De vraag in de OP telt als vraag he.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:52 schreef MCH het volgende:
Welkom in R&P, in de R&P SC van R&P.
Gedraag je.
Wat willen we in dit topic:
• Slowchat
• Offtopic
• De werkdag doorkomen
Wat willen we NIET in dit topic:
• Lijstjes
Hoeveel vragen mag MCH stellen per topic?
• Drie
Mehhhhhquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk zit je nu al aan je drie vragen. Succes.
Dat klopt, die vertrouw ik dan ook wel als 'ie zoiets tegen me zegt.quote:
Sinds ik hier woon is het niet eerder zo hard gegaan, maar achquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow, dat is best veel. Had ik drie jaar geleden. Dit jaar 1k gezakt.
Van het weekend weer eitjes bakken met spekquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb zin in een zacht gekookt eitje
Kies maar een nieuwe BMWquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van het weekend weer eitjes bakken met spek
En waar is de auto uit de OP gebleven
Ik ging meteen kijken naar de vorige OP zodat ik de auto af kon kraken, kan ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt een ramp is het ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds ik hier woon is het niet eerder zo hard gegaan, maar ach
Dat is soms wel een gemis, spekjesquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zoveel scheelt het in de heffing ook weer niet zag ik net!quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt een ramp is het ook niet.
Pro-tipquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is soms wel een gemis, spekjes
Goed bezig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:11 schreef MCH het volgende:
Alle meisjes en jongetjesrivals weer tevree
Heb de vegetarische spekjes al eens geprobeerd, door de stamppot goed te doen, voor de rest niet veel aanquote:
Dat zijn geen spekjes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb de vegetarische spekjes al eens geprobeerd, door de stamppot goed te doen, voor de rest niet veel aan
RoboCop 1958.quote:
Dat kan, maar dan is er wel een alternatief?quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee maar varkensvlees is geen optie voor mij
By your commandquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe vergeet ik hoe oud jij ook al weer bent, en dan kom je met dit aanzetten en weet ik weer genoeg.
[ afbeelding ]
Nee niet echt, wat ik zeg die vegetarische spekjes zijn dan nog wel lekker door de stamppot, maar voor de rest is er niets wat spekjes kan vervangenquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is er wel een alternatief?
Sowieso, een vegetarische rookworst bestaat ook niet. Al die nonsens
Dirk Benedictquote:
Ik mag Bezos niet zo. Maar soms heeft ie zo zijn momenten. Top serie wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Die serie![]()
Wachten op het volgende seizoen van The Expanse
Ben benieuwd of het ze lukt om door te breken met Amazon Prime Video met The Expanse als grote SF serie en de LotR serie als een eigen 'GoT'.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mag Bezos niet zo. Maar soms heeft ie zo zijn momenten. Top serie wel.
Deze zijn best goed te doen: https://www.veggiedeli.nl(...)ookspek-plakjes-250gquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee niet echt, wat ik zeg die vegetarische spekjes zijn dan nog wel lekker door de stamppot, maar voor de rest is er niets wat spekjes kan vervangen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe vergeet ik hoe oud jij ook al weer bent, en dan kom je met dit aanzetten en weet ik weer genoeg.
[ afbeelding ]
De eckte cylonsquote:
De nieuwe serie rent zichzelf een beetje voorbij helaas op een gegeven moment.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Precies
Ook gaaf dat ze in de nieuwe serie voorkomen
Het is zeker ook geen perfecte serie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De nieuwe serie rent zichzelf een beetje voorbij helaas op een gegeven moment.
Ho es effe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De nieuwe serie rent zichzelf een beetje voorbij helaas op een gegeven moment.
Heb hem even opgeslagen, wil het wel eens proberenquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Deze zijn best goed te doen: https://www.veggiedeli.nl(...)ookspek-plakjes-250g
Alleen wel duurbinnenkort maar eens zelf proberen te maken met seitan
Hoi Femquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb hem even opgeslagen, wil het wel eens proberen
Ik kon daar niet zo goed tegen, dat 'OMG ZOVEEL FOKKING CYLONS'-gebeuren.quote:
iPhone, klaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:26 schreef Debsterr het volgende:
IK WEET NIET WAT VOOR TELEFOON IK WIL.
Help me.
Alles behalve een iPhone.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:26 schreef Debsterr het volgende:
IK WEET NIET WAT VOOR TELEFOON IK WIL.
Help me.
In 2003 deden we hier nog niet aan Netflixquote:
De 5 was wel een top mobieltjequote:Op donderdag 28 februari 2019 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja bullshit natuurlijk want na de 5 is er geen fatsoenlijke iPhone meer uitgebracht
FTFY.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Voordelen iPhone:
* Makkelijker qua back-up
* Ben ik aan gewend
Voordelen Android:
* Goedkoper abonnement
* Beoogd toestel is wat groter qua scherm
* Goedkoper in abonnement
* Je hebt je ziel nog
Oh, dan maakt het niet uit of je een iPhone neemt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I'm a redhead, I have no soul.
Nadeel iphone, al die onzin die je los moet kopen om tegelijk muziek te kunnen luisteren en je telefoon op te kunnen laden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Voordelen iPhone:
* Makkelijker qua back-up
* Ben ik aan gewend
Voordelen Android:
* Goedkoper abonnement
* Beoogd toestel is wat groter qua scherm
* Goedkoper in abonnement
Samsungquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nadeel iphone, al die onzin die je los moet kopen om tegelijk muziek te kunnen luisteren en je telefoon op te kunnen laden.
Nadeel iphone, je kunt er geen sd-kaart in drukken.
Ben een aantal maanden geleden overgestapt op samsung en nog geen seconde spijt gehad. Het is ff wennen aan het besturingssysteem, maar dat heb je na een paar dagen aardig door.
Heb jij je Whatsapp geschiedenis overgezet naar je Samsung?quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nadeel iphone, al die onzin die je los moet kopen om tegelijk muziek te kunnen luisteren en je telefoon op te kunnen laden.
Nadeel iphone, je kunt er geen sd-kaart in drukken.
Ben een aantal maanden geleden overgestapt op samsung en nog geen seconde spijt gehad. Het is ff wennen aan het besturingssysteem, maar dat heb je na een paar dagen aardig door.
Zit ie bijbelteksten te quoten?quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:35 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben aan het werk in een systeem dat gewoon kut is en mijn zwaar gristelijke collega zit achter mij. Zit me zo verschrikkelijk in te houden
Ik heb nu een 6. Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik hierna weer een iPhone zou nemen. Moet toestel los kopen en ze zijn nogal aan de prijsquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja bullshit natuurlijk want na de 5 is er geen fatsoenlijke iPhone meer uitgebracht
Goedkope troep is het ook, de gracht kon ie ook al niet waarderenquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:29 schreef STING het volgende:
Alleen de combinatie in zwembroek zak in zwembad vond hij niet zo leuk
Nee. Had er niks boeiends tussen staan dus daar geen moeite voor gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb jij je Whatsapp geschiedenis overgezet naar je Samsung?
Was voor mij een van de belangrijkste redenen. Ze vragen al de hoofdprijs en dan ook nog die onzin.quote:Ik heb sinds vorige week een bluetooth headphone dus dat is op zich geen issue met iPhone, maar ben het wel eens dat het eigenlijk onzin is dat je die moet hebben.
Het is een super aardige man die absoluut niet te koop loopt met zijn geloof, maar ik vind het wel zo netjes om niet enorm te vloeken als je weet dat iemand daar aanstoot aan neemt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit ie bijbelteksten te quoten?
Of wil je lekker vloeken?
Ik denk dat ik nog een jaar langer met deze 5 ga doen... Ik wil geen grotere telefoon.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nu een 6. Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik hierna weer een iPhone zou nemen. Moet toestel los kopen en ze zijn nogal aan de prijs
Haast geen ruimte over in je broek natuurlijk met zo'n enorme penerquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een jaar langer met deze 5 ga doen... Ik wil geen grotere telefoon.
Dat is voor mij dus nog 1 van mijn grootste "angsten"... wil niks kwijt van whatsapp haha, lees nog best vaak in oude gesprekken terug namelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee. Had er niks boeiends tussen staan dus daar geen moeite voor gedaan.
[..]
Was voor mij een van de belangrijkste redenen. Ze vragen al de hoofdprijs en dan ook nog die onzin.
Kon dan de nieuwere iphones niet meer gebruiken voor navigatie en muziek tegelijk.
Nou is die radio ter ziele gegaan en heb ik een nieuwe autoradio gekocht waarbij het wel zou kunnen, maar toch... wil niet gedwongen worden door apple om extra uitgaven te moeten doen om hun product te kunnen gebruiken
Vieze gesprekjesquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is voor mij dus nog 1 van mijn grootste "angsten"... wil niks kwijt van whatsapp haha, lees nog best vaak in oude gesprekken terug namelijk
Die kun je als tekstbestabd naar jezelf mailenquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is voor mij dus nog 1 van mijn grootste "angsten"... wil niks kwijt van whatsapp haha, lees nog best vaak in oude gesprekken terug namelijk
Dat natuurlijk als eerste, maar ik fap nogal graag dus een telefoon die ik met 1 hand kan bedienen geniet altijd de voorkeur.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haast geen ruimte over in je broek natuurlijk met zo'n enorme pener
Ow sweet summer childquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Fappen op whatsappgesprekken, die kende ik nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |