De vraag in de OP telt als vraag he.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:52 schreef MCH het volgende:
Welkom in R&P, in de R&P SC van R&P.
Gedraag je.
Wat willen we in dit topic:
• Slowchat
• Offtopic
• De werkdag doorkomen
Wat willen we NIET in dit topic:
• Lijstjes
Hoeveel vragen mag MCH stellen per topic?
• Drie
Mehhhhhquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk zit je nu al aan je drie vragen. Succes.
Dat klopt, die vertrouw ik dan ook wel als 'ie zoiets tegen me zegt.quote:
Sinds ik hier woon is het niet eerder zo hard gegaan, maar achquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow, dat is best veel. Had ik drie jaar geleden. Dit jaar 1k gezakt.
Van het weekend weer eitjes bakken met spekquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb zin in een zacht gekookt eitje
Kies maar een nieuwe BMWquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van het weekend weer eitjes bakken met spek
En waar is de auto uit de OP gebleven
Ik ging meteen kijken naar de vorige OP zodat ik de auto af kon kraken, kan ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt een ramp is het ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds ik hier woon is het niet eerder zo hard gegaan, maar ach
Dat is soms wel een gemis, spekjesquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zoveel scheelt het in de heffing ook weer niet zag ik net!quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt een ramp is het ook niet.
Pro-tipquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is soms wel een gemis, spekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |