Dat Tilly topic blijft leuk maar de onderwerpen zitten wat teveel in de herhalingsmodus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is mijn favo UTO topic momenteel
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]Ik denk dat het werkt zoals bij dealers. Die geven je eerst ook iets om te proberen.
jawel het moet! Ik wil het! Kom tijd tekort. Ik moet mijn timebender stargateportal afmaken. Dan kan ik alles doen wat ik wil en heb ik nog tijd overquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, niets moet natuurlijk. "Death from the Skies!: The Science Behind the End of the World" van die schrijver vond ik interessanter.
Ja soms een beetje vermoeiend zeker GJquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat Tilly topic blijft leuk maar de onderwerpen zitten wat teveel in de herhalingsmodus.
Na 3 x Tsjoek met vreten, Fay in de lift heb je ze zo langzamerhand wel gezien en worden ze nog saaier dan binnen.
Romy blijf ik wel leuk vindenDie heeft gewoon overal lol in
Yups. Met grote snelheid en van alle kanten, zodat je je nauwelijks kunt verweren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Gaan ze je pikken of in je haar vliegen?
Mehmet en Madilia blijven mijn favorieten. Oh, en GJ natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat Tilly topic blijft leuk maar de onderwerpen zitten wat teveel in de herhalingsmodus.
Na 3 x Tsjoek met vreten, Fay in de lift heb je ze zo langzamerhand wel gezien en worden ze nog saaier dan binnen.
Ja die is ook leuk maar wat je zegt. Fay in de lift jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Nah, die extra tijd zou je dan weer vullen met allerlei dingen en dan zou je weer tijd vrij moeten maken voor een nog betere timebenderportal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
jawel het moet! Ik wil het! Kom tijd tekort. Ik moet mijn timebender stargateportal afmaken. Dan kan ik alles doen wat ik wil en heb ik nog tijd over
Madilia is ook geinig met dat lijpe vriendje waar geen lachje af kan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mehmet en Madilia blijven mijn favorieten. Oh, en GJ natuurlijk
Kermen van ellendequote:Op donderdag 28 februari 2019 18:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die is ook leuk maar wat je zegt. Fay in de lift ja![]()
En ik kan dat gedoe van GJ niet meer hebben merk ik. Dan denk ik: arghhhhhh.
Zoiets.
Ik dacht dat zoiets puur van de films wasquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Met grote snelheid en van alle kanten, zodat je je nauwelijks kunt verweren.
Het zal wel mee vallen uiteindelijk. Ik heb nog nooit gehoord van mensen die overleden door scholekster aanvallenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht dat zoiets puur van de films wasKomen ze dan gewoon om niks of doe je dan iets waardoor ze boos worden? Ik ga straks naar Ameland
Vriendje heeft nog niet door als ze zo blijft vreten en er verandert iets hormonaals, door een zwangerschap of zo, dat ze dan binnen no-time meer dan 100 kilo weegt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Madilia is ook geinig met dat lijpe vriendje waar geen lachje af kan.
Mehmet is de Al Bundy van Hengelo die zijn Peggy nog niet ontmoet heeft,quote:En Mehmet is gesetteld voor het leven
Gare PC waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
spelt niet ab,hoe werkt dat? wat mak ik fout?
Ze komen omdat je in de buurt van hun nest komt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht dat zoiets puur van de films wasKomen ze dan gewoon om niks of doe je dan iets waardoor ze boos worden? Ik ga straks naar Ameland
Oh ja, jij komt dan aan land vlakbij de plek waar ik ben aangevallen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ze willen hun eitjes of kleintjes beschermen. Ok dat snap ik. Net zoals zwanen. Die zijn pas eng als je in de buurt van hun nest of kleintjes komtquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze komen omdat je in de buurt van hun nest komt.
Is de Titanic eigenlijk op de maan geland?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:42 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nu een Titanic Conspiracy Theory aan het lezen. Bizar wel weer
wutquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Is de Titanic eigenlijk op de maan geland?
Oh, dat klinkt heul logisch.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut![]()
![]()
maar....het is niet de Titanic op de zeebodem. Het is een heul ander schip. Blijkbaar.
"The Wild Conspiracy That the Titanic Never Sank"
truequote:Op donderdag 28 februari 2019 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, die extra tijd zou je dan weer vullen met allerlei dingen en dan zou je weer tijd vrij moeten maken voor een nog betere timebenderportal.
nou met de temperaturen van de komende weken zal dat wel lukken...brrrrrr....quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon chillen, zou @:TillyB zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |