'Plop' ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het beschrijft ook wat je bedoelt.
Hoeveel later zijn jullie getrouwd?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, had minder gekost. Was 18 euro dat gesprek. En kreeg te horen dat ik een nieuwe liefde kreeg. Maar wil helemaal geen nieuwe liefde. Maar kreeg hem toch. Maar wilde echt niet. Eind van gesprek: veel geluk met je nieuwe liefde straks.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Groen pakje, raket..en de maan en jupiter!
En sc-ers met uitspraken op de grond. Moment: zo net na liftoff. Jij gillend : Hummusssssssssss!
Nou zo spannend was het niet want ik kende hem al. En ken geen tall dark strangers.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
A tall dark stranger will soon enter your life
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, had minder gekost. Was 18 euro dat gesprek. En kreeg te horen dat ik een nieuwe liefde kreeg. Maar wil helemaal geen nieuwe liefde. Maar kreeg hem toch. Maar wilde echt niet. Eind van gesprek: veel geluk met je nieuwe liefde straks.
Gevaarlijk voor 'kwetsbare' mensen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef Voxs het volgende:
[..]Met verbazing wel eens gekeken. Zo serieus en zo fout!
bloeb flats plopquote:
En Petzi die op de rode knop heeft gedrukt, met Bibi.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
En sc-ers met uitspraken op de grond. Moment: zo net na liftoff. Jij gillend : Hummusssssssssss!
Inderdaad, het is nare poot-uitdraaierij!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor 'kwetsbare' mensen.
Ik hou er helemaal niet van.
Moet nog komen dan. Want zie nergens een nieuwe liefde en wil dat ook niet. Teveel gedoe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel later zijn jullie getrouwd?
Dat dus, ik vind het gewoonweg oplichting.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor 'kwetsbare' mensen.
Ik hou er helemaal niet van.
Bijna een gedichtquote:
In aardbeienpakje!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Petzi die op de rode knop heeft gedrukt, met Bibi.
Trump is volgens mij een zwaarder gevalquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Petzi die op de rode knop heeft gedrukt, met Bibi.
of gewoon heel erg moe.quote:
Dat denk ik meestal ook.quote:
Ja, ik hou er ook niet van. Maar was ineens heel erg benieuwd naar iets. En wat het nu precies was. Maar goed, volgende keer bel ik Mo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef Voxs het volgende:
[..]Met verbazing wel eens gekeken. Zo serieus en zo fout!
quote:
Ik ga er niet vanuit dat ze nuchter is op de momenten dat ze weer begint te spuien.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |