Ja wel, ik zit ook in zo¨n discord en daar vinden die mensen mij ook al heel grof. Ik heb ook niet zon goede relatie met een of andere @I.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
laat je niet wegjagen tjacka
stiekem kunnen ze je niet missen
Überhaupt je ploeggenoot bashen in bijzijn van de media. Dat deed Marcelo of Carvajal ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Courtois moet alleen niks zeggen hierover, die heeft geen recht van spreken
[..]
ja ja
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel, ik zit ook in zo¨n discord en daar vinden die mensen mij ook al heel grof. Ik heb ook niet zon goede relatie met een of andere @:I.
Ja het is maar internet Tyron maar het doet wel iets met een jonge jongen.
Marcelo is ook bezig aan zijn laatste seizoen denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Überhaupt je ploeggenoot bashen in bijzijn van de media. Dat deed Marcelo of Carvajal ook.
je bent een lieve jongen tjackquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel, ik zit ook in zo¨n discord en daar vinden die mensen mij ook al heel grof. Ik heb ook niet zon goede relatie met een of andere @:I.
voor elk mens is een groep soortgenoten te vinden hoor tjackaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verwacht ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Marcelo is ook bezig aan zijn laatste seizoen denk ik
Same.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:38 schreef Tyron het volgende:
ik klik altijd weg als ik een negerin of neger zie
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
voor elk mens is een groep soortgenoten te vinden hoor tjacka
Welk subforum?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Ik ben binnenkort moderator hier. Dan gaat mijn wraak wel komen.
Veel plezier stijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
Zo, streampje voor de Clásico. TV'tje aan.
Mzzl
Cute.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit mag niet meer volgens de policy he?quote:
Opdonderen dus stomme neger.quote:Algemene gedragsregels
• Post je niet mee in een forum, ga daar dan ook niet heen om alleen maar een 'grap' te plaatsen
• Ga niet naar een forum om te klagen over dat forum en/of de users aldaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |