Heel grote clitquote:
gewoon mondje open bbyquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:39 schreef McGrath het volgende:
ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen als dit soort dingen gepost worden
welkequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:39 schreef McGrath het volgende:
Alles kan, het niveau nog verder verlagen lukt dan toch niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:39 schreef McGrath het volgende:
Je hoeft niks te zeggen, bukken is genoegquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:39 schreef McGrath het volgende:
Laat het gewoon over je heenkomen hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:39 schreef McGrath het volgende:
bedankt voor deze bemoedigende woorden, beste catkillerquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alles kan, het niveau nog verder verlagen lukt dan toch niet.
Oh jawel, mods met pedograpjes bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alles kan, het niveau nog verder verlagen lukt dan toch niet.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niks te zeggen, bukken is genoeg
oh, okéquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat het gewoon over je heenkomen haha
Wat is het verschil tussen een baby en een koelkastquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh jawel, mods met pedograpjes bijvoorbeeld
in een koelkast kan je wel je bier kwijtquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een baby en een koelkast
In een baby ook als je goed je best doet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
in een koelkast kan je wel je bier kwijt
Doe mij dit niet aanquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een koelkast schreeuwt niet als ik mijn vlees er in stop.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
in een koelkast kan je wel je bier kwijt
Een koelkast kreunt niet als je er vlees in steektquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
haha, kan jij maar één biertje op?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In een baby ook als je goed je best doet.
Oh sorry.quote:
Ik heb geen flauw idee. Ik ben meer van de insights in R&P.quote:
Gastquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een koelkast schreeuwt niet als ik mijn vlees er in stop.
Hek net geleerd bij Dunpertreeten.quote:
Ja hoorquote:
Nee de rest was al opquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha, kan jij maar één biertje op?
Jij hebt het ultieme dieptepunt al bereiktquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef Catkiller het volgende:
En dan die oudjes altijd maar zeggen dat internet je dommer maakt
Haaaaaa nou gelukkig hoef ik hier geen seksuele praatjes te maken met anderen in ieder gevalquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt het ultieme dieptepunt al bereikt
Lijkt me stugquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hek net geleerd bij Dunpertreeten.
Hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haaaaaa nou gelukkig hoef ik hier geen seksuele praatjes te maken met anderen in ieder geval
jou ontgaat ook niks hequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door Vanillekwark op 27-02-2019 19:46 ]
lol
Dat weet ik niet ik objectificeer vrouwen niet door niet naar ze kijken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me stug
Wat heeft Syl weer een leuk ding aan he
Dacht dat feiten wel mogenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door Vanillekwark op 27-02-2019 19:46 ]
lol
Gvdquote:
Oh ja jij zocht een oude rijke man hequote:
iS HIJ OUD?! Hij tikt als een 17 jarigequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja jij zocht een oude rijke man he
Moest van hem zeggen dat jij dood bent voor hemquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HANS @:HPLC, RTL4 GAAT OVER LEGO!!!
Haha hij werd een keer aangepakt door een meisje van 17 en heeft toen 2 maanden lopen klagen over zijn blessure hier, zo oud.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
iS HIJ OUD?! Hij tikt als een 17 jarige
Typ zo nog wel een keer als VK weg is okquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb niet gezien wat er stond
[..]
Onjuist
Kan niet wachten!quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typ zo nog wel een keer als VK weg is ok
Zou je dat wel doen 👀quote:
Hoe de fuck komt een foto van iemands huis online na overlijden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:52 schreef Cronometer het volgende:
Moet in ene denken aan user 3voud, hij had het er over dat hij rijk was, eigen bedrijf had, geld zat had, mooie woning had etc.
Tja, toen overleed hij en zagen we een foto van zijn huis: beetje bijstanderig.
Toen mochten we nog lol hebben hierquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt een foto van iemands huis online na overlijden?
er kwam een krantenartikel online en daar zag je zijn woning in.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Fundaquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh ja nee dat moeten we niet willenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toen mochten we nog lol hebben hier
beetje zoals er foto's van braddie online komen na een hartaanvalquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
das beetje sneu dan ja, maar goed, had hij dan zelf weinig last meer vanquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
er kwam een krantenartikel online en daar zag je zijn woning in.
En maar stoer doen dat hij geld zat had.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
das beetje sneu dan ja, maar goed, had hij dan zelf weinig last meer van
Ikkequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie heeft er hier een parelketting penis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |