nou met de temperaturen van de komende weken zal dat wel lukken...brrrrrr....quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon chillen, zou @:TillyB zeggen.
O ja, dat verhaal dat de Olympic was gezonken en niet de Titanic.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut![]()
![]()
maar....het is niet de Titanic op de zeebodem. Het is een heul ander schip. Blijkbaar.
"The Wild Conspiracy That the Titanic Never Sank"
ja! Die! Ik had hem nog niet eerder gehoord, kwam net een artikel tegen. Ik moet altijd wel bijblijven met de huidige en nieuwste conspiracy dingesssenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja, dat verhaal dat de Olympic was gezonken en niet de Titanic.
TillyBulderlach houdt er wel van.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou met de temperaturen van de komende weken zal dat wel lukken...brrrrrr....
Normaal is het nu een graad of zeven overdag, dus de komende tijd wordt het niet eens kouder dan normaal. Vorig jaar lag er nog een laag ijs rond deze tijd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou met de temperaturen van de komende weken zal dat wel lukken...brrrrrr....
ah ik gun het haar., Ze moet al zo afzien. Afgelopen week moet vreselijk geweest zijn. Laat haar maar eventjes lekker genietenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
TillyBulderlach houdt er wel van.
Ja, er komt ook nog een zomer met veel 30+ dit jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ik gun het haar., Ze moet al zo afzien. Afgelopen week moet vreselijk geweest zijn. Laat haar maar eventjes lekker genieten
Hopelijk voor haar blijven de plakwielrenners even weg de komende tijd. Kan ze ongestoord scooteren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ik gun het haar., Ze moet al zo afzien. Afgelopen week moet vreselijk geweest zijn. Laat haar maar eventjes lekker genieten
nee nog niet. Een uur na zonsondergang ongeveer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk voor haar blijven de plakwielrenners even weg de komende tijd. Kan ze ongestoord scooteren.
Heb je Mercurius gezien? Ik ben steeds vergeten te kijken.
Ik krijg altijd de slappe lach van al die complot theorieën.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Die! Ik had hem nog niet eerder gehoord, kwam net een artikel tegen. Ik moet altijd wel bijblijven met de huidige en nieuwste conspiracy dingesssen
Nee dat geloof ik echt niet Voxs. Ze vertelde eens dat ze dingen aanvoelde en ze voelde beklemmend en benauwd aan bij Disana.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Voxs het volgende:
Ik geloof dat Petzi bedoelde dat ze zelf wat benauwd was.
Dat zou kunnen, maar even daarvoor had ze ook al kritiek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Voxs het volgende:
Ik geloof dat Petzi bedoelde dat ze zelf wat benauwd was.
Ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar moest ik wel om lachen
quote:
hm ik vatte het zo op, 'Benauwd en beklemmend' , 'Ik log zo uit', "benauwd'.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik echt niet Voxs. Ze vertelde eens dat ze dingen aanvoelde en ze voelde beklemmend en benauwd aan bij Disana.
Althans zo las ik het. Maar goed, ze zal het zelf wel eens vertellen.
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
hm ik vatte het zo op, 'Benauwd en beklemmend' , 'Ik log zo uit', "benauwd'.
Als ze het toch zo bedoelde zoals jij denkt, dan heb ik haar nu een goed excuus gegeven
Ja ik las het. Niet erg prettig out of the blue geanalyseerd te worden door zomaar iemand. Het is behoorlijk aanmatigend.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar even daarvoor had ze ook al kritiek.
Ik vond het wel humusmor-ig!quote:
Ja ach, je went eraan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik las het. Niet erg prettig out of the blue geanalyseerd te worden door zomaar iemand. Het is behoorlijk aanmatigend.
Had ik nou ergens iets meegekregen dat je goed nieuws had, Disana? Ik had iets met een half oog gezienquote:
QFT.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik las het. Niet erg prettig out of the blue geanalyseerd te worden door zomaar iemand. Het is behoorlijk aanmatigend.
Recce weet hoe je er óp komt!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Moest ook wel lachen, kwam ook zo uit het niets. Hoe kom je er op.
Online haal ik daar mijn schouders over op. De indruk die je online maakt kan, ongewild en onbedoeld, heel anders zijn dan de indruk die je irl maakt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien bedoel je dat ik toch in aanmerking kom voor transplantatie?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had ik nou ergens iets meegekregen dat je goed nieuws had, Disana? Ik had iets met een half oog gezien
BB Brasil op je VLC player ?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur springt van camera1 zu camera3 of 5
Alleen zo jammer dat ze de plank telkens volledig mis slaat, een echte amateur wat dat betreft.quote:
Ik heb vandaag geen zak gedaan.quote:
ah was het dat! Dus toch. Dat is goed nieuws, fijn om te horen!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien bedoel je dat ik toch in aanmerking kom voor transplantatie?
Eerst gaat het goed en dan ineens draait ze om.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze de plank telkens volledig mis slaat, een echte amateur wat dat betreft.
Ook weer waar en wat maakt het ook uit eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Online haal ik daar mijn schouders over op. De indruk die je online maakt kan, ongewild en onbedoeld, heel anders zijn dan de indruk die je irl maakt.
Goffer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Marsani het volgende:
Maar laat ik maar niks zeggen ik heb een keer gebeld met die 'dit is mijn toekomst' lijn.
Dat is zeker zo. Maar om je gedachten over iemand steeds te benoemen, dat is niet nodig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Online haal ik daar mijn schouders over op. De indruk die je online maakt kan, ongewild en onbedoeld, heel anders zijn dan de indruk die je irl maakt.
Lets fire some torpedoesquote:
Dank je, ja het is goed nieuws. Nu maar wachten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah was het dat! Dus toch. Dat is goed nieuws, fijn om te horen!
dit ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De naturel! Standaard in de koelkast. De anderen vind ik minder. Van Abra ( ah, rond bakje, koeling, niet versafdeling) vind ik die met de pikante bloeb erin lekker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
On that topic: Welke van de Maza-smaken vind jij het lekkerst?
Je had mij ook kunnen bellen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Sttt, ik wil het er hierna niet meer over hebben.![]()
bloebquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
De naturel! Standaard in de koelkast. De anderen vind ik minder. Van Abra ( ah, rond bakje, koeling, niet versafdeling) vind ik die met de pikante bloeb erin lekker.
whieeeeee..quote:
Ik ben ooit naar een waarzegster op de kermis geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Marsani het volgende:
Maar laat ik maar niks zeggen ik heb een keer gebeld met die 'dit is mijn toekomst' lijn.
Ha jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
whieeeeee..als ik bitstrips had, dan had ik een mooie strip gemaakt nu
![]()
ja!!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
![]()
Bloeb is een bestaand woord?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
De naturel! Standaard in de koelkast. De anderen vind ik minder. Van Abra ( ah, rond bakje, koeling, niet versafdeling) vind ik die met de pikante bloeb erin lekker.
Een borderlinertje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst gaat het goed en dan ineens draait ze om.
Ja, had minder gekost. Was 18 euro dat gesprek. En kreeg te horen dat ik een nieuwe liefde kreeg. Maar wil helemaal geen nieuwe liefde. Maar kreeg hem toch. Maar wilde echt niet. Eind van gesprek: veel geluk met je nieuwe liefde straks.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had mij ook kunnen bellen.
Klinkt heel pijnlijk allemaal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
![]()
Zodra je het schrijft, is het een bestaand woord!quote:
A tall dark stranger will soon enter your lifequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, had minder gekost. Was 18 euro dat gesprek. En kreeg te horen dat ik een nieuwe liefde kreeg. Maar wil helemaal geen nieuwe liefde. Maar kreeg hem toch. Maar wilde echt niet. Eind van gesprek: veel geluk met je nieuwe liefde straks.
Klopte het een beetje?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar een waarzegster op de kermis geweest.
Bloep flatsquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:14 schreef Voxs het volgende:
bloeb is beter dan 'flats'.Sabra!
[ afbeelding ]
Groen pakje, raket..en de maan en jupiter!quote:
Het beschrijft ook wat je bedoelt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zodra je het schrijft, is het een bestaand woord!
Ze voorspelde dat ik met een man op vakantie zou gaan. Mijn vriendin zei af, dus het werd inderdaad een vriend. Verder voorspelde ze veel problemen.quote:
'Plop' ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het beschrijft ook wat je bedoelt.
Hoeveel later zijn jullie getrouwd?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, had minder gekost. Was 18 euro dat gesprek. En kreeg te horen dat ik een nieuwe liefde kreeg. Maar wil helemaal geen nieuwe liefde. Maar kreeg hem toch. Maar wilde echt niet. Eind van gesprek: veel geluk met je nieuwe liefde straks.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Groen pakje, raket..en de maan en jupiter!
En sc-ers met uitspraken op de grond. Moment: zo net na liftoff. Jij gillend : Hummusssssssssss!
Nou zo spannend was het niet want ik kende hem al. En ken geen tall dark strangers.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
A tall dark stranger will soon enter your life
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor 'kwetsbare' mensen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef Voxs het volgende:
[..]Met verbazing wel eens gekeken. Zo serieus en zo fout!
bloeb flats plopquote:
En Petzi die op de rode knop heeft gedrukt, met Bibi.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Groen pakje, raket..en de maan en jupiter!
En sc-ers met uitspraken op de grond. Moment: zo net na liftoff. Jij gillend : Hummusssssssssss!
Inderdaad, het is nare poot-uitdraaierij!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor 'kwetsbare' mensen.
Ik hou er helemaal niet van.
Moet nog komen dan. Want zie nergens een nieuwe liefde en wil dat ook niet. Teveel gedoe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel later zijn jullie getrouwd?
Dat dus, ik vind het gewoonweg oplichting.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor 'kwetsbare' mensen.
Ik hou er helemaal niet van.
Bijna een gedichtquote:
In aardbeienpakje!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Petzi die op de rode knop heeft gedrukt, met Bibi.
Trump is volgens mij een zwaarder gevalquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Petzi die op de rode knop heeft gedrukt, met Bibi.
of gewoon heel erg moe.quote:
Dat denk ik meestal ook.quote:
Ja, ik hou er ook niet van. Maar was ineens heel erg benieuwd naar iets. En wat het nu precies was. Maar goed, volgende keer bel ik Mo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef Voxs het volgende:
[..]Met verbazing wel eens gekeken. Zo serieus en zo fout!
quote:
Ik ga er niet vanuit dat ze nuchter is op de momenten dat ze weer begint te spuien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |