dan Den Haag?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:54 schreef Elvi het volgende:
Waarom is parkeren in Leiden zo achterlijk duur? Doe normaal, zo'n premiumstad ben je ook weer niet
Wat is het uurtarief dan in Leiden?quote:
Klinkt wel normaal voor een stad.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
¤2,75 per uur; ¤0,50 per 11 minuten.
Max. dagtarief ¤20
Dat valt best mee. Heb het duurder gezienquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Max. dagtarief ¤20
huehuequote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arnhem is even duur dacht ik. En moest toen in Nijmegen ook even slikken.
Amsterdam is echt epic ergquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arnhem is even duur dacht ik. En moest toen in Nijmegen ook even slikken.
Ja, want dan zet ik de auto in de Arena en moet ik nog een kwartier ofzo met de metro. Dan kan ik net zo goed meteen met de trein gaan jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Amsterdam is echt epic ergDaar kan je beter met de trein heen, dan blijft je auto ook nog heel
Gaat het knul?quote:
Gelukkigquote:
Je was oka...y.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:18 schreef TaMieke het volgende:
Gewoon niet naar Amsterdam gaan![]()
I'm bored. telefoon heeft nog maar 1%... einde in zicht![]()
70%?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:31 schreef Elvi het volgende:
1% op m'n telefoon heb ik nog nooit gehad. Ik schiet al in de stress als ik 70% heb.
Ook wel eens fijn.quote:
Vind het vervelender dat ik niet naar mijn podcasts kan luisterenquote:
Heb je geen powerbank of kabeltje bij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil gewoon kunnen appen![]()
Stress paniek.
Normale prijs. Betaal je hier ook. Eerste half uur ¤0,50. Daarna ¤0,50 per 11 minutenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Max. dagtarief ¤20
Ik heb een 20.000 mAh powerbank omdat mijn mobiel schijt is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb twee powerbanks die ik nooit nodig heb omdat mijn batterij krachtig genoeg is.
Ik meld mij bij deze aan om je te volgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:31 schreef Halimede het volgende:
Lekker gesport, straks kan ik nog zo'n fitgirl instagram account makenen dan van die vieze thee promoten en je kont photoshoppen
Helaas ben ik te lui om leuke selfies te makenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meld mij bij deze aan om je te volgen.
Een goede duckface vergt ook wel wat tijd natuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Helaas ben ik te lui om leuke selfies te maken
Oh ik zou dat niet kunnen doen zonder over mijn nek te gaanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Een goede duckface vergt ook wel wat tijd natuurlijk
Proost!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Café België Utreg aan onze 5e tripple al![]()
Ajeto!
Dan worden het maar niet-leuke selfies.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Helaas ben ik te lui om leuke selfies te maken
Je bent veel te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan worden het maar niet-leuke selfies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |