De vraag in de OP telt als vraag he.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:52 schreef MCH het volgende:
Welkom in R&P, in de R&P SC van R&P.
Gedraag je.
Wat willen we in dit topic:
• Slowchat
• Offtopic
• De werkdag doorkomen
Wat willen we NIET in dit topic:
• Lijstjes
Hoeveel vragen mag MCH stellen per topic?
• Drie
Mehhhhhquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk zit je nu al aan je drie vragen. Succes.
Dat klopt, die vertrouw ik dan ook wel als 'ie zoiets tegen me zegt.quote:
Sinds ik hier woon is het niet eerder zo hard gegaan, maar achquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow, dat is best veel. Had ik drie jaar geleden. Dit jaar 1k gezakt.
Van het weekend weer eitjes bakken met spekquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb zin in een zacht gekookt eitje
Kies maar een nieuwe BMWquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van het weekend weer eitjes bakken met spek
En waar is de auto uit de OP gebleven
Ik ging meteen kijken naar de vorige OP zodat ik de auto af kon kraken, kan ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt een ramp is het ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds ik hier woon is het niet eerder zo hard gegaan, maar ach
Dat is soms wel een gemis, spekjesquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zoveel scheelt het in de heffing ook weer niet zag ik net!quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt een ramp is het ook niet.
Pro-tipquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is soms wel een gemis, spekjes
Goed bezig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:11 schreef MCH het volgende:
Alle meisjes en jongetjesrivals weer tevree
Heb de vegetarische spekjes al eens geprobeerd, door de stamppot goed te doen, voor de rest niet veel aanquote:
Dat zijn geen spekjes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb de vegetarische spekjes al eens geprobeerd, door de stamppot goed te doen, voor de rest niet veel aan
RoboCop 1958.quote:
Dat kan, maar dan is er wel een alternatief?quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee maar varkensvlees is geen optie voor mij
By your commandquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe vergeet ik hoe oud jij ook al weer bent, en dan kom je met dit aanzetten en weet ik weer genoeg.
[ afbeelding ]
Nee niet echt, wat ik zeg die vegetarische spekjes zijn dan nog wel lekker door de stamppot, maar voor de rest is er niets wat spekjes kan vervangenquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is er wel een alternatief?
Sowieso, een vegetarische rookworst bestaat ook niet. Al die nonsens
Dirk Benedictquote:
Ik mag Bezos niet zo. Maar soms heeft ie zo zijn momenten. Top serie wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Die serie![]()
Wachten op het volgende seizoen van The Expanse
Ben benieuwd of het ze lukt om door te breken met Amazon Prime Video met The Expanse als grote SF serie en de LotR serie als een eigen 'GoT'.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mag Bezos niet zo. Maar soms heeft ie zo zijn momenten. Top serie wel.
Deze zijn best goed te doen: https://www.veggiedeli.nl(...)ookspek-plakjes-250gquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee niet echt, wat ik zeg die vegetarische spekjes zijn dan nog wel lekker door de stamppot, maar voor de rest is er niets wat spekjes kan vervangen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe vergeet ik hoe oud jij ook al weer bent, en dan kom je met dit aanzetten en weet ik weer genoeg.
[ afbeelding ]
De eckte cylonsquote:
De nieuwe serie rent zichzelf een beetje voorbij helaas op een gegeven moment.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Precies
Ook gaaf dat ze in de nieuwe serie voorkomen
Het is zeker ook geen perfecte serie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De nieuwe serie rent zichzelf een beetje voorbij helaas op een gegeven moment.
Ho es effe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De nieuwe serie rent zichzelf een beetje voorbij helaas op een gegeven moment.
Heb hem even opgeslagen, wil het wel eens proberenquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Deze zijn best goed te doen: https://www.veggiedeli.nl(...)ookspek-plakjes-250g
Alleen wel duurbinnenkort maar eens zelf proberen te maken met seitan
Hoi Femquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb hem even opgeslagen, wil het wel eens proberen
Ik kon daar niet zo goed tegen, dat 'OMG ZOVEEL FOKKING CYLONS'-gebeuren.quote:
iPhone, klaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:26 schreef Debsterr het volgende:
IK WEET NIET WAT VOOR TELEFOON IK WIL.
Help me.
Alles behalve een iPhone.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:26 schreef Debsterr het volgende:
IK WEET NIET WAT VOOR TELEFOON IK WIL.
Help me.
In 2003 deden we hier nog niet aan Netflixquote:
De 5 was wel een top mobieltjequote:Op donderdag 28 februari 2019 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja bullshit natuurlijk want na de 5 is er geen fatsoenlijke iPhone meer uitgebracht
FTFY.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Voordelen iPhone:
* Makkelijker qua back-up
* Ben ik aan gewend
Voordelen Android:
* Goedkoper abonnement
* Beoogd toestel is wat groter qua scherm
* Goedkoper in abonnement
* Je hebt je ziel nog
Oh, dan maakt het niet uit of je een iPhone neemt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I'm a redhead, I have no soul.
Nadeel iphone, al die onzin die je los moet kopen om tegelijk muziek te kunnen luisteren en je telefoon op te kunnen laden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Voordelen iPhone:
* Makkelijker qua back-up
* Ben ik aan gewend
Voordelen Android:
* Goedkoper abonnement
* Beoogd toestel is wat groter qua scherm
* Goedkoper in abonnement
Samsungquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nadeel iphone, al die onzin die je los moet kopen om tegelijk muziek te kunnen luisteren en je telefoon op te kunnen laden.
Nadeel iphone, je kunt er geen sd-kaart in drukken.
Ben een aantal maanden geleden overgestapt op samsung en nog geen seconde spijt gehad. Het is ff wennen aan het besturingssysteem, maar dat heb je na een paar dagen aardig door.
Heb jij je Whatsapp geschiedenis overgezet naar je Samsung?quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nadeel iphone, al die onzin die je los moet kopen om tegelijk muziek te kunnen luisteren en je telefoon op te kunnen laden.
Nadeel iphone, je kunt er geen sd-kaart in drukken.
Ben een aantal maanden geleden overgestapt op samsung en nog geen seconde spijt gehad. Het is ff wennen aan het besturingssysteem, maar dat heb je na een paar dagen aardig door.
Zit ie bijbelteksten te quoten?quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:35 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben aan het werk in een systeem dat gewoon kut is en mijn zwaar gristelijke collega zit achter mij. Zit me zo verschrikkelijk in te houden
Ik heb nu een 6. Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik hierna weer een iPhone zou nemen. Moet toestel los kopen en ze zijn nogal aan de prijsquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja bullshit natuurlijk want na de 5 is er geen fatsoenlijke iPhone meer uitgebracht
Goedkope troep is het ook, de gracht kon ie ook al niet waarderenquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:29 schreef STING het volgende:
Alleen de combinatie in zwembroek zak in zwembad vond hij niet zo leuk
Nee. Had er niks boeiends tussen staan dus daar geen moeite voor gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb jij je Whatsapp geschiedenis overgezet naar je Samsung?
Was voor mij een van de belangrijkste redenen. Ze vragen al de hoofdprijs en dan ook nog die onzin.quote:Ik heb sinds vorige week een bluetooth headphone dus dat is op zich geen issue met iPhone, maar ben het wel eens dat het eigenlijk onzin is dat je die moet hebben.
Het is een super aardige man die absoluut niet te koop loopt met zijn geloof, maar ik vind het wel zo netjes om niet enorm te vloeken als je weet dat iemand daar aanstoot aan neemt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit ie bijbelteksten te quoten?
Of wil je lekker vloeken?
Ik denk dat ik nog een jaar langer met deze 5 ga doen... Ik wil geen grotere telefoon.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nu een 6. Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik hierna weer een iPhone zou nemen. Moet toestel los kopen en ze zijn nogal aan de prijs
Haast geen ruimte over in je broek natuurlijk met zo'n enorme penerquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een jaar langer met deze 5 ga doen... Ik wil geen grotere telefoon.
Dat is voor mij dus nog 1 van mijn grootste "angsten"... wil niks kwijt van whatsapp haha, lees nog best vaak in oude gesprekken terug namelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee. Had er niks boeiends tussen staan dus daar geen moeite voor gedaan.
[..]
Was voor mij een van de belangrijkste redenen. Ze vragen al de hoofdprijs en dan ook nog die onzin.
Kon dan de nieuwere iphones niet meer gebruiken voor navigatie en muziek tegelijk.
Nou is die radio ter ziele gegaan en heb ik een nieuwe autoradio gekocht waarbij het wel zou kunnen, maar toch... wil niet gedwongen worden door apple om extra uitgaven te moeten doen om hun product te kunnen gebruiken
Vieze gesprekjesquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is voor mij dus nog 1 van mijn grootste "angsten"... wil niks kwijt van whatsapp haha, lees nog best vaak in oude gesprekken terug namelijk
Die kun je als tekstbestabd naar jezelf mailenquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is voor mij dus nog 1 van mijn grootste "angsten"... wil niks kwijt van whatsapp haha, lees nog best vaak in oude gesprekken terug namelijk
Dat natuurlijk als eerste, maar ik fap nogal graag dus een telefoon die ik met 1 hand kan bedienen geniet altijd de voorkeur.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haast geen ruimte over in je broek natuurlijk met zo'n enorme pener
Ow sweet summer childquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Fappen op whatsappgesprekken, die kende ik nog niet
...quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Fappen op whatsappgesprekken, die kende ik nog niet
Dr. Pimplepopper gifjes enzo zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die hebben wij ook. Maar dan echt heel smerig.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dr. Pimplepopper gifjes enzo zeker?
Ja ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dr. Pimplepopper gifjes enzo zeker?
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik word soms zo moe van mezelf. Ik zie mail binnenkomen via de notifier, maar het is niet belangrijk dus reageer er niet op. En dan hoor ik de pling op m'n telefoon dat er mail is en ik zo van 'oeh mail wat zou het zijn'.
Jezus.
Hmmmm. Herkenbaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik word soms zo moe van mezelf. Ik zie mail binnenkomen via de notifier, maar het is niet belangrijk dus reageer er niet op. En dan hoor ik de pling op m'n telefoon dat er mail is en ik zo van 'oeh mail wat zou het zijn'.
Jezus.
Jajaquote:
Thanks dude.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Waar wel op?
Vraag dit voor een vriend
Ik ookquote:
*boks* maar dan omdat ik mezelf in de weg zit en geïrriteerd ben en er maar niet uit komquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:03 schreef Samzz het volgende:
Verdorie, trainen ging niet fijn vandaag en nu zit ik constant met een onrustig gevoel. Ik kom er niet van af.
Nou, dit is ook echt een stukje mezelf in de weg zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*boks* maar dan omdat ik mezelf in de weg zit en geïrriteerd ben en er maar niet uit kom
Snap ikquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dit is ook echt een stukje mezelf in de weg zitten.
Ik baal gewoon. Gisteren ging het superfijn, vandaag begon erg fijn en toen wilde ik een laatste galopje doen en alles was mis. En ik kreeg t ook niet meer helemaal goed omdat ik geen tijd meer had, en daar baal ik van.
Olie verversen en ontsteking afstellen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dit is ook echt een stukje mezelf in de weg zitten.
Ik baal gewoon. Gisteren ging het superfijn, vandaag begon erg fijn en toen wilde ik een laatste galopje doen en alles was mis. En ik kreeg t ook niet meer helemaal goed omdat ik geen tijd meer had, en daar baal ik van.
Morgen heb ik alle tijd van de wereld, dus kan ik doortrainen als t even mis gaat. Mja, t is meestal met pieken en dalen, maar dit was wel weer een enorm dalquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik. Maar volgende keer weer beter
.
Des te hoger de piek hiernaquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen heb ik alle tijd van de wereld, dus kan ik doortrainen als t even mis gaat. Mja, t is meestal met pieken en dalen, maar dit was wel weer een enorm dal.
Bijnaquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je alweer bijna klaar om in de zomer in je blote bast te schitteren op de stranden.
Vanochtend taart op. En nu met een heerlijke hamburger gegeten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie een reclame over taart en mijn maag knort.
Hopelijk is die piek zondag om 11:00 uur.quote:
Ik heb daar de laatste maanden ook echt enorm last van. Ik krijg t ook niet echt doorbroken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:22 schreef Faxie het volgende:
Moet wel steeds vaker een vreetkick onderdrukken
Morgen weer frietjes gelukkigquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar de laatste maanden ook echt enorm last van. Ik krijg t ook niet echt doorbroken.
Oh, daar heb ik geen behoefte aan. Het is een enorme drang naar chocoladequote:
Degene waarbij ik train wilde wel eens zien wat er zou gebeuren als ik 2-3 weken gezond zou eten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:22 schreef Faxie het volgende:
Moet wel steeds vaker een vreetkick onderdrukken
Naar ALLES. Kaas, chocola, taart, gebak, friet met mayoquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen behoefte aan. Het is een enorme drang naar chocolade.
Nu wil ik ook taartquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar ALLES. Kaas, chocola, taart, gebak, friet met mayo
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Degene waarbij ik train wilde wel eens zien wat er zou gebeuren als ik 2-3 weken gezond zou eten.
Nee, ik heb nu zin in een chocoladetaartquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan geen lullige slagroomtaart ofzo.
Ben jij ook fatty?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik het ook maar gewoon eens doen. Dan kom ik weer eens onder de 85
Geen 2 meter.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben jij ook fatty?\
Ow wacht, je bent zeker 2 meter lang?
Cartman maar dan met rood haar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben jij ook fatty?\
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben jij ook fatty?\
quote:
Dat dusquote:
Bwoh die diepvriestaartenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu zin in een chocoladetaart. Of de Daimtaart van de IKEA
.
Hoe ga je die 9 dagen dan nog uitzitten?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:49 schreef Debsterr het volgende:
Zo overleg en dan naar huis denk ik. Motivatie is echt compleet op en het werk ook. Nog maar 9 dagen hierna
Nog 5 kilo en ik ben geen fatty meerquote:
Jezus hou opquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10427177/
Deze was wel lekker
Wanneer ben je een fatty dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog 5 kilo en ik ben geen fatty meer. Of jou ja, nog steeds rond, maar minder
.
Ik was op mijn oude gewicht in mijn eigen ogen een fatty.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wanneer ben je een fatty dan?
Ah. Zo. Vond ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was op mijn oude gewicht in mijn eigen ogen een fatty.
Je bent sowieso geen fatty heb ik gezienquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog 5 kilo en ik ben geen fatty meer. Of jou ja, nog steeds rond, maar minder
.
Als je het bovenste knoopje los moet maken om je veters te strikkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wanneer ben je een fatty dan?
Van m'n bloesje?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Als je het bovenste knoopje los moet maken om je veters te strikken
Mwa, mijn jurken gingen strakker en strakker zitten, een aantal kledingstukken kon ik niet meer aan. Nu kan ik alles wat ik in mijn kast heb weer dragen.quote:
Niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent sowieso geen fatty heb ik gezien
neuh, gewoon rechtstreeks uit de verpakking van de supermarktquote:
Vroeger vaak bij de AH zo'n mini appeltaartje gehaald, uiteraard met slagroomquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, gewoon rechtstreeks uit de verpakking van de supermarkt
Die zijn irritant lekker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger vaak bij de AH zo'n mini appeltaartje gehaald, uiteraard met slagroom
I need to take a couple of hours off to get my stuff done. Sounds legitquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:17 schreef DrMarten het volgende:
Moet 100 dingen doen, dus krijg ik niks gedaan en heb ik de neiging een paar uur vrij te nemen
Heb je een scriptje ofzo voor zulke opmerkingen, want ik lees niks andersquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:17 schreef DrMarten het volgende:
Moet 100 dingen doen, dus krijg ik niks gedaan en heb ik de neiging een paar uur vrij te nemen
vooral omdat ze voor 50% uit boter en suiker bestaanquote:
Meer CL.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Kan vanavond wel zelf appeltaart maken maar het lijkt me niet zo best als ik die in m'n eentje naar binnen werk de komende twee dagen.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen. Ik was oké.
Het is nou ook niet dat ze je voor je gezondheid eet zeg maarquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral omdat ze voor 50% uit boter en suiker bestaan
Appels zijn fruit en goed voor je!quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Het is nou ook niet dat ze je voor je gezondheid eet zeg maar
De reactie waarvan je wist dat die ging komen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appels zijn fruit en goed voor je!
Het is een veelvoorkomend probleem de laatste wekenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een scriptje ofzo voor zulke opmerkingen, want ik lees niks anders
Gewoon ontslag nemen en in Moldavië gaan wonen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is een veelvoorkomend probleem de laatste weken
Wil je gewoon even een dag met 1 dinf bezig en dan gaat 1 afspraak omtrent dat ding niet door en komen er ondertussen andere dingen voorbij waar je mee bezig moet en klopt er dus niks meer van de planning.
Tijd om even een weekje ziek te worden en te slapwn ofzo
en taart is ook een soort van broodquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appels zijn fruit en goed voor je!
Alleen is brood niet per definitie gezondquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en taart is ook een soort van brood
Huilend.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe ga je die 9 dagen dan nog uitzitten?
niets is altijd maar gezondquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen is brood niet per definitie gezond
Mijn postaantal flink opkrikken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:31 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vijftien keer per shift gaan plassen.
Krikkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn postaantal flink opkrikken.
Krikken huehue.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn postaantal flink opkrikken.
Zet jezelf eens een keer op budgettair rantsoen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:34 schreef Elvi het volgende:
AliExpress doet raar. Dan bestel ik wat, en dan krijg ik bericht dat het verzonden is. So far so good. Maar Dan na een paar weken annuleert de verkoper het terwijl m'n shit eigenlijk al onderweg was![]()
Ik betrap ze eigenlijk altijd tot nu toe en dan sturen ze het geld terug maar pas als ik een dispute open. En nu krijg ik een berichtje terug dat ze het per express opnieuw zenden en dat ik het over 3-8 dagen heb. Ik snap het niet
Ik heb al heel lang niks gekocht bij zequote:Op donderdag 28 februari 2019 14:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zet jezelf eens een keer op budgettair rantsoen.
Ik geloof hier geen sikkepit van.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niks gekocht bij zeen bij wish bijna een jaar niet. Dus niet zo zeuren.
Je was okay.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb deze week voor het eerst ooit iets besteld van aliexpress.
Een waardeloze en oneerlijke manier om extra geld binnen te slepen misschien?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:34 schreef Elvi het volgende:
AliExpress doet raar. Dan bestel ik wat, en dan krijg ik bericht dat het verzonden is. So far so good. Maar Dan na een paar weken annuleert de verkoper het terwijl m'n shit eigenlijk al onderweg was![]()
Ik betrap ze eigenlijk altijd tot nu toe en dan sturen ze het geld terug maar pas als ik een dispute open. En nu krijg ik een berichtje terug dat ze het per express opnieuw zenden en dat ik het over 3-8 dagen heb. Ik snap het niet
Dubbeltje op z'n kantquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Probeer meer inkomsten te krijgen".
Ik heb daar echt nog nooit besteldquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:44 schreef rival het volgende:
8 orders, Awaiting delivery!
Alie mijn vriend
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar echt nog nooit besteld.
Ohja die afleveringquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Verkoop je trouwjurk voor een schijntje."
Nooit besteld en het is veelal goedkope rommel wat ik daar voorbij zie komen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:50 schreef Allures het volgende:
1x iets bij alle besteld en nooit ontvangen
Dus meteen genezen
ik heb er laatst iets besteld om eens te proberen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:01 schreef Allures het volgende:
Ik krijg de hele tijd meldingen op mijn mobiel van wish
Heel irritant en ik wil die niet
Gordijnen open doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook pas kwart voor drie. Het voelt als half zeven.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is de online variant van crystal meth? Direct verslaafd?
Ik heb daar zelfs mijn autoradio vandaan!quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar echt nog nooit besteld.
quote:Twaalf besparingstips voor wie overal al op bespaart…
Dit geldtype zou nog kunnen besparen door:
Overbodige abonnementen op te zeggen
Heb alleen een (digitale) krant abo voor een 10 pm en vind dat het geld waard
Creatievere, persoonlijker cadeaus te geven
Persoonlijk doe ik al. Geef liever geen cadeau dan een of andere creabea prul afkomstig uit mijn handen.
Uit te rekenen wat een huisdier kost voor er een in huis wordt gehaald
Duh
Opslagruimte op te zeggen
Heb geen opslagruimte
Stoppen met roken of andere verslavingen
Nvt
Telefoon en internet kritischer en bewuster gebruiken
doe ik al
Geen huishoudelijke apparaten te leasen
Wat?
Auto’s: kies bewust bij de aanschaf of reis met het openbaar vervoer en doe die auto weg
Doe al fiets en OV
Verzekeringen: zeg overbodige verzekeringen op en vergelijk prijzen via www.independer.nl en www.verzekeringssite.nl
Ben minimaal verzekerd en wissel elk jaar van zorgverzekeraar
Leningen: alleen zo voordelig mogelijk aangaan
Ik leen niet
Prijzen vergelijken
Doe ik al en geef niet zoveel uit
Onderhandelen over prijzen
Vooral van toepassing bij grote aankopen. Ga dat niet bij de groenteman doen en Zalando staat er ook niet voor open
Ik heb geen autoquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb daar zelfs mijn autoradio vandaan!
ik heb er binnenkort 2quote:
Have you tried forcing an unexpected reboot?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:11 schreef STING het volgende:
[..]
Did you try turning it off and on again?
Ik zie door de merken de auto niet meerquote:
je mag de mijne wel lenen als ik de 2de krijgquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie door de merken de auto niet meer.
Volvoquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie door de merken de auto niet meer.
Ik wil een eigen autoquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag de mijne wel lenen als ik de 2de krijg
Ja die zijn nogal prijzig in de belasting. De oudere modellen that is.quote:
ik wil zo veelquote:
omdat die ook het gewicht van een gemiddelde tractor hebben..quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die zijn nogal prijzig in de belasting. De oudere modellen that is.
De mijne klinkt ook als een tractorquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat die ook het gewicht van een gemiddelde tractor hebben..
Ja daarom dus geen optiequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat die ook het gewicht van een gemiddelde tractor hebben..
Tractorsquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De mijne klinkt ook als een tractor
Diesel
Als het een lichte auto moet zijn zou ik kiezen voor een wat kleinere Japanse hatchback. Toyota Corolla of Honda Civic ofzo. Niet te modern want dan zit er van alles in wat weer meer gewicht heeftquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die zijn nogal prijzig in de belasting. De oudere modellen that is.
Whop whop elektronica problemen whop whopquote:
de tijd dat een corolla een kleinere hatchback was ligt toch ook al minstens 15 jaar achter onsquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als het een lichte auto moet zijn zou ik kiezen voor een wat kleinere Japanse hatchback. Toyota Corolla of Honda Civic ofzo. Niet te modern want dan zit er van alles in wat weer meer gewicht heeft
Ja zoiets.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als het een lichte auto moet zijn zou ik kiezen voor een wat kleinere Japanse hatchback. Toyota Corolla of Honda Civic ofzo. Niet te modern want dan zit er van alles in wat weer meer gewicht heeft
Cinq valt wel mee. Geen last van gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whop whop elektronica problemen whop whop
Waarom moest ik hier om lachenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ford Mustang
Of met een minder budget een Hyundai Pony
O jee, trauma??quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja heel leuk, totdat de tank onder je wegrot
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ford Mustang
Of met een minder budget een Hyundai Pony
Valt mee. Was nog prima mee te rijden zolang je de tank maar niet verder vulde dan driekwartquote:
Sla je die toch lekker over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt mee. Was nog prima mee te rijden zolang je de tank maar niet verder vulde dan driekwart![]()
Maarja, die APK ga je niet doorkomen
Als het een Benz is niet. Volkswagen ook niet. De rest, niet doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zie allemaal wel toffe auto's, maar dan hebben ze 300k+ op de teller en ik weet niet goed of dat een probleem is.
hardop gelachenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als het een Benz is niet. Volkswagen ook niet. De rest, niet doen.
Nu toevallig een Audi.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als het een Benz is niet. Volkswagen ook niet. De rest, niet doen.
ja, die 3 ton op de tellerquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:54 schreef Samzz het volgende:
Maar die is dan weer zo goedkoop dat er in mijn hoofd wel wat mis mee moet zijn.
Is dat de enige reden? Serieus? Want ik zie vergelijkbare auto's die dan weer meer kosten maar ook zoveel of meer hebben gelopenquote:
over wat voor bedragen hebben we het?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat de enige reden? Serieus? Want ik zie vergelijkbare auto's die dan weer meer kosten maar ook zoveel of meer hebben gelopen.
Die Audi 800 euro, de Volvo 1250.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over wat voor bedragen hebben we het?
tja, kan vanalles zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die Audi 800 euro, de Volvo 1250.
Ja daarom vraag ik me dus af waar dat verschil door veroorzaakt wordt. Ik heb er gewoon niet genoeg kaas van gegetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, kan vanalles zijn.
zo weinig van te zeggen
Niet alleen de motor heeft zoveel gelopen, maar de rest ook. De vraag is dan hoe het onderhoud aan alle andere onderdelen is geweest. Flikkert de ophanging bijna uit elkaar? Schokbrekers/remmen etc nog een beetje oke? Etc...quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat de enige reden? Serieus? Want ik zie vergelijkbare auto's die dan weer meer kosten maar ook zoveel of meer hebben gelopen.
Ja zie, allemaal dingen waar ik niks van weet. Ik was gewoon benieuwd waar het hem in zit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet alleen de motor heeft zoveel gelopen, maar de rest ook. De vraag is dan hoe het onderhoud aan alle andere onderdelen is geweest. Flikkert de ophanging bijna uit elkaar? Schokbrekers/remmen etc nog een beetje oke? Etc...
Maar een auto met 3 ton op de teller zou ik sowieso niet doen. Al is een Volvo dan net een beetje ingereden
Ja, dat willen ze ervoor hebben. Audi A4 uit 1995 met 200k nogwat op de teller.quote:
Leuke hoerensloep.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat willen ze ervoor hebben. Audi A4 uit 1995 met 200k nogwat op de teller.
Alsof dat jou sowieso tegenhield.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:02 schreef CherryLips het volgende:
gvd de kitkat pindakaas is weer in de bonus
Nee inderdaad. Het is geen smartphone.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:03 schreef Elvi het volgende:
Een auto voor 800 euro zou ik niet vertrouwen.
Ik ga ook geen auto van 800 euro kopen, maar ik vraag me af waar t prijsverschil dan in zitquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:03 schreef Elvi het volgende:
Die zijn ook duurder als je een goede wil.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het is geen smartphone.
als je er niet dagelijks van afhankelijk bent kun je de gok wel wagenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:03 schreef Elvi het volgende:
Leuk om aan te sleutelen als je er verstand van hebt denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ook geen auto van 800 euro kopen, maar ik vraag me af waar t prijsverschil dan in zit.
ik denk 200K+ op de teller.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ook geen auto van 800 euro kopen, maar ik vraag me af waar t prijsverschil dan in zit.
En mogelijke slijtage aan alle andere dingen. Onderhoud enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik denk 200K+ op de teller.
motorquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huehuequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:07 schreef O_o_ het volgende:
Ja, het lijkt mij ook een auto die snel een beurt nodig heeft.
Aantal kilometers, bouwjaar, model, aantal maanden apk, verwacht onderhoud, wat de gek er voor geeft......quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja is ook zo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
motor
interieur
aantal krassen en deuken
profiel op de banden.
bij die oudjes kan het vanalles zijn
Neem boterkoeken mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Cote d'Or is ook in de bonus. Ik ga nu boodschappen doen. Ik was okay.
Vergeet de appeltaart nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:07 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |