Best veel tijdquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vond die stijl van bitstrips ook grappiger. Herinner me wel dat je daar wel veel tijd aan kwijt was en als je die niet hebt, dan gewoon niet doen. Niemand zal het je kwalijk nemen.
Het is toch ook ontspanning voor je.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, en vind het zelf ook leuk. Ik ga even kijken, wie weet maak ik er weer eens eentje.
Ondertussen heb je je vlammenwerper natuurlijk nog steeds niet getest. Zo kom je nooit aan je timebenderportaldinges toe!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zie. Vokxie kan ook wel een timebenderportal goed gebruiken. Ik ga dit voor elkaar krijgen. En dan...bitstrips!
Hoeveel uur scheelde dat?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Best veel tijdEn ik weet. Bovendien was net vertellen van het plaatje al voldoende voor een lach
yess, maar ik heb duizend projecten in mijn hoofd en die moeten nodig uit mijn handen komen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is toch ook ontspanning voor je.
Dit is ook nog een alternatief: https://www.storyboardthat.com/quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, en vind het zelf ook leuk. Ik ga even kijken, wie weet maak ik er weer eens eentje.
3? Ik werd wel steeds handiger. Maar de complexe konden wel een aantal uren duren.quote:
ook nog niet nee....hij ligt hier nog op tafelquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ondertussen heb je je vlammenwerper natuurlijk nog steeds niet getest. Zo kom je nooit aan je timebenderportaldinges toe!
Ik denk dat het dicht in de buurt komt van deze stoornis. Compleet gestoord is ook weer zo grof.quote:
Betaaldquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is ook nog een alternatief: https://www.storyboardthat.com/
Wanneer gaat Annechien model zitten? Volgende week toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
yess, maar ik heb duizend projecten in mijn hoofd en die moeten nodig uit mijn handen komen.
Chocoquote:
3 maart! Half tien 's avonds. Half uurtje maar..dus ga haar ook even cappen. Want voor een goede tekening, als basis voor het schilderen, is anderhalf uur wel nodig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wanneer gaat Annechien model zitten? Volgende week toch?
Nee, heb ze links laten liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chocoal aan de paaseitjes?
(ik wel. Rekkies schuld. Wie begint er dan ook over)
Ben ook een beetje boel hyper.quote:
Zegt wie? Valt wel mee hoor.quote:
ja ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, heb ze links laten liggen.![]()
En ja rekkies schuld want ik heb er wel bij staan te kijken daardoor.![]()
Tenminste ik dacht, oooh paaseitjes, ja daar had recce het over, shit laat ik maar snel doorlopen.
Die is wel heel lang hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |