Kokossoep.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zin in soep, dus het wordt een kokossoep met udonnoodles en kip
Ik ga denk ik gewoon in t-shirt naar de winkel
Heb je die al eerder gehad? Hou erg van flammkuchen maar ik had laatst flammkuchen van de AH. Zat totaal geen smaak aan en zoek naar een lekkere voor op een dag als deze wanneer ik 20 min heb om wat te maken en op te eten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:43 schreef minilot het volgende:
Flammkuchen uit de Lidl-vriezer met salade
HF recept?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zin in soep, dus het wordt een kokossoep met udonnoodles en kip
Ik ga denk ik gewoon in t-shirt naar de winkel
quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is hierbinnen 23 graden, zonder verwarming![]()
Die griep krijgt mij niet te pakken
quote:
En deeg en dat zelf beleggen? Of bedoelde je dat ook?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je die al eerder gehad? Hou erg van flammkuchen maar ik had laatst flammkuchen van de AH. Zat totaal geen smaak aan en zoek naar een lekkere voor op een dag als deze wanneer ik 20 min heb om wat te maken en op te eten.
Dat doe ik normaal ook, maar het liefst zou ik iets (lekkers) als ik thuis kom meteen in de oven willen schuiven, kan ik mezelf even opfrissen (kom van fysio), dan opeten en weer weg. Om dus nog gaan beleggen, uien snijden etc. kost me net even teveel tijd. Maar ik eet dus liever een boterham dan de flammkuchen van de AH.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En deeg en dat zelf beleggen? Of bedoelde je dat ook?
Kloptquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, want die maken goddelijke soeprecepten
Volgende keer als je in de buurt bent, laat het even weten!quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef AnneX het volgende:
In de zon - op terras- jas aan.
Als wintersport en dan aan de Boulevard op Schev.
Leuke lunchsoep met een ciabattabroodje of zoquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
Klopt
Al zitten er soms ook wel soepen tussen die ik niet als maaltijdvervanger zou willen zien(zoete aardappel met feta bv. lekkere soep, maar vind het te eentonig om als volledige maaltijd te hebben).
Duh...ben je weer terug uit Parijs dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Volgende keer als je in de buurt bent, laat het even weten!
nope.. daarom ook volgende keer..quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Duh...ben je weer terug uit Parijs dan?
#egoposten
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, want die maken goddelijke soeprecepten
Tussen de rest van de grote grijze golf op het terras?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef AnneX het volgende:
In de zon - op terras- jas aan.
Als wintersport en dan aan de Boulevard op Schev.
Wij gaan er helemaal in op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen de rest van de grote grijze golf op het terras?
Was dat die Peruaanse aardappelsoep? Speciaal voor die soep had ik de box genomen, maar vond dat zo'n enorme tegenvaller.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Al zitten er soms ook wel soepen tussen die ik niet als maaltijdvervanger zou willen zien(zoete aardappel met feta bv. lekkere soep, maar vind het te eentonig om als volledige maaltijd te hebben).
Yes.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was dat die Peruaanse aardappelsoep? Speciaal voor die soep had ik de box genomen, maar vond dat zo'n enorme tegenvaller.
Ik las caviaquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
Kibbeling beslag maken met cava. Ben benieuwd
Pantoffeldiertjes!quote:
in het beslag best. in de olie pas ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:48 schreef liedetector het volgende:
[..]
van mij mag je die er prima indopen hoor..... ik eet toch niet mee
Niet eens een paar hoogbejaarde dames ongewild naar de overkant van de straat gebracht?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:06 schreef AnneX het volgende:
Ook nog goeie daad: 2 verdwaasde meisjes geholpen met moeders terugvinden in de drukte op boulevard. Gelukt.
Dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was dat die Peruaanse aardappelsoep? Speciaal voor die soep had ik de box genomen, maar vond dat zo'n enorme tegenvaller.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)s._vakkenvuller.htmlJan de hoop
Wat erruggggg!quote:
Hahahaha ja! Dat herinner ik me nog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat erruggggg!![]()
![]()
Ik vond de uitzending toen zijn eigen laptop/tablet op hol sloeg en dwars door alles heen een jingle liet horen ook hilarisch.
Ik heb altijd lichte teleurstelling als iemand anders het ontbijtnieuws presenteertquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahahaha ja! Dat herinner ik me nog.
Ik hou van die man
Hoi, welkom. Dit is niet Wat eten we vandaag wn wel de SCquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef stokj het volgende:
Gebakken aardappelpartjes met spinazie en een spinazie-kaasschijf en als drankje een glas versgeperste sinaasappelsap.
Morgenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Was vandaag nou D Day voor je?
Hoppaa, gewoon droog eten die handelquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Morgen
Dat moment dat je alleen een vaas hebt om water in te doen om je paracetamol weg te spoelen
Dit zag ik al aankomenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi, welkom. Dit is niet Wat eten we vandaag wn wel de SC![]()
Myra, wat een onpraktische TT![]()
Heeft best nog lang geduurd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit zag ik al aankomenIk moest ook al een paar keer kijken waar de slowchat was.
wat krijg jij je omelet mooi vierkant! dat lukt mij nou nooit!quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:25 schreef minilot het volgende:
Inzake verwarrende topictitel, ik eet zodadelijk de helft van dit postzwemlesontbijtje-to-share.
[ afbeelding ]
Krentenbollen dus en druif, komkommer met romige pindadip, omelet, gestoomde peer.
Ze krijgt 'm heel uit de pan, dat is voor mij al een onhaalbaar strevenquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat krijg jij je omelet mooi vierkant! dat lukt mij nou nooit!
Vierkant pannetje?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat krijg jij je omelet mooi vierkant! dat lukt mij nou nooit!
Zag het van de week ook langskomen. Helaas, alles van vroeger weggedaan. Ook van die losse colletjes (of zo)quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:45 schreef AnneX het volgende:
Alles komt terug...cyclische mode.
Laatst viel mij op tv op, dat een bloes onder een trui werd gedragen ...
En zojuist zag ik de reclame op fok en een naam: de kraaginzet.![]()
En lees De kraaginzet – de modieuze klassieker maakt zijn comeback...![]()
En een stukkie tekst https://www.mona-mode.nl/magazine/mode/kraaginzet/![]()
U las het hier voor het eerst.🤪
owww ja vast eieren in water zet mochten de wereldreizigers hier besluiten ooit nog wakker te worden..... volgens mij heb ik een mega fijn bed en was het wel heel laat vanacht en ik vind ook nog een fles captain fox uit cuba..... *verontschuldigt vast naar Frouw in India....maar als je iets bewaard voor een speciaal moment was dit m dan ook wel....quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:25 schreef minilot het volgende:
Inzake verwarrende topictitel, ik eet zodadelijk de helft van dit postzwemlesontbijtje-to-share.
[ afbeelding ]
Krentenbollen dus en druif, komkommer met romige pindadip, omelet, gestoomde peer.
en dan geen pannenkoeken kunnen maken, onbegrijpelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze krijgt 'm heel uit de pan, dat is voor mij al een onhaalbaar streven
ik heb gisteren mn best nog gedaan door een paar berken in de openhaard te gooien.... wellicht helpt hetquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
succes, Molo!
Wow, net gehoord gekregen dat mijn mini na de pasen gaat beginnen op een kdv. Gek zeg, aan de ene kant denk ik NEEEEE, en aan de andere kant kan ik niet wachten tot het pasen is, zeg maar.
Verder, haat aan hooikoorts. M’n ogen doen zeer en ik nies en snotter al een paar dagen. Na onze vakantie volgende week toch maar eens naar de dokter en kijken of ze me wat kunnen voorschrijven, want de berk moet nog komen geloof ik...
Haha, jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
en dan geen pannenkoeken kunnen maken, onbegrijpelijk
Tja...voor beiden geen talent. Al is mijn omelet best eetbaar, mijn pannenkoeken zeker niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
en dan geen pannenkoeken kunnen maken, onbegrijpelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |