Kokossoep.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zin in soep, dus het wordt een kokossoep met udonnoodles en kip
Ik ga denk ik gewoon in t-shirt naar de winkel
Heb je die al eerder gehad? Hou erg van flammkuchen maar ik had laatst flammkuchen van de AH. Zat totaal geen smaak aan en zoek naar een lekkere voor op een dag als deze wanneer ik 20 min heb om wat te maken en op te eten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:43 schreef minilot het volgende:
Flammkuchen uit de Lidl-vriezer met salade
HF recept?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zin in soep, dus het wordt een kokossoep met udonnoodles en kip
Ik ga denk ik gewoon in t-shirt naar de winkel
quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is hierbinnen 23 graden, zonder verwarming![]()
Die griep krijgt mij niet te pakken
quote:
En deeg en dat zelf beleggen? Of bedoelde je dat ook?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je die al eerder gehad? Hou erg van flammkuchen maar ik had laatst flammkuchen van de AH. Zat totaal geen smaak aan en zoek naar een lekkere voor op een dag als deze wanneer ik 20 min heb om wat te maken en op te eten.
Dat doe ik normaal ook, maar het liefst zou ik iets (lekkers) als ik thuis kom meteen in de oven willen schuiven, kan ik mezelf even opfrissen (kom van fysio), dan opeten en weer weg. Om dus nog gaan beleggen, uien snijden etc. kost me net even teveel tijd. Maar ik eet dus liever een boterham dan de flammkuchen van de AH.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En deeg en dat zelf beleggen? Of bedoelde je dat ook?
Kloptquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, want die maken goddelijke soeprecepten
Volgende keer als je in de buurt bent, laat het even weten!quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef AnneX het volgende:
In de zon - op terras- jas aan.
Als wintersport en dan aan de Boulevard op Schev.
Leuke lunchsoep met een ciabattabroodje of zoquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
Klopt
Al zitten er soms ook wel soepen tussen die ik niet als maaltijdvervanger zou willen zien(zoete aardappel met feta bv. lekkere soep, maar vind het te eentonig om als volledige maaltijd te hebben).
Duh...ben je weer terug uit Parijs dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Volgende keer als je in de buurt bent, laat het even weten!
nope.. daarom ook volgende keer..quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Duh...ben je weer terug uit Parijs dan?
#egoposten
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, want die maken goddelijke soeprecepten
Tussen de rest van de grote grijze golf op het terras?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef AnneX het volgende:
In de zon - op terras- jas aan.
Als wintersport en dan aan de Boulevard op Schev.
Wij gaan er helemaal in op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen de rest van de grote grijze golf op het terras?
Was dat die Peruaanse aardappelsoep? Speciaal voor die soep had ik de box genomen, maar vond dat zo'n enorme tegenvaller.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Al zitten er soms ook wel soepen tussen die ik niet als maaltijdvervanger zou willen zien(zoete aardappel met feta bv. lekkere soep, maar vind het te eentonig om als volledige maaltijd te hebben).
Yes.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was dat die Peruaanse aardappelsoep? Speciaal voor die soep had ik de box genomen, maar vond dat zo'n enorme tegenvaller.
Ik las caviaquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
Kibbeling beslag maken met cava. Ben benieuwd
Pantoffeldiertjes!quote:
in het beslag best. in de olie pas ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:48 schreef liedetector het volgende:
[..]
van mij mag je die er prima indopen hoor..... ik eet toch niet mee
Niet eens een paar hoogbejaarde dames ongewild naar de overkant van de straat gebracht?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:06 schreef AnneX het volgende:
Ook nog goeie daad: 2 verdwaasde meisjes geholpen met moeders terugvinden in de drukte op boulevard. Gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |