Alles in 1 keer opgegeten of lukt het om er een paar dagen mee te doen.quote:
Eetse en ja bedankt he, met je paaseitjes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef Recce het volgende:
Hoi Choco!![]()
Ik ga eten! Succes met de paaseitjesverslavingen iedereen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef Recce het volgende:
Hoi Choco!![]()
Ik dacht, doe eens een Chocovoxs-dip terug.quote:
ze liggen er nog. Melk en wit, ieder een klein zakje. De helft is nu op ongeveer. En de rest gaat er zo aanquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alles in 1 keer opgegeten of lukt het om er een paar dagen mee te doen.
Hij was langer dan de meeste chocodips die ik doe, dus we hebben een nieuwe, een voxs dip.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik dacht, doe eens een Chocovoxs-dip terug.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze liggen er nog. Melk en wit, ieder een klein zakje. De helft is nu op ongeveer. En de rest gaat er zo aan
Denk dat je een unieke dip heb gekregen, want dit doe ik niet nog een keer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij was langer dan de meeste chocodips die ik doe, dus we hebben een nieuwe, een voxs dip.![]()
![]()
bloeb flats plop....dip!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij was langer dan de meeste chocodips die ik doe, dus we hebben een nieuwe, een voxs dip.![]()
![]()
We zullen zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Denk dat je een unieke dip heb gekregen, want dit doe ik niet nog een keer.
quote:
tadaa een gedicht!quote:
Ik hoop voor je dat het een beetje een dramatische belichting is, want tv-belichting is zo plat als een dubbeltje met hele rare en minimale schaduwen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
3 maart! Half tien 's avonds. Half uurtje maar..dus ga haar ook even cappen. Want voor een goede tekening, als basis voor het schilderen, is anderhalf uur wel nodig.
Geen last van.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:39 schreef Recce het volgende:
Hoi Choco!![]()
Ze gaan denk ik werken met Rembrandt verlichting. Een kant belicht, met aan andere kant net een driehoekje licht op de wang. Driekwart van schuinboven ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een beetje een dramatische belichting is, want tv-belichting is zo plat als een dubbeltje met hele rare en minimale schaduwen.
Ah joh, gewoon dóen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik werken met Rembrandt verlichting. Een kant belicht, met aan andere kant net een driehoekje licht op de wang. Driekwart van schuinboven ofzo.
En wat tv-platheid betreft: ik weet de structuur van een hoofd, de vlakken in 3d en weet hoe dat mee te nemen. Wel leuk om te doen, heb wel eens eerder een live-streammodelsessie mee gedaan.
Weet enkel nog niet of ik het ga inzenden, ivm met kans met hoofd op tv enzo. ( kleine kans, maar toch)
Is je internet op?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit nu inmiddels op mijn telefoon te fokken, dus snel zal ik niet zijn.
Heb je wel gelijk fans, fokkers weliswaar maar toch. Fans jonguhquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik werken met Rembrandt verlichting. Een kant belicht, met aan andere kant net een driehoekje licht op de wang. Driekwart van schuinboven ofzo.
En wat tv-platheid betreft: ik weet de structuur van een hoofd, de vlakken in 3d en weet hoe dat mee te nemen. Wel leuk om te doen, heb wel eens eerder een live-streammodelsessie mee gedaan.
Weet enkel nog niet of ik het ga inzenden, ivm met kans met hoofd op tv enzo. ( kleine kans, maar toch)
Nee maar zit nu in een andere kamer waar ik mijn pc niet heb.quote:
Een BF-erquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk fans, fokkers weliswaar maar toch. Fans jonguh
In lurk doe ik vaak mobiel, maar chatten, dan toch echt achter de laptop.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee maar zit nu in een andere kamer waar ik mijn pc niet heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |