O ja, dat verhaal dat de Olympic was gezonken en niet de Titanic.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut![]()
![]()
maar....het is niet de Titanic op de zeebodem. Het is een heul ander schip. Blijkbaar.
"The Wild Conspiracy That the Titanic Never Sank"
ja! Die! Ik had hem nog niet eerder gehoord, kwam net een artikel tegen. Ik moet altijd wel bijblijven met de huidige en nieuwste conspiracy dingesssenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja, dat verhaal dat de Olympic was gezonken en niet de Titanic.
TillyBulderlach houdt er wel van.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou met de temperaturen van de komende weken zal dat wel lukken...brrrrrr....
Normaal is het nu een graad of zeven overdag, dus de komende tijd wordt het niet eens kouder dan normaal. Vorig jaar lag er nog een laag ijs rond deze tijd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou met de temperaturen van de komende weken zal dat wel lukken...brrrrrr....
ah ik gun het haar., Ze moet al zo afzien. Afgelopen week moet vreselijk geweest zijn. Laat haar maar eventjes lekker genietenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
TillyBulderlach houdt er wel van.
Ja, er komt ook nog een zomer met veel 30+ dit jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ik gun het haar., Ze moet al zo afzien. Afgelopen week moet vreselijk geweest zijn. Laat haar maar eventjes lekker genieten
Hopelijk voor haar blijven de plakwielrenners even weg de komende tijd. Kan ze ongestoord scooteren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ik gun het haar., Ze moet al zo afzien. Afgelopen week moet vreselijk geweest zijn. Laat haar maar eventjes lekker genieten
nee nog niet. Een uur na zonsondergang ongeveer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk voor haar blijven de plakwielrenners even weg de komende tijd. Kan ze ongestoord scooteren.
Heb je Mercurius gezien? Ik ben steeds vergeten te kijken.
Ik krijg altijd de slappe lach van al die complot theorieën.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Die! Ik had hem nog niet eerder gehoord, kwam net een artikel tegen. Ik moet altijd wel bijblijven met de huidige en nieuwste conspiracy dingesssen
Nee dat geloof ik echt niet Voxs. Ze vertelde eens dat ze dingen aanvoelde en ze voelde beklemmend en benauwd aan bij Disana.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Voxs het volgende:
Ik geloof dat Petzi bedoelde dat ze zelf wat benauwd was.
Dat zou kunnen, maar even daarvoor had ze ook al kritiek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Voxs het volgende:
Ik geloof dat Petzi bedoelde dat ze zelf wat benauwd was.
Ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar moest ik wel om lachen
quote:
hm ik vatte het zo op, 'Benauwd en beklemmend' , 'Ik log zo uit', "benauwd'.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik echt niet Voxs. Ze vertelde eens dat ze dingen aanvoelde en ze voelde beklemmend en benauwd aan bij Disana.
Althans zo las ik het. Maar goed, ze zal het zelf wel eens vertellen.
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
hm ik vatte het zo op, 'Benauwd en beklemmend' , 'Ik log zo uit', "benauwd'.
Als ze het toch zo bedoelde zoals jij denkt, dan heb ik haar nu een goed excuus gegeven
Ja ik las het. Niet erg prettig out of the blue geanalyseerd te worden door zomaar iemand. Het is behoorlijk aanmatigend.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar even daarvoor had ze ook al kritiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |