Kokossoep.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zin in soep, dus het wordt een kokossoep met udonnoodles en kip
Ik ga denk ik gewoon in t-shirt naar de winkel
Heb je die al eerder gehad? Hou erg van flammkuchen maar ik had laatst flammkuchen van de AH. Zat totaal geen smaak aan en zoek naar een lekkere voor op een dag als deze wanneer ik 20 min heb om wat te maken en op te eten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:43 schreef minilot het volgende:
Flammkuchen uit de Lidl-vriezer met salade
HF recept?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zin in soep, dus het wordt een kokossoep met udonnoodles en kip
Ik ga denk ik gewoon in t-shirt naar de winkel
quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is hierbinnen 23 graden, zonder verwarming![]()
Die griep krijgt mij niet te pakken
quote:
En deeg en dat zelf beleggen? Of bedoelde je dat ook?quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je die al eerder gehad? Hou erg van flammkuchen maar ik had laatst flammkuchen van de AH. Zat totaal geen smaak aan en zoek naar een lekkere voor op een dag als deze wanneer ik 20 min heb om wat te maken en op te eten.
Dat doe ik normaal ook, maar het liefst zou ik iets (lekkers) als ik thuis kom meteen in de oven willen schuiven, kan ik mezelf even opfrissen (kom van fysio), dan opeten en weer weg. Om dus nog gaan beleggen, uien snijden etc. kost me net even teveel tijd. Maar ik eet dus liever een boterham dan de flammkuchen van de AH.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En deeg en dat zelf beleggen? Of bedoelde je dat ook?
Kloptquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, want die maken goddelijke soeprecepten
Volgende keer als je in de buurt bent, laat het even weten!quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef AnneX het volgende:
In de zon - op terras- jas aan.
Als wintersport en dan aan de Boulevard op Schev.
Leuke lunchsoep met een ciabattabroodje of zoquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
Klopt
Al zitten er soms ook wel soepen tussen die ik niet als maaltijdvervanger zou willen zien(zoete aardappel met feta bv. lekkere soep, maar vind het te eentonig om als volledige maaltijd te hebben).
Duh...ben je weer terug uit Parijs dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Volgende keer als je in de buurt bent, laat het even weten!
nope.. daarom ook volgende keer..quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Duh...ben je weer terug uit Parijs dan?
#egoposten
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, want die maken goddelijke soeprecepten
Tussen de rest van de grote grijze golf op het terras?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef AnneX het volgende:
In de zon - op terras- jas aan.
Als wintersport en dan aan de Boulevard op Schev.
Wij gaan er helemaal in op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen de rest van de grote grijze golf op het terras?
Was dat die Peruaanse aardappelsoep? Speciaal voor die soep had ik de box genomen, maar vond dat zo'n enorme tegenvaller.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt
Al zitten er soms ook wel soepen tussen die ik niet als maaltijdvervanger zou willen zien(zoete aardappel met feta bv. lekkere soep, maar vind het te eentonig om als volledige maaltijd te hebben).
Yes.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was dat die Peruaanse aardappelsoep? Speciaal voor die soep had ik de box genomen, maar vond dat zo'n enorme tegenvaller.
Ik las caviaquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
Kibbeling beslag maken met cava. Ben benieuwd
Pantoffeldiertjes!quote:
in het beslag best. in de olie pas ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 16:48 schreef liedetector het volgende:
[..]
van mij mag je die er prima indopen hoor..... ik eet toch niet mee
Niet eens een paar hoogbejaarde dames ongewild naar de overkant van de straat gebracht?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:06 schreef AnneX het volgende:
Ook nog goeie daad: 2 verdwaasde meisjes geholpen met moeders terugvinden in de drukte op boulevard. Gelukt.
Dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was dat die Peruaanse aardappelsoep? Speciaal voor die soep had ik de box genomen, maar vond dat zo'n enorme tegenvaller.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)s._vakkenvuller.htmlJan de hoop
Wat erruggggg!quote:
Hahahaha ja! Dat herinner ik me nog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat erruggggg!![]()
![]()
Ik vond de uitzending toen zijn eigen laptop/tablet op hol sloeg en dwars door alles heen een jingle liet horen ook hilarisch.
Ik heb altijd lichte teleurstelling als iemand anders het ontbijtnieuws presenteertquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahahaha ja! Dat herinner ik me nog.
Ik hou van die man
Hoi, welkom. Dit is niet Wat eten we vandaag wn wel de SCquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef stokj het volgende:
Gebakken aardappelpartjes met spinazie en een spinazie-kaasschijf en als drankje een glas versgeperste sinaasappelsap.
Morgenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Was vandaag nou D Day voor je?
Hoppaa, gewoon droog eten die handelquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Morgen
Dat moment dat je alleen een vaas hebt om water in te doen om je paracetamol weg te spoelen
Dit zag ik al aankomenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi, welkom. Dit is niet Wat eten we vandaag wn wel de SC![]()
Myra, wat een onpraktische TT![]()
Heeft best nog lang geduurd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit zag ik al aankomenIk moest ook al een paar keer kijken waar de slowchat was.
wat krijg jij je omelet mooi vierkant! dat lukt mij nou nooit!quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:25 schreef minilot het volgende:
Inzake verwarrende topictitel, ik eet zodadelijk de helft van dit postzwemlesontbijtje-to-share.
[ afbeelding ]
Krentenbollen dus en druif, komkommer met romige pindadip, omelet, gestoomde peer.
Ze krijgt 'm heel uit de pan, dat is voor mij al een onhaalbaar strevenquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat krijg jij je omelet mooi vierkant! dat lukt mij nou nooit!
Vierkant pannetje?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat krijg jij je omelet mooi vierkant! dat lukt mij nou nooit!
Zag het van de week ook langskomen. Helaas, alles van vroeger weggedaan. Ook van die losse colletjes (of zo)quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:45 schreef AnneX het volgende:
Alles komt terug...cyclische mode.
Laatst viel mij op tv op, dat een bloes onder een trui werd gedragen ...
En zojuist zag ik de reclame op fok en een naam: de kraaginzet.![]()
En lees De kraaginzet – de modieuze klassieker maakt zijn comeback...![]()
En een stukkie tekst https://www.mona-mode.nl/magazine/mode/kraaginzet/![]()
U las het hier voor het eerst.🤪
owww ja vast eieren in water zet mochten de wereldreizigers hier besluiten ooit nog wakker te worden..... volgens mij heb ik een mega fijn bed en was het wel heel laat vanacht en ik vind ook nog een fles captain fox uit cuba..... *verontschuldigt vast naar Frouw in India....maar als je iets bewaard voor een speciaal moment was dit m dan ook wel....quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:25 schreef minilot het volgende:
Inzake verwarrende topictitel, ik eet zodadelijk de helft van dit postzwemlesontbijtje-to-share.
[ afbeelding ]
Krentenbollen dus en druif, komkommer met romige pindadip, omelet, gestoomde peer.
en dan geen pannenkoeken kunnen maken, onbegrijpelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze krijgt 'm heel uit de pan, dat is voor mij al een onhaalbaar streven
ik heb gisteren mn best nog gedaan door een paar berken in de openhaard te gooien.... wellicht helpt hetquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
succes, Molo!
Wow, net gehoord gekregen dat mijn mini na de pasen gaat beginnen op een kdv. Gek zeg, aan de ene kant denk ik NEEEEE, en aan de andere kant kan ik niet wachten tot het pasen is, zeg maar.
Verder, haat aan hooikoorts. M’n ogen doen zeer en ik nies en snotter al een paar dagen. Na onze vakantie volgende week toch maar eens naar de dokter en kijken of ze me wat kunnen voorschrijven, want de berk moet nog komen geloof ik...
Haha, jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
en dan geen pannenkoeken kunnen maken, onbegrijpelijk
Tja...voor beiden geen talent. Al is mijn omelet best eetbaar, mijn pannenkoeken zeker niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
en dan geen pannenkoeken kunnen maken, onbegrijpelijk
och lot!!!! ben er even stil van!quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:26 schreef Lot_1 het volgende:
d-day voor Molo!
goedemorgen allen
Ik ben gisteren bij een vriendin geweest, waarmee ik ook veel heb gepraat over mijn onlangs overleden vriend. Op de terugweg naar huis ben ik even langs zijn graf gegaan. Het was een kneuterig klein begraafplaatsje, de zon was net onder en de vogels maakten een enorm lawaai. En toen droomde ik vannacht over hem; zo'n realistische en fijne droom. Kut wakker worden is dat, de realisatie dat hij er echt niet meer is.
Ja maar dat zegt niet dat jij daar allergisch voor bent.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
succes, Molo!
Wow, net gehoord gekregen dat mijn mini na de pasen gaat beginnen op een kdv. Gek zeg, aan de ene kant denk ik NEEEEE, en aan de andere kant kan ik niet wachten tot het pasen is, zeg maar.
Verder, haat aan hooikoorts. M’n ogen doen zeer en ik nies en snotter al een paar dagen. Na onze vakantie volgende week toch maar eens naar de dokter en kijken of ze me wat kunnen voorschrijven, want de berk moet nog komen geloof ik...
Vorig jaar reageerde ik erg sterk op berken. Dit jaar wil ik het toch maar eens uit laten zoeken door een dokter...quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niet dat jij daar allergisch voor bent.
Ik heb nog nergens last van.. en ben voorgaande jaren enorm geplaagd door aanvallen van hooikoorts.. maar pas later in het voorjaar.
Het lijkt ook wel te wisselen bij mij.
Wel irritant
quote:
Misschien toch maar de TT even aanpassen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi, welkom. Dit is niet Wat eten we vandaag wn wel de SC![]()
Myra, wat een onpraktische TT![]()
Ja inderdaad. Als dit topic nou in een paar uur was volgepost, was er weinig aan de hand. De grap is leuk maar het misleidt users een beetjequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:04 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Misschien toch maar de TT even aanpassen?
Ah, jij kende het ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zag het van de week ook langskomen. Helaas, alles van vroeger weggedaan. Ook van die losse colletjes (of zo)
Ja hoor, ik had er flink wat op voorraad. En het makkelijke was dat je ze ook van anderen kon lenen. Een blouse of trui kan nog wel eens te groot of te klein zijn, maar dit past altijd. En je kon heel handig/goedkoop varierenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ah, jij kende het ook
In een paar uur volposten? Haha, dat is lang geleden.
JT ...tot nu toe ben ik bespaard gebleven voor dergl. hooikoorts. Lastig zeg.
En dat je baby al weer naar kdv gaat! Heb je dan wat metime om te herstellen van afgelopen jaar? en reserve op te bouwen.
En Lot...klinkt als een mooie plek om terug te denken aan je vriend.
De dromen zijn dan toch een logisch gevolg.?
Ja, die me-time is wel de bedoeling. Ik wil graag een cursus Frans gaan doen, en dan langzaam beginnen met solliciteren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ah, jij kende het ook
In een paar uur volposten? Haha, dat is lang geleden.
JT ...tot nu toe ben ik bespaard gebleven voor dergl. hooikoorts. Lastig zeg.
En dat je baby al weer naar kdv gaat! Heb je dan wat metime om te herstellen van afgelopen jaar? en reserve op te bouwen.
Ik ben heel tevreden over de Motorola Moto G6 Plus, doet het bij mij naar volle tevredenheid, goeie camera, draait op android, kost 250 euro.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:24 schreef Lonaa het volgende:
hehehe barrel.
F. zn telefoon is overleden. Die van mij is uh, stukje bij beetje aan het stukgaan. Gaat lekker
goede tip.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden over de Motorola Moto G6 Plus, doet het bij mij naar volle tevredenheid, goeie camera, draait op android, kost 250 euro.
is het telefoonsterftijd? De batterij van mijn telefoon gaat leeg terwijl je er naar kijkt. Vannacht op aanraden van een collega de vliegstand erop, om 12 uur 100% om 7 uur 60%. Da's niet zoals het hoort volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:24 schreef Lonaa het volgende:
hehehe barrel.
F. zn telefoon is overleden. Die van mij is uh, stukje bij beetje aan het stukgaan. Gaat lekker
Dat is niet zoals het hoort nee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
is het telefoonsterftijd? De batterij van mijn telefoon gaat leeg terwijl je er naar kijkt. Vannacht op aanraden van een collega de vliegstand erop, om 12 uur 100% om 7 uur 60%. Da's niet zoals het hoort volgens mij.
Mijn microfoon valt de laatste tijd uit tijdens t bellen :’) bel tegenwoordig met een Bluetooth headsetje..quote:
met lein!quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden over de Motorola Moto G6 Plus, doet het bij mij naar volle tevredenheid, goeie camera, draait op android, kost 250 euro.
Jross en ik zijn beiden ook tevreden met zijn Motorola. Ik ben heel erg ontevreden over mijn Samsung. Nooit meer Samsung.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij moet je voor 16 uur inchecken. Niet voor 16 uur uitchecken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross en ik zijn beiden ook tevreden met zijn Motorola. Ik ben heel erg ontevreden over mijn Samsung. Nooit meer Samsung.
Ik heb trouwens een treinkaartje voor volgende week woensdag. Maar ik mag dan niet in de spits reizen en moet al voor 16.00 in Utrecht zijn. Nog iemand die zo vroeg wil zijn en met mij nog een museum oid in wil duiken? Vanaf hoe laat zijn we welkom, lie? @:liedetector
Klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij moet je voor 16 uur inchecken. Niet voor 16 uur uitchecken.
Het moment van inchecken bepaalt of u wel of niet met korting reist. Checkt u in de daluren in en in de spits uit? Dan reist u met 40% korting. Checkt u in de spits in en in de daluren uit? Dan reist u zonder korting.
Nee hoor.quote:
quote:De daluren zijn op werkdagen van 0.00 - 6.30 uur, van 9.00 - 16.00 uur en van 18.30 - 24.00 uur en in de weekenden en op feestdagen de gehele dag. Het moment dat u incheckt, bepaalt de korting die wordt berekend voor de hele reis.
Nee. Dat is met mijn kortingskaart. Op het kruidvatkaartje staat heel expliciet dat he tijdens de spits niet in de trein mag zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij moet je voor 16 uur inchecken. Niet voor 16 uur uitchecken.
Het moment van inchecken bepaalt of u wel of niet met korting reist. Checkt u in de daluren in en in de spits uit? Dan reist u met 40% korting. Checkt u in de spits in en in de daluren uit? Dan reist u zonder korting.
Heh, nee. Randjes eraf gesneden en opgegeten, toen de rest pas in reepjes gesneden en op een bordje gelegd. Niet zo spannend dus.quote:
Ik kan wel om 16 uur in Utrecht zijn volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee. Dat is met mijn kortingskaart. Op het kruidvatkaartje staat heel expliciet dat he tijdens de spits niet in de trein mag zitten.
Leukquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan wel om 16 uur in Utrecht zijn volgens mij.
Sterkte met de hooikoorts!quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
succes, Molo!
Pfoe, dat is dan heftig hè, zo'n droom.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:26 schreef Lot_1 het volgende:
d-day voor Molo!
goedemorgen allen
Ik ben gisteren bij een vriendin geweest, waarmee ik ook veel heb gepraat over mijn onlangs overleden vriend. Op de terugweg naar huis ben ik even langs zijn graf gegaan. Het was een kneuterig klein begraafplaatsje, de zon was net onder en de vogels maakten een enorm lawaai. En toen droomde ik vannacht over hem; zo'n realistische en fijne droom. Kut wakker worden is dat, de realisatie dat hij er echt niet meer is.
niet perse een tijd in hoofd en ik ben gewoon thuis, dus zelfs als je wat eerder bent, omdat wat dan ook geen probleem!quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross en ik zijn beiden ook tevreden met zijn Motorola. Ik ben heel erg ontevreden over mijn Samsung. Nooit meer Samsung.
Ik heb trouwens een treinkaartje voor volgende week woensdag. Maar ik mag dan niet in de spits reizen en moet al voor 16.00 in Utrecht zijn. Nog iemand die zo vroeg wil zijn en met mij nog een museum oid in wil duiken? Vanaf hoe laat zijn we welkom, lie? @:liedetector
wel vakantie in midden nederland kan een redding zijn!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:12 schreef Barreltje het volgende:
ik kom met de auto.. en ik ga er van uit dat ik rond 17:00 hier weg rijd.. dus lekker in de spits
volgende week ook nogquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:13 schreef liedetector het volgende:
[..]
wel vakantie in midden nederland kan een redding zijn!
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:15 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dat de vakantie in midden Nederland mijn reisje van Den Bosch naar Joure straks ook comfortabeler gaat maken dan dat het normaal is...
oww kak daar zeg je wat! dan zuiden aan de beurt zeker? krokus duurt maar een week? *vakantie al zo lang van tevoren in geplanned en geen kinderen en meeste collega's ondertussen eerder opa dan pappa.... hmmmmzquote:
Alaaf!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:32 schreef liedetector het volgende:
[..]
oww kak daar zeg je wat! dan zuiden aan de beurt zeker? krokus duurt maar een week? *vakantie al zo lang van tevoren in geplanned en geen kinderen en meeste collega's ondertussen eerder opa dan pappa.... hmmmmz
ja ja ja!!! makes sense!!! helemaal niet aan gedacht..... ik ben zelf van 11-11 en dan begint het eigenlijk al he! maar ik kom niet uit het zuiden en dan krijg je dat nooit echt meequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Alaaf!
Ik vier niet echt carnaval en werk maandag thuis. Toch geen hond op kantoor
Ja, het is wel verklaarbaar, en het hoort er denk ik ook bij. Maargoed, wel rot wakker worden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die van mij ging van 86.000 naar 168.000 vorig jaar naar 184 dit jaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:48 schreef golfer het volgende:
Als huurder krijg je tegenwoordig ook de WOZ-waarde beschikking, vanwege o.a. afvalstoffenheffing en rioolgebruik.
WOZ van 2015 317.000, via 2016 346.000 en 2017 375.000 nu naar peildatum 1-1-2018 naar 401.000 euro.
Maakt het niet veel uit wat voor opvang je hebt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Sterkte met de hooikoorts!En pfoe, ik hyperventileer al bij een halve gedachte aan Günther naar een crèche brengen - ik zie het er eigenlijk niet meer van komen.
Hoe is het intussen met de mooie T.'tje?
Had de hut nu maar gekocht...quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:48 schreef golfer het volgende:
Als huurder krijg je tegenwoordig ook de WOZ-waarde beschikking, vanwege o.a. afvalstoffenheffing en rioolgebruik.
WOZ van 2015 317.000, via 2016 346.000 en 2017 375.000 nu naar peildatum 1-1-2018 naar 401.000 euro.
WOZ != marktwaardequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had de hut nu maar gekocht...
Heel wat anders, hoe is het met het huis kijken gegaan? Dat was toch afgelopen maandag?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:50 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Maakt het niet veel uit wat voor opvang je hebt?
Ik ben echt laaiend enthousiast over de opvang die wij hebben uitgekozen. Zo respectvol tegenover kinderen, zo'n doordachte pedagogische aanpak. Ik ben er niet van overtuigd dat baby's al veel baat bij opvang hebben (dan is het meer een noodzakelijk kwaad) maar ik denk dat het vanaf dreumesleeftijd echt wat toevoegt.
Kennissen bleken hun anderhalf-jarige ook op deze opvang te hebben en dat heeft er aan bijgedragen dat de vrouw is blijven werken - ze vonden het jammer om hun kind de dag opvang te ontzeggen.
Gisteren ben ik van Moerdijk naar Amsterdam naar Groningen gereden, en het was hartstikke rustig op de weg. Eergisteren de weg andersom en iets rechtstreekser: ook geen enkele file gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:15 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dat de vakantie in midden Nederland mijn reisje van Den Bosch naar Joure straks ook comfortabeler gaat maken dan dat het normaal is...
Overkant is pas verkocht voor 499.000 kk.quote:
Jup!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heel wat anders, hoe is het met het huis kijken gegaan? Dat was toch afgelopen maandag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |