40-45 dagenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:28 schreef SideEffect het volgende:
Hoe lang blijft verliefdheid aanwezig in een relatie?
Haha. Deze act houdt ook maar niet op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben het na 214 dagen nog steeds
pijnlijk dat het niet wederzijds isquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben het na 214 dagen nog steeds
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pijnlijk dat het niet wederzijds is
Zoek niet steeds mijn aandacht opquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een kloon account van jezelf kan verliefde gevoelens hebben.
Wie is jouw kloonquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:36 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een kloon account van jezelf kan verliefde gevoelens hebben.
Volgende deelquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:37 schreef McGrath het volgende:
Komt er ook nog een Jetro SC?
[ afbeelding ]
Lol neequote:Op woensdag 27 februari 2019 18:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ah Oke, heb je last van angstaanvallen?
Biologisch gezien maximaal een paar maanden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:28 schreef SideEffect het volgende:
Hallo Stimoquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Biologisch gezien maximaal een paar maanden.
@TARDIS. sla je slagquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:48 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb zin in seks. Echt irritant.
Drie maandenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:28 schreef SideEffect het volgende:
Na de eerste keer seksquote:
Zit mag dus niet hequote:
quote:
Heb je de fritzlgrapjes van gisteravond gezienquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat Haags het ook altijd doet mag het blijkbaar wel
Zelfs jij niet?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]Dit gelooft helemaal niemand.
Nee jij gaat het geen maanden volhouden met zo'n irritant wezen zonder seks.quote:
Nee maar die zijn ongetwijfeld nu al weggehaald nadat de nieuwe user policy live is gegaan hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb je de fritzlgrapjes van gisteravond gezien
Janken maatquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb je de fritzlgrapjes van gisteravond gezien
Je kan weleens gelijk hebben vriendquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij gaat het geen maanden volhouden met zo'n irritant wezen zonder seks.
quote:
Heyquote:
Laat mij komen. Ik kreun hard.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:02 schreef Chloroform het volgende:
Mn buren hebben harde muziek aan, tijd voor een tegengeluid
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Laat mij komen. Ik kreun hard.
Bij jou niet denk ik hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee denkt dat ze dan eerder 'ga door' kreunt
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet jij wetenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee bij meer is het meer van "Waar ben ik? wie ben jij?"
Zeg datquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:06 schreef Chloroform het volgende:
Nou, het feestteam is compleet hoor
we missen @Driepink nogquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:06 schreef Chloroform het volgende:
Hai poepiequote:
Nee hoorquote:
Waaromquote:
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dit inderdaad ook graag kreun.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zie je, mensenkennisquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dit inderdaad ook graag kreun.
chloro, ik kreun je buren er uit, sure thing.
Doe dat maar als ik er niet benquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dit inderdaad ook graag kreun.
chloro, ik kreun je buren er uit, sure thing.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:06 schreef Chloroform het volgende:
Beetje prima werkdag gehad?quote:
yesh, begon laat. Jij ook?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje prima werkdag gehad?
Gelukkig maarquote:
De echte KLBSC is niet meer †quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoi ik ben opzoek naar de KLB sc, waar kan ik deze vinden?
Cutequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn oven
Jazeker. Begon normaal, en ik eindigde laat. Maar was wel weer lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yesh, begon laat. Jij ook?
JBK / [SC] Café de Juich #7 - Kaapleven beste levenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[KLB SC]quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
haha daar is zeker ene te veel vanquote:
Geeft niets, van dit megapiratenfestijn ben jij nog wel het meest normaalquote:
Ik hoop dat Liverpool het verkloot tegen Watfordquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JBK / [SC] Café de Juich #7 - Kaapleven beste leven
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool het verkloot tegen Watford
Ja gelukkig wel iddquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Wat ga je eten?
Je bent nu ingelogd als Le_Professeur.quote:
Leuk hoorquote:
Hehequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent nu ingelogd als Le_Professeur.
Je kunt op diverse manieren uitloggen. Kies een methode en druk op de knop om uit te loggen.
Vriend, wat doe me aan.
Chloro noemde me vandaag een schijtkipquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een poepende kip haha, wat is daar de gedachte achter.
consumptiequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een poepende kip haha, wat is daar de gedachte achter.
nee leg eens uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha daar is zeker ene te veel van
haha snap je
omdat hij driepink heet
dat is eentje teveel
haha
snap je?
Tell me bbyquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Driepink het volgende:
Ik wil iets mededelen, maar ik durf het serieus niet omdat jullie mij gelijk met de grond gelijk maken dan
bikkel 👊💪quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Begon normaal, en ik eindigde laat. Maar was wel weer lekker.
kom, wie a zegt moet ook nus zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Driepink het volgende:
Ik wil iets mededelen, maar ik durf het serieus niet omdat jullie mij gelijk met de grond gelijk maken dan
Je bent zwanger vandaar die dikke pens hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Driepink het volgende:
Je gaat naar de sportschool?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Driepink het volgende:
Bestel Chineesquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel idd
Weet nog niet, geen zin meer om naar de AH te gaan dus misschien pizza maar heb ik paar dagen geleden nog op dus weet echt niet
Jij?
Waaromquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Chloro noemde me vandaag een schijtkip
Nou kijk.quote:
JIJ MOET NU ECHT KAPPEN. IK DACHT JE BENT ZIEK OFZO.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Driepink het volgende:
Hahaaaa nee, niet zulke rare praat prof.
net bij rtl boulevard hadden ze het over hotter then my daughter met patty brard.
Toen zei zo'n vrouwtje dus: ik voel alleen maar haat en verdriet en pijnmoest aan iedereen hier denken om de een of andere reden
Confronterend ditquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Driepink het volgende:
net bij rtl boulevard hadden ze het over hotter then my daughter met patty brard.
Toen zei zo'n vrouwtje dus: ik voel alleen maar haat en verdriet en pijnmoest aan iedereen hier denken om de een of andere reden
lijkt me slim, misschien kunnen we dan wat minder doen aan de zorg voor obesitasklachtenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat naar de sportschool?
okquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Driepink het volgende:
okequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Driepink het volgende:
Als ik ziek was hadden jullie mij niet met de grond gelijk gemaakt he, zo harteloos zijn jullie ook weer nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
JIJ MOET NU ECHT KAPPEN. IK DACHT JE BENT ZIEK OFZO.
Maar hoe gedraagt een schijtkip zich danquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weetnie, zal me wel hebben gedragen als een schijtkip ofzo
Was het meest beschaafde scheldwoord dat ik op dat moment kon bedenken #hivpositiefquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weetnie, zal me wel hebben gedragen als een schijtkip ofzo
lolquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
lijkt me slim, misschien kunnen we dan wat minder doen aan de zorg voor obesitasklachten
Ooooh dan, niks aan het handje!quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Driepink het volgende:
Weetnie, moet je aan @Chloroform vragen, dat is blijkbaar de expertquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar hoe gedraagt een schijtkip zich dan
Ik heb geen ziel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik ziek was hadden jullie mij niet met de grond gelijk gemaakt he, zo harteloos zijn jullie ook weer niet
Netflix-special in de categorie dramaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou kijk.
Normaliter hebben mensen twee pinken. De naam Driepink insinueert dat hij er drie heeft. Dat is er dus eigenlijk eentje teveel.
Toen jij vervolgens zei dat niemand Driepink mist deed ik net alsof dat kwam omdat iedereen natuurlijk normaliter twee pinken heeft, en een derde pink dus niet mist, terwijl ik het dan stiekem over Driepink de user had haha.
Oh man wat ben ik briljant. Tijd dat ik een eigen Netflix-special krijg.
Vanwege mijn maatschappijkritische thema's natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Netflix-special in de categorie drama
Ach schatje, heb net 3 stukjes baklava op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet niet te streng zijn voor jezelf
Bij driepink denk ik altijd aan een rond mannetje met een hele kleine penis (de derde pink)quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou kijk.
Normaliter hebben mensen twee pinken. De naam Driepink insinueert dat hij er drie heeft. Dat is er dus eigenlijk eentje teveel.
Toen jij vervolgens zei dat niemand Driepink mist deed ik net alsof dat kwam omdat iedereen natuurlijk normaliter twee pinken heeft, en een derde pink dus niet mist, terwijl ik het dan stiekem over Driepink de user had haha.
Oh man wat ben ik briljant. Tijd dat ik een eigen Netflix-special krijg.
En je bek niet verbrand? Hahhaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ach schatje, heb net 3 stukjes baklava op.
nee vanwege je dramatische zelfbeeldquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vanwege mijn maatschappijkritische thema's natuurlijk
Welkequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ach schatje, heb net 3 stukjes baklava op.
Wat heb je aanquote:
Wil je mijn mond anders even blussen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En je bek niet verbrand? Hahha
Elke briljante cabaretier heeft een enigzins negatief zelfbeeld dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee vanwege je dramatische zelfbeeld
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wil je mijn mond anders even blussen?
Moest kadayif googelen, maar nicequote:
ik zou uitloggen, dat helpt beterquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:21 schreef Cronometer het volgende:
Volgens mij moet ik ovuleren, wat een vieze praat.
Die groene?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest kadayif googelen, maar nice
Ik vind die rolletjes lekker
Doe ik ook dagelijks.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:21 schreef Cronometer het volgende:
Volgens mij moet ik ovuleren, wat een vieze praat.
ER IS EEN NIEUWER POSITIEVER BELEIDquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zou uitloggen, dat helpt beter
oh jammer, dan ga ik wat vaker op vakantiequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ER IS EEN NIEUWER POSITIEVER BELEID
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zou uitloggen, dat helpt beter
Echt he, kut stimoquote:
Of je laat de lieve mcgrath weer zien die we allemaal kennenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh jammer, dan ga ik wat vaker op vakantie
sorry, na mijn hersenschudding ben ik dezelfde niet meerquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Of je laat de lieve mcgrath weer zien die we allemaal kennen
Duurt te langquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, mijn cheatday is pas zaterdag
wow dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry, na mijn hersenschudding ben ik dezelfde niet meer
He dat ben ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bij driepink denk ik altijd aan een rond mannetje met een hele kleine penis (de derde pink)
Lijkt wel een grote visstickquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:27 schreef Cronometer het volgende:
[ afbeelding ]
dit is echt het aller aller lekkerste
is het lekkerder dan een zigeunerschnitzel met een koud witbiertje erbij?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:27 schreef Cronometer het volgende:
[ afbeelding ]
dit is echt het aller aller lekkerste
het is kadayif met een laagje erin, ik weet niet precies wat er in zit, jhet is smeuig en zoet. dit is ENORM heerlijk.quote:
welke kleur heeft je string?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zwarte all stars, zwarte skinny jeans en een lichtblauw overhemd.
Dit is een orgasme in je mond. Ik zweer je.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
is het lekkerder dan een zigeunerschnitzel met een koud witbiertje erbij?
Dat is een hele goede vraag.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
is het lekkerder dan een zigeunerschnitzel met een koud witbiertje erbij?
ging om de zigeunerschnitzelquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dan toch dat je homofiel bent
de orgasme van tardis in mijn mond?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dit is een orgasme in je mond. Ik zweer je.
Of een squirtende kut. Maakt niet uit, tis fucking lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
de orgasme van tardis in mijn mond?
Geen ondergoed, nicequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zwarte all stars, zwarte skinny jeans en een lichtblauw overhemd.
KOEKOEKquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:30 schreef Vanillekwark het volgende:
gvd vent die op z'n 67e begint met Jiu-Jitsu, en een brown belt is op z'n 71e.
Wat
Een
Baas
Ziet er wel echt goor uit, maar dat is vaker zo met etenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
het is kadayif met een laagje erin, ik weet niet precies wat er in zit, jhet is smeuig en zoet. dit is ENORM heerlijk.
Heyquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
de orgasme van tardis in mijn mond?
wacht, check deze video eensquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ziet er wel echt goor uit, maar dat is vaker zo met eten
Vast nog zonder te janken over zijn lies op een internetforum ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:30 schreef Vanillekwark het volgende:
gvd vent die op z'n 67e begint met Jiu-Jitsu, en een brown belt is op z'n 71e.
Wat
Een
Baas
dat is de droomquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast nog zonder te janken over zijn lies op een internetforum ook
Hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast nog zonder te janken over zijn lies op een internetforum ook
Nou ja, als je nu voorvocht lekt, vlekt dat wel op je zwarte broek tochquote:
hard geworden van deze postquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, als je nu voorvocht lekt, vlekt dat wel op je zwarte broek toch
Ja maar slechts aan de binnenkant dus dat zie je niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, als je nu voorvocht lekt, vlekt dat wel op je zwarte broek toch
You and me bothquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hard geworden van deze post
Ja dat is zoquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar slechts aan de binnenkant dus dat zie je niet.
Heel grote clitquote:
gewoon mondje open bbyquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:39 schreef McGrath het volgende:
ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen als dit soort dingen gepost worden
welkequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:39 schreef McGrath het volgende:
Alles kan, het niveau nog verder verlagen lukt dan toch niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:39 schreef McGrath het volgende:
Je hoeft niks te zeggen, bukken is genoegquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:39 schreef McGrath het volgende:
Laat het gewoon over je heenkomen hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:39 schreef McGrath het volgende:
bedankt voor deze bemoedigende woorden, beste catkillerquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alles kan, het niveau nog verder verlagen lukt dan toch niet.
Oh jawel, mods met pedograpjes bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alles kan, het niveau nog verder verlagen lukt dan toch niet.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niks te zeggen, bukken is genoeg
oh, okéquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat het gewoon over je heenkomen haha
Wat is het verschil tussen een baby en een koelkastquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh jawel, mods met pedograpjes bijvoorbeeld
in een koelkast kan je wel je bier kwijtquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een baby en een koelkast
In een baby ook als je goed je best doet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
in een koelkast kan je wel je bier kwijt
Doe mij dit niet aanquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een koelkast schreeuwt niet als ik mijn vlees er in stop.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
in een koelkast kan je wel je bier kwijt
Een koelkast kreunt niet als je er vlees in steektquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
haha, kan jij maar één biertje op?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In een baby ook als je goed je best doet.
Oh sorry.quote:
Ik heb geen flauw idee. Ik ben meer van de insights in R&P.quote:
Gastquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een koelkast schreeuwt niet als ik mijn vlees er in stop.
Hek net geleerd bij Dunpertreeten.quote:
Ja hoorquote:
Nee de rest was al opquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha, kan jij maar één biertje op?
Jij hebt het ultieme dieptepunt al bereiktquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef Catkiller het volgende:
En dan die oudjes altijd maar zeggen dat internet je dommer maakt
Haaaaaa nou gelukkig hoef ik hier geen seksuele praatjes te maken met anderen in ieder gevalquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt het ultieme dieptepunt al bereikt
Lijkt me stugquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hek net geleerd bij Dunpertreeten.
Hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haaaaaa nou gelukkig hoef ik hier geen seksuele praatjes te maken met anderen in ieder geval
jou ontgaat ook niks hequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door Vanillekwark op 27-02-2019 19:46 ]
lol
Dat weet ik niet ik objectificeer vrouwen niet door niet naar ze kijken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me stug
Wat heeft Syl weer een leuk ding aan he
Dacht dat feiten wel mogenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door Vanillekwark op 27-02-2019 19:46 ]
lol
Gvdquote:
Oh ja jij zocht een oude rijke man hequote:
iS HIJ OUD?! Hij tikt als een 17 jarigequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja jij zocht een oude rijke man he
Moest van hem zeggen dat jij dood bent voor hemquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HANS @:HPLC, RTL4 GAAT OVER LEGO!!!
Haha hij werd een keer aangepakt door een meisje van 17 en heeft toen 2 maanden lopen klagen over zijn blessure hier, zo oud.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
iS HIJ OUD?! Hij tikt als een 17 jarige
Typ zo nog wel een keer als VK weg is okquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb niet gezien wat er stond
[..]
Onjuist
Kan niet wachten!quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typ zo nog wel een keer als VK weg is ok
Zou je dat wel doen 👀quote:
Hoe de fuck komt een foto van iemands huis online na overlijden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:52 schreef Cronometer het volgende:
Moet in ene denken aan user 3voud, hij had het er over dat hij rijk was, eigen bedrijf had, geld zat had, mooie woning had etc.
Tja, toen overleed hij en zagen we een foto van zijn huis: beetje bijstanderig.
Toen mochten we nog lol hebben hierquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt een foto van iemands huis online na overlijden?
er kwam een krantenartikel online en daar zag je zijn woning in.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Fundaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh ja nee dat moeten we niet willenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toen mochten we nog lol hebben hier
beetje zoals er foto's van braddie online komen na een hartaanvalquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
das beetje sneu dan ja, maar goed, had hij dan zelf weinig last meer vanquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
er kwam een krantenartikel online en daar zag je zijn woning in.
En maar stoer doen dat hij geld zat had.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
das beetje sneu dan ja, maar goed, had hij dan zelf weinig last meer van
Ikkequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie heeft er hier een parelketting penis
onzekerheid ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:54 schreef Cronometer het volgende:
[..]
En maar stoer doen dat hij geld zat had.
Why.
Ja je ziet we wel uit alsof je nooit een maaltijd overslaat hahaquote:
Ben een beauty idcquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja je ziet we wel uit alsof je nooit een maaltijd overslaat haha
Hoezoquote:
beautifull ja ahahaquote:
Hoezo dacht?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:56 schreef Vanillekwark het volgende:
haha weet je nog toen iedereen dacht dat je een van mijn kloontjes was @:rozevla
gekke tijden
Alsof ik zoeen dom ei als kloon zou hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:56 schreef Vanillekwark het volgende:
haha weet je nog toen iedereen dacht dat je een van mijn kloontjes was @:rozevla
gekke tijden
Ja dat komt daar door. Sjonge jonge jongequote:
Ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie heeft er hier een parelketting penis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |