was doeltrap volgens mijquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:36 schreef PicoMMP het volgende:
Was gewoon een corner. Of een penalty.
Penalty🤣🤣🤣quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
was doeltrap volgens mij
maar jammer wel aan dit gezeik, corners leven net eens op de honderd keer een doelpunt op.
Was nooit geen corner, en als het een penalty was geweest had de VAR toch ingegrepen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:36 schreef PicoMMP het volgende:
Was gewoon een corner. Of een penalty.
In dit geval dus wel. Ergo, dubbel genaaid. Maar ook dat hoort er bij.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
was doeltrap volgens mij
maar jammer wel aan dit gezeik, corners leven net eens op de honderd keer een doelpunt op.
neuzen geluk hebben de KNVB MAFFIA weer eens mee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:39 schreef Adames het volgende:
[..]
niveautje dit hier hoor
met je achterlijke bakkes
Crewbash.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:39 schreef Adames het volgende:
[..]
niveautje dit hier hoor
met je achterlijke bakkes
Clasie raakt de bal eerst, prima tackle.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Conclusie na zien beelden: Geen hoekschop, 50/50 penalty.
Nope, zijn supporters altijd wanneer het hun club betreftquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Alle Ajacieden hier zijn collectief blind geworden?
Omdat hier mongolen zitten die hier anders nooit komen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:40 schreef Merkie het volgende:
Overduidelijk geen hoekschop, hoe kunnen mensen nou anders beweren.
Jij bent voor Ajax zeker?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:38 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een irritante commentator. Hij moet z'n oordelende bek houden. Gewoon 4x herhalen dat het geen corner was en roepen dat het hopelijk geen doelpunt wordtkansloze vent.
Nooit geen? Het was dus een corner.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was nooit geen corner, en als het een penalty was geweest had de VAR toch ingegrepen?
50/50 penaltyquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Conclusie na zien beelden: Geen hoekschop, 50/50 penalty.
WK 2010 never forgetquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:40 schreef Stefanovich het volgende:
Elke wedstrijd krijgt iemand wel eens onterecht een corner mee of tegen... Boe fucking hoe.
dat vooralquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:40 schreef Stefanovich het volgende:
Elke wedstrijd krijgt iemand wel eens onterecht een corner mee of tegen... Boe fucking hoe.
Overigens, hoe kunnen mensen hier een strafschop in zien?quote:
Wat laat jij je kennen zeg . man man manquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neuzen geluk hebben de KNVB MAFFIA weer eens mee.
Als ik het goed had Ajax twee goals uit de laatste 108 corners. Dus Feyenoord mag de hand ook in eigen boezem porren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:40 schreef Stefanovich het volgende:
Nooit geen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was nooit geen corner, en als het een penalty was geweest had de VAR toch ingegrepen?
Nooit niet geen corner.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nooit geen? Het was dus een corner.
Jullie laten jullie nogal beïnvloeden door Fox, kijk zelf eens goed
Die bal gaat na de deflectie nog langs de noppen van Clasie toch? Lijkt me een cornert.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Onderkant van de voet van clasie zou ik zeggen.
Dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Overigens, hoe kunnen mensen hier een strafschop in zien?
Zo zie ik het ook ja, onderkant van zijn voet. Maar lastig te zien.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die bal gaat na de deflectie nog langs de noppen van Clasie toch? Lijkt me een cornert.
aan het eind lijkt het alsof clasie hem zacht raaktquote:
Bedankt, overduidelijk gewoon een cornerquote:
Dat valt wel meequote:Op woensdag 27 februari 2019 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom speelt Feyenoord eigenlijk zo walgelijk laf in eigen huis? Dit is toch de grote prijs voor hun?
Ik zie het verband niet helemaal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom speelt Feyenoord eigenlijk zo walgelijk laf in eigen huis? Dit is toch de grote prijs voor hun?
als ze steeds blind zouden jagen zou het ondertussen 0-3 staanquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Clasie raakt de bal nauwelijks maar schoffelt vooral tadic onderuit die daardoor vervolgens de bal over de achterlijn tikt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal.
Oké bedankt we gaan het doorgevenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:45 schreef falling_away het volgende:
Ach elke club krijgt wel eens onterecht een corner tegen, dan moet je daarna maar fatsoenlijk verdedigen. De Ligt stond wel aardig vrij, dat de Feyenoord fans daar maar een woest over zijn.
Dat sowieso & het feit dat Feyenoord zeker 2 keer al had moeten scoren en dat nalietquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:45 schreef falling_away het volgende:
Ach elke club krijgt wel eens onterecht een corner tegen, dan moet je daarna maar fatsoenlijk verdedigen. De Ligt stond wel aardig vrij, dat de Feyenoord fans daar maar een woest over zijn.
Eigenlijk zou ik me gewoon kapotschamen als ik Feyenoord-fan was.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:45 schreef falling_away het volgende:
aan wie?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Oké bedankt we gaan het doorgeven
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
"Het is moeilijker hem op de paal te schieten dan tussen de palen."
Bedankt John.
Aan alle supporters van de mooiste club van Nederlandquote:
heel attent van jequote:Op woensdag 27 februari 2019 21:48 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Aan alle supporters van de mooiste club van Nederland
Klopt helemaal wat John zegt. Tegen de paal schieten is makkelijker dan op de paal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
"Het is moeilijker hem op de paal te schieten dan tussen de palen."
Bedankt John.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:48 schreef Adames het volgende:
[..]
heel attent van je
die mochten namelijk niet in het stadion zijn vandaag
Bedankt WethouderHekking.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat John zegt. Tegen de paal schieten is makkelijker dan op de paal.
Gunstig voor PSV?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, nu wordt het niet meer spannend, terwijl de ploegen toch gelijkwaardig waren.
Wel gunstig voor PSV dus ik klaag niet.
Als de concurrent een extra wedstrijd heeft waarvoor ze zich weer moeten opladen etc.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de concurrent een extra wedstrijd heeft waarvoor ze zich weer moeten opladen etc.
Post dat op fr12.nl als je wil lachenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gaat Feyenoord eigenlijk een DVD uitbrengen van deze pot? Ik heb namelijk wel interesse.
Ik zet ook een serie aan. Ik heb mijzelf op zitten vreten na die 1-0 die ik niet terecht vond. Deze 2-0 helaas wel gewoon een eerlijk doelpunt....quote:
Verliezen van dit Feyenoordquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:54 schreef Coco. het volgende:
Ajax verloor met 6-2 van dit Feyenoord
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Post dat op fr12.nl als je wil lachen
Klopt helemaalquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zet ook een serie aan. Ik heb mijzelf op zitten vreten na die 1-0 die ik niet terecht vond. Deze 2-0 helaas wel gewoon een eerlijk doelpunt....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staan in de kleedkamer.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:55 schreef bombmannl het volgende:
Hopelijk scoort Ajax er nog een stuk of 3, de gezichten van die tokkies op de tribune is dan puur genot
En dan die ajaxsupporters die weer arrogant gaan doen... nee, beter komt er helemaal geen uitslagquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:55 schreef bombmannl het volgende:
Hopelijk scoort Ajax er nog een stuk of 3, de gezichten van die tokkies op de tribune is dan puur genot
Kan nog prima joh.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zet ook een serie aan. Ik heb mijzelf op zitten vreten na die 1-0 die ik niet terecht vond. Deze 2-0 helaas wel gewoon een eerlijk doelpunt....
Rust.quote:
PSV de lachende derde.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan die ajaxsupporters die weer arrogant gaan doen... nee, beter komt er helemaal geen uitslag
Kan er weinig vanquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4-0 als Vini wat beter kon schieten
wanneer doen die niet arrogant?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan die ajaxsupporters die weer arrogant gaan doen... nee, beter komt er helemaal geen uitslag
Ik zie Ajax niet de CL winnenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, we moeten maar zo bedenken dat op deze manier het seizoen voor beide teams geslaagd is. Ajax straks met de dubbel en Feyenoord met één keer winst op Ajax.
Over die overwinning op Ajax zal langer gepraat worden dan over de dubbel. (mochten we de dubbel pakken uiteraard)quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, moeten maar zo bedenken dat op deze manier het seizoen voor beide teams geslaagd is. Ajax straks met de dubbel en Feyenoord met één keer winst op Ajax.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, we moeten maar zo bedenken dat op deze manier het seizoen voor beide teams geslaagd is. Ajax straks met de dubbel triple en Feyenoord met één keer winst op Ajax.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:57 schreef KingRadler het volgende:
Kom met zijn allen naar het Fey topic
krijgt wel een tikquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha stJuste een blessure veinzen om geen rood te pakken.
Dat is het mooie van sport. Voor sommigen telt een prijs, voor anderen is meedoen al voldoende.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over die overwinning op Ajax zal langer gepraat worden dan over de dubbel. (mochten we de dubbel pakken uiteraard)
hemeltjequote:Op woensdag 27 februari 2019 21:59 schreef Vollenhoven het volgende:
hahahahahahah hemeltje, liep Van de Beek daar nou in buitenspelpositie voordat hij de bal kopte?
hahahaah ja manquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:59 schreef Vollenhoven het volgende:
hahahahahahah hemeltje, liep Van de Beek daar nou in buitenspelpositie voordat hij de bal kopte?
Tenzij je de triple pakt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over die overwinning op Ajax zal langer gepraat worden dan over de dubbel. (mochten we de dubbel pakken uiteraard)
Nooit.quote:
heeft ie al een zachte jongen gevonden om lief en leed mee te delenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zojuist Paxcon weer even gesproken
Was leuk.
Tja scrummie was echt viesmad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:00 schreef Adames het volgende:
over feyenoord gesproken, waar zijn de feyenoorders in dit topic gebleven
Beetje hypcriet van GGMM. Altijd als wij 2 gaan chillen roept hij dat de hele dag.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:00 schreef Coco. het volgende:
Ik ken echt niemand die "hemeltje" zegt, dat moet aangepast zijn
Dat heb ik hem niet gevraagd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft ie al een zachte jongen gevonden om lief en leed mee te delen
Gloryhunters die Feyenoordsupporters.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:00 schreef Adames het volgende:
over feyenoord gesproken, waar zijn de feyenoorders in dit topic gebleven
Lieve jongenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zojuist Paxcon weer even gesproken
Was leuk.
Nee bij jou.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh
Wel heel raar dat je bij act aan paxcon denkt
uit het oog uit het hartquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bij jou.
Ik dacht dat jullie goede vrienden waren, vandaar.
Niet gelezenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe policy al doorgenomenen?
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
PSV is dan ook mokerslecht.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vreemd dat jorgensen niet in de basis stond. Die was fantastisch tegen PSV.
nee, leg 'm eens uit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:06 schreef S0nic het volgende:
Die zag Blind niet aankomen.
Snap je hem![]()
maakt zich breed volgens de neutrale commentatorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |