Ik vond het wel humusmor-ig!quote:
Ja ach, je went eraan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik las het. Niet erg prettig out of the blue geanalyseerd te worden door zomaar iemand. Het is behoorlijk aanmatigend.
Had ik nou ergens iets meegekregen dat je goed nieuws had, Disana? Ik had iets met een half oog gezienquote:
QFT.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik las het. Niet erg prettig out of the blue geanalyseerd te worden door zomaar iemand. Het is behoorlijk aanmatigend.
Recce weet hoe je er óp komt!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Moest ook wel lachen, kwam ook zo uit het niets. Hoe kom je er op.
Online haal ik daar mijn schouders over op. De indruk die je online maakt kan, ongewild en onbedoeld, heel anders zijn dan de indruk die je irl maakt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien bedoel je dat ik toch in aanmerking kom voor transplantatie?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had ik nou ergens iets meegekregen dat je goed nieuws had, Disana? Ik had iets met een half oog gezien
BB Brasil op je VLC player ?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur springt van camera1 zu camera3 of 5
Alleen zo jammer dat ze de plank telkens volledig mis slaat, een echte amateur wat dat betreft.quote:
Ik heb vandaag geen zak gedaan.quote:
ah was het dat! Dus toch. Dat is goed nieuws, fijn om te horen!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien bedoel je dat ik toch in aanmerking kom voor transplantatie?
Eerst gaat het goed en dan ineens draait ze om.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze de plank telkens volledig mis slaat, een echte amateur wat dat betreft.
Ook weer waar en wat maakt het ook uit eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Online haal ik daar mijn schouders over op. De indruk die je online maakt kan, ongewild en onbedoeld, heel anders zijn dan de indruk die je irl maakt.
Goffer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Marsani het volgende:
Maar laat ik maar niks zeggen ik heb een keer gebeld met die 'dit is mijn toekomst' lijn.
Dat is zeker zo. Maar om je gedachten over iemand steeds te benoemen, dat is niet nodig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Online haal ik daar mijn schouders over op. De indruk die je online maakt kan, ongewild en onbedoeld, heel anders zijn dan de indruk die je irl maakt.
Lets fire some torpedoesquote:
Dank je, ja het is goed nieuws. Nu maar wachten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah was het dat! Dus toch. Dat is goed nieuws, fijn om te horen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |