Cutequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn oven
Jazeker. Begon normaal, en ik eindigde laat. Maar was wel weer lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yesh, begon laat. Jij ook?
JBK / [SC] Café de Juich #7 - Kaapleven beste levenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoi ik ben opzoek naar de KLB sc, waar kan ik deze vinden?
[KLB SC]quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoi ik ben opzoek naar de KLB sc, waar kan ik deze vinden?
haha daar is zeker ene te veel vanquote:
Geeft niets, van dit megapiratenfestijn ben jij nog wel het meest normaalquote:
Ik hoop dat Liverpool het verkloot tegen Watfordquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JBK / [SC] Café de Juich #7 - Kaapleven beste leven
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool het verkloot tegen Watford
Ja gelukkig wel iddquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Wat ga je eten?
Je bent nu ingelogd als Le_Professeur.quote:
Leuk hoorquote:
Hehequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent nu ingelogd als Le_Professeur.
Je kunt op diverse manieren uitloggen. Kies een methode en druk op de knop om uit te loggen.
Vriend, wat doe me aan.
Chloro noemde me vandaag een schijtkipquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een poepende kip haha, wat is daar de gedachte achter.
consumptiequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een poepende kip haha, wat is daar de gedachte achter.
nee leg eens uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha daar is zeker ene te veel van
haha snap je
omdat hij driepink heet
dat is eentje teveel
haha
snap je?
Tell me bbyquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Driepink het volgende:
Ik wil iets mededelen, maar ik durf het serieus niet omdat jullie mij gelijk met de grond gelijk maken dan
bikkel 👊💪quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Begon normaal, en ik eindigde laat. Maar was wel weer lekker.
kom, wie a zegt moet ook nus zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Driepink het volgende:
Ik wil iets mededelen, maar ik durf het serieus niet omdat jullie mij gelijk met de grond gelijk maken dan
Je bent zwanger vandaar die dikke pens hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Driepink het volgende:
Je gaat naar de sportschool?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Driepink het volgende:
Bestel Chineesquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel idd
Weet nog niet, geen zin meer om naar de AH te gaan dus misschien pizza maar heb ik paar dagen geleden nog op dus weet echt niet
Jij?
Waaromquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Chloro noemde me vandaag een schijtkip
Nou kijk.quote:
JIJ MOET NU ECHT KAPPEN. IK DACHT JE BENT ZIEK OFZO.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:14 schreef Driepink het volgende:
Hahaaaa nee, niet zulke rare praat prof.
net bij rtl boulevard hadden ze het over hotter then my daughter met patty brard.
Toen zei zo'n vrouwtje dus: ik voel alleen maar haat en verdriet en pijnmoest aan iedereen hier denken om de een of andere reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |