Kokossoep.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zin in soep, dus het wordt een kokossoep met udonnoodles en kip
Ik ga denk ik gewoon in t-shirt naar de winkel
Heb je die al eerder gehad? Hou erg van flammkuchen maar ik had laatst flammkuchen van de AH. Zat totaal geen smaak aan en zoek naar een lekkere voor op een dag als deze wanneer ik 20 min heb om wat te maken en op te eten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:43 schreef minilot het volgende:
Flammkuchen uit de Lidl-vriezer met salade
HF recept?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zin in soep, dus het wordt een kokossoep met udonnoodles en kip
Ik ga denk ik gewoon in t-shirt naar de winkel
quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is hierbinnen 23 graden, zonder verwarming![]()
Die griep krijgt mij niet te pakken
quote:
En deeg en dat zelf beleggen? Of bedoelde je dat ook?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je die al eerder gehad? Hou erg van flammkuchen maar ik had laatst flammkuchen van de AH. Zat totaal geen smaak aan en zoek naar een lekkere voor op een dag als deze wanneer ik 20 min heb om wat te maken en op te eten.
Dat doe ik normaal ook, maar het liefst zou ik iets (lekkers) als ik thuis kom meteen in de oven willen schuiven, kan ik mezelf even opfrissen (kom van fysio), dan opeten en weer weg. Om dus nog gaan beleggen, uien snijden etc. kost me net even teveel tijd. Maar ik eet dus liever een boterham dan de flammkuchen van de AH.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En deeg en dat zelf beleggen? Of bedoelde je dat ook?
Kloptquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, want die maken goddelijke soeprecepten
Volgende keer als je in de buurt bent, laat het even weten!quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef AnneX het volgende:
In de zon - op terras- jas aan.
Als wintersport en dan aan de Boulevard op Schev.
Leuke lunchsoep met een ciabattabroodje of zoquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
Klopt
Al zitten er soms ook wel soepen tussen die ik niet als maaltijdvervanger zou willen zien(zoete aardappel met feta bv. lekkere soep, maar vind het te eentonig om als volledige maaltijd te hebben).
Duh...ben je weer terug uit Parijs dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Volgende keer als je in de buurt bent, laat het even weten!
nope.. daarom ook volgende keer..quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Duh...ben je weer terug uit Parijs dan?
#egoposten
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, want die maken goddelijke soeprecepten
Tussen de rest van de grote grijze golf op het terras?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef AnneX het volgende:
In de zon - op terras- jas aan.
Als wintersport en dan aan de Boulevard op Schev.
Wij gaan er helemaal in op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen de rest van de grote grijze golf op het terras?
Was dat die Peruaanse aardappelsoep? Speciaal voor die soep had ik de box genomen, maar vond dat zo'n enorme tegenvaller.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Al zitten er soms ook wel soepen tussen die ik niet als maaltijdvervanger zou willen zien(zoete aardappel met feta bv. lekkere soep, maar vind het te eentonig om als volledige maaltijd te hebben).
Yes.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was dat die Peruaanse aardappelsoep? Speciaal voor die soep had ik de box genomen, maar vond dat zo'n enorme tegenvaller.
Ik las caviaquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
Kibbeling beslag maken met cava. Ben benieuwd
Pantoffeldiertjes!quote:
in het beslag best. in de olie pas ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:48 schreef liedetector het volgende:
[..]
van mij mag je die er prima indopen hoor..... ik eet toch niet mee
Niet eens een paar hoogbejaarde dames ongewild naar de overkant van de straat gebracht?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:06 schreef AnneX het volgende:
Ook nog goeie daad: 2 verdwaasde meisjes geholpen met moeders terugvinden in de drukte op boulevard. Gelukt.
Dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was dat die Peruaanse aardappelsoep? Speciaal voor die soep had ik de box genomen, maar vond dat zo'n enorme tegenvaller.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)s._vakkenvuller.htmlJan de hoop
Wat erruggggg!quote:
Hahahaha ja! Dat herinner ik me nog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat erruggggg!![]()
![]()
Ik vond de uitzending toen zijn eigen laptop/tablet op hol sloeg en dwars door alles heen een jingle liet horen ook hilarisch.
Ik heb altijd lichte teleurstelling als iemand anders het ontbijtnieuws presenteertquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahahaha ja! Dat herinner ik me nog.
Ik hou van die man
Hoi, welkom. Dit is niet Wat eten we vandaag wn wel de SCquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef stokj het volgende:
Gebakken aardappelpartjes met spinazie en een spinazie-kaasschijf en als drankje een glas versgeperste sinaasappelsap.
Morgenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Was vandaag nou D Day voor je?
Hoppaa, gewoon droog eten die handelquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Morgen
Dat moment dat je alleen een vaas hebt om water in te doen om je paracetamol weg te spoelen
Dit zag ik al aankomenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi, welkom. Dit is niet Wat eten we vandaag wn wel de SC![]()
Myra, wat een onpraktische TT![]()
Heeft best nog lang geduurd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit zag ik al aankomenIk moest ook al een paar keer kijken waar de slowchat was.
wat krijg jij je omelet mooi vierkant! dat lukt mij nou nooit!quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:25 schreef minilot het volgende:
Inzake verwarrende topictitel, ik eet zodadelijk de helft van dit postzwemlesontbijtje-to-share.
[ afbeelding ]
Krentenbollen dus en druif, komkommer met romige pindadip, omelet, gestoomde peer.
Ze krijgt 'm heel uit de pan, dat is voor mij al een onhaalbaar strevenquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat krijg jij je omelet mooi vierkant! dat lukt mij nou nooit!
Vierkant pannetje?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat krijg jij je omelet mooi vierkant! dat lukt mij nou nooit!
Zag het van de week ook langskomen. Helaas, alles van vroeger weggedaan. Ook van die losse colletjes (of zo)quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:45 schreef AnneX het volgende:
Alles komt terug...cyclische mode.
Laatst viel mij op tv op, dat een bloes onder een trui werd gedragen ...
En zojuist zag ik de reclame op fok en een naam: de kraaginzet.![]()
En lees De kraaginzet – de modieuze klassieker maakt zijn comeback...![]()
En een stukkie tekst https://www.mona-mode.nl/magazine/mode/kraaginzet/![]()
U las het hier voor het eerst.🤪
owww ja vast eieren in water zet mochten de wereldreizigers hier besluiten ooit nog wakker te worden..... volgens mij heb ik een mega fijn bed en was het wel heel laat vanacht en ik vind ook nog een fles captain fox uit cuba..... *verontschuldigt vast naar Frouw in India....maar als je iets bewaard voor een speciaal moment was dit m dan ook wel....quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:25 schreef minilot het volgende:
Inzake verwarrende topictitel, ik eet zodadelijk de helft van dit postzwemlesontbijtje-to-share.
[ afbeelding ]
Krentenbollen dus en druif, komkommer met romige pindadip, omelet, gestoomde peer.
en dan geen pannenkoeken kunnen maken, onbegrijpelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze krijgt 'm heel uit de pan, dat is voor mij al een onhaalbaar streven
ik heb gisteren mn best nog gedaan door een paar berken in de openhaard te gooien.... wellicht helpt hetquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
succes, Molo!
Wow, net gehoord gekregen dat mijn mini na de pasen gaat beginnen op een kdv. Gek zeg, aan de ene kant denk ik NEEEEE, en aan de andere kant kan ik niet wachten tot het pasen is, zeg maar.
Verder, haat aan hooikoorts. M’n ogen doen zeer en ik nies en snotter al een paar dagen. Na onze vakantie volgende week toch maar eens naar de dokter en kijken of ze me wat kunnen voorschrijven, want de berk moet nog komen geloof ik...
Haha, jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
en dan geen pannenkoeken kunnen maken, onbegrijpelijk
Tja...voor beiden geen talent. Al is mijn omelet best eetbaar, mijn pannenkoeken zeker niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
en dan geen pannenkoeken kunnen maken, onbegrijpelijk
och lot!!!! ben er even stil van!quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:26 schreef Lot_1 het volgende:
d-day voor Molo!
goedemorgen allen
Ik ben gisteren bij een vriendin geweest, waarmee ik ook veel heb gepraat over mijn onlangs overleden vriend. Op de terugweg naar huis ben ik even langs zijn graf gegaan. Het was een kneuterig klein begraafplaatsje, de zon was net onder en de vogels maakten een enorm lawaai. En toen droomde ik vannacht over hem; zo'n realistische en fijne droom. Kut wakker worden is dat, de realisatie dat hij er echt niet meer is.
Ja maar dat zegt niet dat jij daar allergisch voor bent.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
succes, Molo!
Wow, net gehoord gekregen dat mijn mini na de pasen gaat beginnen op een kdv. Gek zeg, aan de ene kant denk ik NEEEEE, en aan de andere kant kan ik niet wachten tot het pasen is, zeg maar.
Verder, haat aan hooikoorts. M’n ogen doen zeer en ik nies en snotter al een paar dagen. Na onze vakantie volgende week toch maar eens naar de dokter en kijken of ze me wat kunnen voorschrijven, want de berk moet nog komen geloof ik...
Vorig jaar reageerde ik erg sterk op berken. Dit jaar wil ik het toch maar eens uit laten zoeken door een dokter...quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niet dat jij daar allergisch voor bent.
Ik heb nog nergens last van.. en ben voorgaande jaren enorm geplaagd door aanvallen van hooikoorts.. maar pas later in het voorjaar.
Het lijkt ook wel te wisselen bij mij.
Wel irritant
quote:
Misschien toch maar de TT even aanpassen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi, welkom. Dit is niet Wat eten we vandaag wn wel de SC![]()
Myra, wat een onpraktische TT![]()
Ja inderdaad. Als dit topic nou in een paar uur was volgepost, was er weinig aan de hand. De grap is leuk maar het misleidt users een beetjequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:04 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Misschien toch maar de TT even aanpassen?
Ah, jij kende het ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zag het van de week ook langskomen. Helaas, alles van vroeger weggedaan. Ook van die losse colletjes (of zo)
Ja hoor, ik had er flink wat op voorraad. En het makkelijke was dat je ze ook van anderen kon lenen. Een blouse of trui kan nog wel eens te groot of te klein zijn, maar dit past altijd. En je kon heel handig/goedkoop varierenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ah, jij kende het ook
In een paar uur volposten? Haha, dat is lang geleden.
JT ...tot nu toe ben ik bespaard gebleven voor dergl. hooikoorts. Lastig zeg.
En dat je baby al weer naar kdv gaat! Heb je dan wat metime om te herstellen van afgelopen jaar? en reserve op te bouwen.
En Lot...klinkt als een mooie plek om terug te denken aan je vriend.
De dromen zijn dan toch een logisch gevolg.?
Ja, die me-time is wel de bedoeling. Ik wil graag een cursus Frans gaan doen, en dan langzaam beginnen met solliciteren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ah, jij kende het ook
In een paar uur volposten? Haha, dat is lang geleden.
JT ...tot nu toe ben ik bespaard gebleven voor dergl. hooikoorts. Lastig zeg.
En dat je baby al weer naar kdv gaat! Heb je dan wat metime om te herstellen van afgelopen jaar? en reserve op te bouwen.
Ik ben heel tevreden over de Motorola Moto G6 Plus, doet het bij mij naar volle tevredenheid, goeie camera, draait op android, kost 250 euro.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:24 schreef Lonaa het volgende:
hehehe barrel.
F. zn telefoon is overleden. Die van mij is uh, stukje bij beetje aan het stukgaan. Gaat lekker
goede tip.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden over de Motorola Moto G6 Plus, doet het bij mij naar volle tevredenheid, goeie camera, draait op android, kost 250 euro.
is het telefoonsterftijd? De batterij van mijn telefoon gaat leeg terwijl je er naar kijkt. Vannacht op aanraden van een collega de vliegstand erop, om 12 uur 100% om 7 uur 60%. Da's niet zoals het hoort volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:24 schreef Lonaa het volgende:
hehehe barrel.
F. zn telefoon is overleden. Die van mij is uh, stukje bij beetje aan het stukgaan. Gaat lekker
Dat is niet zoals het hoort nee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
is het telefoonsterftijd? De batterij van mijn telefoon gaat leeg terwijl je er naar kijkt. Vannacht op aanraden van een collega de vliegstand erop, om 12 uur 100% om 7 uur 60%. Da's niet zoals het hoort volgens mij.
Mijn microfoon valt de laatste tijd uit tijdens t bellen :’) bel tegenwoordig met een Bluetooth headsetje..quote:
met lein!quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden over de Motorola Moto G6 Plus, doet het bij mij naar volle tevredenheid, goeie camera, draait op android, kost 250 euro.
Jross en ik zijn beiden ook tevreden met zijn Motorola. Ik ben heel erg ontevreden over mijn Samsung. Nooit meer Samsung.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij moet je voor 16 uur inchecken. Niet voor 16 uur uitchecken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross en ik zijn beiden ook tevreden met zijn Motorola. Ik ben heel erg ontevreden over mijn Samsung. Nooit meer Samsung.
Ik heb trouwens een treinkaartje voor volgende week woensdag. Maar ik mag dan niet in de spits reizen en moet al voor 16.00 in Utrecht zijn. Nog iemand die zo vroeg wil zijn en met mij nog een museum oid in wil duiken? Vanaf hoe laat zijn we welkom, lie? @:liedetector
Klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij moet je voor 16 uur inchecken. Niet voor 16 uur uitchecken.
Het moment van inchecken bepaalt of u wel of niet met korting reist. Checkt u in de daluren in en in de spits uit? Dan reist u met 40% korting. Checkt u in de spits in en in de daluren uit? Dan reist u zonder korting.
Nee hoor.quote:
quote:De daluren zijn op werkdagen van 0.00 - 6.30 uur, van 9.00 - 16.00 uur en van 18.30 - 24.00 uur en in de weekenden en op feestdagen de gehele dag. Het moment dat u incheckt, bepaalt de korting die wordt berekend voor de hele reis.
Nee. Dat is met mijn kortingskaart. Op het kruidvatkaartje staat heel expliciet dat he tijdens de spits niet in de trein mag zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij moet je voor 16 uur inchecken. Niet voor 16 uur uitchecken.
Het moment van inchecken bepaalt of u wel of niet met korting reist. Checkt u in de daluren in en in de spits uit? Dan reist u met 40% korting. Checkt u in de spits in en in de daluren uit? Dan reist u zonder korting.
Heh, nee. Randjes eraf gesneden en opgegeten, toen de rest pas in reepjes gesneden en op een bordje gelegd. Niet zo spannend dus.quote:
Ik kan wel om 16 uur in Utrecht zijn volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee. Dat is met mijn kortingskaart. Op het kruidvatkaartje staat heel expliciet dat he tijdens de spits niet in de trein mag zitten.
Leukquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan wel om 16 uur in Utrecht zijn volgens mij.
Sterkte met de hooikoorts!quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
succes, Molo!
Pfoe, dat is dan heftig hè, zo'n droom.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:26 schreef Lot_1 het volgende:
d-day voor Molo!
goedemorgen allen
Ik ben gisteren bij een vriendin geweest, waarmee ik ook veel heb gepraat over mijn onlangs overleden vriend. Op de terugweg naar huis ben ik even langs zijn graf gegaan. Het was een kneuterig klein begraafplaatsje, de zon was net onder en de vogels maakten een enorm lawaai. En toen droomde ik vannacht over hem; zo'n realistische en fijne droom. Kut wakker worden is dat, de realisatie dat hij er echt niet meer is.
niet perse een tijd in hoofd en ik ben gewoon thuis, dus zelfs als je wat eerder bent, omdat wat dan ook geen probleem!quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross en ik zijn beiden ook tevreden met zijn Motorola. Ik ben heel erg ontevreden over mijn Samsung. Nooit meer Samsung.
Ik heb trouwens een treinkaartje voor volgende week woensdag. Maar ik mag dan niet in de spits reizen en moet al voor 16.00 in Utrecht zijn. Nog iemand die zo vroeg wil zijn en met mij nog een museum oid in wil duiken? Vanaf hoe laat zijn we welkom, lie? @:liedetector
wel vakantie in midden nederland kan een redding zijn!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:12 schreef Barreltje het volgende:
ik kom met de auto.. en ik ga er van uit dat ik rond 17:00 hier weg rijd.. dus lekker in de spits
volgende week ook nogquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:13 schreef liedetector het volgende:
[..]
wel vakantie in midden nederland kan een redding zijn!
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:15 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dat de vakantie in midden Nederland mijn reisje van Den Bosch naar Joure straks ook comfortabeler gaat maken dan dat het normaal is...
oww kak daar zeg je wat! dan zuiden aan de beurt zeker? krokus duurt maar een week? *vakantie al zo lang van tevoren in geplanned en geen kinderen en meeste collega's ondertussen eerder opa dan pappa.... hmmmmzquote:
Alaaf!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:32 schreef liedetector het volgende:
[..]
oww kak daar zeg je wat! dan zuiden aan de beurt zeker? krokus duurt maar een week? *vakantie al zo lang van tevoren in geplanned en geen kinderen en meeste collega's ondertussen eerder opa dan pappa.... hmmmmz
ja ja ja!!! makes sense!!! helemaal niet aan gedacht..... ik ben zelf van 11-11 en dan begint het eigenlijk al he! maar ik kom niet uit het zuiden en dan krijg je dat nooit echt meequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Alaaf!
Ik vier niet echt carnaval en werk maandag thuis. Toch geen hond op kantoor
Ja, het is wel verklaarbaar, en het hoort er denk ik ook bij. Maargoed, wel rot wakker worden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die van mij ging van 86.000 naar 168.000 vorig jaar naar 184 dit jaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:48 schreef golfer het volgende:
Als huurder krijg je tegenwoordig ook de WOZ-waarde beschikking, vanwege o.a. afvalstoffenheffing en rioolgebruik.
WOZ van 2015 317.000, via 2016 346.000 en 2017 375.000 nu naar peildatum 1-1-2018 naar 401.000 euro.
Maakt het niet veel uit wat voor opvang je hebt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Sterkte met de hooikoorts!En pfoe, ik hyperventileer al bij een halve gedachte aan Günther naar een crèche brengen - ik zie het er eigenlijk niet meer van komen.
Hoe is het intussen met de mooie T.'tje?
Had de hut nu maar gekocht...quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:48 schreef golfer het volgende:
Als huurder krijg je tegenwoordig ook de WOZ-waarde beschikking, vanwege o.a. afvalstoffenheffing en rioolgebruik.
WOZ van 2015 317.000, via 2016 346.000 en 2017 375.000 nu naar peildatum 1-1-2018 naar 401.000 euro.
WOZ != marktwaardequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had de hut nu maar gekocht...
Heel wat anders, hoe is het met het huis kijken gegaan? Dat was toch afgelopen maandag?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:50 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Maakt het niet veel uit wat voor opvang je hebt?
Ik ben echt laaiend enthousiast over de opvang die wij hebben uitgekozen. Zo respectvol tegenover kinderen, zo'n doordachte pedagogische aanpak. Ik ben er niet van overtuigd dat baby's al veel baat bij opvang hebben (dan is het meer een noodzakelijk kwaad) maar ik denk dat het vanaf dreumesleeftijd echt wat toevoegt.
Kennissen bleken hun anderhalf-jarige ook op deze opvang te hebben en dat heeft er aan bijgedragen dat de vrouw is blijven werken - ze vonden het jammer om hun kind de dag opvang te ontzeggen.
Gisteren ben ik van Moerdijk naar Amsterdam naar Groningen gereden, en het was hartstikke rustig op de weg. Eergisteren de weg andersom en iets rechtstreekser: ook geen enkele file gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:15 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dat de vakantie in midden Nederland mijn reisje van Den Bosch naar Joure straks ook comfortabeler gaat maken dan dat het normaal is...
Overkant is pas verkocht voor 499.000 kk.quote:
Jup!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heel wat anders, hoe is het met het huis kijken gegaan? Dat was toch afgelopen maandag?
Denk niet dat als ze het huis in 2015 voor 300.000 hadden gekocht er nu max 200.000 voor voor hadden gekregenquote:
Nou, calculeer meer extra in voor volgend jaar dus...quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Overkant is pas verkocht voor 499.000 kk.
Dus jullie vonden het ook geweldig? Spannend!quote:
Ja, in het echt was het ook een mooi huisquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus jullie vonden het ook geweldig? Spannend!
Enig idee wanneer je reactie krijgt?
Maar volgens de regering gaan we er toch allemaal op vooruit dit jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef derLudolf het volgende:
Nou, calculeer meer extra in voor volgend jaar dus...
hier was het nog erger, maar gelukkg betaal je hier niet naar woz( betaal dit jaar 23 euro meer en wozwaarde was shocking)...en geen hypotheek dus lbquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:48 schreef golfer het volgende:
Waarbij?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
Hier in de gemeente / provincie is t of 1 persoonshuishouden of 3 persoons.
Dus alle koppels/ouderen waarvan de kinderen gevlogen zijn, worden aardig in t poepertje genomen.
dat is overal... 1 of meer is de regel, al heb je 12 kinderenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
Da's overal hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
Dus alle koppels/ouderen waarvan de kinderen gevlogen zijn, worden aardig in t poepertje genomen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is dat zo? Weer wat geleerd.
Best raar voor de 2 persoons huishoudens.
nooit anders geweest ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is dat zo? Weer wat geleerd.
Best raar voor de 2 persoons huishoudens.
Aha, naja heb me er nooit echt mee bezig gehoudenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
[..]
nooit anders geweest ook
Geloof het ook niet. Toen ik alleen ging wonen (woonde eerst gedeeld), betaalde ik minder (en da's toch al ruim 30 jaar geleden)quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
[..]
nooit anders geweest ook
paar kids en je bent een spekkoper, betaal je gewoon het zelfdequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aha, naja heb me er nooit echt mee bezig gehouden
Toen ik jong was (oma vertelt...) vierde ik het volop.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:42 schreef liedetector het volgende:
[..]
ja ja ja!!! makes sense!!! helemaal niet aan gedacht..... ik ben zelf van 11-11 en dan begint het eigenlijk al he! maar ik kom niet uit het zuiden en dan krijg je dat nooit echt mee
Spannend!quote:
"gaat heen en vermenigvuldigt u"?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:13 schreef liedetector het volgende:
[..]
paar kids en je bent een spekkoper, betaal je gewoon het zelfde
geen heel slecht idee opzich toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
"gaat heen en vermenigvuldigt u"?
Succes met het herstel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Molo het volgende:
Ja hoi
Alles overleefd. Nu wel knetterduf (narcose en morfine), duizelig en misselijk.
Komt goed
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Molo het volgende:
Ja hoi
Komt goed
fijn bericht!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Molo het volgende:
Ja hoi
Komt goed
We zien wel waar t schip strandtquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:17 schreef liedetector het volgende:
[..]
geen heel slecht idee opzich toch?
He, wat fijn om wat van je te horen. Hoop dat de vervelende dingen snel wegtrekken. Wanneer mag je naar huis?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Molo het volgende:
Ja hoi
Komt goed
Goed, manlief probeerde mij al de hele dag te bereiken op mijn telefoon die nog in de slaapkamer lagquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ja, in het echt was het ook een mooi huisDe tuin verkocht zichzelf met zulk prachtig weer
Geen idee. Er waren best wat kijkers (19) volgens de makelaar dus de kans is aanwezig dat we niet als enige hebben geboden.
Soort van kater-de-luxe zonder zuipen dusquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Molo het volgende:
Ja hoi
Komt goed
Wij doen dit jaar voor het eerst iets aan carnaval in het kader van de integratie. We gaan zaterdagmiddag de optocht in ons dorp bekijken en 's avonds een verlichte optocht in een dorp in de buurt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Toen ik jong was (oma vertelt...) vierde ik het volop.
Nu eigenlijk niet meer, het clubje waarmee ik vierde is verhuisd/heeft gezin/geen zin meer en dat helpt niet in de motivatie. Ik vind het wel prima zo.
Dit jaar wel het eerste jaar dat ik telkens vergeet dat volgende week vasteloavendj is en dat vind ik als Eckte Limburgse wel een beetje beschamend
Fijn hoor. Nu lekker herstellen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Molo het volgende:
Ja hoi
Komt goed
Is dat jullie eigen aankoopmakelaar?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Lot_1 het volgende:
Weten jullie dat: mag een makelaar dit soort dingen verzinnen om ons bod op te drijven? Ik denk niet het een heel onrealistisch verhaal is hoor, ben geneigd hem wel te geloven. Maar het zou me wel gemoedsrust geven (en ons bod wellicht beïnvloeden) als ik wat meer zekerheid zou hebben dat er daadwerkelijk andere biedingen zijn van een bepaalde prijs.
serieus geloof ik dat in de huidige markt bij vraagrpijs er niemand onder gaat zitten als je het graag wil hebben en ze moeten je de kans geven een tweede bod te kunnen doen (dan nog is het aan de verkoper met wie ze in zee gaan...maar meest logische is voor hoogste bod te gaan als er meerdere zijn) Ik zou kijken of ik in contact kon komen met de verkoper en daar eens mee te babbelen, die bepaald uiteindelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Goed, manlief probeerde mij al de hele dag te bereiken op mijn telefoon die nog in de slaapkamer lag
Makelaar heeft aangegeven dat er 4 andere kopers hebben geboden, allemaal met een hoger bod dan het onze (rond of net boven de vraagprijs). Hij wil nu een definitief eindbod hebben.![]()
![]()
Weten jullie dat: mag een makelaar dit soort dingen verzinnen om ons bod op te drijven? Ik denk niet het een heel onrealistisch verhaal is hoor, ben geneigd hem wel te geloven. Maar het zou me wel gemoedsrust geven (en ons bod wellicht beïnvloeden) als ik wat meer zekerheid zou hebben dat er daadwerkelijk andere biedingen zijn van een bepaalde prijs.
Volgens mij mag dat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Goed, manlief probeerde mij al de hele dag te bereiken op mijn telefoon die nog in de slaapkamer lag
Makelaar heeft aangegeven dat er 4 andere kopers hebben geboden, allemaal met een hoger bod dan het onze (rond of net boven de vraagprijs). Hij wil nu een definitief eindbod hebben.![]()
![]()
Nee, dat mag een makelaar niet. Hij mag exact doen wat hij nu gedaan heeft en niet meer of minder. Spannendquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
![]()
Jamaarjijwoontnietinhetzuidenendanishetgeencarnavalquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij doen dit jaar voor het eerst iets aan carnaval in het kader van de integratie. We gaan zaterdagmiddag de optocht in ons dorp bekijken en 's avonds een verlichte optocht in een dorp in de buurt.
Molo leeft nog
Mensen doen debiel in een bepaalde tijd van het jaar, er zijn activiteiten en domme muziek en wagens. Carnaval dusquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaarjijwoontnietinhetzuidenendanishetgeencarnaval![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mensen doen debiel in een bepaalde tijd van het jaar, er zijn activiteiten en domme muziek en wagens. Carnaval dus
Wat is er dan zo anders aan Limburgs carnaval t.o.v. Brabants carnaval? Behalve dan dat jullie toch ergens een superioriteitsgevoel vandaan moeten halenquote:
Theoquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
https://soundcloud.com/dj(...)TICdxtaP_zuKkBe6GpRE nitraatje erbij dan maar?
beneden de rivieren is voor mij het zuiden, dus valide puntquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is er dan zo anders aan Limburgs carnaval t.o.v. Brabants carnaval? Behalve dan dat jullie toch ergens een superioriteitsgevoel vandaan moeten halen
Was dit misschien in de leesmap oid? Dit is al een jaar of 3 weer een ding...quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:45 schreef AnneX het volgende:
Alles komt terug...cyclische mode.
Laatst viel mij op tv op, dat een bloes onder een trui werd gedragen ...
En zojuist zag ik de reclame op fok en een naam: de kraaginzet.![]()
En lees De kraaginzet – de modieuze klassieker maakt zijn comeback...![]()
En een stukkie tekst https://www.mona-mode.nl/magazine/mode/kraaginzet/![]()
U las het hier voor het eerst.🤪
Godver DPquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was dit misschien in de leesmap oid? Dit is al een jaar of 3 weer een ding...
Ja, datquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is er dan zo anders aan Limburgs carnaval t.o.v. Brabants carnaval? Behalve dan dat jullie toch ergens een superioriteitsgevoel vandaan moeten halen
Voor mij niet. Zit heel veel noorden tussen mij en de rivierenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
beneden de rivieren is voor mij het zuiden, dus valide punt
Ja hoi
Komt goed
Kennis heeft net een huis laten taxeren en ik was echt verbaasd hoeveel dat waard wasquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:46 schreef Barreltje het volgende:
@:Lot_1
betaal voor de woning wat JIJ het waard vind..
er gebeuren rare dingen in huizenland.. en je huis is dit moment vooral waard wat je ervoor wil geven..
Dit schijnt de nieuwste rage, qua onsmakelijke, outfit te zijn om met carnaval gekleed in te gaan:quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar waar we het over eens zijn: boerenkielencarnaval () daar doen ‘we’ niet aan.
Ik heb zoiets serieus een paar weken geleden gekocht op de markt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hmmm.... Na de Bijlmerramp kon je over de mannen in witte pakken lopenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit schijnt de nieuwste rage, qua onsmakelijke, outfit te zijn om met carnaval gekleed in te gaan:
[ afbeelding ]
locatie locatie??quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kennis heeft net een huis laten taxeren en ik was echt verbaasd hoeveel dat waard was![]()
(véél meer dan ik had verwacht)
Maar ja, andere kennis kon huis niet aan de straatstenen kwijt. Uiteindelijk verkocht voor 140k, terwijl hij er zelf 12 jaar geleden 145k voor betaald had. Drie verdiepingen, grote woonkamer met open keuken, tuin op zuiden, drie slaapkamers, zolder, badkamer met bad...
Locatie locatiequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:51 schreef Barreltje het volgende:
locatie locatie??
of een kwestie van moeten gaan verbouwen?
Doe je beter dan ik. Ik kocht hem een jaar of 2 geleden. Legde het ergens neer. En heb het vervolgens niet meer gezienquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb zoiets serieus een paar weken geleden gekocht op de markt.![]()
Voor de truitjes met een net te lage hals en waar ik geen passend shirtje onder heb. Of waar ik niet teveel laagjes onder wil.
Na het wassen kwam ik erachter dat ik het kraagje moet strijken dus hij ligt nu al weken op het strijkstapeltje
het feit dat je daarna ook weer ergens wil wonen en daar even goed de jackpot voor betaalt ...sja (zeker als je naar je zin woont zou ik het lekker zo laten)quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil niet weten wat mijn (locatielocatielocatie) appartement inmiddels waard is. Gekocht in de crisis, dus dat wil vast wel inmiddels. Probleem met weten is dat ik het ws gelijk wil verkopen, terwijl aanhouden gewoon de meest verstandige keuze is.
Heb je ook een eeuwige strijkstapel? Zoek daarquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik. Ik kocht hem een jaar of 2 geleden. Legde het ergens neer. En heb het vervolgens niet meer gezien![]()
Geen idee waar het gebleven kan zijn!
Nou, ik woon nu ergens andersquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
het feit dat je daarna ook weer ergens wil wonen en daar even goed de jackpot voor betaald ...sja (zeker als je naar je zin woont zou ik het lekker zo laten)
hahaha oww echt ook, nou ja lekker achter de hand houden dan!quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou, ik woon nu ergens anders
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, verkoopmakelaar. We hebben geen aankoopmakelaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat jullie eigen aankoopmakelaar?
Ik moet vanavond eens nadenken of wij iets kunnen bieden wat voordelig is voor de verkoper. Ik weet dat de bewoner nog op zoek is naar een appartement in de stad. Laten wij net een prachtig huur-appartement hebben. Maar ik weet niet of de woningstichting akkoord gaat met zoiets onderhands regelen. Dan moet ze in elk geval een flink aantal punten hebben bij Woningnet, vermoedelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
serieus geloof ik dat in de huidige markt bij vraagrpijs er niemand onder gaat zitten als je het graag wil hebben en ze moeten je de kans geven een tweede bod te kunnen doen (dan nog is het aan de verkoper met wie ze in zee gaan...maar meest logische is voor hoogste bod te gaan als er meerdere zijn) Ik zou kijken of ik in contact kon komen met de verkoper en daar eens mee te babbelen, die bepaald uiteindelijk
Maximum budget ligt vrij hoog. Volgens de financieel adviseur kunnen we bij een annuïtaire hypotheek (30 jaar vast) bijna 30.000 meer hypotheek krijgen dan we nu geboden hebben. Maar we verwachten wel minder te gaan werken want kind, dus daar moeten we wel rekening mee houden. En de maandlasten worden ook wat hoger, want kind en extra reiskosten (waarschijnlijk een extra autootje). Dus we moeten goed gaan berekenen en beslissen wat we maximaal kwijt willen zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat.
NVM makelaars hebben een erecode dat ze niet met meer dan één partij in onderhandeling gaan, maar jullie zijn nog niet in onderhandeling. Lastig hoor! Hoe graag wil je het huis, maar vooral: wat is jullie maximum budget?
Verwachting is wel dat we lang in dit huis willen blijven wonen. Het is geen 'tussen'-huis zegmaar. Maar 30 jaar is wel heul lang.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dat mag een makelaar niet. Hij mag exact doen wat hij nu gedaan heeft en niet meer of minder. Spannend![]()
Then again, wat is 10.000 extra verspreid over 30 jaar...
De hypo die wordt afgesloten is over 30 jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:14 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Nee, verkoopmakelaar. We hebben geen aankoopmakelaar.
[..]
Ik moet vanavond eens nadenken of wij iets kunnen bieden wat voordelig is voor de verkoper. Ik weet dat de bewoner nog op zoek is naar een appartement in de stad. Laten wij net een prachtig huur-appartement hebben. Maar ik weet niet of de woningstichting akkoord gaat met zoiets onderhands regelen. Dan moet ze in elk geval een flink aantal punten hebben bij Woningnet, vermoedelijk.
[..]
Maximum budget ligt vrij hoog. Volgens de financieel adviseur kunnen we bij een annuïtaire hypotheek (30 jaar vast) bijna 30.000 meer hypotheek krijgen dan we nu geboden hebben. Maar we verwachten wel minder te gaan werken want kind, dus daar moeten we wel rekening mee houden. En de maandlasten worden ook wat hoger, want kind en extra reiskosten (waarschijnlijk een extra autootje). Dus we moeten goed gaan berekenen en beslissen wat we maximaal kwijt willen zijn.
[..]
Verwachting is wel dat we lang in dit huis willen blijven wonen. Het is geen 'tussen'-huis zegmaar. Maar 30 jaar is wel heul lang.
Spannend man, dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ik wel in de hand nemen. Werken vaak ook op no cure, no pay basis.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:14 schreef Lot_1 het volgende:
Nee, verkoopmakelaar. We hebben geen aankoopmakelaar.
Ha, te snel gelezen. Of course.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
De hypo die wordt afgesloten is over 30 jaar.
Dat spreidt het x aankoopbedrag van nu. ( en betaal je daarover ook hypo rente).
En over 5 jaar kijken jullie verder.
Veel inlezen en misschien lid worden van Vereniging Eigen Huis.
https://www.eigenhuis.nl/#/
Ik zie niet goed in wat voor meerwaarde de aankoopmakelaar nu nog kan hebben. We hebben het huis zelf al gevonden, we hebben al een eerste bod gedaan. Het enige wat hij nu nog kan doen is een eindbod doen. Maar dat zal hij toch doen op basis van wat we zelf overhebben voor het huis.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou ik wel in de hand nemen. Werken vaak ook op no cure, no pay basis.
Je bedoelt hopelijk wel Reid?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
Rijdende Rechter is toch altijd leedvermaak
Een aankoopmakelaar had het huis hoogstwaarschijnlijk minimaal 2 dagen eerder geweten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:21 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ik zie niet goed in wat voor meerwaarde de aankoopmakelaar nu nog kan hebben. We hebben het huis zelf al gevonden, we hebben al een eerste bod gedaan. Het enige wat hij nu nog kan doen is een eindbod doen. Maar dat zal hij toch doen op basis van wat we zelf overhebben voor het huis.
Bovendien; dit is het eerste huis waar we op bieden. Als dit niet doorgaat is er geen man overboord. Dan zoeken we rustig verder.
Ja maar het 2 dagen eerder weten is toch ook niet heilig? Als ik een gewild huis had, zou ik echt niet zomaar met de eerste bieder in zee gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een aankoopmakelaar had het huis hoogstwaarschijnlijk minimaal 2 dagen eerder geweten.
Verder was het wel duidelijk dat er overboden zou worden.
Vandaar het advies van leuke brief in de bus en je buik prominent in beeld.
Is ook waar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar het 2 dagen eerder weten is toch ook niet heilig? Als ik een gewild huis had, zou ik echt niet zomaar met de eerste bieder in zee gaan.
Wij hebben destijds wel een aankoopmakelaar genomen maar ingewikkeld huis uit een onbekende regio.
2 dagen eerder had niets uitgemaakt. Wij wisten het zodra het huis op funda kwam en de bezichtigingen werden pas een week later ingepland. Dus ook als we later in de week de makelaar hadden gebeld met de vraag wanneer we konden bezichtingen, waren we nog op tijd geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een aankoopmakelaar had het huis hoogstwaarschijnlijk minimaal 2 dagen eerder geweten.
Verder was het wel duidelijk dat er overboden zou worden.
Vandaar het advies van leuke brief in de bus en je buik prominent in beeld.
ik denk vooral de hoogste biederquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:37 schreef Lot_1 het volgende:
ellicht gunnen ze het de alleenstaande mevrouw die na ons kwam kijken veel meer.
Ja, dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:38 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik denk vooral de hoogste bieder
Dat gunnen is toch iets geks. De oude eigenaar hier deed zelf de rondleidingen en we hebben tot vervelens toe bijna 2 uur met hem staan kletsen. Ik heb meerdere malen gezegd dat de financiering geen enkel probleem was. Wij boden 1 euro meer dan de concurrent. Maar ook als het wat minder was geweest, waren wij het waarschijnlijk geworden. Die man dacht dat we een klik hadden. Ik niet maar ik kan prima doen alsofquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:37 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
2 dagen eerder had niets uitgemaakt. Wij wisten het zodra het huis op funda kwam en de bezichtigingen werden pas een week later ingepland. Dus ook als we later in de week de makelaar hadden gebeld met de vraag wanneer we konden bezichtingen, waren we nog op tijd geweest.
Ik ben niet zo van de briefjes-in-de-deur tactiek. Wellicht werkt het helemaal niet in ons voordeel dat we een gezin willen stichten. De huidige bewoners hadden geen kinderwens en zijn nu uit elkaar. Je weet gewoon helemaal niet wat hen zou aanspreken. Wellicht gunnen ze het de alleenstaande mevrouw die na ons kwam kijken veel meer.
na net een berg kroketten en wedges met sla en knoflooksaus een tukje op de bank! ik ben niet meer gemaakt om laat op te blijven geloof ikquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:52 schreef AnneX het volgende:
Nou, soepje dan maar.
https://www.hellofresh.nl(...)0d8e043c3c2bae449137
En jullie?
Lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:52 schreef AnneX het volgende:
Nou, soepje dan maar.
https://www.hellofresh.nl(...)0d8e043c3c2bae449137
En jullie?
Juist daarom vond ik een aankoopmakelaar nuttigquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat gunnen is toch iets geks. De oude eigenaar hier deed zelf de rondleidingen en we hebben tot vervelens toe bijna 2 uur met hem staan kletsen. Ik heb meerdere malen gezegd dat de financiering geen enkel probleem was. Wij boden 1 euro meer dan de concurrent. Maar ook als het wat minder was geweest, waren wij het waarschijnlijk geworden. Die man dacht dat we een klik hadden. Ik niet maar ik kan prima doen alsof
Meedenken wordt gewaardeerd hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:47 schreef AnneX het volgende:
Lucky: Het was n.b. toch ook het eerste huis, dat jullie “alleen maar” gingen kijken. Niet kopen.
@:Lot: goed voornemen: laat je niet gek maken.👍
Je vroeg ons hoe of wat.
Goed nieuws (dat eerste dan)quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Molo het volgende:
Ja hoi
Komt goed
Hoe is het met jouw sollicitatie gegaan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed nieuws (dat eerste dan)
Succes voor een snel herstel en dat de operatie je mag brengen wat je beoogde!
Wij betaalden 750 euro en 10% van de besparing op de vraagprijs. No cure no pay basis.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik pas een aankoopmakelaar zou nemen als ik in een veel hogere prijsklasse zou zoeken. Wat ik nu misschien op een bod had kunnen besparen, was gewoon direct in zijn zak gegaan. Dus dat maakt dan ook niets uit.
Dus 10% als je een bod kon doen onder de vraagprijs?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wij betaalden 750 euro en 10% van de besparing op de vraagprijs. No cure no pay basis.
Besparing was de moeite waard voor ons.
Wat ik verwachtte: niet geworden helaas...quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw sollicitatie gegaan?
Jup.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus 10% als je een bod kon doen onder de vraagprijs?
Ook al heb je de baan niet, ze zijn duidelijk wel blij met je. En met een nieuw project heb je haast een nieuwe baanquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ik verwachtte: niet geworden helaas...
Maar ik krijg ook een handvatten om tijdens werktijd te werken aan wat er aan schortte en heb ook veel complimenten gekregen over kennis, kunde, enthousiame en drive. En ik mag me op een nieuw project storten va wrsch volgende week daardoor.
Dat is dan weer positief
Het is een project van een paar maanden. Maar toch erg leuk dat de 3 mensen die er over beslissen wie dat mag gaan doen alle drie meteen aan mij dachten (ok, zeggen ze. Kan het niet controleren ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook al heb je de baan niet, ze zijn duidelijk wel blij met je. En met een nieuw project heb je haast een nieuwe baan
't was vanavond... interessant...quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Gisteren ben ik van Moerdijk naar Amsterdam naar Groningen gereden, en het was hartstikke rustig op de weg. Eergisteren de weg andersom en iets rechtstreekser: ook geen enkele file gehad.
Knetterstoned niet? Fijn dat het ademen weer goed gaat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Molo het volgende:
Ja hoi
Komt goed
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor morgen chocolademousse met Tony Chocolonely (en gesmolten gevulde paaseitjesomdat ik niet genoeg chocolade had) gemaakt.
Ja hoi, kan je ff wat van die chocomousse komen brengen? Ik ben ziek en ik heb t nodig!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor morgen chocolademousse met Tony Chocolonely (en gesmolten gevulde paaseitjesomdat ik niet genoeg chocolade had) gemaakt.
Ik liep met zo'n holter voor een 48-uursregistratie en voelde me net een terrorist met al die draden onder m'n klerenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef Myraela het volgende:
Ik loop nu met m'n holteronderzoekkastje. En nu vul ik net een paar dagboekdingen in. Lees ik dus pas net de uitleg. Staat er dat je niet mag krabbelen aan de plakkers. Ik zit er al de hele tijd aan te pulken omdat het zo jeukt.Lekkerrrrr handig.
quote:
QFTquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaarjijwoontnietinhetzuidenendanishetgeencarnaval![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Des-se ut mer wetst!quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
QFT
Of eigenlijk neetgeschminkisneetverkleidisgeencarnaval
Sooo hé! Zo veel extra gewerkt? plus eigen tijd...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja hoi, niet bijgelezen voor de verandering.
Tijd te kort maar beware of my holiday
Alleen morgen nog werkie en dan vrij tot ergens 13/3
Nee, ik hoef maar 24 uur. De draden kan ik wel hebben, maar de jeukende plakkers.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik liep met zo'n holter voor een 48-uursregistratie en voelde me net een terrorist met al die draden onder m'n klerenen niet douchen, meh. Ik vond het maar gedoe voor iets wat ik allang wist. Moet jij ook 48 uur?
Ik propt het in een envelopje voor je.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoi, kan je ff wat van die chocomousse komen brengen? Ik ben ziek en ik heb t nodig!
Nare kriebeldingen inderdaad. Onhandig wel, dat het zo midden op de dag is. Ik kwam het ding 's ochtends inleveren en schoot op weg erheen in m'n hartkloppingen dus op eenmaal binnen direct aan de ECG gelegd en toen haďden ze wat ze hebben moesten en had ik dus voor niks 48 uur met dat ding gelopenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik hoef maar 24 uur. De draden kan ik wel hebben, maar de jeukende plakkers.En ik baal dat ik hem voor vanmiddag 1 uur alweer moet inleveren. Gisteren om half 3 gehaald, dus hoopte zoiets of later qua inleveren. Dan had ik tenminste gewoon naar kantoor kunnen gaan.
Ja hoi
Komt goed
Verstandige hondquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:36 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Alex hoorde beneden de wekker om 7 uur, ging tegen de klink van gangdeur aanstaan, trok de deur open en wandelde naar boven. Hij zat voor de slaapkamerdeur te wachten toen ik opstond.
Ik vond het ook eigenlijk wel heel lief.quote:
Wel heel schattig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:36 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Alex hoorde beneden de wekker om 7 uur, ging tegen de klink van gangdeur aanstaan, trok de deur open en wandelde naar boven. Hij zat voor de slaapkamerdeur te wachten toen ik opstond.
Veel vakantiedagen, ouwe lullendagen en PLB in een jaarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:07 schreef AnneX het volgende:
Sooo hé! Zo veel extra gewerkt? plus eigen tijd...
Leuke vooruitzichten.👍
Omdat ie a) grenzen moet leren en b) HEEL GRAAG met poes en poes wil spelen. Abby vindt dat heel moeilijk en spannend dus boven is haar safeplace.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:52 schreef Barreltje het volgende:
Ghehe! Gekke hont.
Waarom mag ie niet naar boven eigenlijk?
Hier ruk geslapen.. zenuw in schouder zit weer klem..
Alles geprobeerd.. ( hete douche, ontspanningsoefening, drukpunten ) niks helpt..( maar ik ben koppig, want ik wil ook geen pijnstillers nu) dan maar door de dag slepen en hopen dat het vanavond beter is want ik moet volleyballen..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:54 schreef Lonaa het volgende:
Oh, zo'n zenuw, dat is ZO naar. Ik heb dat ook wel eens.
Heb je iets wat je er aan kunt doen, Barrel?
Kut. Ik had gehoopt dat je de oplossing had, want ik heb m ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Alles geprobeerd.. ( hete douche, ontspanningsoefening, drukpunten ) niks helpt..( maar ik ben koppig, want ik wil ook geen pijnstillers nu) dan maar door de dag slepen en hopen dat het vanavond beter is want ik moet volleyballen..
Tot nu toe red je het aardig! 👍 goeie planning.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veel vakantiedagen, ouwe lullendagen en PLB in een jaar
Dus altijd in maart een week, 2 weken in mei/juni, 2 weken in september en 1 week in december en dan heb ik nog over om te snipperen zo nu en dan
Moet ook wel om het vol te kunnen houden tot pensioen, tegen die tijd heb ik dan inmiddels 50 jaar gewerkt in de zorg.
Ik krijg niet stiekem een kint, tenzij:quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:58 schreef AnneX het volgende:
En beterschap voor Lein! je krijgt toch niet stiekem een kint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg niet stiekem een kint, tenzij:Ow jasses.bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zul jij je ellendig voelen. Snel herstel gewenst!![]()
Dacht dat ik fok had stukgemaakt.
En soms nog drukker dan met werken in deze vakantie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Tijd te kort maar beware of my holiday
Alleen morgen nog werkie en dan vrij tot ergens 13/3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |