quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Groen pakje, raket..en de maan en jupiter!
En sc-ers met uitspraken op de grond. Moment: zo net na liftoff. Jij gillend : Hummusssssssssss!
uhoh.....ff kijken.. maar: uh oh!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]Jammer dat bitstrips er niet meer is, maar zijn er geen alternatieven? Ik zie bijvoorbeeld https://www.pixton.com/
Dat lijkt me wel, jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Trump is volgens mij een zwaarder geval
Nee, dat niet natuurlijk!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
uhoh.....ff kijken.. maar: uh oh!
En: je wilt dat ik hem maak?
Ik zal toch die "dit is mijn toekomst" lijn nog eens bellen en het vragen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:24 schreef Prisha het volgende:
Mij is verteld dat Trump wel eens een time traveller zou kunnen zijn.
Tenminste, zo herinner ik me het verhaal.
Ja ja..quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik zal toch die "dit is mijn toekomst" lijn nog eens bellen en het vragen.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
En ontzettend goor. Net als whisky.
Wacht wat? Hoe dat?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:24 schreef Prisha het volgende:
Mij is verteld dat Trump wel eens een time traveller zou kunnen zijn.
Tenminste, zo herinner ik me het verhaal.
De ene whiskey is de andere niet. Ik vind Ierse wel lekker maar Schotse of Amerikaanse weer niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
En ontzettend goor. Net als whisky.
Ja zoiets, ik hou het bij een biertje.quote:
Lekker zo'n ventilatorpark in de zomer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Marsani het volgende:
Buurtvergadering over windmolens. Ze willen het dorp inbouwen met windmolenparken. Tot later.
ja damn hoe zat het nou ook alweer. Hij liet me allerlei video's en dingen zien die het konden bewijzen maar er waren op dat moment teveel indrukken en dingen die speelden en ik ben het kwijt.quote:
Ik weet ook helemaal niet of dit wel het beste alternatief is hoor. Ik vond dit na even snel zoeken. En waarschijnlijk zijn die andere dingen beter om je creativiteit in te stoppen. Maar als je even iets helemaal anders wilt doen en je hebt een goed idee, is het natuurlijk wel leuk voor ons.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ja..
Ik vind het minder aansprekend dan bitstrips, maar zo te zien zelfde soort mogelijkheden. Alleen nog even bedenken of ik wel zin heb..het kostte veel tijd en creativiteit en dat wil ik liever in andere zaken stoppen.
Misschien soms.
Ze schijnen nogal geluidsoverlast te veroorzaken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker zo'n ventilatorpark in de zomer.
Vond die stijl van bitstrips ook grappiger. Herinner me wel dat je daar wel veel tijd aan kwijt was en als je die niet hebt, dan gewoon niet doen. Niemand zal het je kwalijk nemen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ja..
Ik vind het minder aansprekend dan bitstrips, maar zo te zien zelfde soort mogelijkheden. Alleen nog even bedenken of ik wel zin heb..het kostte veel tijd en creativiteit en dat wil ik liever in andere zaken stoppen.
Misschien soms.
Maffigheid, zoals die flat earthers, alles wordt erbij gesleept!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja damn hoe zat het nou ook alweer. Hij liet me allerlei video's en dingen zien die het konden bewijzen maar er waren op dat moment teveel indrukken en dingen die speelden en ik ben het kwijt.
Het was wel heel bizar wat ik zag, dat weet ik wel. Dat ik dacht van: hé, WTF??? Sowieso van hoe bedenkt iemand zoiets maar dat terzijde.
Als er staat log in met je facebook dan ben ik meteen weg.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook helemaal niet of dit wel het beste alternatief is hoor. Ik vond dit na even snel zoeken. En waarschijnlijk zijn die andere dingen beter om je creativiteit in te stoppen. Maar als je even iets helemaal anders wilt doen en je hebt een goed idee, is het natuurlijk wel leuk voor ons.
Zie. Vokxie kan ook wel een timebenderportal goed gebruiken. Ik ga dit voor elkaar krijgen. En dan...bitstrips!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vond die stijl van bitstrips ook grappiger. Herinner me wel dat je daar wel veel tijd aan kwijt was en als je die niet hebt, dan gewoon niet doen. Niemand zal het je kwalijk nemen.
Ja, en vind het zelf ook leuk. Ik ga even kijken, wie weet maak ik er weer eens eentje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook helemaal niet of dit wel het beste alternatief is hoor. Ik vond dit na even snel zoeken. En waarschijnlijk zijn die andere dingen beter om je creativiteit in te stoppen. Maar als je even iets helemaal anders wilt doen en je hebt een goed idee, is het natuurlijk wel leuk voor ons.
Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen als mensen met dit soort theorieën aankomen, vooral als het wel aardige mensen zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja damn hoe zat het nou ook alweer. Hij liet me allerlei video's en dingen zien die het konden bewijzen maar er waren op dat moment teveel indrukken en dingen die speelden en ik ben het kwijt.
Het was wel heel bizar wat ik zag, dat weet ik wel. Dat ik dacht van: hé, WTF??? Sowieso van hoe bedenkt iemand zoiets maar dat terzijde.
Best veel tijdquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vond die stijl van bitstrips ook grappiger. Herinner me wel dat je daar wel veel tijd aan kwijt was en als je die niet hebt, dan gewoon niet doen. Niemand zal het je kwalijk nemen.
Het is toch ook ontspanning voor je.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, en vind het zelf ook leuk. Ik ga even kijken, wie weet maak ik er weer eens eentje.
Ondertussen heb je je vlammenwerper natuurlijk nog steeds niet getest. Zo kom je nooit aan je timebenderportaldinges toe!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zie. Vokxie kan ook wel een timebenderportal goed gebruiken. Ik ga dit voor elkaar krijgen. En dan...bitstrips!
Hoeveel uur scheelde dat?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Best veel tijdEn ik weet. Bovendien was net vertellen van het plaatje al voldoende voor een lach
yess, maar ik heb duizend projecten in mijn hoofd en die moeten nodig uit mijn handen komen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is toch ook ontspanning voor je.
Dit is ook nog een alternatief: https://www.storyboardthat.com/quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, en vind het zelf ook leuk. Ik ga even kijken, wie weet maak ik er weer eens eentje.
3? Ik werd wel steeds handiger. Maar de complexe konden wel een aantal uren duren.quote:
ook nog niet nee....hij ligt hier nog op tafelquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ondertussen heb je je vlammenwerper natuurlijk nog steeds niet getest. Zo kom je nooit aan je timebenderportaldinges toe!
Ik denk dat het dicht in de buurt komt van deze stoornis. Compleet gestoord is ook weer zo grof.quote:
Betaaldquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is ook nog een alternatief: https://www.storyboardthat.com/
Wanneer gaat Annechien model zitten? Volgende week toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
yess, maar ik heb duizend projecten in mijn hoofd en die moeten nodig uit mijn handen komen.
Chocoquote:
3 maart! Half tien 's avonds. Half uurtje maar..dus ga haar ook even cappen. Want voor een goede tekening, als basis voor het schilderen, is anderhalf uur wel nodig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wanneer gaat Annechien model zitten? Volgende week toch?
Nee, heb ze links laten liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chocoal aan de paaseitjes?
(ik wel. Rekkies schuld. Wie begint er dan ook over)
Ben ook een beetje boel hyper.quote:
Zegt wie? Valt wel mee hoor.quote:
ja ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, heb ze links laten liggen.![]()
En ja rekkies schuld want ik heb er wel bij staan te kijken daardoor.![]()
Tenminste ik dacht, oooh paaseitjes, ja daar had recce het over, shit laat ik maar snel doorlopen.
Die is wel heel lang hoor.quote:
Tegenwoordig word ik betaald voor mijn kunsten he?quote:
Alles in 1 keer opgegeten of lukt het om er een paar dagen mee te doen.quote:
Eetse en ja bedankt he, met je paaseitjes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef Recce het volgende:
Hoi Choco!![]()
Ik ga eten! Succes met de paaseitjesverslavingen iedereen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef Recce het volgende:
Hoi Choco!![]()
Ik dacht, doe eens een Chocovoxs-dip terug.quote:
ze liggen er nog. Melk en wit, ieder een klein zakje. De helft is nu op ongeveer. En de rest gaat er zo aanquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alles in 1 keer opgegeten of lukt het om er een paar dagen mee te doen.
Hij was langer dan de meeste chocodips die ik doe, dus we hebben een nieuwe, een voxs dip.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik dacht, doe eens een Chocovoxs-dip terug.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze liggen er nog. Melk en wit, ieder een klein zakje. De helft is nu op ongeveer. En de rest gaat er zo aan
Denk dat je een unieke dip heb gekregen, want dit doe ik niet nog een keer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij was langer dan de meeste chocodips die ik doe, dus we hebben een nieuwe, een voxs dip.![]()
![]()
bloeb flats plop....dip!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij was langer dan de meeste chocodips die ik doe, dus we hebben een nieuwe, een voxs dip.![]()
![]()
We zullen zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Denk dat je een unieke dip heb gekregen, want dit doe ik niet nog een keer.
quote:
tadaa een gedicht!quote:
Ik hoop voor je dat het een beetje een dramatische belichting is, want tv-belichting is zo plat als een dubbeltje met hele rare en minimale schaduwen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
3 maart! Half tien 's avonds. Half uurtje maar..dus ga haar ook even cappen. Want voor een goede tekening, als basis voor het schilderen, is anderhalf uur wel nodig.
Geen last van.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef Recce het volgende:
Hoi Choco!![]()
Ze gaan denk ik werken met Rembrandt verlichting. Een kant belicht, met aan andere kant net een driehoekje licht op de wang. Driekwart van schuinboven ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een beetje een dramatische belichting is, want tv-belichting is zo plat als een dubbeltje met hele rare en minimale schaduwen.
Ah joh, gewoon dóen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik werken met Rembrandt verlichting. Een kant belicht, met aan andere kant net een driehoekje licht op de wang. Driekwart van schuinboven ofzo.
En wat tv-platheid betreft: ik weet de structuur van een hoofd, de vlakken in 3d en weet hoe dat mee te nemen. Wel leuk om te doen, heb wel eens eerder een live-streammodelsessie mee gedaan.
Weet enkel nog niet of ik het ga inzenden, ivm met kans met hoofd op tv enzo. ( kleine kans, maar toch)
Is je internet op?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit nu inmiddels op mijn telefoon te fokken, dus snel zal ik niet zijn.
Heb je wel gelijk fans, fokkers weliswaar maar toch. Fans jonguhquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik werken met Rembrandt verlichting. Een kant belicht, met aan andere kant net een driehoekje licht op de wang. Driekwart van schuinboven ofzo.
En wat tv-platheid betreft: ik weet de structuur van een hoofd, de vlakken in 3d en weet hoe dat mee te nemen. Wel leuk om te doen, heb wel eens eerder een live-streammodelsessie mee gedaan.
Weet enkel nog niet of ik het ga inzenden, ivm met kans met hoofd op tv enzo. ( kleine kans, maar toch)
Nee maar zit nu in een andere kamer waar ik mijn pc niet heb.quote:
Een BF-erquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk fans, fokkers weliswaar maar toch. Fans jonguh
In lurk doe ik vaak mobiel, maar chatten, dan toch echt achter de laptop.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee maar zit nu in een andere kamer waar ik mijn pc niet heb.
Het kleinste kamertje?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee maar zit nu in een andere kamer waar ik mijn pc niet heb.
ahhhh echt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een BF-er
Ik ben zo schuw als een vos
Een BFer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een BF-er
Ik ben zo schuw als een vos
Dat zou wel fijn zijn. Heeft Annechien een goede kop om te schilderen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja..
Rembrandt verlichting.
[ afbeelding ]
Woonkamer is bezet, gaan ze film kijken. Pc is zoveel makkelijker maar was net begonnen met kletsen en blah blah blah snap je.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
In lurk doe ik vaak mobiel, maar chatten, dan toch echt achter de laptop.
Nee, die niet.quote:
Qua botstructuur etc, zeker. Scherpe lijnen. Maar het is zo symmetrisch.. dat het saai kan worden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn. Heeft Annechien een goede kop om te schilderen?
Ja!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Woonkamer is bezet, gaan ze film kijken. Pc is zoveel makkelijker maar was net begonnen met kletsen en blah blah blah snap je.
Ze heeft wel een moderne uitstraling, dat lijkt me lastig voor een portret in de stijl van Rembrandt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Qua botstructuur etc, zeker. Scherpe lijnen. Maar het is zo symmetrisch.. dat het saai kan worden.
Als je haar zo ziet rondlopen tussen die kandidaten is ze veel zachter dan haar presentatiehoofd. Ik hoop dat te vangen? Hangt af van hoe ze kijkt. Ik hoop niet te streng/streng belicht.
Mooi.quote:
Ja, weinig wolligs aan. Je verwacht haar meer in felle acrylverfkleuren. Ik ben benieuwd wat ze aan heeft, welke setting en belichting en wat ik er van kan makenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft wel een moderne uitstraling, dat lijkt me lastig voor een portret in de stijl van Rembrandt.
Ik ook waar ze het vandaan haaltquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar moest ik wel om lachen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik op ververs klik op mijn telefoon gaat ie niet meer naar bovenin de bladzij maar verder bij het laatste bericht. Haleluja ik hoop dat dit een vernieuwing is en blijft, gister was het nog niet. Ik ga nu ff verversen en paar keer en kijken of het echt zo is. Ik word er bijna blij van.![]()
ha, nu je het zegt. Modelteken-tekening. In Saguine (kleur) krijt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Die op één na laatste tekening op je instagram doet me denken aan een tekening van Toulouse de Lautrec. Die maakte ook wel studies in het rood en qua thematiek klopt het ook.
oh, dit is handig!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik op ververs klik op mijn telefoon gaat ie niet meer naar bovenin de bladzij maar verder bij het laatste bericht. Haleluja ik hoop dat dit een vernieuwing is en blijft, gister was het nog niet. Ik ga nu ff verversen en paar keer en kijken of het echt zo is. Ik word er bijna blij van.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |